De toate pentru toțiComunitatea Metrou Ușor

 

Topic: Clubul "Flacara Rosiatica"

4351 posts, 887697 views
 
Go to page:  1  ... 227 228 229 230 231 232 233  ... 311
 
 

📖 Pagination options
Re: Otokar Kent C - 12 Albert

anndrei wrote:
Ba exista, diferente se gasesc si la mancare, dulciuri, cosmetica etc. Dau un exemplu: cele pentru Vest au injectoarele fabricate in Germania iar cele pentru Est le au fabricate in Turcia. Acum sunt offtopic: Loganul chel din 2007 fabricat pentru Ungaria avea 3 tetiere spate iar cel pentru RO nu avea deloc...

@anndrei, am mai dezbătut acest subiect. Nu exista nicio diferenta intre liniile de producție pentru vest și cele pentru vest. Singura diferenta este de dotări. Este ca și cum ai spune ca Citaro E4 nu sunt pentru România ca au aer condiționat, iar cele E3 sunt pentru ca nu au. La fel și intre Loganul românesc și Loganul unguresc nu exista absolut nicio diferenta. Repet, singura diferenta este de dotări. Și îți pot spune chestia asta fără niciun fel de rezerve. Acum 5 ani de zile am lucrat la reprezentanta Peugeot. Ca sa-ti explic mai exact cum se face... Deci constructorul vine cu masina propriu zisa și cu niște nivele de echipare și evident cu dotările care sunt standard sau care pot fi puse opțional. Pentru a face un pret bun, importatorul mai scoate din dotările care in alte tari sunt standard și ori le scoate definitiv ori le pune ca fiind optionale. Și mai e un lucru care se face, astfel încât marja de profit a importatorului/dealerului sa fie cât mai mare. La dotările optionale mai sofisticate, cum ar fi trapa panoramică se pune un pret mai mare decât in alte tari, fiind o dotare pe care nu și-o ia toată lumea. De aici vine toată diferenta. Asta este și explicația pentru care un Peugeot in RO costa cu in medie 2000€ mai putin decât in Franța. @anndrei, dacă nu știi despre ce e vorba, mai bine nu mai comenta...

 


Re: Clubul "Flacara Rosiatica" andrei11

Albert,
1) Ai făcut o greșeală în chiar prima frază, o las acolo să ți-o admiri.
2) Poate nu scriam punctul 1) dacă n-ai fi fost așa de categoric cu anumite afirmații, de genul @anndrei, dacă nu știi despre ce e vorba, mai bine nu mai comenta...
3) Ai lucrat la o reprezentanță Peugeot.. Bleah, asta e așa, ca să impresionezi băieții de cartier sau o mândră tinerică.
Uite diferențe :
Habar n-am ce  sarcini ai îndeplinit acolo, dar sunt sigur de mai multe  lucruri. Ai uitat să spui, reprezentanța era în România ? Dacă da :
a) N-ai avut niciodată salariul unui om care lucrează în Franța în același post.
b) Vi s-a  spus / de fapt vi s-a impus să spuneți că marca Peugeot e cea mai tare pe segmentul ei. Dacă te-ai fi mutat la BMW n-ai fi avut nicio ezitare ca din prima zi la noul tău loc de muncă să denigrezi marca Peugeot.
c) Nu ai nici o  părere - nici minimă - despre procesul de fabricație al diverselor componente. Începând de la furnalele de la combinate, ce cuptoare folosesc, de unde provine cărbunele ( dacă or fi pe cărbune), calitatea vopselei, cine fabrică pigmenții, cine fabrică cuptoarele de vopsire, etc, etc.
d) Nu  știi când au fost fabricate / asamblate vehiculele respective, luni și vineri sunt mai prost asamblate decât în alte zile. Chiar și pe schimburi există diferențe.
Nu știi multe lucruri.
Francezii aveau / au două ștampile care le  pun pe piese:
bon pour l'Orient - asta începând cam prin 1800 încoace
După WW2 :  bon pour l'est ( se referă la Europa de Est ).
Ok, cu UE poate unele aspecte s-au mai diluat, dar una estre să faci CV pentru Mercedes în Germania, alta la Cugir - da, Cugir de Ro ! și altceva undeva prin Maroc.
____________
De Chinezi  nu mai spun, au 3 standarde de calitate, A pentru USA, B pentru restul lumii și C pentru piața internă.

 


Re: Clubul "Flacara Rosiatica" ByOnu

ADK wrote:
Dacă tot facem comparații d-astea, diploma o obții și pe bani dar un permis de conducere nu-l poți lua decât pe merite.


Bai nenicule, tu te auzi?!

Dupa tine desfiintam toate universitatile si le inlocuim cu autobaze. Ai un dispret foarte mare pe care l-ai tot reiterat pentru cei cu studii superioare. O fi doar o puternica frustrare personala. Si ce te faci cu cei care-s si cu diploma si cu permis de conducere? Ala-i deja paradox...

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Clubul "Flacara Rosiatica" ADK

Nu știu cum am ajuns că comparăm o facultate cu un permis de conducere... sunt total diferite și fiecare își are propriul scop. Dar am spus că am terminat cu toată discuția asta, să revenim la discuțiile obișnuite.

 


Re: Clubul "Flacara Rosiatica" Puss in Boots

Si permisul se ia pe bani adica spaga. E ceva ce sa nu se ia si pe bani? Dar da, sa revenim.

