Infrastructura feroviară din RomâniaComplexul Feroviar BucureștiLegăturile feroviare Gara de Nord - Aeroport OtopeniLegătura existentă GdN - OTP (via M700 / PO Aeroport, cu transbordare auto)

 

Topic: Mai 2019

5 posts, 2669 views
⚠  Forum Rules
Mai 2019 TibiV

Multumiri lui Ionut si Asociatiei Pro Infrastructura...


 


Re: Mai 2019 Radu Marius Garnita

Revin cu poze de astazi de pe liniile 301K, 301L si 301Y.
Am facut si o harta cu locatia aproximativa a pozelor.

Si o explicatie cu codificarea liniilor (nu este oficiala, este concluzia la care am ajuns dupa ce am pus cap la cap informatii culese din mai multe surse):
- Linia 301K este firul 2 ce vine de la statia Mogosoaia, trece prin pasajul pe sub Soseaua Chitilei, apoi prin pasajul pe sub M300/500/1000, iar apoi urca si se uneste cu M300/500/1000 dupa statia Depoul Bucuresti Triaj.
- Linia 301L este firul ce se desprinde din 301K la sud-vest de pasajul pe sub Soseaua Chitilei iar la sud de pasajul pe sub M300/500/1000 urca si se uneste cu liniile din Triajul Bucuresti.
- Linia 301Y este firul ce se desprinde din 301L la sud de pasajul pe sub M300/500/1000 ce se termina la Post Rudeni, unde se uneste cu linia de centura CF.
Pozele la rezolutie mare sunt la adresa: https://imgur.com/a/9y4UkAO.








Nu este tunel, este pasaj.
Pasajul M700 pe sub 301Q - vedere dinspre nord (301Q este linia utilizata de marfa de evitare a M300/500/1000, se desprinde din M800 in zona Pasajului Constanta si se termina inainte de statia Chitila)



Pasajul M700 pe sub 301Q - vedere dinspre sud



Cine a zis ca nu este gabarit de electrificare are dreptate.



M700 de pe pasarela din statia Depoul Bucuresti Triaj - vedere spre Gara de Nord, in dreapta este M300/500/1000



M700 de pe pasarela din statia Depoul Bucuresti Triaj - vedere spre Chitila, in stanga este M300/500/1000

 


Re: Mai 2019 Radu Marius Garnita

Partea a doua:

Aici am urmarit linia 301K, varianta cea mai scurta pentru dublarea M700. Varianta aleasa cu 301K, 301L si 301Y este cu circa 1,2 km mai lunga deoarece iese la sud in centura CF si apoi M900.




Linia 301K - vedere spre Chitila



Linia 301K - vedere spre Gara de Nord. Ambele poze sunt facute din statia Depoul Bucuresti Triaj.



Un semnal ce functioneaza pe o linie pe care o credeam dezafectata.



Si o locomotiva ce se deplasa pe linie. Ajuns acasa am vazut ca 301K se uneste cu o a patra linie ce vine dinspre Chitila (ca si locomotiva, de altfel).







Multa vegetatie pe linia 301K.  

Si am revenit la lucrari:



Linia 301Y - vedere catre post Rudeni.



Linia 301Y in stanga, 301L in dreapta si in extrema dreapta 301K, vedere catre pasajul pe sub M300/500/1000.



Linia 301L in stanga si 301K in dreapta, vedere catre pasajul pe sub Soseaua Chitilei.

 


Re: Mai 2019 Radu Marius Garnita

Si ultima parte:




In stanga avem 301L si in dreapta 301K, vedere catre pasajul pe sub Soseaua Chitilei.



In dreapta avem 301L si in stanga 301K, vedere dinspre pasajul pe sub Soseaua Chitilei.







Cum arata mecanismele aparatelor de cale montate.



Ca de obicei, nu se poate fara un cadru frumos cu calea ferata.



Si cu insotitorii mei din preumblarile de astazi.

Concluzia este ca au terminat de montat toata sina de cale ferata, au pus si ceva balast, dar inca mai trebuie burata si aliniata linia pentru a putea fi considerata ca si finalizata lucrarea.

PS: @TibiV - multumesc pentru cele doua dati cand ati facut pe secretara mea personala, de data aceasta am reusit sa pun singur reportajul si la vecinii de la API.  :bere:

 


Re: Mai 2019 TibiV

:bere:

Dar la vecinii PeUndeMerg jumatate din poze NU se vad... Aici DA, se vad.

Cadrul frumos aici este https://i.imgur.com/YE5N0xH.jpg si se vede
la PUM apare ca https://i.imgur.com/Uhv1j8S.jpg si nu se vede.

 


Home page  • 
Parent forum: Legătura existentă GdN - OTP (via M700 / PO Aeroport, cu transbordare auto)  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use