Zona metropolitană BucureștiGeneralități despre transportul în comun din București și Ilfov

 

Topic: ARHIVĂ: Știri din București (2015-2020)

1780 posts, 788315 views
 
Go to page:  1  ... 96 97 98 99 100 101 102  ... 128
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri din Bucuresti Costin

ByOnu wrote:
Joi, 07 Martie 2019  |   Reconfigurarea rețelei de tramvaie STB SA pentru scăderea timpilor de așteptare și creșterea capacității de transport
Primăria Capitalei propune reconfigurarea rețelei de tramvaie ale STB pentru scăderea timpilor de așteptare și creșterea capacității de transport


Primăria Municipiului București, prin Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București – Ilfov (ADTPBI), anunță intenția de a reorganiza rețeaua de tramvaie din Municipiul București, ale STB SA.

În proiectul propus, modificările vizează creșterea eficienței liniilor de tramvai și, totodată, sporirea încrederii și interesului populației pentru acest mijloc de transport nepoluant.

Astfel, se propune desființarea liniilor de tramvai 8 (Depoul Militari – Zețarilor), 34 (Banu Manta – Cimitirul Șerban Vodă), 35 (Depoul Militari – Gara Basarab), 42 (Piața Presei Libere – Gara de Nord) și 56 (Piața Sfânta Vineri – Republica).

Călătorii liniei desființate 8 pot utiliza liniile de tramvai:

- linia 25 (tronson Depoul Militari – Bd. Preciziei – Str. Valea Cascadelor – Bd. Timișoara – Șos. Progresului),
- linia 23 (pe relația Calea Rahovei – Calea Ferentarilor – Prelungirea Ferentarilor – capăt Zețarilor),
- linia 32 (Calea Rahovei) și
- linia 11 (pe relația Bd. Timișoara – Șos. Progresului, până la intersecția cu Calea 13 Septembrie).

Pentru preluarea călătorilor liniei 8 în zona Calea Ferentarilor, se înființează și o linie de autobuz pe traseul: Zețarilor – Prelungirea Ferentarilor – Calea Ferentarilor – Str. Mihail Sebastian (întoarcere la rondul amplasat după intersecția cu Calea 13 Septembrie).

Călătorii liniei 34 (care este propusă pentru desființare) vor putea folosi tramvaiele:

Liniei 1:
-   Romprim – Șos. Olteniței – Calea Văcărești – Șos. Mihai Bravu – Șos. Ștefan cel Mare – Bd. Iancu de Hunedoara – Șos. Nicolae Titulescu – Banu Manta, cu întoarcere pe traseul Banu Manta – Pasajul Basarab – Șos. Orhideelor – Bd. G-ral Vasile Milea – Bd. Timișoara – Șos. Progresului – Str. C-tin Istrate – Șos. Viilor – P-ța Eroii Revoluției – Șos. Olteniței - Romprim,

Liniei 10:
-   Romprim – Șos. Olteniței – Piața Eroii Revoluției – Șos. Viilor – Str. C-tin Istrate – Șos. Progresului – Bd. Timișoara – Bd. G-ral Vasile Milea – Șos. Orhideelor – Pasajul Basarab – Banu Manta, cu întoarcere pe traseul Banu Manta – Șos. Nicolae Titulescu – Bd. Iancu de Hunedoara – Șos. Ștefan cel Mare – Șos. Mihai Bravu – Calea Văcărești – Șos. Olteniței – Romprim

Liniei 46:
-   Șos. Titulescu (de la Pasaj Victoria) – Bd. Iancu de Hunedoara – Șos. Ștefan cel Mare – Șos. Mihai Bravu (până la Piața Iancului).

În locul liniei 35, vor putea fi utilizate:

Linia 25
-   pe relația Depoul Militari – Bd. Preciziei – Str. Valea Cascadelor – Bd. Timișoara,

Liniile 1 și 10
-   pe relația Șos. Vasile Milea – Șos. Orhideelor (Basarab) și

Linia 11
-   pe Șos. Vasile Milea – Șos. Orhideelor (până la Calea Giulești).

Linia desființată 42 va fi suplinită de linia 45, pe relația: Bd. Ion Mihalache – Str. Buzești – Bd. Alex. Ioan Cuza – Bd. I. G. Duca – Gara de Nord.

