Transportul feroviar în RomâniaȘtiri, evenimente, discuții și documentații feroviare

 

Topic: ARF - Achizitia a 62 de rame electrice (RE-R/EMU)

223 posts, 82493 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 16
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

ARF - Achizitia a 62 de rame electrice (RE-R/EMU) Utilizator anonim

Autoritatea pentru Reformă Feroviară a lansat licitația pentru achiziția a 40 de rame electrice noi în valoare de 4,5 miliarde lei

Autoritatea pentru Reformă Feroviară a lansat licitația pentru „Achizitie material rulant nou destinat transportului regional si suburban feroviar de calatori (trenuri electrice regionale RE-R)”, contractul având valoarea de până la 4,5 miliarde lei. Obiectul prezentului Contract îl reprezintă achiziția publică a 40 unități rame electrice regionale și mentenanța acestora pe o perioadă de 15 ani de la livrarea fiecărei rame electrice, urmând ca acestea să fie livrate în termen de 32 de luni de la semnarea contractului. Prin licitație, se prevede achiziția unui lot suplimentar de încă 40 de rame și de asemenea extinderea contractului de mentenanță cu încă 15 ani. Noile rame trebuie să aibă o durată de viață de minim 30 de ani. Noile rame vor fi echipate cu sisteme de comanda ETCS Nivel 2/PZB90. Ca date operaționale, ramele vor trebui să opereze timp de 30 de ani, 358 de zile pe an, câte 14 ore pe zi și o medie de 160.000 km efectuați anual conform estimărilor.

Din punct de vedere al consumului, furnizorul ramelor va prezenta o ofertă de consum mediu/km pentru rutele București Nord - Predeal și București Nord - Constanța.

Noile rame vor circula cu viteza maximă de 160 km/h. Operatorul economic care ofertează trebuie să facă dovada că în cursul unei perioade care acoperă cel mult ultimii 3 ani, a furnizat minim 40 produse similare și a asigurat servicii de mentenanță ale ramelor electrice în valoare de minim 114.288.000 lei, fără TVA, echivalentul a 24.000.000 EUR fără TVA. Ofertele pot fi depuse până la data de 03.06.2019, urmând ca atribuirea să aibă loc până la data de 03.12.2019.

Conform caietului de sarcini, noile rame vor circula pe următoarele secții:

Untitled.jpg (69.38 KB; downloaded 7793 times)


Untitled1.jpg (93.65 KB; downloaded 7791 times)


http://mobilitate.eu/afr-licitatie-40rame-electrice/

Anunț SEAP - http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/not ... 00053785

 


Re: Achiziția a 40 de rame electrice regionale aztec

Veste buna.
Dar cu asigurare CASCO in caz de deraiere.

 


Re: Achiziția a 40 de rame electrice regionale 19jimmy84

Vai de noi, întâi achiziţionăm în loc să punem la punct infrastructura. :popa:

 


Re: Achiziția a 40 de rame electrice regionale BGP2597

Păi, din primul lot București - Ploiești, București - Fundulea și Constanța - Fetești sunt coridoare modernizate, deci se pretează pentru material rulant nou.

 


Re: Achiziția a 40 de rame electrice regionale TibiV

Si pana vor sosi ramele este timp suficient sa faci RK serios si pe celelalte linii, care oricum nu sunt in categoria ”praf si pulbere”...

 


Re: Achiziția a 40 de rame electrice regionale aztec

Ridic 2 degete din fundul salii...

8 pt Bucuresti- Ploiesti?
Vor sa circule la 10 min?
Metrou Greu de suprafata?

 


Re: Achiziția a 40 de rame electrice regionale BGP2597

Pe București - Ploiești în momentul de față la CFR Călători există cam 4 perechi de trenuri R și 4 de IR. Vorbesc strict de trenurile care se limitează la Ploiești. Per total toate trenurile de la toți operatorii cred că sar de 50 de perechi, astfel încât frecvență de 10 minute deja avem în unele momente ale zilei (14:50 15:00 15:10 15:20 sau 16:38 16:46 17:00 17:10 17:20 17:37 17:45 18:00 18:06 18:17 - doar două exemple mai mult sau mai puțin cunoscute).

Cu 8 rame cred că se poate asigura lejer o linie gen S1 cu cadență de 30 de minute la ore de vârf / o oră în afara lor, încât să se degreveze trenurile de lung parcurs de navetiștii de pe M1000. Și să nu uităm că și la calea ferată avem nevoie de rezerve.

 


Re: Achiziția a 40 de rame electrice regionale TibiV

Sunt curios cum o sa mai strecoare trenurile de marfa printre astea...

 


Re: Achiziția a 40 de rame electrice regionale shoppy

Triplam sau electrificam pe Urziceni.

 


Re: Achiziția a 40 de rame electrice regionale BGP2597

O triplare și separare a traficului de marfă chiar ar fi aur pentru liniile de pe secția asta. Dar intru deja în fantezii care nu își au locul aici.

 


Re: Achiziția a 40 de rame electrice regionale aztec

Pai nu triplam cu TGV pana la ...Iasi?

 


Re: Achiziția a 40 de rame electrice regionale BGP2597

În cazul ăsta cvadruplăm, fir de marfă, 2 fire convenționale și fir de TGV, că <orice TGV îi ajunge linie simplă>

 


Re: Achiziția a 40 de rame electrice regionale Razvan021

Skoda si Talgo au contestat CS.Prima contestatie apare deja pe SICAP, daca e cineva binevoitor sa o descarce si pentru noi...

 


Re: Achiziția a 40 de rame electrice regionale punmeister

Pe SICAP momentan avem contestatia Skoda, mai incolo poate apare si cea a Talgo.
Contestatie inregistrata la ARF cu nr. 748 din.16.04.2019-semnat.pdf
Contestatie inregistrata la ARF cu nr. 748 din.16.04.2019-semnat.pdf (1.97 MB; downloaded 453 times)

 


 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 16
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri, evenimente, discuții și documentații feroviare  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419394 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use