Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLărgire Prel. Ghencea și pasaj peste DNCB spre Domnești

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

632 posts, 183435 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 15 16 17 18 19 20 21  ... 46
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului AdrianD

Da, baga tramvai pana la Centura, dar ii lasa pe cei din Ghencea fara tramvai. Chestia e ca pe linia lui 41 n-au mai lasat sa intre alte tramvaie. O alta varianta poate ar mai fi, in cazul in care se prelungeste str. Brasov pana la sos. Alexandriei, sa duca si 41 pana la Alexandriei, si pe relatia Ghencea - Centura sa circule alta linie, eventual 47 sau altceva.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului realistul

Deocamdată nu se întâmplă absolut nimic. Am trecut saptamana trecută pe centura și înafara de terenuri decopertate, nu era absolut nimic. Nici macar un utilaj staționat. E totul părăsit.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului realistul

Am trecut astăzi pe centura. Aceleași cozi bineînțeles. Nu se vede nici o urmă că cineva ar avea vreo intenție de a lucra ceva la viitorul pasaj. Citeam astăzi un articol in care se spunea  că au aprobat suplimentarea fondurilor pentru exproprierea a încă 11 imobile.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului WT_fan06

viewtopic.php?f=309&t=3615&p=296347#p296347
Noua arteră va avea câte două benzi pe sens, linie de tramvai în zona mediană, piste de biciclete, trotuare cu o lățime de 6 m, spații verzi între trotuar și partea carosabilă (3m).

vor fi demarate lucrările de lărgire a drumului de la 2 la 4 benzi pe sens

:?:  :?:

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Valentin

Avand in vedere ca s-a postat proiectul cu toate detaliile rutiere sunt curios de un lucru..

1. De ce s-ar realiza inca un set de linii la intersectia si statia Brasov dinspre Prel.Ghencea catre Parc Drumul Taberei? Singura logica ar fi in caz de avarie , iar de acces nu poate fi vorba ca doar nu vin tramvaie din B.N. Ar fi pacat sa se umble la 41 in sensul de a introduce o alta linie pe traseu catre P. Presei Libere... Eu vad un 47 "Domnesti - Piata Unirii" cu interval bunicel si cu posibilul vis umed, imposibil de realizat de continuare a liniei catre Palatul Parlamentului pe una din parti si dupa conexiune la Unirii..

2. Am observat un semafor rutier pentru a permite intrarea/iesirea din terminal si sper doua lucruri: sa fie "inteligent" a.i. atunci cand tramvaiul pleaca sa se schimbe culoarea si sa stea un echipaj de politie in zona obligatoriu pentru a evita accidente (deja se trece pe rosu in prostie in zona la TOATE cele 3 treceri de pietoni si chiar eu am ramas prost cu cata nesimtire se trece pe rosu ca mai apoi sa ASTEPTE la urmatorul semafor..) si pentru a nu se bloca intrarea/iesirea la ore de varf..

3. Tot la terminalul 41 nu inteleg ce sunt acele dreptunghiuri rosii in zona setului de linii de acces pentru 41 dinspre 13 Septembrie.. sunt peroane? Nu am gasit nicaieri o legenda sau ceva scris ...




4. La intersectia Bd. Ghencea cu Str. C-tin Titel Petrescu e buna ideea de banda speciala de viraj dreapta dinspre Bd. Ghencea catre strada mentionata, insa o sa fie interesant cand o sa se intalneasca soferul cu biciclistul si dupa ce a scapat de intersectie urmeaza un traseu cu obstacole in statia de STB.. si nu numai in asta ci si in aproape toate celelalte... sa zicem ca n-o sa fie asa de rau peste tot, dar cu siguranta o sa existe incidente la intersectia cu Str.Brasov sens Prel.Ghencea pentru ca sigur n-o sa se respecte trecerea de pietoni de catre biciclisti si asemanator in cazul calatorilor care or sa traverseze pe oriunde.. Totusi sper sa ramana aceste benzi de biciclisti, sa nu se "taie" din proiect peste noapte si sa fie construite calumea.

Cam astea sunt observatiile mele (gresite sau nu)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Cristy

Valentin wrote:
Avand in vedere ca s-a postat proiectul cu toate detaliile rutiere sunt curios de un lucru..

1. De ce s-ar realiza inca un set de linii la intersectia si statia Brasov dinspre Prel.Ghencea catre Parc Drumul Taberei?

Pentru ca vor sa-l duca pe 41 pana la Centura si sa nu mai ajunga in Ghencea.
Asta este cauza pentru care apare inca un set de peroane spre actualul terminal Ghencea, la Tamilia, in conditiile in care raman si cele actuale, de pe Brasov.

