Zona metropolitană BucureștiGeneralități despre transportul în comun din București și Ilfov

 

Topic: ARHIVĂ: Știri din București (2015-2020)

1780 posts, 789361 views
 
Go to page:  1  ... 97 98 99 100 101 102 103  ... 128
 
 

📖 Pagination options
Re: Știri din București aztec

Am pus si la linia 41...


Tramvaiul 41 va fi suspendat o lună în această vară, pentru lucrări la Pasajul Ciurel şi la Metroul de Drumul Taberei – surse
Circulaţia tramvaiului 41, cel mai folosit mijloc de transport de suprafaţă din Capitală, va fi suspendată circa o lună în această vară, pentru derularea de lucrări la Pasajul Ciurel şi la Metroul de Drumul Taberei. Măsura este necesară pentru prevenirea accidentelor, au spus pentru ECONOMICA.NET surse apropiate situaţiei.
Tramvai 41

Circulaţia tramvaiului 41 va fi suspendată în această vară, pentru finalizarea lucrărilor pe două mari şantiere de infrastructură din Capitală. Astfel, la Pasajul Ciurel, trebuie făcută traversarea Şoselei Virtuţii iar la Metroul de Drumul Taberei trebuie construite mai multe accese la staţia Parc Drumul Taberei (fost Moghioroş).

"Acum se fac pregătiri pentru închiderea provizorie a circulaţiei tramvaielor, pentru plasarea tablierului peste Şoseaua Virtuţii. RATB va trebui să mai facă o deviere de circulaţie la Parc Drumul Taberei, pentru metrou. Încearcă să le coordoneze pe amândouă, să se facă în acelaşi timp închiderea de acolo şi cu devierea circulaţiei şi oprirea de aici, pentru creşterea siguranţei, pentru a evita orice acciden", au explicat sursele noastre.

Potrivit lor, lucrările care vor afecta circuaţia tramvaiului 41 vor dura circa o lună şi vor fi terminate până în toamnă.


"Devierea de la Parc Drumul Taberei se face în 10 – 20 de zile şi circulaţia se reia pe traseul deviat. În perioada asta se plasează şi tablierul peste Virtuţii şi se fac lucrările necesare, care ar dura cam o lună. Se speră ca treaba asta să fie facută în vară, să fie terminată până la sfârşitul lui august", au menţionat sursele.

Oprirea temporară a circulaţiei tramvaiului 41 urmează să fie aprobată în Comisia Tehnică de Circulaţie din cadrul Primăriei Bucureşti. "De comun acord, RATB şi factorii implicaţi, constructorii cu Primăria, vor hotărî exact perioada", ne-au mai spus sursele.

https://www.economica.net/mobile/tramva ... 66698.html

 


Re: Știri din București 1689

cris_m wrote:
Nu ar fi mai ok in partea de est? In nord avem deja Nordului, Pipera si Floreasca...


In nord terenurile sint mai scumpe :D

Ce rost are sa faci un depou/garaj/autobaza linga CET Vest, unde n-o sa vina nici un investitor imobiliar ?

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Știri din București V2A

Bucureștiul devine “smart”: utilizăm noi tehnologii pentru a facilita accesul bucureștenilor și vizitatorilor Capitalei la o serie de servicii și informații publice

Primăria Capitalei a lansat în testare primele 4 aplicații mobile: infoSTB (transport public), Parking București, Social alert București, Trafic alert București. Bucureștenii pot testa aplicațiile și pot contribui la optimizarea lor.

Bucureștiul se află într-o nouă etapă de dezvoltare, a tranziției către statutul de oraș “inteligent”, cea a includerii tehnologiei moderne în proiectarea și utilizarea serviciilor publice, pentru a le crește calitatea și pentru ca bucureștenii și vizitatorii Capitalei să le poată accesa mai ușor. Primăria Municipiului București are în derulare o serie de astfel de proiecte, ca parte a Strategiei Smart City recent finalizată, unele dintre acestea fiind implementate și în testare.

