Zona metropolitană BucureștiUnitățile de întreținere și exploatare ale STB

 

Topic: Autobaza Giurgiului

86 posts, 52199 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 
 

📖 Pagination options
  • V2A
  • Posted:
  •  

Autobaza Giurgiului V2A

”Proiect de hotărâre privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici aferenți documentației de avizare a lucrărilor de intervenție pentru obiectivul de investiții „Reactivare și modernizare Autobaza Giurgiului””
http://www4.pmb.ro/wwwt/institutii/CGMB ... 180726.pdf

 


Re: Autobaza Giurgiului Andrei98

Se poate scrie si cateva detalii ale acestei autobaze? stiu ca a fost dezafectata dupa lovitura de stat, iar undeva prin anul 2009 era plin ochi de depanari si interventii (mutate ulterior in fosta sectie a URAC-ului din Titan). Iar acum sunt ”garate” autobuze din parcurile reci ale altor autobuze, in mare parte DAF si Rocar de Simon, cel mai probabil pentru valorificare. :roll:

 


Re: Autobaza Giurgiului rosetti61

S-a infiintat in 1981 si a gazduit autobuze pana in 1987 cand este transformata in garaj tehnic. Pe strada Luica mai era un garaj langa parcul Temerarii* dar nu stiu daca al ITB, autobuzele de acolo pareau sa fie Autotransport sau de alta natura.

*a aparut odata cu el prin anii 70.

 


Re: Autobaza Giurgiului 1689

rosetti61 wrote:
[...] Pe strada Luica mai era un garaj langa parcul Temerarii* dar nu stiu daca al ITB, autobuzele de acolo pareau sa fie Autotransport sau de alta natura.

*a aparut odata cu el prin anii 70.


Acel parc de vehicule apartinea uzinelor Autobuzul.

 


Re: Autobaza Giurgiului ikarus13

Tot ce stiu despre ea este ca a fost inchisa de sindicatul de la acea vreme.Nu se intelegeau deloc cu seful de autobaza. Totul s-a facut intr-o singura noapte din cate am inteles. Cand soferii ajungeau cu autobuzele la Giurgiului, erau trimisi in Titan, Ferentari, parca si Nordului.

 


Re: Autobaza Giurgiului Cristy

Am gasit in SEAP o procedura simplificata lansata de STB in data de 18.03.2019, avand ca obiect:
Lucrari de proiectare si executie statie de alimentare cu combustibil la autobaza Giurgiului

Valoarea totala estimata: 2.088.949,69 lei.
g1.PNG (51.12 KB; downloaded 10160 times)

Caietul de sarcini:
LCM 10 - LUCRARI DE PROIECTARE SI EXECUTIE STATIE DE ALIMENTARE CU COMBUSTIBIL - 08.02.2019.pdf
LCM 10 - LUCRARI DE PROIECTARE SI EXECUTIE STATIE DE ALIMENTARE CU COMBUSTIBIL - 08.02.2019.pdf (1.02 MB; downloaded 452 times)

 


Re: Autobaza Giurgiului PTMZ

O singură companie, Regio Impex, a depus ofertă, ce se află în evaluare financiară, termenul limită fiind 9 iulie.
Screenshot_20190519-104212.png (74.5 KB; downloaded 9809 times)

 


Re: Autobaza Giurgiului CiprianTRB

Pana la urma ce s-a întâmplat?

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Autobaza Giurgiului V2A

În SEAP apare anulată din 24.05.2019: ”Au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme. Procedura se anuleaza in temeiul art. 225, alin.1, litera a) din Legea nr. 99/20216.”

 


Re: Autobaza Giurgiului 1689

Tinind cont de specificatii, se pare ca Autobaza Giurgiului este proiectata sa preia intregul parc de la Pipera (210 autobuze), Floreasca (115(?) autobuze) si ce s-o mai nimeri.
Astept cu interes acces din sud (Sos. Giurgiului) pentru liniile deservite in capatul celalalt al orasului de Pipera/Floreasca...
Motorina e gratis si orele pontate de soferi asijderea...

 


Re: Autobaza Giurgiului punmeister

PTMZ wrote:
O singură companie, Regio Impex, a depus ofertă, ce se află în evaluare financiară, termenul limită fiind 9 iulie.

Oferta a trecut de evaluarea tehnica si financiara, vor semna cu ei in curand.

 


Re: Autobaza Giurgiului CiprianTRB

Ce s-a mai întâmplat? A fost semnat contractul?

 


Re: Autobaza Giurgiului Cristy

In SEAP apare atribuita din 20 august, deci da:

ag.PNG (92.05 KB; downloaded 8797 times)

 


Re: Autobaza Giurgiului Andrei2010

ikarus13 wrote:
Tot ce stiu despre ea este ca a fost inchisa de sindicatul de la acea vreme.Nu se intelegeau deloc cu seful de autobaza. Totul s-a facut intr-o singura noapte din cate am inteles. Cand soferii ajungeau cu autobuzele la Giurgiului, erau trimisi in Titan, Ferentari, parca si Nordului.


Nu cred eu ca sindicatul avea puterea de a inchide o autobaza din cauza neintelegerilor cu directorul. Eram sub dictatura comunista, sindicatele erau curelele de transmisie ale Partidului, si tovarasii aveau interes sa se puna de acord înainte sa zboare din post si sa sa îsi continue cariera "la munca de jos" cum se zicea pe atunci.

Din cîte îmi amintesc eu, a fost desfiintata prin 1983 sau 1984. Nea Gigi, care conducea un IK-4 pe linia 142 (la raposata autobaza Serban Voda) imi spusese ca autobaza Giurgiului a fost inchisa din cauza reclamatiilor facute de riverani. Pesemne faceau soferii galagie in toiul noptii, care cînd terminau serviciul (deci pe la 0h30 în vremea respectiva), care cînd veneau la lucru pe la orele 4. Pe acolo erau numai case cu curti si deci si cu câini, îmi inchipui ce reactie în lant se facea de se trezea tot cartierul...

 


 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Unitățile de întreținere și exploatare ale STB  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420532 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use