Iar legat de peroanele desenate cu rosu la Ghencea, cred ca vor fi pentru un 47 Piata Unirii-Centura, iar actualul terminal va ajunge sa ramana nefolosit de tramvaie.
Prin urmare, pe Prelungire vor circula doua linii de tramvai, 41 si 47. Asta inteleg din aceste planse ale proiectului.
41ghencea.PNG (416.86 KB; downloaded 4049 times)

Link pentru descarcare planse:
https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A ... 7wk2GjRJnw
https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A ... Raa4vBs7dw

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului florin

În planșa de mai sus apare și un acces magazin Dedeman în prelungirea Str. Brașov. Acolo nu era vorba că se va face o străpungere spre Rahova? Sper că nu construiesc magazinul fix pe traseu.  :evil:

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului TibiV

Doua poze de astazi de la benzinari
v46is wrote:
Azi dimineata la 8 lucrau de zor. Firma de foraje din ce am vazut pe utilaje este Zublin (GPS)




Foraje pe partea dreapta cum vii dinspre Domnesti (GPS)




Sursa: https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=390.msg240390#msg240390

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Foreza poate sa lucreze si 6 luni fara sa vedem nimic, sa apara un excavator si sa se apuce de sapat, atunci va fi mai interesant.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului TibiV

Un benzinar cu cont pe OpenStreetMap a calibrat plansele pe OSM...
https://www.openstreetmap.org/relation/9716226#map=16/44.4055/25.9783

Calibrarea pe OSM s-a facut si pe harta PUM/API.... Avantajul este ca, spre deosebire de OSM, se poate comuta intre harta si imaginea satelitara:
http://www.proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=16/44.406/25.98/0

Poate linkurile astea ar trebuie puse la Documentatia tehnica...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Alea două linkuri nu reprezintă nimic...N-am înțeles nimic din desenele acelea...Desenele vor fi bune când se va da drumul la circulație pe pasaj...2030 ?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului PinkyHog

De azi dimineata.
IMG_2134.1.JPG (978.63 KB; downloaded 2662 times)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Puss in Boots

Era sa ma bucur ca a aparut linia de tramvai  :lol:  :lol: (e doar o gluma)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului TibiV

Hai sa pun si la noi un raspuns ”inteligent” obtinut recent de un coleg de la CNAIR (nu stiu de ce nu l-a postat el insusi)...

t530 wrote:
Stimate domnule,

Avand in vedere solicitare dvs., inregistrata cu numarul ../...../20.08.2019, va comunicam urmatoarele:


’’Proiectare si Executie Pasaj suprateran pe DJ602 Centura Bucuresti - Domnesti”
In data de 20.12.2018 a fost emisa autorizatia de construire doar pentru lucrarile de infrastructura la pasaj de descarcare sens giratoriu suspendat pe Centura Bucuresti spre localitatea Bragadiru (in valoare de 793.376,03 lei fara TVA, reprezentand doar 0,8% din valoarea de contract acceptata).

Lucrarile executate in baza autorizatiei de construire obtinuta cuprind coloane forate betonate (cu diametrul de 1200 mm). Dupa finalizarea acestor coloane, conform normativelor in vigoare, trebuie sa treaca 28 de zile pana la atingerea clasei betoanelor, abia apoi putandu-se trece la urmatoarea etapa a lucrarilor (executia radierelor).

Pentru restul lucrarilor la pasajul suprateran, din cauza conditionalitatii impuse prin certificatul de urbanism emis de Primaria Municipiului Bucuresti, prin care s-a solicitat asigurarea unui spatiu pentru o viitoare linie de tramvai, au fost necesare exproprieri suplimentare (realizate prin emiterea unei hotarari de guvern in data de 20.05.2019). Urmare a emiterii hotararii de guvern si dupa indeplinirea tuturor prevederilor legale in vigoare, va fi obtinuta autorizatia de construire pentru restul lucrarilor de executat (termenul estimat fiind 01.09.2019).

Termenul de finalizare al obiectivului “PROIECTARE SI EXECUTIE PASAJ SUPRATERAN PE DJ 602, CENTURA BUCURESTI – DOMNESTI” este de 24 de luni de la demararea lucrarilor de constructie pentru care a fost obtinuta autorizatie de construire.


Cu stima,
CNAIR S.A.

https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=38.msg257058#msg257058

 


Go to page:  1  ... 15 16 17 18 19 20 21  ... 46
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lărgire Prel. Ghencea și pasaj peste DNCB spre Domnești  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419392 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use