Patru astfel de proiecte presupun dezvoltarea de aplicații pentru telefonul mobil cu sistem de operare iOS sau Android, ce pot fi instalate și utilizate gratuit. Acestea sunt menite să faciliteze accesul bucureștenilor sau vizitatorilor Capitalei la serviciile publice de transport, la parcările administrate de Primărie sau să optimizeze comunicarea cetățenilor cu autoritatea locală.

Cele 4 aplicații mobile sunt deja disponibile publicului si se află în faza de testare, în următoarea perioadă urmând ca ele să fie îmbunătățite și optimizate în funcție de feed-back-ul primit de la utilizatori.

InfoSTB – Ajungem împreună la destinație

Societatea de Transport București a dezvoltat un proiect de informare a călătorilor prin telefonul mobil de tip smartphone cu privire la programul mijloacelor de transport în comun și rutele disponibile, pentru a putea minimiza timpul de așteptare în stații.

Aplicația folosește datele transmise de echipamentele GPS/GSM4G instalate pe 1.440 de mijloace de transport în comun utilizate de STB, precum și pe noile autobuze achiziționate și este disponibilă pentru telefoane mobile cu sistem de operare iOS sau Android.

Vorbim, practic, despre schimbarea radicală a modului de lucru utilizat la nivelul STB în ultimii 40 de ani – marcată prin trecerea la înregistrarea informatizată și adăugarea componentei de dispecerizare, pe baza echipamentelor de localizare instalate. Acest operațiuni au fost realizate înainte de dezvoltarea aplicației.

InfoSTB este mai mult decât o aplicație, are și o importantă componentă de utilizare internă, la nivelul operatorului de transport public – fiind un sistem de monitorizare în timp real a vehiculelor și de configurare a rutelor, fapt care permite îmbunătățirea constantă a proceselor interne.

Parking București

În prezent, aplicația oferă posibilitatea identificării parcărilor publice gestionate de Primăria Capitalei și de a plăti online, cu card bancar sau prin SMS, tarifele pentru utilizarea acestora. Operațiunile sunt securizate, tranzacțiile fiind realizate prin intermediul unui procesator de plăți.

Într-o etapă ulterioară, aplicația va avea și o componentă de căutare a locurilor libere de parcare, prin instalarea de camere video și/sau senzori în parcări conectate la aplicație, operațiune programată a se încheia în acest an.

Trafic Alert București

Bucureștenii pot utiliza aplicația pentru a semnala,  direct către Primăria Capitalei, neregulile întâlnite pe traseul utilizatorului care pot afecta buna circulație pe drumurile publice din București: parcaje neregulamentare, drum în lucru nesemnalizat, semafor nefuncțional, groapă carosabil, groapă trotuar, indicator degradat, lucrări civile pe carosabil etc.

Social Alert București

Deservită prin intermediul Direcției Generale de Asistență Socială a Municipiului București, aplicația are rolul de facilita intervenția echipajelor DGASMB în asistarea persoanelor aflate în dificultate pe raza Capitalei. Sesizările le poate face oricine are instalată aplicația și are un cont înregistrat, fie că este un cunoscut sau nu al persoanei aflate în dificultate. Categoriile de sesizări ce pot fi semnalate sunt: persoane adulte fără adăpost, persoane cu handicap, tineri peste 18 ani care nu mai fac parte din sistemul de ocrotire a copiilor fără familie, vârstnic în situații de risc ridicat, femei victime ale violenței.
Aplicațiile Parking București, Trafic Alert București și Social Alert București au fost dezvoltate de Compania Municipală Tehnologia Informației București, iar InfoSTB – de RADCOM, selectată anul trecut în urma unei licitații publice.
Aplicațiile menționate sunt primele dintre cele realizate în cadrul Strategiei Smart City a Capitalei, alte zeci de proiecte fiind în pregătire / implementare pe toate dimensiunile unui oraș inteligent: mediu, spitale, mobilitate, administrație, siguranță publică, mod de viață, oameni și competențe, economie smart etc.

http://stbsa.ro/comunicat1.php?nrcom=1018

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Știri din București Utilizator anonim

STB și ADTPBI anunță creșterea parcului circulant de autobuze pe 27 de trasee

Primăria Capitalei, prin Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București – Ilfov (ADTPBI), a decis suplimentarea numărului de vehicule pe liniile urbane, în funcție de cererea de transport. Acest lucru este posibil datorită creșterii parcului de vehicule prin achiziționarea de autobuze Euro VI de către Primăria Capitalei și prin eforturile STB SA de a scoate din imobilizare vehicule și a le readuce în traseu.

