Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Șos. Pantelimon și pe Șos. Iancului (FINALIZAT mai 2022)

 

Topic: Știri și articole din presă

72 posts, 39160 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri si articole din presa TibiV

Bilanțul marilor lucrări de infrastructură din București

Park&ride Pantelimon

Primarul Gabriela Firea a anunțat în mai multe rânduri că lucrările vor începe în acest an, însă la fața locului, în prezent se află doar o groapă, săpată acum câțiva ani. Cum explică reprezentanții municipalității situația?

”Parcarea de la intersecția Pantelimon-Vergului face parte din Obiectivul de Investiții "Reabilitare Sistem Rutier cu Linii de Tramvai pe Șos. Pantelimon și Șos. Iancului".Inițial, în anul 2011, proiectul a prevăzut construirea unui pasaj+parcare subterană cu regim de înălțime 2 niveluri subterane+copertină, cu un număr aproximativ de 320 locuri de parcare, iar lucrările ar fi trebuit să fie demarate în anul 2012, conform ordinului de începere a lucrărilor. În urma studiilor de teren efectuate la faza de proiectare, s-a constatat că pânza freatică depășește cota fundațiilor și acționează ca o presiune hidrostatică asupra pereților de incintă și a radierului, lucru care a determinat schimbarea soluției tehnice de proiectare a parcării. Astfel, s-a propus construirea unei parcări supraterane și terminal STB Park&Ride, regim de înălțime 2 etaje+terasă, cu un număr de aproximativ 498 locuri de parcare. Având în vedere schimbarea soluției tehnice, este necesară întocmirea unui act adițional la Contract în vederea negocierii noilor prețuri. După semnarea acestuia, se va putea emite Ordinul de începere a lucrărilor. Durata de execuție a lucrărilor este de 16 luni de la data demarării acestora”, se arată într-un răspuns trimis de Primăria Capitalei la solicitarea HotNews.ro.

Parcarea face parte din proiectul de reabilitare a Șoselelor Iancului-Pantelimon și trebuia terminată la finalul anului 2014. Inițial, primăria a vrut să facă parcarea subteran, iar apoi a schimbat proiectul și a decis să o facă suprateran. În plus, șantierul a fost blocat din cauza întrării în insolvență a constructorului, apoi au fost probleme cu consultantul.

Hotnews

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Stiri si articole din presa V2A

”Proiect de hotărâre privind aprobarea amplasamentului, în vederea realizării unui parcaj auto subteran de reședință cu 3S în incinta Școlii Gimnaziale nr. 46, str. Slt. Stănescu Gheorghe nr. 2, sector 2, parcare ce face parte din obiectivul de investiții: ”Reabilitare Sistem Rutier cu Linii de Tramvai pe Șos. Pantelimon și Șos. Iancului și a unei săli de sport deasupra parcajului”
http://www4.pmb.ro/wwwt/institutii/CGMB ... 190423.pdf
36_20190423.pdf
36_20190423.pdf (550.71 KB; downloaded 244 times)

 


Re: Construcția de parcări în București Cristy

De pe Facebook:
#park&ride #500locuri #21mileuro

Am semnat contractul pentru realizarea parcarii de tip park&ride de la intersectia Pantelimon Vergului! Dupa aproape 7 ani de cand trebuia construita aceasta parcare de tip park&ride, am facut, impreuna cu specialistii Primariei Capitalei si ai constructorului, toate demersurile astfel incat acest proiect, atat de important pentru descongestionarea traficului in Bucuresti, sa fie deblocat!

Am semnat contractul de executie, au fost obtinute toate avizele, inclusiv autorizatia de construire si s-a emis ordinul de incepere a lucrarilor.

Durata de executie a parcarii, care va avea o capacitate de cca 500 de locuri, este de 12 luni, iar valoarea investitiei este de aproximativ 21 de milioane de euro.

