Topic: Autobuzele Volvo/Hess (2016 - 2020)
27 posts, 10269 views
📖 Pagination options
- ADK
-
Posted:
-
Re: Autobuzele Volvo/Hess
ADK
YZC continuă să circule deobicei pe linia 12, pe când YYZ stă defect de ceva perioadă de timp.
YZC continuă să circule deobicei pe linia 12, pe când YYZ stă defect de ceva perioadă de timp.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Autobuzele Volvo/Hess
ADK
Deoarece nu există poze cu bordul sau salonul lui YZC, ”sparg” eu gheața. Bordul și salonul lui YZC, ce-mi place e că e cât se poate de simplu și plăcut. Mașina circulă în continuare deobicei pe linia 12, cu mici ”ramforsări” (cum e-n București, adică ture mici).
Deoarece nu există poze cu bordul sau salonul lui YZC, ”sparg” eu gheața. Bordul și salonul lui YZC, ce-mi place e că e cât se poate de simplu și plăcut. Mașina circulă în continuare deobicei pe linia 12, cu mici ”ramforsări” (cum e-n București, adică ture mici).
- ADK
-
Posted:
-
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
- ADK
-
Posted:
-
Re: Autobuzele Volvo/Hess
ADK
Judecând după masca lipsă care a fost scoasă pentru a fi tractată (și care-i înăuntru) asta nu înseamnă că e donator.
Judecând după masca lipsă care a fost scoasă pentru a fi tractată (și care-i înăuntru) asta nu înseamnă că e donator.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Autobuzele Volvo/Hess
Gabi23
Se mai justifică menținerea sa în exploatare? La câte autobuze s-au achiziționat, dacă reparația acestuia nu rentează și sunt amortizate costurile pentru el, nu e o mare pierdere...
Se mai justifică menținerea sa în exploatare? La câte autobuze s-au achiziționat, dacă reparația acestuia nu rentează și sunt amortizate costurile pentru el, nu e o mare pierdere...
- ADK
-
Posted:
-
Re: Autobuzele Volvo/Hess
ADK
Se așteaptă achiziționarea pieselor pentru repararea motorului. Și nu, ar fi o pierdere deoarece YYZ e venit de 2 ani jumate în parc alături de YZC și totuși nu e venit de oriunde ci din Elveția (pe scurt drumuri, șosele, mentenanță corespunzătoare) nu sunt distruse ca BMC-urile de primă serie (chiar și a 2-a, ieri VJY abia mai trăgea) prin toate gropile din Buzău. Au fost rulate aproape zilnic în condiții jalnice deoarece era lipsă mare de autobuze, microbuzele particulare se desființaseră de pe linia 3 (unde au fost titulare o perioadă bună) deoarece s-a schimbat conducerea orașului. La ora actuală din cele peste 100 de autobuze ale Transbus, se numără defecte undeva la 10 autobuze (din toate tipurile) care sunt reparate în funcție de situație.
Bonus: alte 2 poze cu YZC și YYZ (scuzați obstacolul din cadrul lui YZC).
Se așteaptă achiziționarea pieselor pentru repararea motorului. Și nu, ar fi o pierdere deoarece YYZ e venit de 2 ani jumate în parc alături de YZC și totuși nu e venit de oriunde ci din Elveția (pe scurt drumuri, șosele, mentenanță corespunzătoare) nu sunt distruse ca BMC-urile de primă serie (chiar și a 2-a, ieri VJY abia mai trăgea) prin toate gropile din Buzău. Au fost rulate aproape zilnic în condiții jalnice deoarece era lipsă mare de autobuze, microbuzele particulare se desființaseră de pe linia 3 (unde au fost titulare o perioadă bună) deoarece s-a schimbat conducerea orașului. La ora actuală din cele peste 100 de autobuze ale Transbus, se numără defecte undeva la 10 autobuze (din toate tipurile) care sunt reparate în funcție de situație.
Bonus: alte 2 poze cu YZC și YYZ (scuzați obstacolul din cadrul lui YZC).
- ADK
-
Posted:
-
Re: Autobuzele Volvo/Hess
ADK
A revenit în circulație YZC, probabil circulă deja de câteva zile. M-a surprins astăzi dimineață în jurul orei 8 în Micro 14, probabil a fost tur mic în linia 12.
A revenit în circulație YZC, probabil circulă deja de câteva zile. M-a surprins astăzi dimineață în jurul orei 8 în Micro 14, probabil a fost tur mic în linia 12.
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
- ADK
-
Posted:
-
Re: Autobuzele Volvo/Hess
ADK
Circulă, dar mai mult din rezerve (deobicei pe liniile preorășenești, cel mai des pe 12/13 (un fel de 1C/D ploieștean) sau 15, ori pe convențiile tip ”zonă”, de obicei linia 114), nefiind o mașină prea bună nu o scot la traseu decât dacă sunt defecte din BMC-urile 250. Iar YYZ este retras alături de celelalte BMC-uri 220 pe care nu le cunosc încă soarta, cel mai probabil vor fi tăiate în cursul anului curent după trecerea pandemiei sau o dată cu sosirea autobuzelor electrice (unele stând înafara garajului din lipsa de spațiu din interior), deși find bunuri publice obligatoriu trebuiesc licitate oricui este interesat.