În plus, va fi înființată linia de tramvai 3, care va circula pe ruta: Piața Presei Libere – Bd. Expoziției – Str. Puțul lui Crăciun – Bd. Ion Mihalache – Calea Griviței – Șos. Chitilei – Mezeș și retur.

În locul liniei desființate 56, călătorii vor putea utiliza:

Liniile 14 și 40
-   P-ța Sf. Vineri – Calea Călărașilor – Bd. Basarabia până la Bd. 1 Decembrie,

Linia 55
-   pe relația P-ța Sf. Vineri – Calea Călărașilor – Hala Traian

Liniile 36 și 46
-   pe Bd. Basarabia, de la Bd. Chișinău până la Terminalul Republica.

Graficul de transport se va îmbunătăți, prin micșorarea intervalelor de succedare a vehiculelor cu până la 15%.

Liniile de tramvai 11 și 16 vor avea trasee modificate.

Astfel, linia 11 va circula pe traseul: Cartier 16 Februarie – Calea Giulești – Șos. Orhideelor – Bd. G-ral Vasile Milea – Bd. Timișoara – Șos. Progresului – Calea 13 Septembrie – Bd. Ghencea – capăt Ghencea și retur. Pe tronsonul Zețarilor – Str. Anghel Alexandru, călătorii vor putea utiliza linia de autobuz 220.

Linia 16 va circula pe ruta: Platforma Industrială Pipera – Bd. Dimitrie Pompeiu – Șos. Petricani – Bd. Lacul Tei – Str. Maica Domnului – Str. Reînvierii – Str. Turmelor – Șos. Colentina – Bucur Obor, cu întoarcere pe traseul Bucur Obor – Șos. Ștefan cel Mare – Str. Lizeanu – Str. Maica Domnului – Bd. Lacul Tei – Șos. Petricani – Bd. Dimitrie Pompeiu – Platforma Industrială Pipera.

Pentru preluarea călătorilor, pe relația Piața Gemeni - Str. Lizeanu, va fi înființată o linie de autobuz.

ADTPBI monitorizează continuu cu atenție fluxurile de călători și va lua măsurile necesare pentru asigurarea unui transport public de calitate în Regiunea București – Ilfov.

http://stbsa.ro/comunicat1.php?nrcom=1004



Reactia asociatiei: viewtopic.php?f=11&t=4613

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Stiri din Bucuresti V2A

Linia de autobuz 185 va funcţiona pe un traseu modificat

Începând cu data de 20.03.2019, linia de autobuz 185 va funcţiona pe traseul de bază între „Ghencea" şi intersecţIa Str. Dantelei/Str. Lavei, pe Str. Dantelei, Str. Mărgelelor, Str. Parfumului cu întoarcere pe Str. Parfumului, Str. Gladiolelor, Str. Dantelei, Str. Lavel, apoi traseul actual.

http://stbsa.ro/comunicat1.php?nrcom=1010


Modificări de trasee STB SA cu ocazia mitingurilor COTAR

Cu ocazia desfăşurării în Piaţa Victoriei a mitingurilor organizate de Federaţia Operatorilor Romani de Transport, respectiv Confederaia Operatorilor şi Transportatorilor Autorizați din România, în zilele de 20.03.2019, respectiv 21.03.2019, începând cu ora 06:30 până la terminarea activităților aferente mitingului, se va restricţiona traficul rutier în Piaţa Victoriei, fiind permisă circulaţia pe Bd. Aviatorilor - Bd. Lascăr Catargiu, Bd. Aviatorilor - Cal. Victoriei, respectiv Bd. Ion Mihalache-Str. Buzeşti, precum şi pe Şos. Kiseleff între Piața Arcul de Triumf şi Piața Victoriei.

Având în vedere aceste măsuri, Societatea de Transport Bucureşti va modifica circulaţia mijloacelor de transport din zonă, sub coordonarea agenţilor de la Brigada Rutieră, astfel:

Linia 300 va funcţiona pe traseul de bază între cap linie "Bd. Nicolae Bălcescu” şi intersecţia Bd. Lascăr Catargiu/Bd. Gheorghe Manu, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri pe Bd. Gheorghe Manu, Str. Occidentului, Str. Buzeşti, Bd. Ion Mihalache, apoi traseul actual.

