Totul despre transporturi şi infrastructura adiacentăTransport rutierTramvaie

 

Topic: Discuții, noutăți, generalități despre tramvaie

35 posts, 16559 views
 
Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții, noutăți, generalități despre tramvaie andrei11

Aceasta poza este preluata de pe un forum care nu mai exista, Tramvaiul ?
Poza este din Oradea sau Timisoara, n-am inteles eu bine.
Vagonul motor este un EP "Festival" ?
Ce fel de pantograf are ? Au existat asa pantografe la vagoanele cu ''3 usi" ?
101.png (106.64 KB; downloaded 6760 times)

 


Re: Noţiuni de bază despre tramvaie€ bercenicity

Suspensia primara a boghiului V3A-93

suspensie-primara-V3A-93.png (60.88 KB; downloaded 5553 times)


PYY 13 - RESORT TIP MEGI SUSPENSIE PRIMARA - 13.02.2015.pdf
PYY 13 - RESORT TIP MEGI SUSPENSIE PRIMARA - 13.02.2015.pdf (505.92 KB; downloaded 348 times)



Suspensia conica (secundara) a boghiului V3A-93

suspensie-secundara-V3A-93.png (59.61 KB; downloaded 5555 times)


PYY 12 - ARC CONIC PT SUSPENSIA SECUNDARA - 13.02.2015.pdf
PYY 12 - ARC CONIC PT SUSPENSIA SECUNDARA - 13.02.2015.pdf (398.06 KB; downloaded 379 times)

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Discuții, noutăți, generalități despre tramvaie Tom

Vagonul este într'adevăr EP cu remorcă V10 (remorca de V56/58). Pantograful este de tip "liră" și a fost foarte utilizat înainte de război și chiar și după aceea. În unele orașe cum este Oradea, s'a păstrat multă vreme și după aceea. În București s'a folosit până la vagoanele Thomson și V09, iar la Iași la tramvaiele AEG. La Oradea s'au folosit și la vagoanele EP și V58.

 


Re: Discuții, noutăți, generalități despre tramvaie macheta218

Zilele trecute s-a desfasurat la Berlin a 5 a edetie a Campionatului European al conducatoilor de tramvai. Echipa OTL Oradea s-a clasat pe locul 24 din 27.
http://mediathek.rbb-online.de/tv/rbb-F...Id=8256334

 


Re: Discuții, noutăți, generalități despre tramvaie ByOnu

Reintroducerea tramvaiului in SUA.



 


Re: Discuții, noutăți, generalități despre tramvaie WT_fan06

Problema celor din DC mi se pare foarte asemanatoare cu cea din Edinburgh, unde au fost intarzieri foarte mari, devieri si trafic infernal in centru, iar pretul tramvaiului s-a dublat in timp ce reteaua planificata  s-a micsorat. Totusi, tramvaiul s-a dovedit mai profitabil decat preconizat.
http://www.bbc.com/news/uk-scotland-edi...e-27159614
https://en.wikipedia.org/wiki/Edinburgh_Trams

 


Re: Discuții, noutăți, generalități despre tramvaie Puss in Boots

Cei din Edinburgh mai au de lucrat si la modalitatile de plata ;)

 


Re: Discuții, noutăți, generalități despre tramvaie ByOnu

punmeister wrote:
Primaria le vrea pe platforma GTx, iar pe GTx mai fac doar Astra (Imperio/Autentic), Siemens (Avenio) si Solaris-Stadler (Tramino).


Pentru cultura mea generala, care este alternativa la GTx? Sa inteleg faptul ca acest concept este depasit?

GTxN/M from German Gelenk-Triebwagen (articulated propelled railcar) with x axles for a specific gauge (Normalspur - standard gauge, Meterspur - meter gauge).

 


Re: Discuții, noutăți, generalități despre tramvaie punmeister

Nu chiar, ci pur caietul e facut cu dedicatie pentru Siemens, Astra si Solaris-Stadler :D

 


Re: Discuții, noutăți, generalități despre tramvaie Puss in Boots

Nu stiu daca isi are locul aici dar am dat peste stirea cum ca Lokalbahnen Wien se innoieste cu niste tramvaie (light-rail ma rog) Bombardier (cum altfel? :D):
Canadian rolling stock supplier Bombardier Transportation has been awarded by Austrian transport company Wiener Lokalbahnen with a contract for the delivery of 18 Flexity TW500-type light rail vehicles. The first new units will enter into service in 2021 and will serve the route of Vienna-Baden tram-train service operated by Wiener Lokalbahnen.
https://www.railtech.com/rolling-stock/ ... n-service/

Zic ca ar fi bune pentru vreun s-bahn romanesc cum se viseaza la Cluj si Iasi :) ba chiar si pentru linii normale. Nu cred ca sunt tramvaie atat de praf, mai rezista cativa ani si sunt multe prin Romania unde ar fi nevoie de o reinnoire a parcului SH. Chiar daca se preconizeaza tramvaie noi peste tot. Nu sunt suficiente.

 


Re: Discuții, noutăți, generalități despre tramvaie 1689

Puss in Boots wrote:
Cei din Edinburgh mai au de lucrat si la modalitatile de plata ;)


Dar ce nu va place ? Aveti automat de bilete in fiecare statie. :D

WT_fan06 wrote:
Problema [...] din Edinburgh, unde au fost intarzieri foarte mari, devieri si trafic infernal in centru, iar pretul tramvaiului s-a dublat in timp ce reteaua planificata  s-a micsorat. [...]


Si niste Siemens-uri care au ruginit cuminti in depou citiva ani pina cind au avut la ce sa le foloseasca :D

Le mai scoteau, din cind in cind, sa le plimbe intre depou si aeroport sa nu se blocheze.

 


Re: Discuții, noutăți, generalități despre tramvaie ByOnu

ByOnu wrote:
Legat de cazurile acestea repetate la Timisoara in care tramvaiele isi continua drumul fara vatman. Tramvaiele mai noi nu dispun de pedala "om-mort" sau ceva similar? Macar maneta sa se intoarca singura in pozitia neutra. :?:


Cred ca aici e locul potrivit.

 


Re: Discuții, noutăți, generalități despre tramvaie Puss in Boots

1689 wrote:
Puss in Boots wrote:
Cei din Edinburgh mai au de lucrat si la modalitatile de plata ;)

Dar ce nu va place ? Aveti automat de bilete in fiecare statie. :D


Ca merg doar cu fise (sorry, acum am vazut comentariul tau  :bere: )

 


Re: Discuții, noutăți, generalități despre tramvaie 1689

Hmm... Parca la Gyle Centre accepta si Paypass - dar, recunosc, nu sint 100% sigur.

 


Go to page:  1 2 3
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use