Circulă, dar mai mult din rezerve (deobicei pe liniile preorășenești, cel mai des pe 12/13 (un fel de 1C/D ploieștean) sau 15, ori pe convențiile tip ”zonă”, de obicei linia 114), nefiind o mașină prea bună nu o scot la traseu decât dacă sunt defecte din BMC-urile 250. Iar YYZ este retras alături de celelalte BMC-uri 220 pe care nu le cunosc încă soarta, cel mai probabil vor fi tăiate în cursul anului curent după trecerea pandemiei sau o dată cu sosirea autobuzelor electrice (unele stând înafara garajului din lipsa de spațiu din interior), deși find bunuri publice obligatoriu trebuiesc licitate oricui este interesat.
- Orlandelul10
-
Posted:
-
- ADK
-
Posted:
-
Re: Autobuzele Volvo/Hess
ADK
Sunt în parcul rece alături de toate BMC-urile 220, câteva 250-uri și vreo 2 VDL-uri care nu vor mai circulă niciodată.
Sunt în parcul rece alături de toate BMC-urile 220, câteva 250-uri și vreo 2 VDL-uri care nu vor mai circulă niciodată.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Autobuzele Volvo/Hess (2016 - 2020)
ADK
Cred că am precizat într-un alt topic, însă reamintesc că ambele autobuze au fost incluse pentru valorificare find vândute anul trecut în toamnă împreună cu toate autobuzele BMC (am o vaga impresie că și VDW, păstrat inițial ca autobuz - depanare) către SC MSD COM SRL (capătul autobuzului 4 la Somet, însă e posibil ca unele să fi ajuns și prin alte părți, tot la centre de remat). Din păcate, nu am minim de idee cât a încasat Primăria Buzău pe fiecare autobuz în parte și de ce nu au fost scoase la valorificare către oricine interesat, cum au procedat RATBv sau Transloc Tg. Jiu spre exemplu și le-au vândut aparent cui i-au dorit ei, fără a avea minim habar de criteriile de selectare (presupun că în primul rând - prețul). Atâta timp cât sunt bunuri publice, în orice colț de țară, e dreptul fiecăruia să știe ce se întâmplă cu ele și la o adică cât s-a încasat de pe urma lor prin vânzare (dacă este cazul și nu se donează altor instituții mari), nu să se decidă de singuri soarta lor crezând că nimeni nu știe sau nu-i interesează.
Din păcate, atât Volvo Hess cât și multe din tot ce a însemnat Ikarus, au avut viața scurtă la Buzău. Ikarus au dispărut rapid că veniseră la scurt timp invazia de maxi-taxi iar autobuzele aveau și ceva vechime, în comparație cu DAC-urile care erau mai noi și destule erau deja "Rocar", iar Volvo Hess s-au tot defectat după doar vreo 2-3 ani, reparațiile find tot mai dese, costisitoare și tot mai "degeaba", deși prin alte părți aceste autobuze încă circulă deși nu știu dacă se depun "mari eforturi" pentru ele.
Cred că am precizat într-un alt topic, însă reamintesc că ambele autobuze au fost incluse pentru valorificare find vândute anul trecut în toamnă împreună cu toate autobuzele BMC (am o vaga impresie că și VDW, păstrat inițial ca autobuz - depanare) către SC MSD COM SRL (capătul autobuzului 4 la Somet, însă e posibil ca unele să fi ajuns și prin alte părți, tot la centre de remat). Din păcate, nu am minim de idee cât a încasat Primăria Buzău pe fiecare autobuz în parte și de ce nu au fost scoase la valorificare către oricine interesat, cum au procedat RATBv sau Transloc Tg. Jiu spre exemplu și le-au vândut aparent cui i-au dorit ei, fără a avea minim habar de criteriile de selectare (presupun că în primul rând - prețul). Atâta timp cât sunt bunuri publice, în orice colț de țară, e dreptul fiecăruia să știe ce se întâmplă cu ele și la o adică cât s-a încasat de pe urma lor prin vânzare (dacă este cazul și nu se donează altor instituții mari), nu să se decidă de singuri soarta lor crezând că nimeni nu știe sau nu-i interesează.
Din păcate, atât Volvo Hess cât și multe din tot ce a însemnat Ikarus, au avut viața scurtă la Buzău. Ikarus au dispărut rapid că veniseră la scurt timp invazia de maxi-taxi iar autobuzele aveau și ceva vechime, în comparație cu DAC-urile care erau mai noi și destule erau deja "Rocar", iar Volvo Hess s-au tot defectat după doar vreo 2-3 ani, reparațiile find tot mai dese, costisitoare și tot mai "degeaba", deși prin alte părți aceste autobuze încă circulă deși nu știu dacă se depun "mari eforturi" pentru ele.
📖 Pagination options