In ceea ce priveste costurile de realizare a acestui proiect, ne bazam, conform legii, pe un ritm firesc al incasarilor de la Ministerul de Finante. Reamintesc inca o data ca Primaria Capitalei nu incaseaza taxe si impozite, bugetul Primariei Generale fiind alimentat peste 90% din impozitul pe venit.

Parcarile de acest tip contribuie in mod eficient la fluidizarea traficului, intrucat le ofera nerezidentilor care vin in Bucuresti zilnic, la munca sau la studii, o alternativa avantajoasa la tranzitarea orasului cu autoturismul propriu, respectiv posibilitatea sa parcheze in spatii special amenajate de unde au acces direct la transportul in comun.

Totodata, facilitatile de tip park&ride contribuie si la degajarea parcarilor din zona centrala, unde cerinta este foarte mare.

Parcarea de la intersectia Pantelimon Vergului va fi realizata de Asocierea „Tehnologica Radion, TIAB si VIA Proiect”.

 


Re: Construcția de parcări în București misterr

Primăria Capitalei anunță că încep lucrările pentru parcarea ”park & ride” Pantelimon

Click pe imagine pentru video:





Primăria Capitalei anunță că încep lucrările pentru prima parcare de tip ”park & ride” făcută de municipalitate, unde ar urma să lase mașinile cei care locuiesc în afară orașului și vor să folosească mijloacele de transport în comun.

Este vorba despre parcarea din Pantelimon anunțată încă de acum 7 ani.

Banii necesari, 21 de milioane de lei, au fost prevăzuți în buget, însă primăria precizează că se bazează pe “un ritm firesc al încasărilor de la Ministerul de Finanțe”, din teamă de nu avea fondurile reduse de Guvern.

Cei care locuiesc în afara Bucureștiului ar urma să vină cu mașină până în Pantelimon, pe care să o lase gratis în viitoarea nouă parcare, după care să își continue drumul în oraș cu mijloacele de transport în comun.

Construcția parcării ar urmă să înceapă săptămâna viitoare. Aici ar urmă să fie ridicată o clădire cu 4 etaje și aproape 500 de locuri de parcare, în total.

În plus, proiectul cuprinde și un rond pentru tramvai, un pasaj pietonal, dar și un culoar către o viitoarea stație de metrou de la capătul magistralei 5, care momentant există, însă, doar pe hârtie. Parcarea a fost anunțată și în urmă cu 7 ani. Ba chiar a fost și împrejmuită zona și săpată o groapă.

Construcția ar urma să dureze un an, adică va fi gata imediat după alegerile locale din vara anului viitor, deși a fost anunțată și de actualul primar, Gabriela Firea, și în campania electorală. Consilierul primarului spune însă că a fost nevoie de refacerea proiectului.

Proiectul va costă 21 de milioane de euro și în aceiași bani se va amenaja și o parcare subterană la Școală 46, în sectorul 2. Primăria are în plan să mai facă o parcare de tip park & ride în Prelungirea Ghencea, însă alte două, anunțate tot în urmă cu 7 ani, din zona Aerogarii și Liviu Rebreanu, au fost uitate.

În lipsa unui transport public eficient, specialiștii în transport cred că, dacă vor fi construite, aceste parcări vor sta goale.

Singura parcare de tip park & ride care există acum în București, cea de la Străulești, construită de Metrorex, este ocupată în medie zilnic de doar 100 de mașini, în condițiile în care are o capacitate de 660 de locuri, iar ora de parcare costă doar 50 de bani.

 


Re: Stiri si articole din presa CiprianTRB

Park&Ride Cora Pantelimon
500 de locuri de parcare! Un adevărat nod intermodal pentru cei care vin în Capitală.


Primarul General, Gabriela Firea: "În 2016, la intersecția Șoselei Pantelimon cu Șoseaua Vergului am găsit o groapă. Nu era începută nici o lucrare iar planurile existente nu se puteau pune în practică. Am refacut proiectul și ne-am apucat de treabă.

