MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou

 

Topic: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou

2619 posts, 532613 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 168 169 170 171 172 173 174  ... 188
 
 

📖 Pagination options
  • Popescu Eugen
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou Popescu Eugen

Varianta finala a retelei de metrou din Bucuresti.
P.S. Astept cu interes dezbaterea asupra acestei schite. Ea trebuie privita in ansamblu, magistralele completandu-se reciproc.
Promsiunea analizei asupra statiei CRANGASI (ca statie comuna M8 + M9) a ramas neonorata de catre tine iar asupra M9, (statie cu statie), doar la stadiul de idei generale. Cred ca sigur vei veni cu un studiu mai detaliat, tinad cont ca ti-ai luat cateva zile bune timp de gandire.
Reteaua de metrou din Bucuresti - varianta finala..jpg (280.39 KB; downloaded 3337 times)

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou sab

Cu M6 ce ai avut? O duci si la Gara si la  Victoriei?

 


  • Popescu Eugen
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou Popescu Eugen

M6 e proiectul Metrorex, MT. Gara de Nord - Otopeni e doar primul tronson. Mai mult, UE voia lamuriri asupra traseului, de ce acesta nu continua de la AVIATORILOR  la Otopeni.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou sab

Care Aviatorilor? Confunzi lucrurile, nu are treaba cu Aviatorilor... M6 nu continua de la Mall Baneasa catre Otopeni pentru ca nu se justifica si UE nu baga miliarde sa satisfaca visurile unora.
Aia cu Aviatorilor este un proiect care a existat acum vreo 20 ani, mort de mult...Dar nu are treaba cu UE, din moment ce UE finanteaza M6 cu inceput de la Gdn. Avea treaba cu japonezii, care erau interesati de o M6 Aviatorilor-Otopeni.

 


  • Popescu Eugen
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou Popescu Eugen

Nu confund. Sunt mai multe variante. Fiecare finantator a venit cu viziunea lui.  https://adevarul.ro/news/eveniment/ue-m ... index.html
Asta e varianta tronsonul spre PIATA VICTORIEI. Si postez si schita "originala", cea cu tronsoane spre GARA DE NORD si PIATA VICTORIEI.
Practic istoria M6 se repeta asemenea M5. Dupa ce M5 a fost gandita unitar, apoi a fost impartita in doua tronsoane, mai apoi in trei tronsoane. Evident ca M6 ar trebui sa aiba doua tronsone, unul catre Piata Victoriei catre centru, celalalt catre Gara de Nord de unde sa deserveasca in mare parte si provincia.
harta-metrou-bucuresti.jpg (167.43 KB; downloaded 3268 times)

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou Costin

Teoria M6 la Victoriei a fost dezbatuta si intoarsa pe toate partile pe forum, acum cativa ani. Ai cautat?

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou sab

Nu a existat niciun moment varianta ca M6 sa ajunga si la Gdn si la Victoriei. A fost ORI GdN, ORI PV.De fapt cronologia a fost Aviatorilor, Victoriei si, in final, Gdn.
Oricum, ai plecat la drum de la o harta si a sfarsit cu alta... Harta asta este din vremea cand trebuia sa se ia o decizie, ori la bal, ori la spital. De aceea sunt amandoua variantele. De fapt, daca citesti legenda, chiar si aici M6 este Gdn-Otopeni. Ceea ce ma face sa cred ca decizia era luata, insa incompetentii au uitat sa sterga vechea varianta.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou andrei11