 


Re: Clubul "Flacara Rosiatica" cris_m

ADK wrote:
Nu poți cere perfecțiune unui om, chit că recitesc dar e posibil să mai apară câte o greșeală minoră care evident este editată deobicei de un proaspăt moderator care trebuie să facă observație și pentru o virgulă. :roll:

Da, cel mai bine este sa ne multumim cu ce avem si cum suntem, nu care cumva sa incercam sa fim mai buni pe zi ce trece, sa ne schimbam noi ca oameni. Lasa ca vine singura schimbarea aia pe care o vrem cu totii, nu trebuie sa facem ceva in acest sens. Da, asta e, "multumiti"-le parintilor mei ca m-au incurajat mereu sa vreau mai mult de la propria persoana si de la cei din jurul meu, sa fiu atent la detalii, inclusiv la virgule.  Intr-adevar nu e nicio diferenta intre:
Nu, cunosc importanta virgulei // Nu cunosc importanta virgulei
Nu, furati cu milioanele de la oamenii cinstiti// Nu furati cu milioanele de la oamenii cinstiti
Nu, votez cu x// Nu votez cu x
In primul caz, cel ce citeste afla daca stiu sau nu ce face virgula, in al doilea, daca raman sau nu cu bani in buzunar, iar in al treilea caz, daca respectivul iese castigator sau nu dupa un scrutin de vot. :mrgreen:

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Clubul "Flacara Rosiatica" ADK

Nenea_titi wrote:
ADK wrote:
În chestiile asta le dau dreptate. Da, e adevărat că mașinile sunt ale statului dar tu ca titular te ocupi, neoficial, de mașină și cel mai important e că-ți câștigi traiul datorită ei. Nici mie nu mi-ar convenii, mașina pe care sunt titular să fie dată la toți colegii mai ”nepricepuți”, în ale meseriei, deoarece dacă nu am mașină practic nu pot muncii, nu-mi câștig pâinea. La fel și acum, muncesc pe o mașină care la fel mi-o încui. În trecut, la fel. Nu sunt autobuze, dar tot mașină e care îmi aduce pâinea pe masă și fără mașina aia nu-mi iau salariul. Ca fapt-divers, nu am fost de acord să lucrez la CFR pe o mașină care este condusă de vreo 4 șoferi și cu mine 5, chiar dacă mi se puneau multe sporuri de noapte, prefer bani mai puțini dar să-mi placă să mă duc la muncă. :)


Uite așa, ne alegem cu parc de mașini neamortizate, care au km mai puțini ca un taxi sau automobil personal la aceeași vârstă. Dacă se aplică ce zici tu, înseamnă că Daf și De Simon erau de asemena neamortizate ca și cheltuieli. Oricum mă aștept la STB ca și Tatrele să nu fie amortizate (cum spuneam, mă aștept la orice de la STB). Probabil nici IK415 nu sunt amortizate. Prea multe surprize cu acest STB...în alte țări, autobuzul lucrează 5-23. Când titularii sunt în concediu, acesta trece la rezervă, apoi când revin, pleacă alții în concediu și stă altul la rezervă ( atenție, rezervă de parc, nu de piese). Iar când titularii au liber, la fel, autobuzul e de rezervă. Oricum i se fac verificările zilnice, de aceea arată la 1.000.000 km mai bine decât ale noastre la nici 200.000. Aaa, era să uit că în alte țări, dacă șoferul își bate joc de mașină (includ aici tuning ul, acesta este concediat pe loc). Acolo după ce ai făcut școală și ai luat carnetul, te bagă în traseu direct... Evaluările la ei sunt dure. Apoi, dacă se strică mașina în traseu, șoferul pune doar avaria și afișajul pe DEFECT, și vehiculul e localizat prin GPS, vine un vehicul de remorcare și gata. Șoferul nu are nicio îndatorire să repare autobuzul. Nu mai spun că în unele țări, șoferii umblă la costum, iar vehiculul defect se tratează la garaj/depou, nu se repară în stradă (excepție tramvaiul, unde uneori ești nevoit).

Omule, lasă-le încolo de ”alte țări”, ai o manie la fel ca 3 sferturi din forumul ăsta să comparați ce-i în afară, cu o țară care nu trebuia să mai existe acum 30 de ani și care abia se mai pune pe picioare după traiul din acei ani. În ”alte țări” există în primul rând salariu decent, guvern cinstit, respect și multe altele fără să ai grija zilei de mâine. În România singurii care nu au grija zilei de mâine sunt politicienii și cei de la pârnaie, unii tot ex.politicieni. Mie ceva îmi dă cu virgulă, ai vrea ca șoferii noștrii să muncească ca în afară dar salariul să nu depășească 2000 și ceva de lei în mână. Țara lu' Pește...

 


Re: Clubul "Flacara Rosiatica" punmeister

Daca tu te crezi Dumnezeu pe pamant de ce n-ai plecat???

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Clubul "Flacara Rosiatica" ADK

O să plec într-o bună zi. Întrebarea bună e: de ce n-ați plecat voi? :lol: :oops:

 



Re: Clubul "Flacara Rosiatica" cris_m

Vedeti ca nu aveti voie sa fumati in club pentru ca ne inchide ISU! :lol: :lol: :lol:

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Clubul "Flacara Rosiatica" ADK

Mândru să fiu... ca ei. :lol:



Sursa: Facebook ”Ardealul Pământ Românesc”

 


Re: Clubul "Flacara Rosiatica" misterr

Adică cu lampa de marșarier cu LED și cu avertizor sonor?
Nu se înțelege pentru că nu e aprinsă și imaginea n-are sunet.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Clubul "Flacara Rosiatica" ADK

Clar. Miștocăria nu dispare de pe acest forum... Și vă mai întrebați de ce pleacă membrii, unul o să fiu și eu.

 


Go to page:  1  ... 227 228 229 230 231 232 233  ... 311
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Comunitatea Metrou Ușor  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420657 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use