Topic: Nürnberg
28 posts, 14009 views
📖 Pagination options
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Nürnberg: transportul in comun
Robert24
Panouri standard pentru statii.
Panouri standard pentru statii.
nue_statie2.jpg (187.94 KB; downloaded 4631 times)
nue_statie3.jpg (417.59 KB; downloaded 4629 times)
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Nürnberg: transportul in comun
Robert24
Noi trenuri pentru linia U1 din Nürnberg
Operatorul metroului din Nürnberg - VAG intentioneaza sa comande 21 de trenuri formate din cate 4 vagoane, pentru deservirea liniei U1. Costul total se ridica la 164 milioane euro (7,8 milioane euro / tren).
Preconizate sa intre in serviciu in 2018, trenurile de tip G1 vor inlocui 42 de garnituri DT1 de cate doua vagoane, aflate in exploatare pe linia U1 inca din anii 70. Concepute in colaborare cu Ergon3Design, trenurile vor dispune de accese dintr-un vagon in altul, spatii multifunctionale, rampe retractabile pentru carucioare si instalatii AC.
In 2012 VAG a decis ca nu se justifica costurile convertirii liniei U1 pentru operare automata (driverless). Oricum, trenurile de tip G1 vor permite si operare automata (driverless) in cazul in care va fi nevoie de ele pe liniile U2 su U3.
Contractul va include si doua optiuni posibile dupa 2018. Prima optiune acopera 6 trenuri pentru inlocuirea a 12 garnituri de cate doua vagoane de tip DT2. A doua optiune include inca 7 trenuri pentru a putea creste capacitatea de operare.
www.railwaygazette.com
Noi trenuri pentru linia U1 din Nürnberg
Operatorul metroului din Nürnberg - VAG intentioneaza sa comande 21 de trenuri formate din cate 4 vagoane, pentru deservirea liniei U1. Costul total se ridica la 164 milioane euro (7,8 milioane euro / tren).
Preconizate sa intre in serviciu in 2018, trenurile de tip G1 vor inlocui 42 de garnituri DT1 de cate doua vagoane, aflate in exploatare pe linia U1 inca din anii 70. Concepute in colaborare cu Ergon3Design, trenurile vor dispune de accese dintr-un vagon in altul, spatii multifunctionale, rampe retractabile pentru carucioare si instalatii AC.
In 2012 VAG a decis ca nu se justifica costurile convertirii liniei U1 pentru operare automata (driverless). Oricum, trenurile de tip G1 vor permite si operare automata (driverless) in cazul in care va fi nevoie de ele pe liniile U2 su U3.
Contractul va include si doua optiuni posibile dupa 2018. Prima optiune acopera 6 trenuri pentru inlocuirea a 12 garnituri de cate doua vagoane de tip DT2. A doua optiune include inca 7 trenuri pentru a putea creste capacitatea de operare.
www.railwaygazette.com
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Nürnberg: transportul in comun
punmeister
...
Pana-n 2022 o sa fie modernizate 14 tramvaie GT6N si 26 de tramvaie GT8N. Pretul total se ridica la 24 de milioane de euro.
...
Pana-n 2022 o sa fie modernizate 14 tramvaie GT6N si 26 de tramvaie GT8N. Pretul total se ridica la 24 de milioane de euro.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Nürnberg: transportul in comun
punmeister
Noul tren Inspiro G1 a parasit uzina Siemens din Viena Simmering
https://www.railjournal.com/passenger/m ... metro-set/
Noul tren Inspiro G1 a parasit uzina Siemens din Viena Simmering
https://www.railjournal.com/passenger/m ... metro-set/
- punmeister
-
Posted:
-
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Nürnberg: transportul in comun
punmeister
Noile rame Siemens Inspiro G1 au inceput probele pe linia U1.