1) Eugen Popescu, citește te rog topicele care te interesează de la început, foarte multe lucruri la care te gândești tu acum au mai fost discutate odată acum foarte mulți ani.
2) Sunt curios cum exploatezi tu linia asta, M 4 / 6, M 6 cu cele două variante active, laGara Progresu - NU la GdN și la Victoriei. Oricum în ultimul desen NU văd M 4/6 GdN - G. Progresu.
3) O să reiau M 9 Nord cât de curând, dacă ai dispărut de pe forum câteva zile am presupus că ai abandonat ideea.
4)  Ai multe lucruri în cap care le confunzi, o discuție cu mine le-ar limpezi repede dar văd că te ferești.
5) Oricum M 6 la Aviatorilor / Victoriei e un nonsens total, habar nu ai de ce vor să  realizeze două magistrale aproximativ paralele ( 2 cu 4/6)
6) Dacă ai fi la facultate ( habar n-am ce studii ai, dar asta nu contează ) la materia asta linii noi de metrou ai pica din prima, primul reproș nu ai citit bibliografia.
7) Dacă mai reiei lucruri gata lămurite o să-ți spun treaba asta, că au mai fost discutate odată și o să încep să fac curățenie.
8) Chiar nu vreau să citesc toate fanteziile tale de genul M 6 la Victoriei / Aviatorilor. S-a explicat în detaliu de ce e o gafă să  duci M 6 la Aviatorilor sau Victoriei.
9) Schița ta cu două cercuri olimpice întretăiate pică la teoria despre rețelele de metrou.Tu te apuci să construiești linii de metrou fără să cunoști DELOC teorie cum se proiectează ele ca și  concepție ? Și ca și construcție ?
10 ) Nu te uita la francezi care au făcut metroul pe fiecare stradă practic moka, materia primă adusă pe gratis din colonii și muncitori din colonii plătiți mizerabil. Erau alte condiții acum o sută și ceva de ani.
11) M 7 cu negru Bragadiru - Voluntari a fost desenată de un incult. N-ai observat ???????
12) M 5 NU va avea niciodată stație comună cu M 1 nici în Pantelimon nici  la Antilopa.
13) Ne prezinți o schiță făcută sau la beție sau de unul senil - o fi Udriște - de la Metrorex.
Popescu Eugen wrote:
Cred ca sigur vei veni cu un studiu mai detaliat, tinad cont ca ti-ai luat cateva zile bune timp de gandire.

Tu ai scris serios sau nu ? Numai la magistralele tale nu mi-a fost mie  capul zilele astea.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou sab

Cult sau incult, a avut mare dreptare cand NU a figurat corespondenta la Obor.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou andrei11

Aia n-am observat-o. M-a șocat Unirii - Universitate.  :twisted:

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou TibiV

Va pierdeti timp valoros din viata ca sa analizati idei care ar trebui sa intre fix in canalizarea subterana a Dambovitei....

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou Costin

Popescu Eugen a comis un atac personal de toata frumusetea in perioada de proba (da, exista asa ceva la utilizatori :) ) deci, delete direct.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou punmeister

"Proiect de hotărâre privind aprobarea actualizării și completării Planului de Mobilitate Urbană Durabilă 2016-2030 Regiunea București-Ilfov prin introducerea proiectului ,,Edificarea unei stații de metrou la nivel suprateran situată între stația de metrou Berceni și Șoseaua de Centură și a unei parcări de tip Park & Ride pe Șoseaua Berceni sector 4” Inițiator – Primarul General al Municipiului București Comisii: - Comisia de Transporturi şi Infrastructură Urbană - Comisia Juridică şi de Disciplină"
79_20190731.pdf
79_20190731.pdf (352.12 KB; downloaded 177 times)

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou zapacitu

Presupunand ca e la jumate intre Depou si Centura, ar trebui vreo trei chestii acolo:
1. statie metrou
2. parcare mare (P + 2 macar)
3. paza si Politie 24/7, altfel parchezi masina gasesti bilet cu "mersi sefu"
4. (macar la nivel de proiect) pasaj suprateran pietonal peste sosea si peste sine (gen pasarela construita la un capat al statiei, inclusiv peste statie), cu posibilitate de acces direct la nivelul superior al statiei -- pentru acces din ambele parti
5. (macar la nivel de proiect) pasaj suprateran auto adiacent parcarii, pentru a asigura acces si din "lumea cealalta" de peste sine

Executia ar trebui sa tina seama de toate. Dar momentan, revenim in zilele noastre si asteptam sa vedem ce se alege de proiectul asta, nu?



Eu vad pe stanga statia, pe dreapta parcarea, ambele de aproximativ aceeasi lungime, cu pasajele auto/pietonale de o parte si de alta (ex: spre Bucuresti pietonalul, spre Centura auto). Pasajul auto cu trei benzi din care una dedicata biciclete; probabil ca la proiectare nu e intuitiv (camp-camp), insa daca apare un pod, intre proiectare si executie se va materializa o strada acolo mai ceva ca in Star Trek.

 


Go to page:  1  ... 168 169 170 171 172 173 174  ... 188
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou  • 
Choose destination

Since our 2265 forum members have written 419376 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use