Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
2345 posts, 430464 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
La (aproape) 30 de ani de la căderea Socialismului european implicit de la desființarea Partidului Comunist Român nu cred că mai putem vorbi de ce ne-a învățat sau nu PCR - ul. Realitatea capitalistă e alta, termenele se dau la mișto. Asta e realitatea. Plus multe alte lucrări conexe numai bune de sifonat bani ( mai mult sau mai puțin publici ). Adrian, e cu punct sau cu virgulă ?
La (aproape) 30 de ani de la căderea Socialismului european implicit de la desființarea Partidului Comunist Român nu cred că mai putem vorbi de ce ne-a învățat sau nu PCR - ul. Realitatea capitalistă e alta, termenele se dau la mișto. Asta e realitatea. Plus multe alte lucrări conexe numai bune de sifonat bani ( mai mult sau mai puțin publici ). Adrian, e cu punct sau cu virgulă ?
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
Este cum ar zice unii: multumitor
Este cum ar zice unii: multumitor
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Eu nu am incercat sa scuz pe cineva, doar am dorit sa va spun dintr-o experienta f.f. indelungata ca receptiile pe parte de ATP/ATO sunt cele mai chinuitoare si exigente.
Eu nu am incercat sa scuz pe cineva, doar am dorit sa va spun dintr-o experienta f.f. indelungata ca receptiile pe parte de ATP/ATO sunt cele mai chinuitoare si exigente.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
Din informatiile aparute in presa inteleg ca receptia a inceput pe 11 octombrie. @Guru, se receptioneaza tot, ca un intreg, inclusiv Dimetronicul si Terminalul, corect?
Din informatiile aparute in presa inteleg ca receptia a inceput pe 11 octombrie. @Guru, se receptioneaza tot, ca un intreg, inclusiv Dimetronicul si Terminalul, corect?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
N-as putea sa-ti raspund cu exactitate pentru ca si eu urmaresc cu interes ca si tine doar ca simplu cetatean!
In mod normal da dar cum si cate receptii...n-am idee, doar supozitii.
E foarte posibil si probabil sa fie receptii separate pentru ca ar fi comisii diferite, Dimetrosiemensul e instalatie tehnologica, alt regulament, fara ISC ori PMB...mai sunt si autorizatii de construire diferite intre depou si terminal, asa ca sa fie masa completa cu tot setul de tacamuri!
Singurul numitor comun e ISU, dar si asta e eventual cu semn de intrebare.
La ATC/ATP e obligatoriu AFERul...astia insa nu au treaba cu terminalul!
N-as putea sa-ti raspund cu exactitate pentru ca si eu urmaresc cu interes ca si tine doar ca simplu cetatean!
In mod normal da dar cum si cate receptii...n-am idee, doar supozitii.
E foarte posibil si probabil sa fie receptii separate pentru ca ar fi comisii diferite, Dimetrosiemensul e instalatie tehnologica, alt regulament, fara ISC ori PMB...mai sunt si autorizatii de construire diferite intre depou si terminal, asa ca sa fie masa completa cu tot setul de tacamuri!
Singurul numitor comun e ISU, dar si asta e eventual cu semn de intrebare.
La ATC/ATP e obligatoriu AFERul...astia insa nu au treaba cu terminalul!
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
subway guru
Anuntul de licitatie pentru cele 13trenuri noi inca nu e pe SEAP
Anuntul de licitatie pentru cele 13trenuri noi inca nu e pe SEAP
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Faraonul, colegul nostru cu becurile, scoate bani grei din buzunar pentru lucruile care trebuie rezolvate de alții.
Propun o subscripţie publică să ajutăm și noi compania care se ocupă cu montarea Dimetronicului, poate i se face milă să-l inaugureze.
În 1 Aprilie se împlinesc 2 ( doi ) ani de când tovarășii se tot muncesc cu firele Dimetronicului. Halal profesioniști !
