Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Lărgire Str. Luică și Str. Turnu Măgurele (FINALIZAT noiembrie 2019)

 

Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

673 posts, 171100 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 35 36 37 38 39 40 41  ... 49
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului TibiV

TibiV wrote:
Se vede banda de accelerare pentru cei care fac dreapta de pe Brancoveanu spre Luica




Total GRESIT!!!
Am mancat substanta maronie cu polonicul...

Am vazut astazi marcajele (albe, definitive...)
NU este nici o banda de accelerare...
Pur si simplu cele 2 ( doua ) benzi ale sensului Obregia->Giurgiului sunt deviate/deplasate spre dreapta (in sensul pozei de mai sus) pentru a face loc, fix in zona respectiva, benzii 3 (trei) exclusiv stanga pe sensul Giurgiului->Obregia.
Mai exact va exista banda dedicata stanga pentru relatia Luica->Brancoveanu.
Sunt curios cum vor temporiza semafoarele, care inca nu dau nici un semn de viata...

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

În orașe NU există benzi de accelerare / de frânare.  Astea sunt la autostrăzi !

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Cristi N

Atunci le denumim benzi de incadrare? Sau ce sunt cele de pe Basarab?

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

Mai degrabă, oricum NU sunt de accelerare / de frânare. Au o denumire specifică, o să caut. Poate și găsesc paragraful respectiv. Știu că ni s-a atras atenția la cursurile de legislație rutieră ( nu pentru permis ) să nu le spunem benzi de accelerare / de frânare, denumirea este specifică autostrăzilor. Și nu numai denumirea, ci și lungimea lor. La Basarab sau prin alte orașe benzile acelea sunt foarte scurte iar dacă banda 1 este ocupată de autoturisme numai bandă de accelerare nu poate fi.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului abc_XC

Astazi dimineata am vazut din autobuz marcajul si am ramas surprins. Foarte multe masini care mergeau spre Luica nu tineau cont de noua banda 3 dedicata relatiei Luica - Brancoveanu (practic circulau pe contrasens in portiunea respectiva). Din intersectia cu Brancoveanu, sicana pare foarte accentuata, nu stiu daca e doar o iluzie optica si cum e perceputa de un sofer, dar pare un loc care va genera multe tamponari.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Andrei98

Si la Mihai Bravu unde au trasat recent benzile se taie benzile in veselie, ca la noi soferii nu se uita deloc la marcaje, ei stiu doar un drum, drept inainte.
Daca semaforul pentru dreapta dinspre Brancoveanu va fi configurat ca inainte nu avea rost o banda de incadrare.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului danutzu_2910

Daca este o a treia banda, in mod sigur va fi semafor dedicat pentru viraj stanga de pe Luica pe Brancoveanu.
Vor fi 3 timpi la semafor si cu asta basta....
In alta ordine de idei, Iriceanu este finalizat la strat de binder, urmeaza uzura..

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Andrei98

Dupa ce turnasera asfalt pe trotuar intre statia de autobuz unde opresc 102, 220, 141 in fata la autobaza Obregia si intersectie, acum l-au raschetat... O data am apucat sa merg pe el.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Daddy

Da, sunt santuri peste santuri, nu s-a facut ce trebuia de la bun inceput. Zilele trecute s-a decopertat si trotuarul intre cap linie 313 si statie 102 sens Brancoveanu, trotuar ce fusese asfaltat acum cateva saptamani.

Se lucreaza intens la intersectia Turnu Magurele cu Obregia. Au spart tot scuarul intre capatul lui 73 si Turnu Magurele. Interesant e ca adauga prin mijlocul acestui scuar, pe diagonala, o banda pentru virarea stanga de pe Turnu Magurele ( sens dinspre Brancoveanu) pe Obregia. De asemenea, asa cum au pozitionat bordurile, indica (pentru un ochi profan) o traversare pietonala in diagonala a intersectiei  :?: . Pot sa fac o schema dar asta ar merita un reportaj...

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului misterr

Și înspre Apărători au spart din nou trotuarul sudic (abia fusese astupat și betonat). Au făcut din nou un șanț pe toată lungimea, paralel cu cel făcut anterior și astupat, prin care au băgat încă un snop de cabluri electrice.
Au făcut și socluri pentru stîlpi, cu cămine de cabluri electrice lîngă fiecare, deci pe acea porțiune va fi iluminat și pe stînga și pe dreapta!

În intersecție la Apărători, unde au astupat și asfaltat căminele RADET din care ieșea abur, ceva nu e în regulă. De cîteva zile din capacele de canal care au fost puse în locul capacelor mari dreptunghiulare de tablă izvorăște continuu apă, astfel încît s-a format o mare baltă care se întinde pe banda întîi pe multe zeci de metri. Azi dimineață deja era înconjurată din nou zona cu garduri (abia se redase circulației), probabil se apucă iar să spargă...

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Andrei98

Azi am vazut ca au spart si pe trotuarul care era terminat intre Brancoveanu si Obregia... :shock:

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului survola

Luxten monta astăzi corpurile de iluminat pe stâlpii de pe porțiunea dintre Str. Emil Racoviță și Șos. Berceni, pe partea unde a fost săpătura.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului MikeT

Andrei98 wrote:
Azi am vazut ca au spart si pe trotuarul care era terminat intre Brancoveanu si Obregia... :shock:

Confirm. Probabil s-au gandit ca ar fi bine sa avem stalpi de iluminat si pe partea aceea (cu Selgros si Grand Arena). Din pacate si-au batut joc de lucrarea abia terminata si, implicit, de niste bani.
Virajul stanga de pe Luica pe Brancoveanu este mai dificil de executat decat inainte. Daca inainte era in arc de cerc, ceva natural, acum virajul are aproximativ forma literei v. Daca nu ar fi fost semafor dedicat pentru acest viraj, as fi presupus ca au facut schema asta ca sa intre cat mai multe masini in intersectie pentru acest viraj, altfel este ciudat rau.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului misterr

misterr wrote:
În intersecție la Apărători, unde au astupat și asfaltat căminele RADET din care ieșea abur, ceva nu e în regulă. De cîteva zile din capacele de canal care au fost puse în locul capacelor mari dreptunghiulare de tablă izvorăște continuu apă, astfel încît s-a format o mare baltă care se întinde pe banda întîi pe multe zeci de metri. Azi dimineață deja era înconjurată din nou zona cu garduri (abia se redase circulației), probabil se apucă iar să spargă...
Au spart, dar gardurile care înconjoară groapa nu sînt de RADET, ci de Veolia. Momentan nu mai curge apă, dar groapa nu a fost astupată ci acoperită cu plăci de oțel (și a rămas în mijlocul drumului, înconjurată cu garduri).

Între Apărători și Emil Racoviță, pe banda întîi, au urcat astăzi capacele de canal la cotă ca să asfalteze (au așteptat pînă acum ca să se anunțe ploi, să prindă bine asfaltul)...

Între Moșoaia și Emil Racoviță, trotuarul abia asfaltat la cota finală a început deja să se lase (de bine ce a fost compactat), s-au făcut văi și șleauri. Dar ei au pregătit o nouă porțiune pentru asfaltare, imediat în continuarea celei cu denivelări. Sînt perseverenți! În față lucrează, în urmă se strică...

 


Go to page:  1  ... 35 36 37 38 39 40 41  ... 49
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lărgire Str. Luică și Str. Turnu Măgurele (FINALIZAT noiembrie 2019)  • 
Choose destination

Since our 2265 forum members have written 419374 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use