Începând cu data de 01.04.2019, ADTPBI suplimentează cu aproximativ 10% parcul de vehicule programat pe următoarele linii:
– Linia 102 (Bulevardul Basarabia – Gara Progresul);
– Linia 104 (Cora Pantelimon – Opera Națională);
– Linia 112 (CFR Constanța – Complex Comerical Colosseum);
– Linia 117 (Cartier Confort Urban – Piața Sfânta Vineri);
– Linia 133 (Gara Basarab – Bulevardul Tineretului);
– Linia 137 (Carrefour Militari – Piața 21 Decembrie 1989);
– Linia 139 (Zețarilor – Piața Leul);
– Linia 141 (Zețarilor – Vulcan Berceni);
– Linia 143 (Bucur Obor – Baicului);
– Linia 168 (Piața Romană – Cartier Constantin Brâncuși);
– Linia 178 (Cartier Militari – Sala Palatului);
– Linia 205 (Străulești – Gara de Nord);
– Linia 220 (Piața Rahova – Vulcan Berceni);
– Linia 226 (Piața Romană – Depoul Alexandria);
– Linia 253 (Spitalul Fundeni – Faur);
– Linia 268 (Valea Oltului – Piața 21 Decembrie 1989);
– Linia 300 (Bulevardul Nicolae Bălcescu – Clăbucet);
– Linia 301 (Piața Romană – Jolie Ville Băneasa);
– Linia 302 (Ghencea – Cartier Fortuna);
– Linia 304 (Piața Presei – Străulești);
– Linia 311 (Faur – Piața Rosetti);
– Linia 323 (Universitatea Creștină „Dimitrie Cantemir” – Zețarilor);
– Linia 330 (Faur – Piața Presei);
– Linia 335 (Faur – Complex Comercial Băneasa);
– Linia 336 (Complex Comercial Apusului – Piața Rosetti);
– Linia 368 (Piața Romană – Valea Oltului);
– Linia 381 (Piața Reșița – Piața Victoriei).

http://mobilitate.eu/stb-autobuze-suplimentari-trasee/

 


Re: Știri din București 1689

Acest lucru este posibil datorită creșterii parcului de vehicule prin achiziționarea de autobuze Euro VI de către Primăria Capitalei și prin eforturile STB SA de a scoate din imobilizare vehicule și a le readuce în traseu.


Vehicule care, de altfel, au ajuns imobilizate datorita cui ?
Iar cresterea de parc se duce - de fapt - in ce directie ?

Putem - macar aici - sa scapam de propaganda ieftina de partid ?

 


Re: Știri din București punmeister

Au ajuns asa din cauza doftorului :evil:

 


Re: Știri din București Dragos31

Pe 381 s-a simtit din plin suplimentarea. Pe la 18:30 le vedeai numai in trenulet prin zona centrala :twisted: ...

 


Re: Știri din București aztec

Cum suplimentezi cu 10 % traseul lui 268 cand ai 2 , maxim 3 autobuze pe traseu...?
Ii mai agati o bancheta in spate la fiecare autobuz?

 


Re: Știri din București Robert24

Mai mult ca sigur 10% este media.

 


Re: Știri din București Victor92

Degeaba se suplimenteaza ca tot raman blocate pe traseu ...

Ca fapt divers, in weekend au ramas aceleasi grafice.

 


Re: Știri din București BIGRED1984

Azi au reusit sa faca trenulet de 381, dimineata la 8:30, pe sensul spre cartier (!), mai exact la Nitu Vasile. Erau un Citaro si un Kent.

 


Re: Știri din București Gabi23

Modificări de trasee STB SA , cu ocazia „Bucharest 10k & Family Run

În vederea desfăşurării evenimentului sportiv „Bucharest 10k & Family Run” în perioada06.04., ora 18:00 - 07.04.2019, ora 20:00 se restricționează traficul rutier pe Bd. Libertăţii între Splaiul Independenţei şi Bd. Națiunile Unite, ambele sensuri, respectiv pe Splaiul Independenței între Pod Haşdeu şi Pod Izvor, sens centru.