Acum, parcarea și nodul intermodal sunt aproape de final. Zilele acestea a început turnarea betonului la placa peste parter.

În paralel, sunt pregătite pentru turnare plăcile peste etaje întâi și doi. Deja se lucrează și la montarea plăcilor metalice ale acoperișului.
Am, însă, o veste și mai bună. Lucrările la linia de tramvai sunt avansate. Până la sfârșitul lunii septembrie, tramvaiul 55 va circula normal, cu întoarcere la nodul intermodal de sub park&ride.

Astfel, călătorii nu vor mai fi nevoiți să aștepte mult timp în stații și nu va mai fi nevoie doar de tramvaie cu dublă comandă pe această rută.
Din această toamnă, șoferii vor putea parca în noua construcție supraterană.

Vor fi 500 de locuri disponibile. De acolo își pot continua drumul în oraș cu transportul în comun.

Prin acest obiectiv de investiții se reconfigurează, practic, toată zona. Nu construim doar o simplă parcare etajată, ci un nod intermodal care include tramvaie, autobuze și peroane pentru microbuze private.
De asemenea, este pregătit terenul și pentru viitoarea stație de metrou din zonă.

Anul trecut am semnat contractul de execuție, au fost obținute toate avizele, inclusiv autorizația de construire și s-a emis ordinul de începere a lucrărilor.

Valoarea totală a investiției este de aproximativ 21 de milioane de euro."

https://www.facebook.com/75034989843639 ... 481237588/

 


Re: Stiri si articole din presa Adrian Rosca

"Acum, parcarea și nodul intermodal sunt aproape de final." Pe naiba, mai e o gramada.

PS Si cu tramvaiele cu dubla comanda ce se va intampla dupa ce se da in folosinta bucla, revin pe linia lui 5?

 


Re: Stiri si articole din presa andrei11

Are primăria tramvaie "normale" și pentru linia 5 ?

 


Re: Stiri si articole din presa ANTENA

Pt linia 5, la capitolul vagoane situatia e cam trista (poza spune totul)
Refugii avem, diagonala provizorie in fata la Gil si gata.
In rest, Mitici.


Genial.JPG (59.91 KB; downloaded 3309 times)

 


Re: Stiri si articole din presa ByOnu

Firea wrote:
De asemenea, este pregătit terenul și pentru viitoarea stație de metrou din zonă.


:popa: Ha?

 


Re: Stiri si articole din presa punmeister

E vorba despre un culoar care sa faca legatura cu utopica statie de metrou Granitul (M5.3).

 


Re: Stiri si articole din presa ByOnu

Si e facut de pe acum..?

 


Re: Stiri si articole din presa punmeister

Da, asa a fost prevazut proiectul pentru P&R.
Viitoarea parcare Pantelimon-Vergului (Cora) va avea 498 locuri; alte 171 de locuri de parcare se vor amenaja în zona Școlii 46.
Acest obiectiv reprezintă atât restul de execuție al proiectului “Reabilitare sistem rutier cu linii de tramvai pe Șos. Pantelimon și Șos. Iancului”, cât și realizarea parcării de tip park & ride - un nod intermodal care cuprinde bucla de întoarcere a tramvaiului, peroane, sala de așteptare, zona de alimentație publică, zona maxi taxi,culoar până la viitoarea stație de metrou și pasaj pietonal care va înlocui trecerile de pietoni.

 


Re: Stiri si articole din presa andrei11

171 de locuri de parcare se vor amenaja în zona Școlii 46.

??????

 


Re: Stiri si articole din presa cris_m

Unde naiba s-a facut acel culoar ca-l mananc cu fulgi cu tot! De atata timp de cand bat la picior zona n-am vazut nimic in acest sens.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Șos. Pantelimon și pe Șos. Iancului (FINALIZAT mai 2022)  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use