Zona metropolitană BucureștiTotul despre București

 

Topic: Aspecte negative în circulația bucureșteană

1395 posts, 298195 views
 
Go to page:  1  ... 62 63 64 65 66 67 68  ... 100
 
 

📖 Pagination options
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană andrei11

Știi cumva de câți oameni dispun R -ul și L - ul în București ? Pentru că ei sunt bugetari, nu sunt societate comercială.
Uite o informație sigură. R - ul dispune de 3 brigăzi mobile pentru cercetarea la fața locului a accidentelor grave ( inclusiv cele cu pietoni ). Ai habar cam câte se produc în 24 h în București ? Și de ce se așteaptă și 2 ore ca să se facă cercetări ? ( bine, locul este asigurat de alte echipaje, nu este lăsat fără supraveghere ).
Deci înainte să vedem structura organizatorică a R - urilor și L - urilor și după aceea să vorbim de ghivece.
Apropo de topic și de tricicletele care n-aș mai vrea să le văd prin București. Când o să vă învățați să respectați culoarea roșie a semaforului ? Mă adresez vouă,  tricicliștilor așa zis profesioniști. Vedeți că trece lumea pe zebră la intersecție pe verde, voi pe stradă printre noi să treceți și voi. Eu pe unul din ăsta l-am dat jos de pe bicicletă, s-a uitat el după mine dar nu m-a detectat, era și seară și erau și vreo sută de oameni care traversau că venise metroul la Iancului.
_____________
În ceea ce privește semafoarele care se defecează, dacă în continuare criteriul de atribuire a licitației  este prețul cel mai mic 90 % din total valoare contract acesta este rezultatul.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană adila

Eu ma adresez tie care faci ce faci si tot la castravete ajungi. Sa nu cadem in ridicol deja. Vorbesti de parca accidentele grave sunt facute de biciclisti nu de niste inconstienti de soferi pe care tu ii aperi cu atata putere. In realitate insa nici tu nu crezi ce spui. Ai dreptate totul este bine la noi, nici nu stiu oare de ce mai este acest topic de aspecte negative in circuatie.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană andrei11

Vezi că ești îndoctrinat ? Eu mă refeream la bicicliștii care trec pe roșu iar eu sunt pieton care traversez pe verde pe zebră. Citește mai cu atenție postările mele, o să fii în avantaj ! Nu era vorba de autoturisme în postul incriminat de tine !

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană Valentin

tristciclistii o sa dispara cand Politia Rutiera isi va face treaba prin amendarea si a tristciclistilor care incalca legea cat si a soferilor care trec pe rosu in veselie... Apropo, dupa tine.. ce e mai periculos? O masina care trece pe rosu prin fata oamenilor care trec pe verde sau o bicicleta? Eu n-am auzit pana acum de pieton ucis de bicicleta fata de pietoni loviti pe trecere de X marca auto ..
Si ca sa ma scutesc de alte intrebari : da, eu mai merg cu bicicleta prin trafic (sunt nebun, recunosc) si respect culoarea semaforului, acord prioritate unde trebuie, etc. Crede-ma ca n-ai ce sa vorbesti cu tristciclistii - am incercat odata si am ramas prost de logica lor... dupa ei mersul in trafic pe bicicleta nu e reglementat (asta am zis-o frumos, fata de ce au auzit urechile mele)..  :popa:

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană andrei11

Nici nu-ți imaginezi cît loc fac eu motocicliștilor și bicicliștilor când sunt cu mașina ! Inclusiv bicicliștilor care pedalează pe trecerile de pietoni nesemaforizate. Sau semaforizate.  Nu te lua după  postările mele pe forum.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană adila

Ieri seara pe la ora 21 sa zic ca era, in aceeasi intersectie in care spuneam ca PL nu are timp sa-si faca aparitia, doua masini s-au imprastiat pe sosea in timp ce eu eram pe trotuar. Ghici ce: semafoarele tot nu mergeau. In mod cert vinovatul este cel care nu a acordat prioritate, insa autoritatile chiar dorm pe ele daca nu sunt in stare sa remedieze semaforizarea intr-o intersectie asa de mare cum este cea de la Brancoveanu. Nu exista scuza pentru nerezolvarea semaforizarii de mai bine de 5 zile, decat indolenta autoritatilor. Bine ca nu au fost implicati pietoni sau alte vehicule pe doua roti ca se lasa cu SMURD.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană cris_m

Macar sunt pe galben intermitent semafoarele? Sau in buna traditie romaneasca sunt oprite pur si simplu? (am vazut astfel de cazuri, de asta intreb)

 



Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană Costin

Ba deloc. Galben intermitent iti spune ca nu merg semafoarele. Un semafor stins poate fi foarte bine un rosu cu becul ars, ceea ce poate fi catastrofic, mai ales daca e pe drumul cu prioritate...

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană andrei11

Un semafor stins poate să însemne orice, așa că ești cu ochii nu în patru, în multiplu de patru.Trebuie să vezi mai întăi dacă funcționează semaforul pentru pietoni,  să spunem că nici acela nu funcționează (  dacă funcționează e clar), apoi te uiți după alte semafoare ( dacă le observi ), apoi dacă ești pe drum cu prioritate ( dacă ai cedează e iarăși clar ) și forțezi un pic și vezi că cei perpendicular cu tine nu se opresc iar deschizi ochii mari, poate nu funcționează în intersecția aceea mai multe becuri.
Ideea care e, evident că ar fi bine să funcționeze intermitentul, dar trebuie să ne descurcăm și dacă nu funcționează nimic.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană Cristi N

Teoretic orice sistem de semaforizare trebuie sa aiba si o stare "fail-safe" cu mai multe variante. De exemplu poate intra pe galben intermitent la arderea oricarui bec indiferent de culoare sau varianta low cost doar la arderea unui bec pentru culoarea rosie. Ultima daca nu merge e o grava problema de siguranta circulatiei si administratorul sistemul ar trebui amendat rau de tot.

 



Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană Cristi N

Nu cred ca e UTI, mai repede as paria pe Administratia strazilor - Serviciul semafoare sau Compania municipala de management a traficului.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană cris_m

Conduita preventiva e una, mentenanta drumurilor, semnelor si semafoarelor e alta. Nu zice nimeni sa nu fii cu ochii in 4 cand esti in trafic, dar deja situatiile astea devin obisnuita. Sa mai zic cate intersectii au lipsa indicatorul de prioritate? Sau cate marcaje lipsesc?

 


Go to page:  1  ... 62 63 64 65 66 67 68  ... 100
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Totul despre București  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420769 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use