Topic: Discuții diverse
783 posts, 229782 views
📖 Pagination options
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
punmeister
DB e sparta in patru.
- DB Fernverkehr
- DB Regio
- DB Schenker
- DB Netz
DB e sparta in patru.
- DB Fernverkehr
- DB Regio
- DB Schenker
- DB Netz
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Utilizator anonim
Nu spargerea a fost problema, ci managementul si faptul ca toate companiile de stat sunt vaci de muls pentru clasa politica.
Nu spargerea a fost problema, ci managementul si faptul ca toate companiile de stat sunt vaci de muls pentru clasa politica.
- drbm
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
subway guru
Nu e chiar din cancan.ro dar cam de pe acolo:
Viorica Dancila ataca mafia din CFR cu un om din echipa sa de consilieri Costin Mihalache, un om discret si eficient, favorit pentru a fi numit la carma CFR
https://www.stiripesurse.ro/viorica-dan ... 25739.html
Nu e chiar din cancan.ro dar cam de pe acolo:
Viorica Dancila ataca mafia din CFR cu un om din echipa sa de consilieri Costin Mihalache, un om discret si eficient, favorit pentru a fi numit la carma CFR
https://www.stiripesurse.ro/viorica-dan ... 25739.html
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
shoppy
Ii ataca sa ce?, sa nu mai fure?, se impusca in picior, pai si in campania electorala cine mai da bani?, oamenii cinstitit?
Ii ataca sa ce?, sa nu mai fure?, se impusca in picior, pai si in campania electorala cine mai da bani?, oamenii cinstitit?
- subway guru
-
Posted:
-
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
PTMZ
Ai grijă, podul acela de la Dej nu este peste Mureș, ci peste Someș. Mai este unul după Beclean, tot cu o restricție de 5-10 km/h. Legat de podul de la Dej, acela actual a fost construit în '90 pentru a înlocui podul ruginit de lângă el, datorită uzurii avansate. A mai fost cârpit, la un moment dat știu că l-au revopsit, dar se vede că e pe ducă, până acum câțiva ani, mai erau câteva trenuri ce mergeau cam cu 30 km/h pe pod, acum gata, restricție 5 km/h pentru toate. Din câte știu, se dorea reabilitarea și reactivarea celuilalt, și dezafectarea acestuia, în rocadă.
1641 e un tren bunicel, vara are destul de multe întârzieri, dar ce mă enervează sunt plecările lui întârziate din București, când vine vorba de a aștepta alte trenuri (de obicei din Oltenia sau Dobrogea) întârziate, uneori ajunge să plece cu 30' întârziere. Diferența față de 1745, cel de zi, este cauzată de lucrările de pe coridorul IV, întârzierile de rutină de 30' fiind incluse în orar, unde mai pui că 1745 ocolește prin Cluj, iar linia 401 e dezastru între Cluj și Dej.
TibiV wrote:
Desi s-a tarat cu maximum 5 km/h pe podul peste Mures, intre Dej Triaj si Dej Calatori...
Ai grijă, podul acela de la Dej nu este peste Mureș, ci peste Someș. Mai este unul după Beclean, tot cu o restricție de 5-10 km/h. Legat de podul de la Dej, acela actual a fost construit în '90 pentru a înlocui podul ruginit de lângă el, datorită uzurii avansate. A mai fost cârpit, la un moment dat știu că l-au revopsit, dar se vede că e pe ducă, până acum câțiva ani, mai erau câteva trenuri ce mergeau cam cu 30 km/h pe pod, acum gata, restricție 5 km/h pentru toate. Din câte știu, se dorea reabilitarea și reactivarea celuilalt, și dezafectarea acestuia, în rocadă.
1641 e un tren bunicel, vara are destul de multe întârzieri, dar ce mă enervează sunt plecările lui întârziate din București, când vine vorba de a aștepta alte trenuri (de obicei din Oltenia sau Dobrogea) întârziate, uneori ajunge să plece cu 30' întârziere. Diferența față de 1745, cel de zi, este cauzată de lucrările de pe coridorul IV, întârzierile de rutină de 30' fiind incluse în orar, unde mai pui că 1745 ocolește prin Cluj, iar linia 401 e dezastru între Cluj și Dej.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
TibiV
Stiu, am corectat "dincolo", am uitat sa corectez si aici...
Circul pe ruta asta (si pe cea pe M300) de 50 de ani, si cunosc Dejul si imprejurimile la fel de bine ca Titan-ul...
La podul de la Beclean stiu problema, dar dormeam dus, la ambele drumuri... Ca de aia am luat vagon de dormit...
Dar asta am si vrut sa arat... Cu cateva investitii nu foarte mari in reparatii/RK, M400 ar deveni o varianta extrem de buna...
PTMZ wrote:TibiV wrote:
Desi s-a tarat cu maximum 5 km/h pe podul peste Mures, intre Dej Triaj si Dej Calatori...
Ai grijă, podul acela de la Dej nu este peste Mureș, ci peste Someș. Mai este unul după Beclean, tot cu o restricție de 5-10 km/h.
Stiu, am corectat "dincolo", am uitat sa corectez si aici...
Circul pe ruta asta (si pe cea pe M300) de 50 de ani, si cunosc Dejul si imprejurimile la fel de bine ca Titan-ul...
La podul de la Beclean stiu problema, dar dormeam dus, la ambele drumuri... Ca de aia am luat vagon de dormit...
Dar asta am si vrut sa arat... Cu cateva investitii nu foarte mari in reparatii/RK, M400 ar deveni o varianta extrem de buna...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Utilizator anonim
La Dej nu podul ala este problema, pe el se circula cam cu 30, l-am prins si cu mai mult, problema este un podet amarat pe racordul dinspre Triaj catre Calatori, inlocuit acum 2 ani cu unul „temporar”, care asa a ramas, restrictia era de 10 pe el.
La Dej nu podul ala este problema, pe el se circula cam cu 30, l-am prins si cu mai mult, problema este un podet amarat pe racordul dinspre Triaj catre Calatori, inlocuit acum 2 ani cu unul „temporar”, care asa a ramas, restrictia era de 10 pe el.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
aztec
Am fost total surprins azi sa vad o locomotiva pe centura Bucurestiului, la intersectia Centura- Popesti Leordeni-Oltenita...
Mai circula ceva pe acolo, ca in ultimii ani nu am vazut...?
Am fost total surprins azi sa vad o locomotiva pe centura Bucurestiului, la intersectia Centura- Popesti Leordeni-Oltenita...
Mai circula ceva pe acolo, ca in ultimii ani nu am vazut...?
- cris_m
-
Posted:
-
- stefan_br
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
stefan_br
Prin zona respectiva am vazut Sulzere sau LDH-uri industriale. Sa zicem ca media ar fi 2-3 pe saptamana din ce vedeam eu ziua.
Prin zona respectiva am vazut Sulzere sau LDH-uri industriale. Sa zicem ca media ar fi 2-3 pe saptamana din ce vedeam eu ziua.
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Cristi N
In apropiere de Jilava este un depozit de produse petroliere al Petrom, probabil ei au ceva trafic pe CF.
In apropiere de Jilava este un depozit de produse petroliere al Petrom, probabil ei au ceva trafic pe CF.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Știri, evenimente, discuții și documentații feroviare
•
Choose destination