Foto: Siemens
Noile rame Siemens Inspiro G1 au inceput probele pe linia U1.
g1-frontansicht1.jpg (237.87 KB; downloaded 3401 times)
g1-frontansicht2.jpg (210.71 KB; downloaded 3392 times)
Foto: Siemens
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Nürnberg: transportul in comun
punmeister
https://press.siemens.com/global/en/pre ... s-mobility
VAG orders 12 trams from Siemens Mobility
- VAG Nürnberg orders 12 Avenio trams
- Option for up to 75 additional trams
- Innovative interior concept for enhanced passenger comfort
VAG Verkehrs-Aktiengesellschaft Nürnberg has ordered 12 four-section Avenio trams. The contract includes options for a total of up to 75 additional trams. The trams will serve on possible new lines or be used to expand VAG’s existing offering. Commissioning is planned for the end of 2022.
https://press.siemens.com/global/en/pre ... s-mobility
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Nürnberg: transportul in comun
punmeister
Si o mica surpriza, noile Avenio nu vor fi construite la uzina din Viena Simmering, ci la uzina Siemens din Kragujevac, Serbia.
https://www.nordbayern.de/region/nuernbe ... 10664802
Si o mica surpriza, noile Avenio nu vor fi construite la uzina din Viena Simmering, ci la uzina Siemens din Kragujevac, Serbia.
https://www.nordbayern.de/region/nuernbe ... 10664802
- Andi_C
-
Posted:
-
Re: Nürnberg: transportul in comun
Andi_C
Revin cu o mică actualizare a topicului acesta, după o vizită in orasul Nurnberg:
U-Bahn Metroul:
Pe linia U1 toate trenurile de metrou vechi au fost inlocuite cu noile trenuri Siemens Inspiro G1, pe liniile U2 și U3 ramele sunt aceleași prezentate, pe U2 circulă intotdeauna 2 rame cuplate, pe U3 in cursul saptamanii circula intercalate rame solo și rame cuplate, in weekend (in special duminica când intervalele de succedare sunt mai mari), acestea circulă doar cuplate.
Toate stațiile de metrou sunt mai lungi decât trenurile, astfel in cazul unei nevoi mai mari de transport in viitor, pot fi cumparate rame mai lungi. Câteva cadre cu trenurile de metrou din Nurnberg și Furth (în cazul U1):
Siemens Inspiro G1
445
449
501
508
Trenurile Siemens sunt compuse din 4 vagoane, fiecare vagon din compunere având un alt număr de parc, ex: 445-446-447-448
DT3
715
717
760
741
DT3-F:
(În principal intâlnite pe U3)
776
787
Revin cu o mică actualizare a topicului acesta, după o vizită in orasul Nurnberg:
U-Bahn Metroul:
Pe linia U1 toate trenurile de metrou vechi au fost inlocuite cu noile trenuri Siemens Inspiro G1, pe liniile U2 și U3 ramele sunt aceleași prezentate, pe U2 circulă intotdeauna 2 rame cuplate, pe U3 in cursul saptamanii circula intercalate rame solo și rame cuplate, in weekend (in special duminica când intervalele de succedare sunt mai mari), acestea circulă doar cuplate.
Toate stațiile de metrou sunt mai lungi decât trenurile, astfel in cazul unei nevoi mai mari de transport in viitor, pot fi cumparate rame mai lungi. Câteva cadre cu trenurile de metrou din Nurnberg și Furth (în cazul U1):
Siemens Inspiro G1
445
449
501
508
Trenurile Siemens sunt compuse din 4 vagoane, fiecare vagon din compunere având un alt număr de parc, ex: 445-446-447-448
DT3
715
717
760
741
DT3-F:
(În principal intâlnite pe U3)
776
787
- Andi_C
-
Posted:
-
Re: Nürnberg: transportul in comun
Andi_C
La capitolul tramvaie, sunt folosite acelasi tip de tramvaie ca in anii anteriori, se asteapta noile tramvaie. Tramvaiele vechi sunt foarte bine intreținute.
Adtranz GT6N
1004
1009
1014
Adtranz GT8N
1108
1110
1111
1113
1119
1124
Stadler GTV6
1201
1204
La capitolul tramvaie, sunt folosite acelasi tip de tramvaie ca in anii anteriori, se asteapta noile tramvaie. Tramvaiele vechi sunt foarte bine intreținute.
