Regiunile RomânieiBanatJudețul Timiș

 

Topic: Știri, noutăți, perspective

256 posts, 120458 views
 
Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10  ... 19
 
 

📖 Pagination options
Re: Știri, noutăți, perspective Victor92

Plimbările de agrement pe canalul Bega cu vaporaşele Societăţii de Transport Public Timişoara sunt printre preferatele timişorenilor. Acompaniaţi de o vreme excelentă, weekendul trecut, aproape 4.500 de timişoreni şi de turişti au ales să se plimbe cu ambarcaţiunile noastre pe canalul Bega, vârful fiind atins dunimică, zi în care am avut 2.700 de călători, în timp ce sâmbătă am avut 1.700 de călători. Anul acesta, transportul de agrement pe Bega a fost reluat în 9 martie, 10.903 călători urcând la bordul vaporaşelor, pentru a admira Timişoara de pe Bega.
Transportul public pe Bega a fost reluat în 11 martie, un număr total de 6.589 de pasageri alegând această modalitate de transport.

Începând de joi, 4 aprilie 2019, transportul public pe Bega se va efectua pe sectorul navigabil staţia Sfânta Maria - staţia Mihai Viteazul (Uzina de Apă) şi retur. Din cauza lucrărilor ce au loc la Podul Ştefan cel Mare, circulaţia vaporetelor se opreşte în aval, staţiile Ştefan cel Mare, Constantin Brâncoveanu şi Ardealul fiind suspendate. Circulaţia vaporettelor pe acest tronson va fi reluată după terminarea lucrărilor la Podul Ştefan cel Mare.

Sursa informatii - Facebook STPT - RATT - https://www.facebook.com/STPT-RATT-407230642774612/

56119750_1199450550219280_5301396936543174656_n.jpg (42.69 KB; downloaded 5373 times)

 


Re: Știri, noutăți, perspective ByOnu

E de agrement pana la urma? Credeam ca-i transport public.. :roll:

 


Re: Știri, noutăți, perspective Aron

Am auzit pe post de radio pe repede înainte cum că un tramvai am mers preț de 2 stații fără vatman și s-a oprit într-un alt tramvai, șifonând mai multe autoturisme pe drum.

 


Re: Știri, noutăți, perspective cris_m

Adineauri am vazut si eu stirea pe tv, pe sarite. Am inteles ca a fost pana de curent, s-au dat jos calatorii si probabil vatmanul a uitat sa-l "opreasca".

 



Re: Știri, noutăți, perspective Victor92

Se suspendă transportul public cu vaporașele pe Bega

Anunț important făcut de Societatea de Transport Public Timișoara. Timp de cinci zile, transportul public cu vaporașele pe canalul Bega va fi suspendat. Asta pentru că, în intervalul 15 – 20 aprilie, capitala Banatului găzduiește Campionatul Național de fond la canotaj pentru juniori și seniori, competiţia urmând să se desfăşoare pe canalul Bega. „În aceste condiţii, Societatea de Transport Public Timişoara va suspenda transportul public cu vaporaşele pe Canalul Bega, cu excepţia ambarcaţiunilor de intervenţie şi salvare. Între 15 şi 20 aprilie, ambarcaţiunile STPT vor efectua doar curse de promenadă şi curse cuprinse în proiectul naţional „Şcoala altfel”, a informat STPT. Traseul acestor curse va fi de la staţia Vasile Pârvan (Podul Michelangelo) până la staţia Mihai Viteazul (Uzina de Apă) şi retur.

Sursa: https://www.pressalert.ro/2019/04/se-su ... Jtfx1t4OjE

 


Re: Știri, noutăți, perspective PTMZ

Accident azi-noapte: un autobuz STPT a intrat în coliziune cu o mașină ce ar fi trecut pe culoarea roșie a semaforului. Articolul se găsește aici:
http://mobil.tion.ro/#!mobilenews/detail/2243657
Din păcate, nu l-am putut copia.