Având în vedere aceste măsuri, Regia Autonomă de Transport Bucureşti va modifica circulaţia mijloacelor de transport din zonă, sub coordonarea agenţilor de la Brigada Rutieră, astfel:

a. Ziua de 06.04.2019, începând cu ora 20:00:

Liniile 104, 123 şi 124 vor funcţiona pe traseele de bază între ,,Opera Națională”, respectiv ,,Gara de Nord” şi intersecţia Splaiul Independenței/Str. B.P. Haşdeu, apoi pe un traseu modificat pe Str. B.P. Haşdeu, Mihail Kogalniceanu, Str. Schitu  Magureanu, Pod Izvor, Splaiul Independenței.

Celălalt sens nu se modifică.

Linia 136 va funcţiona pe traseul de bază între „C.E.T. Vest Militari” şi intersecţia Cal. 13 Septembrie/Bd. Libertății, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri pe Bd. Libertății, cu întoarcere în rondul Piața Regina Maria.

Linia 385 va funcţiona pe traseul de bază între ,,Valea Oltului” şi intersecţia Bd. Naţiunile Unite/Bd. Libertǎţii, apoi pe un traseu modificat pe Bd. Naţiunile Unite, Splaiul Independenţei, apoi traseul de bază pânǎ la Piata Sfanta Vineri, iar apoi spre Valea Oltului pe un traseu modificat de la Podul Izvor, pe Splaiul Independenţei, Pod Haşdeu, Bd. B.P.Haşdeu, Str. Izvor, apoi traseul actual.

b. În noaptea de 06/07.04.2019:

Linia de noapte N110 va funcţiona pe sens Piața Unirii, pe traseul de bază între „Cartier 16 Februarie” şi intersecţia Str. Vasile Pârvan/ Bd. Mihail Kogălniceanu, apoi pe un traseu modificat pe Bd. Mihail Kogalniceanu, Str. Schitul Măgureanu, Pod Izvor, Splaiul Independenţei, până la Piaţa Unirii.

Celălalt sens nu se modifică.

Linia de noapte N115 va funcţiona pe sens Piața Unirii, pe traseul de bază între ,,Grup Şcolar Auto”, şi intersecţia Splaiul Independenței/Str. B.P. Haşdeu apoi pe un traseu modificat pe Str. B.P. Haşdeu, Bd. Mihail Kogălniceanu, Str. Schitul Măgureanu, Pod Izvor, Splaiul Independenței.

2. În ziua de 07.04.2019, ȋncepând cu ora 08:30 până la ridicarea restricţiilor de circulaţie ȋn jurul orei 15:00  se restricţionează traficul rutier pe traseul de alergare: Splaiul Independenţei (start între Pod Haşdeu şi Pod Izvor) Bd. Unirii, Piata Constituţiei, cu ȋntoarcere pe Bd. Unirii cu întoarcere înainte de rond Piaţa Alba Iulia, Bd. Unirii, Bd. I.C. Brătianu, Str. Halelor, Splaiul Independenţei, Pod Haşdeu, Splaiul Independenţei, Bd. Libertăţii.

Linia 104  va funcţiona pe traseul de bază între ,,Cora Pantelimon” şi ,,Piața Alba Iulia”, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri pe Bd. Burebista, Calea Dudeşti, Bd. Octavian Goga, Pasaj Mărăşeşti, Bd. Mărăşeşti, Bd. Dimitrie Cantemir, prin Pasajul Unirii (comun cu linia 381), Bd. I.C. Brătianu, Piaţa Universităţii, Bd. Regina Elisabeta, Bd. Mihail Kogălniceanu, Splaiul Independenţei, până la ,,Opera Națională”.

Linia 116 va funcţiona pe traseul de bază între ,,Gara Progresul” şi intersecţia Bd. Dimitrie Cantemir/Splaiul Unirii, apoi pe un traseu modificat prin Splaiul Unirii,  Bd. Mărăşeşti, Bd. Dimitrie Cantemir, Calea Şerban Vodă, apoi traseul actual.