Adtranz GT6N
1004
1009
1014
Adtranz GT8N
1108
1110
1111
1113
1119
1124
Stadler GTV6
1201
1204
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Nürnberg: transportul in comun
punmeister
Toate GT6N-urile au fost modernizate de catre IFTEC Leipzig. Acum sunt in proces de modernizare GT8N-urile.
Toate GT6N-urile au fost modernizate de catre IFTEC Leipzig. Acum sunt in proces de modernizare GT8N-urile.
- Andi_C
-
Posted:
-
Re: Nürnberg: transportul in comun
Andi_C
La capitolul autobuze, flota este alcătuită in principal de autobuze Mercedes-Benz Citaro, Man și Solaris. Am zărit și un microbuz Mercedes Sprinter, fiind utilizat doar pe linia 84 (o linie cu o singură stație, intre Plarrer și Klinken Dr. Erler)
Mercedes-Benz Sprinter:
Mercedes Benz Citaro C2:
Man Lion's City CNG
MAN Lion's City (Diesel)
La capitolul autobuze, flota este alcătuită in principal de autobuze Mercedes-Benz Citaro, Man și Solaris. Am zărit și un microbuz Mercedes Sprinter, fiind utilizat doar pe linia 84 (o linie cu o singură stație, intre Plarrer și Klinken Dr. Erler)
Mercedes-Benz Sprinter:
Mercedes Benz Citaro C2:
Man Lion's City CNG
MAN Lion's City (Diesel)
- Andi_C
-
Posted:
-
Re: Nürnberg: transportul in comun
Andi_C
Continuare:
MAN Lion's City:
MAN Lion's City E
Solaris Urbino
De asemenea, in oraș sunt prezente echipe de intervenții ale VAG care acționează în momentrul în care se întâmplă ceva. Am intalnit un VolskWagen Crafter la Hauptbahnhof (Gara centrală):
Mai mult, în centrul orașului este prezent un traseu cu un trenuleț turistic, pentru persoanele care doresc să viziteze prin această modalitate de transport zona istorică a Nurnberg-ului
Continuare:
MAN Lion's City:
MAN Lion's City E
Solaris Urbino
De asemenea, in oraș sunt prezente echipe de intervenții ale VAG care acționează în momentrul în care se întâmplă ceva. Am intalnit un VolskWagen Crafter la Hauptbahnhof (Gara centrală):
Mai mult, în centrul orașului este prezent un traseu cu un trenuleț turistic, pentru persoanele care doresc să viziteze prin această modalitate de transport zona istorică a Nurnberg-ului
- Andi_C
-
Posted:
-
Re: Nürnberg: transportul in comun
Andi_C
In grupul VGN fac parte mai multe firme, dintre care si Infra Fürth, care se ocupa de orașul Furth, centrul acestuia afându-se la doar 7 km de centrul orașului Nurnberg. Mai mult, acesta este și singurul oraș din zona Nurnberg-ului care este conectat la rețeaua de metrou.
Am intalnit mai multe autobuze in acest oraș in scurta mea vizită:
Mercedes-Benz Citaro:
Autobuzele liniei 33 sunt dotate in interior cu suporți pentru bagaje, aceste autobuze fiind autobuzele care fac legătura între aeroportul din Nurnberg și orașul Fürth.
Mercedes-Benz Citaro Hybrid
Mercedes-Benz eCitaro
Solaris Urbino
MAN Lion's City
In grupul VGN fac parte mai multe firme, dintre care si Infra Fürth, care se ocupa de orașul Furth, centrul acestuia afându-se la doar 7 km de centrul orașului Nurnberg. Mai mult, acesta este și singurul oraș din zona Nurnberg-ului care este conectat la rețeaua de metrou.
Am intalnit mai multe autobuze in acest oraș in scurta mea vizită:
Mercedes-Benz Citaro:
Autobuzele liniei 33 sunt dotate in interior cu suporți pentru bagaje, aceste autobuze fiind autobuzele care fac legătura între aeroportul din Nurnberg și orașul Fürth.
Mercedes-Benz Citaro Hybrid
Mercedes-Benz eCitaro
Solaris Urbino
MAN Lion's City
📖 Pagination options