 


Re: Știri, noutăți, perspective ByOnu

Legat de cazurile acestea repetate la Timisoara in care tramvaiele isi continua drumul fara vatman. Tramvaiele mai noi nu dispun de pedala "om-mort" sau ceva similar? Macar maneta sa se intoarca singura in pozitia neutra. :?:

 


Re: Știri, noutăți, perspective Victor92

Începând cu această săptămână, în mijloacele de transport în comun ale Societăţii de Transport Public Timişoara, călătorii şi turiştii care doresc să efectueze plata titlului de călătorie prin intermediul aplicaţiei 24pay sunt informaţi în privinţa acestei modalităţi de plată şi în limbile engleză, franceză şi germană. În număr de 1.200, autocolantele în cele trei limbi de circulaţie internaţională se regăsesc în toate tramvaiele, autobuzele, troleibuzele şi minibuzele STPT. Autocolantele au fost distribuite în mijloacele de transport în comun după cum urmează: tramvaie Armonia – 7 autocolante în fiecare tramvai; tramvaie şi garnituri de provenineţă germană – 6 autocolante/tamvai/garnitură; troleibuze – 4 autocolante/troleibuz; autobuze – 4 autocolante/autobuz; autobuze articulate – 7 autocolante/autobuz; minibuze – 3 autocolante/minibuz.

Sursa: https://www.facebook.com/STPT-RATT-407230642774612/

TM.jpg (87.2 KB; downloaded 5887 times)

 


Re: Știri, noutăți, perspective PTMZ

Din 15 iunie, liniile de tramvai 8 și 9 ajung în Ciarda Roșie. Iată comunicatul STPT:
http://www.stpt.ro/
Începând cu data de 15.06.2019, traseele liniilor de tramvai 8 şi 9 se vor prelungi până în Ciarda Roşie. Tramvaiele de pe cele două linii vor folosi staţiile de urcare/coborâre, staţii în care opresc şi tramvaiele de pe linia 4, între Gheorghe Domăşnean (AEM) şi Ciarda Roşie.

 


Re: Știri, noutăți, perspective Victor92

Începând cu data de 03.07.2019, biletul de călătorie valabil pe un singur mijloc de transport în comun va fi înlocuit cu biletul unic, care va avea valabilitatea de 60 de minute, conform HCL 324/14.06.2019. Prețul biletului rămâne neschimbat, călătorii putând să folosească titlul de călătorie pe mai multe linii de transport în comun, în intervalul celor 60 de minute.

tm.jpg (83.72 KB; downloaded 5464 times)


Sursa: Facebook STPT - RATT Timisoara: https://www.facebook.com/40723064277461 ... =3&theater

 


Re: Știri, noutăți, perspective misterr

ALERTĂ Peste 50% dintre tramvaiele care circulă în Timișoara, cu autorizațiile de funcționare expirate, iar STPT nu mai este avizat din decembrie să facă mentenanță





Transportul public din Timișoara este la un pas de a intra în colaps deoarece 35 din cele 60 de tramvaie ale STPT sunt vechi și le-au expirat autorizațiile de funcționare care sunt obligatorii. Situația a fost discutată, astăzi, la o ședință convocată de prefectul de Timiș, Eva Andreas. La controlul efectuat de controlul efectuat de Comisariatul Regional pentru Protecția Consumatorilor societatea de transport nu a prezentat documentele de omologare a tramvaielor vechi din Timișoara și nici în termenul de 15 zile pe care l-a primit. Pe lângă reprezentanții autorităților locale la discuții au participat și oficialii Autorității Feroviare Române.

În timpul discuțiilor ”a reieșit faptul că STPT nu are niciun un agrement tehnic pentru întreținere și reparare, iar agrementul tehnic feroviar pentru construcția,  modernizarea și repararea întreținerea căilor de rulare a expirat în data de 20 decembrie 2018.

Totodată, autorizația de furnizor feroviar pentru construcția, modernizarea, repararea și întreținerea căilor de rulare pentru tramvaie, respectiv repararea și întreținerea tramvaielor este expirată din data de 1.04.2019”, se arată în documentele Prefecturii Timiș. S-a stabilit ca pentru autorizația expirată în aprilie să fie depusă o nouă documentație, dar nu se știe ce se întâmplă cu cea expirată din decembrie. Mai grav este că la toate accidentele în care au fost implicate tramvaie, Primăria Timișoara a transmis că au toate avizele și omologările necesare.

„Pe mine, ca prefect mă îngrijorează siguranța cetățeanului care circulă cu aceste tramvaie. Mi-aș fi dorit ca la această discuție să participe și domnul primar, pentru a vedea viziunea administrației publice din Timișoara față de această problemă. Vrem să fim siguri că îndeplinesc toate condițiile tehnice prevăzute de legislația în vigoare, având în vedere faptul că au fost fabricate în anii 60. Nu vrem să lăsăm Timișoara fără transport în comun, dar trebuie să luăm în calcul și siguranța celor care sunt transportați. Li s-a dat un termen să intre în legalitate. Nu prefectul dispune măsuri, ci instituțiile abilitate”, a declarat prefectul de Timiș.