Linia 117 va funcţiona pe traseul de bază între ,,Cartier Confort Urban” şi Piaţa Unirii unde va întoarce din Bd. Regina Maria pe Str. Bibescu Vodă, Bd. Dimitrie Cantemir, Bd. Mărăşeşti, Str. 11 Iunie, Bd. Regina Maria, apoi traseul de bază.

Linia 123 va funcţiona pe traseul de bază între ,,C.E.T. Sud Vitan” şi intersecţia Calea Vitan/Calea Dudeşti/Bd. Octavian Goga, apoi pe un traseu modificat pe Bd. Octavian Goga, Pasaj Mărăşeşti, Bd. Mărăşeşti, Bd. Dimitrie Cantemir, prin Pasajul Unirii, Bd. I.C. Brătianu, Piaţa Universităţii, Bd. Regina Elisabeta, Bd. Mihail Kogălniceanu, Splaiul Independenţei, Str. Constantin Noica, Cal. Plevnei, Şos. Orhideelor, Bd. Dinicu Golescu, cu întoarcere pe Str. Witing, Calea Plevnei, Str. Constantin Noica, Splaiul Independenţei, Bd. Mihail Kogălniceanu, Bd. Regina Elisabeta, Piaţa Universităţii, Bd. I.C. Brătianu, prin Pasajul Unirii, Bd. Dimitrie Cantemir, Bd. Mărăşeşti, Pasajul Mărăşeşti, Bd. Octavian Goga, Calea Vitan, apoi traseul actual.

Linia 124 va funcţiona pe traseul de bază între ,,Romprim” şi intersecţia Calea Vitan/Calea Dudeşti/Bd. Octavian Goga, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri pe Bd. Octavian Goga, Pasaj Mărăşeşti, Bd. Mărăşeşti, Bd. Dimitrie Cantemir, prin Pasajul Unirii, Bd. I.C. Brătianu, Piaţa Universităţii, Bd. Regina Elisabeta, Bd. Mihail Kogălniceanu, Splaiul Independenţei până la ,,Opera Națională”.

Linia 133 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul ,,Gara Basarab” şi intersecţia Str. Traian/Cal. Călăraşi, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri pe Cal. Călăraşi,Str. Delea Nouă, Bd. Decebal, Piața Alba Iulia, Bd. Burebista, Calea Dudeşti, Bd. Octavian Goga, Str. Nerva Traian, apoi traseul actual.

Linia 136 va funcţiona pe traseul de bază între „C.E.T. Vest Militari” şi intersecţia Cal. 13 Septembrie/Bd. Libertății, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri pe Bd. Libertății, cu întoarcere în rondul Piața Regina Maria.

Linia 232 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul ,,Platforma Comercială Arcade Berceni” şi ,,Piaţa Unirii’’ unde va circula din Bd. Regina Maria pe Str. Bibescu Vodă, Bd. Dimitrie Cantemir, Bd. Mărăşeşti, Str. Dr. C-tin Istrate, apoi traseul actual.

Linia 312 va funcţiona între ,,Piaţa de Gros” şi intersecţia Bd. Dimitrie Cantemir/Splaiul Unirii, apoi pe un traseu modificat pe Splaiul Unirii, Calea Văcăreşti, apoi traseul actual.

Linia 313 va funcţiona pe traseul de bază între ,,Turnu Mǎgurele” şi intersecţia Bd. Dimitrie Cantemir/Splaiul Unirii, apoi pe un traseu modificat prin Splaiul Unirii, Bd. Mărăşeşti, Bd. Dimitrie Cantemir, Bd. Tineretului, apoi traseul actual.

Linia 361 va funcţiona pe traseul de bază între ,,Complex Comercial Bǎneasa” şi intersecţia Cal. Victoriei/Bd. Regina Elisabeta, apoi pe un traseu modificat prin Bd. Regina Elisabeta, rond Piaţa Universitǎţii, Bd. Nicolae Bǎlcescu, Bd. Gh. Magheru, apoi traseul actual pânǎ la ,,Complex Comercial Bǎneasa”.