Linia 361 va funcţiona, pe sens "Piața Unirii”, pe un traseu modificat de la "Piaţa Arcul de Triumf’’ pe Bd. Constantin Prezan, Bd. Aviatorilor, Piaţa Victoriei, Calea Victoriei, apoi traseul de bază.

Linia 381 va funcţiona pe un traseu scurtat, între Piaţa Reşiţa şi Piaţa Romană.

Linia 783 va funcţiona pe sens "Piaţa Unirii” pe un traseu modificat de la "Piaţa Arcul de Triumf’’ pe Bd. Constantin Prezan, Bd. Aviatorilor, Piaţa Victoriei, Bd. Lascǎr Catargiu, apoi traseul de bază.

Linia 784 va funcţiona pe sens ,,Piaţa Unirii” pe un traseu modificat de la ,,Piaţa Arcul de Triumf’’ pe Bd. Constantin Prezan, Bd. Aviatorilor, Piaţa Victoriei, Cal. Victoriei, apoi traseul de bază.

http://stbsa.ro/comunicat1.php?nrcom=1009

 


Re: Stiri din Bucuresti WAYNEN

V2A wrote:
Linia de autobuz 185 va funcţiona pe un traseu modificat

Începând cu data de 20.03.2019, linia de autobuz 185 va funcţiona pe traseul de bază între „Ghencea" şi intersecţIa Str. Dantelei/Str. Lavei, pe Str. Dantelei, Str. Mărgelelor, Str. Parfumului cu întoarcere pe Str. Parfumului, Str. Gladiolelor, Str. Dantelei, Str. Lavel, apoi traseul actual.

http://stbsa.ro/comunicat1.php?nrcom=1010



De ce n-a fost prelungită până la ,,Fortuna Residence"?Ar fi creat o legătură directă între acel cartier și linia de tramvai 41.

 


Re: Stiri din Bucuresti Dragos31

Si 302 ce face acum?

 


Re: Stiri din Bucuresti WAYNEN

302 ocolește mult.Trebuie redirecționat spre Piața Rahova,apoi spre ,,Romprim",așa cum am mai spus.

 


Re: Stiri din Bucuresti Gabi23

Ziua Internaţională a Poeziei, sărbătorită într-un tramvai de epocă al STB

Primăria Capitalei și Societatea de Transport Bucureşti - STB SA îi invită pe bucureşteni, joi, 21 martie, la o plimbare cu „Tramvaiul poeziei”, unde vor putea petrece clipe minunate alături de elevi şi liceeni care au pregătit momente de muzică şi poezie.
Cu ocazia Zilei Internaţionale a Poeziei, tramvaiul galben va circula între orele 12.00-15.00, pe traseul Depoul Victoria, Bulevardul Iancu de Hunedoara, Şoseaua Ştefan cel Mare, Obor, Calea Moşilor, Piaţa Sfântu Gheorghe şi retur.
Călătorii care doresc să evadeze din tumultul cotidian, vor putea asculta poezii ale unor autori consacraţi, lecturate şi recitate de un grup de elevi ai Colegiului Naţional Gheorghe Şincai. Liceenii vor fi acompaniaţi instrumental de elevi ai Şcolii Gimnaziale de Arte nr. 2, care vor interpreta piese din repertoriul românesc şi internaţional.
„Tramvaiul poeziei” va fi decorat cu mesaje lirice, strofe sau versuri cunoscute, realizate într-un mod inedit, surprinzător şi actual de membrii Asociaţiei „Arta nu muşcă”. Acestea vor fi lipite pe geamuri şi pe scaune, iar călătorii le pot lua cu ei pentru a le păstra drept amintire sau pentru a le oferi persoanelor dragi.
„Tramvaiul poeziei” este un tramvai de epocă, tip 3.16 – Rathgerber, fabricat în perioada 1966-1969, intrat în inventarul STB (fostă RATB) în anul 1999. Caracteristicile tehnice sunt: lungime – 16,7 m; lăţime – 2,35 m; greutate – 23,3 t; locuri pe scaune – 40; capacitate 151 de călători. A circulat în Bucureşti până în anul 2002, după care a fost transformat în vagon tip restaurant, în cadrul Uzinei de Reparaţii a STB.
Începând cu anul 1999, UNESCO a declarat ca Ziua Internaţională a Poeziei să se sărbătorească în fiecare an la data de 21 martie, ca o recunoaştere a contribuţiei pe care au adus-o poeţii patrimoniului cultural universal.

