Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
3284 posts, 447262 views
📖 Pagination options
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
sab
La asta ma refeream, ca i-au desemnat castigatori la M5, desi experienta cu ei de la M4 nu era extraordinara.
La asta ma refeream, ca i-au desemnat castigatori la M5, desi experienta cu ei de la M4 nu era extraordinara.
- punmeister
-
Posted:
-
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
Informatii proaspete de la Metrorex referitoare la receptia Dimetronicului:
Informatii proaspete de la Metrorex referitoare la receptia Dimetronicului:
Ca urmare a solicitării dumneavoastră, înregistrată la Metrorex cu numărul M.01/5430/08.04.2019, vă comunicăm următoarele:
Metrorex S.A. a demarat procedura recepției la terminarea lucrărilor aferente contracului pentru Sistemul de Siguranță și Automatizare a Traficului. Prima ședință tehnică de lucru a avut loc la data de 09.04.2019, iar lucrările comisiei de recepție sunt în derulare.
- abc_XC
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
abc_XC
Pe M4 nu stiu cum se testeaza noul Dimetronic dar in mod sigur se testeaza rezistenta la stres a calatorilor. Asa cum au precizat si alti colegi pe M4 se circula total haotic de aproximativ o saptamana. Pana atunci trenurile veneau la anumite ore, in timp invatai programul si cu o abatere de 2-3 minute te putea mula pe programul de circulatie. Dar in ultima saptamana totul a fost haotic, trenurile vin in fiecare zi la alte ore, din fericire daca pierzi un tren astepti doar 13-14 minute pana vine urmatorul
Totusi, nu inteleg de ce se stationeaza in statii si de ce se circula incet in tunel. Un exemplu de ieri: trenul stationeaza 2 minute la Basarab, apoi 1 minut la Grivita, merge incetisor pana la 1 Mai, unde mecanicul nu mai anunta nimic dar tot am stat aproape 2 minute si tot asa pana la Straulesti.
Pe M4 nu stiu cum se testeaza noul Dimetronic dar in mod sigur se testeaza rezistenta la stres a calatorilor. Asa cum au precizat si alti colegi pe M4 se circula total haotic de aproximativ o saptamana. Pana atunci trenurile veneau la anumite ore, in timp invatai programul si cu o abatere de 2-3 minute te putea mula pe programul de circulatie. Dar in ultima saptamana totul a fost haotic, trenurile vin in fiecare zi la alte ore, din fericire daca pierzi un tren astepti doar 13-14 minute pana vine urmatorul
Totusi, nu inteleg de ce se stationeaza in statii si de ce se circula incet in tunel. Un exemplu de ieri: trenul stationeaza 2 minute la Basarab, apoi 1 minut la Grivita, merge incetisor pana la 1 Mai, unde mecanicul nu mai anunta nimic dar tot am stat aproape 2 minute si tot asa pana la Straulesti.
- George
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
George
Ca să încerc o variantă optimistă, când au pus Bombardiere pe M1/3 și bănuiesc că au făcut teste pentru noua semnalizare se întâmpla exact așa - metroul mergea încet, mai ales înainte de stație; timpii de staționare erau neobișnuit de lungi.
Poate e un semn că se pune în sfârșit în funcțiune Dimetronicul ăla....
Dar cred că e și o degustare realistă a ceea ce va urma pe M5 cu teste de semnalizare și de la PIF până la PIF normală va fi cale destul de lungă.
Desigur, ceea ce se întâmplă pe M4 este inadmisibil după toate standardele.
Ca să încerc o variantă optimistă, când au pus Bombardiere pe M1/3 și bănuiesc că au făcut teste pentru noua semnalizare se întâmpla exact așa - metroul mergea încet, mai ales înainte de stație; timpii de staționare erau neobișnuit de lungi.
Poate e un semn că se pune în sfârșit în funcțiune Dimetronicul ăla....
Dar cred că e și o degustare realistă a ceea ce va urma pe M5 cu teste de semnalizare și de la PIF până la PIF normală va fi cale destul de lungă.
Desigur, ceea ce se întâmplă pe M4 este inadmisibil după toate standardele.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
cris_m
Dar la M5 cine ii opreste sa faca teste inainte de darea in circulatie, iar daca mai sunt probleme sa le ajusteze pe timp de noapte? Intreb doar...
Dar la M5 cine ii opreste sa faca teste inainte de darea in circulatie, iar daca mai sunt probleme sa le ajusteze pe timp de noapte? Intreb doar...
- George
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
George
Exact ce-i opreşte să asfalteze Eroii Sanitari de vreo 5 luni, Râul Doamnei, Romancierilor, Valea Argeşului, str. Sibiu....
Exact ce-i opreşte să asfalteze Eroii Sanitari de vreo 5 luni, Râul Doamnei, Romancierilor, Valea Argeşului, str. Sibiu....
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
TibiV
Probabil niste furunculi perianali....
Probabil niste furunculi perianali....
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Sau asteapta plata claimului castigat definitiv in justitie?
Sau asteapta plata claimului castigat definitiv in justitie?
- V2A
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
V2A
Aviz în consultare de la Direcția de Mediu a PMB pentru efectuarea a 94 de foraje geotehnice necesare proiectării tronsonului Gara de Nord - Gara Progresul:
http://www.pmb.ro/institutii/primaria/d ... 190424.pdf
Aviz în consultare de la Direcția de Mediu a PMB pentru efectuarea a 94 de foraje geotehnice necesare proiectării tronsonului Gara de Nord - Gara Progresul:
http://www.pmb.ro/institutii/primaria/d ... 190424.pdf
defrisari_arbori_constructii_20190424.pdf
defrisari_arbori_constructii_20190424.pdf (547.51 KB; downloaded 270 times)
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
bercenicity
Foraje pe traseul corespunzator variantei 1 discutate: Berzei - Hasdeu - Str. Izvor - 13 Sept. - T.Vladimirescu - Viilor - Giurgiului
Foraje pe traseul corespunzator variantei 1 discutate: Berzei - Hasdeu - Str. Izvor - 13 Sept. - T.Vladimirescu - Viilor - Giurgiului
- punmeister
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
punmeister
Deci cea cu corespondenta la Hasdeu, Izvor si Eroii Revolutiei, nu?
Deci cea cu corespondenta la Hasdeu, Izvor si Eroii Revolutiei, nu?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
andrei11
La Eroii Revoluției o să fie corespondență sigur.
Eu nu știu de ce au făcut simulacrul acela de n - șpe mii de variante, foarte multe absurde rău de tot.
Oare cam cu cât s-a plătit o variantă din aceea ? Dacă nu s-a plătit atunci e ok, n-am nimic împotrivă.
La Eroii Revoluției o să fie corespondență sigur.
Eu nu știu de ce au făcut simulacrul acela de n - șpe mii de variante, foarte multe absurde rău de tot.
Oare cam cu cât s-a plătit o variantă din aceea ? Dacă nu s-a plătit atunci e ok, n-am nimic împotrivă.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: M4 Gara de Nord - Progresul
cris_m
Da, dar mai putin corespondenta de la Izvor. Sunt vreo 350m intre zona pe unde trece M4 in proiect si Izvor...
Sa recapitulam, acestea erau variantele, cea rosie pare ca ar fi cea aleasa castigatoare:
Da, dar mai putin corespondenta de la Izvor. Sunt vreo 350m intre zona pe unde trece M4 in proiect si Izvor...
Sa recapitulam, acestea erau variantele, cea rosie pare ca ar fi cea aleasa castigatoare:
Variante de traseu analizate.jpg (1.12 MB; downloaded 3602 times)
📖 Pagination options