Linia 385 va funcţiona pe traseul de bază între terminalul ,,Valea Oltului” şi intersecţia Calea 13 Septembrie/Str. Tudor Vladimirescu, apoi pe un traseu modificat pe Str. Tudor Vladimirescu, Bd. George Coşbuc, Bd. Regina Maria, Str. Bibescu Vodă, Aleea II (capăt linie 783), cu întoarcere pe Bd. Dimitrie Cantemir, Bd. Mărăşeşti, Str. 11 Iunie, Bd. Regina Maria, Bd. George Coşbuc, Str. Tudor Vladimirescu, Calea 13 Septembrie, apoi traseul actual.

Linia 783 va funcţiona pe traseul de bază între ,,Aeroportul Henri Coandă” şi Pasajul Unirii, apoi prin Pasajul Unirii, Bd. Dimitrie Cantemir, Bd. Mărăşeşti, Str. 11 Iunie, Bd. Regina Maria, Str. Bibescu Vodă, Aleea II, cu întoarcere pe Splaiul Unirii, Bd. Mărăşeşti, Bd. Dimitrie Cantemir, prin Pasajul Unirii, Bd. I. C. Brătianu, apoi traseul actual.

Linia 784 va funcţiona pe un traseu modificat de la terminalul ,,Piaţa Unirii” pe Splaiul Unirii, Bd. Mărăşeşti, Bd. Dimitrie Cantemir, prin Pasajul Unirii, Bd. I. C. Brătianu, apoi traseul actual.

http://stbsa.ro/comunicat1.php?nrcom=1023

 


Re: Știri din București ByOnu

Un interviu cu Directorul STB la BucurestiTV.

https://www.facebook.com/BucurestiTV/vi ... 4518054041

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Știri din București V2A

Modificari de trasee STB SA cu ocazia mitingului organizat de Federaţia Operatorilor Romani de Transport

Cu ocazia desfăşurării în Piaţa Victoriei a mitingului organizat de Federaţia Operatorilor Romani de Transport, respectiv Confederatia Operatorilor şi Transportatorilor Autorizați din România, în ziua de 17.04.2019, începând cu ora 06:30 până la terminarea activităților aferente acestuia, se va restricţiona traficul rutier în Piaţa Victoriei, precum şi pe Şos. Kiseleff între Piața Arcul de Triumf şi Piața Victoriei, respectiv pe zona centrală între Piața Arcul de Triumf şi Piața Presei;

Având în vedere aceste măsuri, Societatea de Transport Bucureşti va modifica circulaţia mijloacelor de transport din zonă, sub coordonarea agenţilor de la Brigada Rutieră, astfel:

Linia 300 va funcţiona pe traseul de bază între cap linie ,,Bd. Nicolae Bălcescu” şi intersecţia Bd. Lascăr Catargiu/Bd. Gheorghe Manu, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri pe Bd. Gheorghe Manu, Str. Occidentului, Str. Buzeşti, Bd. Ion Mihalache, apoi traseul actual.

Linia 361 va funcţiona, pe sens ,,Piața Unirii”, pe un traseu modificat de la ,,Piaţa Arcul de Triumf’’ pe Bd. Constantin Prezan, Bd. Aviatorilor, Piaţa Victoriei, Calea Victoriei, apoi traseul de bază.

Celălalt sens nu se modifică.

Linia 381 va funcţiona pe un traseu scurtat, între Piaţa Reşiţa şi Piaţa Romană.

Linia 783 va funcţiona pe sens Piata Unirii, pe un traseu modificat de la ,,Piaţa Arcul de Triumf’’ pe Bd. Constantin Prezan, Bd. Aviatorilor, Piaţa Victoriei, Bd. Lascǎr Catargiu, apoi traseul de bază.

Celălalt sens nu se modifică.

Linia 784 va funcţiona pe sens ,,Piaţa Unirii” pe un traseu modificat de la ,,Piaţa Arcul de Triumf’’ pe Bd. Constantin Prezan, Bd. Aviatorilor, Piaţa Victoriei, Cal. Victoriei, apoi traseul de bază.

Celălalt sens nu se modifică.

http://stbsa.ro/comunicat1.php?nrcom=1026

 


Go to page:  1  ... 97 98 99 100 101 102 103  ... 128
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420577 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use