MetrouTrenurile de metrou din București

 

Topic: Achiziții de trenuri noi pentru Metrorex (M2 și M5)

1182 posts, 331407 views
 
Go to page:  1  ... 52 53 54 55 56 57 58  ... 85
 
 

📖 Pagination options
Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex TibiV

Am inteles, multu'.....

 


Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex Goldmund

Uitati de titlu, dar este cea mai recenta reactie la.... trenurile care vor circula pe M5, din august...

"Cum vor arăta metrourile care vor circula până în Drumul Taberei. Magistrala 5 s-ar putea deschide în martie 2019....

„Documentele achiziției pentru noile trenuri ce vor circula pe magistrala 5 sunt promovate pentru verificare către autoritatea națională în domeniul achizițiilor publice, în scopul validării acestora pentru publicare în SEAP (Sistemul Electronic al Achizițiilor Publice) și în JOUE (Jurnalul Oficial al Uniunii Europene), urmărind asigurarea respectării principiilor în domeniul achizițiilor publice (nediscriminarea, tratamentul egal, recunoașterea reciprocă, transparența, proporționalitatea și asumarea răspunderii)”, spune Metrorex.

După semnarea contractului de achiziție a trenurilor noi, timpul de livrare a acestora este estimat a fi cuprins între 24 și 30 de luni.

Trenurile noi de metrou pentru primul tronson al Magistralei 5 vor fi cumpărate în baza unui împrumut de la Banca Europeană de Investiţii (BEI)."....
https://www.digi24.ro/stiri/economie/co ... rei-978103

 


Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex Goldmund

"Magistrala 5 s-ar putea deschide în martie 2019..."
Asta am copiat si eu dintr-un ziar anul trecut...Si? S-a deschis ceva pana acum?!
Dar ce se mai aude cu noile trenuri de metrou si licitatiile care dureaza ani si ani de zile?
# Șîeu, da, ca suntem aici si eu sunt pentru noi rame de metrou, dar la fel de mult
sunt pentru tramvaie moderne, spitale moderne, scoli moderne in toata tara...
In Romania trebuie demonstrat pentru tot ca totul ca sa functioneze normal!
Amatorii de azi ne-au terminat...
# Șîeu - visele ne raman.

 


Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex Cristy

A fost lansata licitatia pentru noile trenuri   :)

Trenuri noi de metrou destinate pentru Magistrala 5 de metrou, tronsonul Drumul Taberei - Iancului

Descriere succinta:
Obiect contract: furnizare 13 trenuri noi de metrou, simulator instruire personal exploatare, set scule speciale (mentenanță trenuri) și serviciile accesorii (transport, asigurare, punerea în funcţiune, asistenţa tehnica în perioada garanţie, instruire personal exploatare, operare trenuri și folosire aplicaţii software) într-un termen estimat de 42 luni, cu opțiunea de suplimentare (cu maxim 17 trenuri noi), destinate operării pe Magistrala 5 de metrou, tronson Drumul Taberei – Iancului, Secțiunea Râul Doamnei – Eroilor.
Contractul poate fi modificat (conform art. 236 / Legea 99/2016, la solicitarea METROREX formulată în maxim 84 luni de la semnarea contractului, prin suplimentare cu max 17 trenuri, același tip, aceleași performanțe tehnice (sau superioare), aceleași condiții contractuale (inclusiv termenele de livrare vor fi similare celor 13 trenuri), cu excepția prețului. Termenele de livrare pentru trenurile ce pot fi comandate suplimentar (una/mai multe comenzi pentru maxim 17 trenuri) vor fi similare termenelor ofertate și angajate prin contract.

Durata estimată de valabilitate a contractului (incluzând modificarea prevăzută prin clauză de revizuire) este de maxim 130 luni, compusa din: durata estimată pentru furnizare 13 trenuri, simulator, scule speciale – max 42 luni; perioada în care Achizitorul își poate exprima opțiunea de suplimentare, în limita a maxim 17 trenuri de același tip - maxim 84 de luni; perioada aferentă livrării a maxim 17 trenuri suplimentare – maxim 46 luni de la exprimarea opțiunii; Valoarea estimată (la momentul actual): 520.152.545 lei pentru 13 trenuri, respectiv 1.200.352.027,5 lei pentru 30 trenuri.


Pretul pe bucata iese undeva la 8,42 mil. Euro, deci putem spera ca ne putem alege cu ceva mai bun de aceasta data.

Termenele:
trenuri1.PNG (69.24 KB; downloaded 3921 times)


Aveti aici caietul de sarcini:
https://drive.google.com/open?id=1XJSp8 ... nbGaG96pc3

 


Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex punmeister

Iara 60% pret ca data trecuta????? :evil:

 


Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex Puss in Boots

Bine ca nu e 70-80 ca pe la tramvaie.

 


Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex punmeister

La tramvaie vii cu ceva de baza eventual cu niste mici modificari. Pe cand la metrou trebuie sa vii cu ceva facut de la zero.

 


Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex punmeister

Are treaba cumva cu licitatia?
Screenshot_20190402-170556_Chrome.jpg (113.64 KB; downloaded 3523 times)

 


Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex George

De pe ce site e chestia asta, al CNSC? Probabil contestă ceva din caietul de sarcini....

 


Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex punmeister

Da, de pe portalul CNSC. Eu intrebam pentru ca pe SICAP nu apare contestatia.