http://stbsa.ro/comunicat1.php?nrcom=1012

STB poezie.jpg (50.93 KB; downloaded 3386 times)

 


Re: Știri din București Victor92

Autobuzele liniei 381 îşi modifică traseul

Ȋn vederea executarii unor lucrari de ȋntreţinere la Pasajul Unirii, în perioada 22.03 ora 22:00 - 25.03.2019 ora 04:00, se restricţioneaz traficul rutier prin pasa. Din aceast cauzautobuzele liniei 381 vor circula în ambele sensuri, pe deasupra pasajului (prin Piaţa Unirii).


Modificări de trasee STB SA

Ȋn vederea remedierii unei avarii la rețeaua de apa pe Str. Vasile Lascar, la intersecţie cu Str. C.A. Rosetti în noaptea de 23/24.03.2019, ȋntre orele 22:00-05:00, liniile de transport public din zonă vor circula pe trasee modificate astfel:

Linia 16 va funcţiona între ,,Platforma Industrială Pipera“ şi „Piata Sf. Gheorghe“ pe Bd. Dimitrie Pompei, Str. Petricani, Bd. Lacul Tei, Str. Maica Domnului, Str. Reînvierii, Str. Turmelor, Şos. Colentina, Cal. Moşilor, Str. Cavafii Vechi, Str. Baniei cu întoarcere prin Str. Lipscani, Cal. Moşilor, apoi traseul de ducere.

Linia 605 va funcţiona pe traseul de bazǎ ȋntre ,,Complex Comercial Baneasa“ şi şi intersecţia Bd. Dacia/ Str. Vasile Lascǎr, pe Bd. Dacia, Cal. Moşilor, Str. Sf. Vineri, cu întoarcere pe Str. Sf. Vineri, Bd. Mircea Vodă, Bd. Corneliu Coposu, Str. Sf. Vineri, Cal. Moşilor, Str. Traian, Bd. Dacia, Str. Alecu Russo, apoi traseul de bazǎ

Sursa: http://stbsa.ro/index.php

 


Re: Știri din București WT_fan06

Dacă tot circulă pe deasupra, geniile nu s-au gândit să îl facă pe 381 să şi oprească în stație la Unirii?...

 


Re: Știri din București Puss in Boots

Si daca tot fac asta, n-ar putea totusi sa opreasca forever la Unirii? 381 adica.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Știri din București Utilizator anonim

STB a lansat o achizitie directa pentru:
ACHIZITIA DE TERENURI IN VEDEREA CONSTRUIRII DE NOI UNITATI DE EXPLOATARE - AUTOBAZE
Societatea de Transport Bucureşti STB S.A. intentioneaza sa achizitioneze un teren in zona de Nord a Municipiului Bucuresti in vederea construirii unei noi unitati de exploatare - autobaza.

E vorba de o autobuaza pentru 100-200 autobuze.

Untitled.jpg (89.58 KB; downloaded 2861 times)

 


Re: Știri din București cris_m

Nu ar fi mai ok in partea de est? In nord avem deja Nordului, Pipera si Floreasca...

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Știri din București Utilizator anonim

Cam cea mai mare dezvoltare a orasului merge spre zona de nord in special, si spre vest, deci in viitorul apropiat acolo va fi nevoie de mai multe linii.

 


Re: Știri din București cris_m

Eu ma gandesc din perspectiva accesului/retragerii la unele linii. Acum imi vine in minte 104 exploatat de Pipera, desi ar fi fost mai ok accesul/retragerea la Titan sau o noua autobaza in est. In nord s-a cam dus minunea, vestul a inceput sa castige teren. Curand si estul...

 


Re: Știri din București Gabi23

cris_m wrote:
Pipera si Floreasca...

Păi în maxim un an ar trebui relocate, pentru că oricum sunt depășite ca dotări din toate punctele de vedere  :popa:

 


Go to page:  1  ... 96 97 98 99 100 101 102  ... 128
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420552 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use