Să fie clar, sunt două puncte, 1 și 2 sau 1 sau 2.
1) Inginerii lor sunt supraspecialiști cu școala făcută la facultăți care au dat diplome pe bani / pe ochi frumoși.
2) Economiștii noștrii sunt la fel de supraprofesioniști, de prin Septembrie 2013 au început lucrările la cele 2 stații ( Laminorului / Străulești ) și nu au prevăzut în buget banii pentru Dimetronic.
______________
Rămâne cum am spus, Sau punctul 1 și punctul 2, sau punctul 1 sau punctul 2.
_______________
Știu că nu duamna Firea e cu supraspecialiștii, ea e cu supralărgirile.
Faraonul, colegul nostru cu becurile, scoate bani grei din buzunar pentru lucruile care trebuie rezolvate de alții.
Propun o subscripţie publică să ajutăm și noi compania care se ocupă cu montarea Dimetronicului, poate i se face milă să-l inaugureze.
În 1 Aprilie se împlinesc 2 ( doi ) ani de când tovarășii se tot muncesc cu firele Dimetronicului. Halal profesioniști !
Să fie clar, sunt două puncte, 1 și 2 sau 1 sau 2.
1) Inginerii lor sunt supraspecialiști cu școala făcută la facultăți care au dat diplome pe bani / pe ochi frumoși.
2) Economiștii noștrii sunt la fel de supraprofesioniști, de prin Septembrie 2013 au început lucrările la cele 2 stații ( Laminorului / Străulești ) și nu au prevăzut în buget banii pentru Dimetronic.
______________
Rămâne cum am spus, Sau punctul 1 și punctul 2, sau punctul 1 sau punctul 2.
_______________
Știu că nu duamna Firea e cu supraspecialiștii, ea e cu supralărgirile.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Ai baut gaz??? Cum adica sa <finantam> noi Siemensul nemtesc??? Si pentru ce? Ca sa-si plateasca avocatii cu care blocheaza M5DT??? Never-ever, mai bine ramanem asa, la paleta si stegulet...asteptam receptia si atunci le punem pe masa <nota de plata> la penalitati ca sa se invete minte ca asta e Tara Romaneasca nu Tara lu’ Papura Voda si nici Bucurestii nu sunt sat fara caini...as sta bucuros mai degraba drept si in picioare sa astept sa vina M6 si sa eliminam toti dimetronicii decat in genunchi sa pup un prohab descheiat...chestiune de coloana vertebrala...
Ai baut gaz??? Cum adica sa <finantam> noi Siemensul nemtesc??? Si pentru ce? Ca sa-si plateasca avocatii cu care blocheaza M5DT??? Never-ever, mai bine ramanem asa, la paleta si stegulet...asteptam receptia si atunci le punem pe masa <nota de plata> la penalitati ca sa se invete minte ca asta e Tara Romaneasca nu Tara lu’ Papura Voda si nici Bucurestii nu sunt sat fara caini...as sta bucuros mai degraba drept si in picioare sa astept sa vina M6 si sa eliminam toti dimetronicii decat in genunchi sa pup un prohab descheiat...chestiune de coloana vertebrala...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Daca tu crezi ca Siemens nu are bani sau plateste degeaba pe unii care tot invart la saiba pentru ca nu sunt in stare sa faca...
Siemens nu face pentru ca nu a gasit alte chestii mai banoase de facut, iar contractul si incompetenta autoritatilor le permite.
Daca tu crezi ca Siemens nu are bani sau plateste degeaba pe unii care tot invart la saiba pentru ca nu sunt in stare sa faca...
Siemens nu face pentru ca nu a gasit alte chestii mai banoase de facut, iar contractul si incompetenta autoritatilor le permite.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
cris_m
Am fost azi intr-o "inspectie" la ora 13:30 (special am cautat sa nu fie ora de varf) pe toata magistrala si, surprinzator, chiar este cerere, desi unii sustin ca nu ar fi.