 


Re: Știri, noutăți, perspective misterr

Șeful Comisariatului pentru Protecția Consumatorilor Vest: ”Există posibilitatea suspendării transportului în comun cu tramvaie, la Timișoara”. Ce spune STPT despre garniturile fără autorizație





Sorin Susanu, șeful Comisariatului pentru Protecția Consumatorilor Regiunea Vest, a venit, astăzi, cu noi detalii legate de tramvaiele care circulă pe străzile Timișoarei fără a deține autorizație de funcționare. Sorin Susanu ne-a declarat că a fost aplicată o amendă de 15.000 de lei, în urma controlului privind verificarea garniturilor din parcul Societății de Transport Public Timișoara. De asemenea, Susanu susține că ar exista probleme privind legalitatea funcționării nu doar la tramvaiele vechi, ci și la cele reabilitate.

„Pentru neregulile descoperite deja în tramvaiele vechi, s-a aplicat o sancţiune de 15.000 de lei, pentru scaune deteriorate, elemente ruginite care pot pune în pericol clienţii, lipsă de informări. Am solicitat în continuare să ni se pună la dispoziție acele acte necesare pentru legalitatea funcționării. Tramvaiele vechi nu au niciun fel de omologare pentru a putea funcționa. Se dovedeşte că ne-au minţit în adrese oficiale, spunând că au autorizaţie pentru întreţinere căi rulante şi reparaţii tramvaie, lucru care nu este adevărat, nu deţin astfel de autorizaţii, nu efectuează legal intervenţii şi reparaţii la tramvaie, iar pentru căile de rulare, cât şi ceea ce înseamnă linia aeriană de alimentaţie cu curent nu deţin formele legale. Astăzi, nu mai discutăm doar despre tramvaiele vechi, ci despre tot ce înseamnă transport public cu tramvaiele”, a afirmat Sorin Susanu.

Şeful Comisariatului Regional pentru Protecţia Consumatorilor Vest a mai precizat că în cazul în care reprezentanții STPT nu vor prezenta toate documentele din care să reiasă că tramvaiele pot circula legal, există posibilitatea suspendării activității de transport public cu acestea.

„Reprezentanţii Autorităţii Feroviare Române, cei care emit aceste autorizaţii, au spus în mod foarte clar că ele nu există. Situaţia este mai mult decât delicată. După ce vom avea toate răspunsurile oficiale, inclusiv de la Autoritatea Feroviară Română, singurele măsuri care se vor putea aplica sunt cele de suspendare a activităţii. Ei ar fi trebuit să funcţioneze legal, pun în pericol sănătatea călătorilor. Acea omologare ne spune dacă tramvaiele circulă în condiții optime sau nu, iar acea omologare nu există, că altfel ne-ar pune-o la dispoziție. Orice serviciu care este oferit consumatorilor şi care pune în pericol securitatea şi integritatea consumatorilor trebuie să fie oprit de îndată”, a declarat Sorin Susanu.

Astăzi, șeful Comisariatului pentru Protecția Consumatorilor Vest a publicat, pe pagina sa de Facebook, mai multe fotografii cu tramvaiele vechi din Timișoara.

Pe de altă parte, reprezentanții Societății de Transport Public Timișoara au afirmat că autorizația în cazul tramvaielor vechi a expirat în luna aprilie.

În acest moment, documentele în vederea obținerii autorizației au fost depuse la Autoritatea Feroviară Română, iar societatea așteaptă un răspuns.

„Autorizația a expirat în luna aprilie a acestui an, trebuia să depunem documentația, nu am depus-o la timp. Între timp am depus actele și așteptăm un răspuns. Tehnic, tramvaiele noastre corespund, chiar și cele fabricate în Germania (n.r. vechi). Sunt unele diferențe în ceea ce privește confortul, dar tehnic ele pot fi scoase pe traseu. În câteva zile vom obține autorizația”, a informat Societatea de Transport Public Timișoara. Cei de la STPT nu spun nimic, însă, despre autorizația expirată din luna decembrie care permitea societății să facă mentenanță.

Foto: Facebook Sorin Claudiu Susanu































 


Re: Știri, noutăți, perspective Puss in Boots

Deci societatea care trimite pe traseu astfel de tramvaie va opera excelent tramvaiele noi da? Super.

 


Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10  ... 19
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Județul Timiș  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420533 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use