 


Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex Linia 43

Sesizarea Stadler, transmisă marţi CNSC, a fost publicată miercuri şi pe platforma de achiziţii publice SICAP.

În sesizarea lor, elveţienii susţin că "din motive de neînţeles din punct de vedere comercial, se acordă prioritate unui produs care, dintr-o perspectivă tehnică şi comercială este de o calitate inferioară, dar este oferit la un preţ egal sau comparabil cu un produs mai avansat".

Astfel, reprezentanţii Stadler afirmă că trenurile solicitate de Metrorex:

Elveţienii mai spun că, în cadrul acestei licitaţii, la construcţia corpului vagoanelor de tren este obligatorie utilizarea oţelului, în timp ce industria actuală, de vârf, oferă înlocuitori tehnici şi calitativi superiori, precum aluminiul.

Reprezentanţii Stadler consideră că prevederile menţionate limitează participarea la licitaţie şi solicită modificarea documentaţiei.

https://www.economica.net/trenuri-metro ... 011.html#n

 


Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex WT_fan06

Un participant la licitația pentru trenurile de metrou aduce acuzații grave Metrorex

O firmă interesată de licitația pentru trenurile de metrou destinate Magistralei 5 Eroilor – Drumul Taberei aduce acuzații grave Metrorex, despre care spune că vrea să cumpere material rulant “cu design învechit și cost operațional ridicat”.

“Parcurgând specificațiile tehnice și cerințele concrete ale fișei de date, specialiștii noștri au observat o similitudine ce frizează identitatea între prezenta licitație și cele anterioare din anii 2011 și 2014 (cu atât mai mult în cadrul licitației din 2014, urmare a intervenirii unor serioase aspecte de nelegalitate cu valențe penale, licitația a fost anulată), licitații ce au ridicat serioase semne de întrebare cu privire la imparțialitatea și echidistanța procedurilor față de toți participanții la procedură”, se arată în documentul publicat în sistemul de achiziții publice.

Documentul menționat nu este atribuit nici unei companii pentru că procedura din sistemul de achiziții publice nu permite acest lucru, însă firma elvețiană Stadler a contestat la CNSC licitația pentru trenurile de metrou.
Metrorex, acuzată că favorizează CAF la licitația pentru trenurile de metrou

Practic, Metrorex este acuzată că a lansat din nou o licitație cu dedicație pentru spaniolii de la Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles (CAF), scrie G4Media.

Potrivit documentului citat, Metrorex este acuzată că vrea să achiziționeze trenuri în a căror construcție trebuie folosit oțelul, în condițiile în care există înlocuitori tehnici şi calitativi superiori, precum aluminiul. “Din motive de neînţeles din punct de vedere comercial, se acordă prioritate unui produs care, dintr-o perspectivă tehnică şi comercială este de o calitate inferioară, dar este oferit la un preţ egal sau comparabil cu un produs mai avansat”, se arată în documentul citat.

Pe cale de consecință, compania cere modificarea caietului de sarcini, care “este conceput într-un mod defectuos, tinde să profite un singur candidat și pare că se dorește să se impună un produs ce, din punct de vedere tehnic și comercial, nu respectă standardele actuale și cele mai bune practici din industria feroviară”.

Procedura de licitație a fost contestată deja de elvețienii de la Stadler Rail Management AG, care s-au adresat Consiliului Național de Soluționare a Contestațiilor pe 2 aprilie. Metrorex a lansat pe 22 martie licitaţia pentru achiziţia a 30 de trenuri care vor circula pe Magistrala 5 de metrou Drumul Taberei – Iancului. În primă fază vor fi cumpărate 13 trenuri, urmând ca ulterior să mai fie achiziţionate încă 17.

Valoarea contractului este estimată între 520,15 milioane lei și 1,2 miliarde lei. Finanțarea va fi asigurată de fonduri europene și un împrumut de la Banca Europeană de Investiții.

Sursa: Club Feroviar https://clubferoviar.ro/licitatia-pentr ... de-metrou/

 


Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex orex

Asta apare pe SICAP. Din lecturarea demersului nu inteleg ce contesta in definitiv?
SESIZARE OPERATOR ECONOMIC - TRENURI M5.pdf
SESIZARE OPERATOR ECONOMIC - TRENURI M5.pdf (1.89 MB; downloaded 202 times)

 


Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex orex

Cel putin una dintre cerintele clamate de contestatar este solicitata prin CS, cu referire la iluminatul tip LED, asa cum rezulta la pct. 3.1.3 lit. i) din cadrul documentului amintit anterior. Deci de ce o aduce in discutie? Numai sa fie patru la numar?
PS
Pentru aceasta achizitie Metrorex, dupa cum lesne se observa si din CS, a angajat si un consultant de specialitate/prestigiu SYSTRA, a carui probitate profesionala nu cred ca poate fi pusa la indoiala avand in vedere ca este o companie implicata in proiecte de aceasta natura, pe langa cele din Paris, in mai multe regiuni de pe mapamond (America de Sud, America de Nord, America Centrala, Orientul Mijlociu si Indepartat).
CAIET DE SARCINI - TRENURI - PARTEA 1.pdf
CAIET DE SARCINI - TRENURI - PARTEA 1.pdf (32.14 MB; downloaded 366 times)

 


Go to page:  1  ... 52 53 54 55 56 57 58  ... 85
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Trenurile de metrou din București  • 
Choose destination

Since our 2265 forum members have written 419374 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use