Cu toate ca sunt doar 2 rame care fac serviciul pe tronsonul Gara-Straulesti, trenurile merg pana la 1Mai aproape pline, pana la Jiului/Bazilescu cam 1/3-1/2 pline, la Laminorului coborand cam ultimii calatori. La Straulesti nu cred ca mai eram 20 de calatori in toate cele 6 vagoane, intr-adevar.
La intoarcere, de la Straulesti, Laminorului si Bazilescu nu s-au strans multi calatori, tot asa sa zic 1/4 din capacitate cu indulgenta, insa la Jiului s-a animat bine de tot, s-a ajuns la 3/4 lejer. Culmea, de data asta la 1Mai nu a fost asa multa lume.
Eu unul raman optimist (desi ca om nu sunt de fel ) in ceea ce priveste viitorul acestei magistrale, mai ales in situatia in care s-ar mai construi un ansamblu rezidential pe la Laminorului. Nu mai zic daca s-ar asigura o frecventa mai buna, s-ar remedia situatia cu Dimetronicul si, nu in ultimul rand, cu infiltratiile si aspectul statiilor 1Mai si Grivita (aici e jale )
Am fost azi intr-o "inspectie" la ora 13:30 (special am cautat sa nu fie ora de varf) pe toata magistrala si, surprinzator, chiar este cerere, desi unii sustin ca nu ar fi.
Cu toate ca sunt doar 2 rame care fac serviciul pe tronsonul Gara-Straulesti, trenurile merg pana la 1Mai aproape pline, pana la Jiului/Bazilescu cam 1/3-1/2 pline, la Laminorului coborand cam ultimii calatori. La Straulesti nu cred ca mai eram 20 de calatori in toate cele 6 vagoane, intr-adevar.
La intoarcere, de la Straulesti, Laminorului si Bazilescu nu s-au strans multi calatori, tot asa sa zic 1/4 din capacitate cu indulgenta, insa la Jiului s-a animat bine de tot, s-a ajuns la 3/4 lejer. Culmea, de data asta la 1Mai nu a fost asa multa lume.
Eu unul raman optimist (desi ca om nu sunt de fel ) in ceea ce priveste viitorul acestei magistrale, mai ales in situatia in care s-ar mai construi un ansamblu rezidential pe la Laminorului. Nu mai zic daca s-ar asigura o frecventa mai buna, s-ar remedia situatia cu Dimetronicul si, nu in ultimul rand, cu infiltratiile si aspectul statiilor 1Mai si Grivita (aici e jale )
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Speranța moare ultima. O să vină și Dinetronicul ăsta odată și odată.
Speranța moare ultima. O să vină și Dinetronicul ăsta odată și odată.
- abc_XC
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
abc_XC
Este imposibil sa fie doar 2 rame pe magistrala 4. Daca pleci de la Straulesti, la Parc Bazilescu sau la Jiului te intersectezi cu o rama, la Grivita cu alta rama. Eu zic ca sunt 4 rame pe traseu( seara si dimineata). Si din ce am vazut programul de circulatie pe M4 e acelasi, indiferent de ora.
Este imposibil sa fie doar 2 rame pe magistrala 4. Daca pleci de la Straulesti, la Parc Bazilescu sau la Jiului te intersectezi cu o rama, la Grivita cu alta rama. Eu zic ca sunt 4 rame pe traseu( seara si dimineata). Si din ce am vazut programul de circulatie pe M4 e acelasi, indiferent de ora.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
punmeister
Sunt 4 TEM-uri plus o rezerva pe M4.
Sunt 4 TEM-uri plus o rezerva pe M4.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
A vrut să spună că pe secțiunea 1 Mai - Străulești sunt 2 rame, ceea ce este adevărat.
A vrut să spună că pe secțiunea 1 Mai - Străulești sunt 2 rame, ceea ce este adevărat.
📖 Pagination options