Topic: Locomotive clasele 47x de marfa (470, 474, 476)
562 posts, 201029 views
📖 Pagination options
- cosmin theodor
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasele 47x de marfa (470, 474, 476)
cosmin theodor
91 53 0 474-016-9 trecand prin Valul lui Traian cu o naveta pentru Ciumesti, 01.03.2019.
474-016-9 by Bucur Theodor Cosmin, on Flickr
91 53 0 474-016-9 trecand prin Valul lui Traian cu o naveta pentru Ciumesti, 01.03.2019.
474-016-9 by Bucur Theodor Cosmin, on Flickr
- ALEXCFRBV
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasele 47x de marfa (470, 474, 476)
ALEXCFRBV
ED 067 face naveta pe Predeal-Brasov am vazut-o la un MARFAR de Falsuri in Gara Darste
ED 067 face naveta pe Predeal-Brasov am vazut-o la un MARFAR de Falsuri in Gara Darste
- Gaby
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasele 47x de marfa (470, 474, 476)
Utilizator anonim
EA 065 dimineata in Baneasa.
EA 065 dimineata in Baneasa.
DSC_2095.JPG (160.6 KB; downloaded 4065 times)
- WT_fan06
-
Posted:
-
- Gaby
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasele 47x de marfa (470, 474, 476)
Utilizator anonim
038 imobilizat in Dej pentru reparatia unui motor de tractiune.
038 imobilizat in Dej pentru reparatia unui motor de tractiune.
DSC_3788.JPG (178.95 KB; downloaded 3705 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasele 47x de marfa (470, 474, 476)
Utilizator anonim
412 este prima trecuta prin RR din seria celor 6 470 de la CFR Marfa, fiind modernizate ICOL si echipate cu semnalizare pentru Ungaria.
412 este prima trecuta prin RR din seria celor 6 470 de la CFR Marfa, fiind modernizate ICOL si echipate cu semnalizare pentru Ungaria.
DSC_4560.JPG (188.88 KB; downloaded 3626 times)
DSC_4559.JPG (171.05 KB; downloaded 3655 times)
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasele 47x de marfa (470, 474, 476)
cris_m
In ce consta mai exact semnalizarea pentru Ungaria? Nu ar trebui sa existe un standard in acest sens?
In ce consta mai exact semnalizarea pentru Ungaria? Nu ar trebui sa existe un standard in acest sens?
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasele 47x de marfa (470, 474, 476)
Gabi23
Ce unitate IRLU a efectuat reparația lui 412?
Ce unitate IRLU a efectuat reparația lui 412?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasele 47x de marfa (470, 474, 476)
Utilizator anonim
A facut RR la IRLU Dej.
Semnalizarea pentru Ungaria consta in instalarea balizelor de comunicatie si consola dedicata acestui sistem, in general fiecare tara inca are sistemul sau unic de semnalizare, cum la noi este BLA/INDUSI, asa si MAV au semnalizarea lor. Abia dupa implementarea ETCS/ERTMS o locomotiva va putea rula fara a necesita alte upgrade-uri din Constanta in Berlin de exemplu. In a doua poza cu verde este sistemul nostru.
A facut RR la IRLU Dej.
Semnalizarea pentru Ungaria consta in instalarea balizelor de comunicatie si consola dedicata acestui sistem, in general fiecare tara inca are sistemul sau unic de semnalizare, cum la noi este BLA/INDUSI, asa si MAV au semnalizarea lor. Abia dupa implementarea ETCS/ERTMS o locomotiva va putea rula fara a necesita alte upgrade-uri din Constanta in Berlin de exemplu. In a doua poza cu verde este sistemul nostru.
DSC_4562.JPG (138.73 KB; downloaded 3556 times)
DSC_4564.JPG (131.44 KB; downloaded 3550 times)
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasele 47x de marfa (470, 474, 476)
cris_m
Multumesc pentru explicatie! Pacat ca nu se trece la o semnalizare unitara, macar in blocul comunitar...
Multumesc pentru explicatie! Pacat ca nu se trece la o semnalizare unitara, macar in blocul comunitar...
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasele 47x de marfa (470, 474, 476)
Gabi23
Totuși discuția e offtopic, dar în Ungaria s-au trimis de la CFR Marfă în ultimii ani EA clasice (076, 342, 917, 921, 923 etc.), nu era logic să fie trimise acestea modernizate acolo?
Totuși discuția e offtopic, dar în Ungaria s-au trimis de la CFR Marfă în ultimii ani EA clasice (076, 342, 917, 921, 923 etc.), nu era logic să fie trimise acestea modernizate acolo?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasele 47x de marfa (470, 474, 476)
Utilizator anonim
Cele seria 470 au lucrat destul de putin prin Ungaria, fiind lansate cu mare fast cele 6, parca, locomotive. Ulterior din cauza unor probleme tehnice mai ales, au fost trimise cele seria 40, care totusi nu prea au mare legatura cu interoperabilitate, avand al statut de chirie in Ungaria, unul pe care nici acum nu am reusit sa il inteleg.
Cele seria 470 au lucrat destul de putin prin Ungaria, fiind lansate cu mare fast cele 6, parca, locomotive. Ulterior din cauza unor probleme tehnice mai ales, au fost trimise cele seria 40, care totusi nu prea au mare legatura cu interoperabilitate, avand al statut de chirie in Ungaria, unul pe care nici acum nu am reusit sa il inteleg.
📖 Pagination options