Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
535 posts, 132320 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Taman a spus guru că la Tokyo nu poate fi PLS ! Habar n-am de ce, iau afirmația lui drept bună că se pricepe mai bine.
Taman a spus guru că la Tokyo nu poate fi PLS ! Habar n-am de ce, iau afirmația lui drept bună că se pricepe mai bine.
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
zapacitu
Poate facem in poarta la Baneasa, sa blocam tot traficul ani de zile
Poate facem in poarta la Baneasa, sa blocam tot traficul ani de zile
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Cred ca ai inteles gresit...
andrei11 wrote:
Taman a spus guru că la Tokyo nu poate fi PLS ! Habar n-am de ce, iau afirmația lui drept bună că se pricepe mai bine.
Cred ca ai inteles gresit...
- zapacitu
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Oricum acest aspect mă preocupă mai puțin...
Oricum acest aspect mă preocupă mai puțin...
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Costin
Nu inteleg, daca vrei sa zici ca numai acolo poate fi PLS, fix M5 te contrazice, care are PLS la mijloc
zapacitu wrote:
Capetele sunt 1Mai si Otopeni...
Nu inteleg, daca vrei sa zici ca numai acolo poate fi PLS, fix M5 te contrazice, care are PLS la mijloc
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Guru a spus că la capete NU poate fi PLS.
Oricum discuția se purta pentru PLS - ul tronsonului M 6.1 --> 1 Mai - Tokyo.
__________________
Așa, în general vorbind, un PLS poate fi în orice stație a traseului. Oricum PLS - ul având dimensiunea unei stații este ilogic să-l faci în altă parte decât într-o viitoare stație.
Guru a spus că la capete NU poate fi PLS.
Oricum discuția se purta pentru PLS - ul tronsonului M 6.1 --> 1 Mai - Tokyo.
__________________
Așa, în general vorbind, un PLS poate fi în orice stație a traseului. Oricum PLS - ul având dimensiunea unei stații este ilogic să-l faci în altă parte decât într-o viitoare stație.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
La Tokyo ai si statie si rebrusment...
La Expozitiei ai statie si rebrusment+substatie de 110kV.
La Tokyo ai si statie si rebrusment...
La Expozitiei ai statie si rebrusment+substatie de 110kV.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Rebrusmentul NU mă încurcă ca și PLS...adică e o "groapă" aproape dublă ca și lungime față de o stație normală...Și din câte observ stația Tokyo are 3 linii ( bine, una e "înfundată" - nu știu care e denumirea oficială ) deci e chiar mai lată.
Și PLS - ul de la Străulești - respectiv de la Laminorului au beneficiat de "gropi" mai lungi pentru că ambele stații au rebrusmente.
Ok, o să spui că acela era Scut, nu TBM, dar știi că în fapt este cam același lucru, ambele sapă, elinimă pământul și montează bolțari, dar și stația Crângași are rebrusment, mă gândesc la scuturile care au pornit de acolo spre <<Semănătoarea >>
______________
Nu confund Scutul cu TBM - ul ca și performanțe, randament, fiabilitate, etc.
Rebrusmentul NU mă încurcă ca și PLS...adică e o "groapă" aproape dublă ca și lungime față de o stație normală...Și din câte observ stația Tokyo are 3 linii ( bine, una e "înfundată" - nu știu care e denumirea oficială ) deci e chiar mai lată.
Și PLS - ul de la Străulești - respectiv de la Laminorului au beneficiat de "gropi" mai lungi pentru că ambele stații au rebrusmente.
Ok, o să spui că acela era Scut, nu TBM, dar știi că în fapt este cam același lucru, ambele sapă, elinimă pământul și montează bolțari, dar și stația Crângași are rebrusment, mă gândesc la scuturile care au pornit de acolo spre <<Semănătoarea >>
______________
Nu confund Scutul cu TBM - ul ca și performanțe, randament, fiabilitate, etc.
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
zapacitu
Adica ai si liniile de inalta de care ai avea nevoie ulterior pentru metrou, la fel cum e la Academie?
subway guru wrote:
La Tokyo ai si statie si rebrusment...
La Expozitiei ai statie si rebrusment+substatie de 110kV.
Adica ai si liniile de inalta de care ai avea nevoie ulterior pentru metrou, la fel cum e la Academie?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Guru sau introduce voit niște petarde sau nu e cazul încă să ne agităm de locul unde va fi PLS - ul, dar a spus cu subiect și predicat că la Expoziției NU va fi !
Guru sau introduce voit niște petarde sau nu e cazul încă să ne agităm de locul unde va fi PLS - ul, dar a spus cu subiect și predicat că la Expoziției NU va fi !
andrei11 wrote:
Deci așa rămâne ? PLS - ul pentru M 6.1 va fi la Expoziției ?
subway guru wrote:
N-as crede...
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
zapacitu
Eh, una e sa stii din culise si sa nu poti da pe goarna si alta e sa ne dam noi cu presupunerea
Oricum, toata zona va fi santier timp de 10 ani, asta e clar. Ma intreb ce vor face pe relatia Aerogarii - DN1. Probabil vor redirectiona pe langa autobaza nord, altfel nu vad cum.
Eh, una e sa stii din culise si sa nu poti da pe goarna si alta e sa ne dam noi cu presupunerea
Oricum, toata zona va fi santier timp de 10 ani, asta e clar. Ma intreb ce vor face pe relatia Aerogarii - DN1. Probabil vor redirectiona pe langa autobaza nord, altfel nu vad cum.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Iar plecati pe fenta...era o simpla parere personala tinand cont de cum gandesc antreprenorii pentru astfel de decizii...si unul din elemente e <conectivitatea> fata de reteaua de drumuri principale care sa permita evacuarea cat mai rapida a pamantului excavat dar si aprovizionarea cu boltari...nu in ultimul rand conteaza posibilitatea aprovizionarii cu energie electrica a <monstrului rontaitor>!
Pe scurt, spatiu, drumuri, curent.....niciunul din cele doua posibile amplasamente discutate pentru PLS nu corespunde chiar 100% asa ca orice surpriza e posibila.
Iar plecati pe fenta...era o simpla parere personala tinand cont de cum gandesc antreprenorii pentru astfel de decizii...si unul din elemente e <conectivitatea> fata de reteaua de drumuri principale care sa permita evacuarea cat mai rapida a pamantului excavat dar si aprovizionarea cu boltari...nu in ultimul rand conteaza posibilitatea aprovizionarii cu energie electrica a <monstrului rontaitor>!
Pe scurt, spatiu, drumuri, curent.....niciunul din cele doua posibile amplasamente discutate pentru PLS nu corespunde chiar 100% asa ca orice surpriza e posibila.
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Goldmund
Cineva se intreba de ce sa mai "dam bani" pe portiunea Tokyo-Otopeni...
In ultimii 50 de ani am mers destul cu trenul ca sa ma conving ca acolo e chiar jale, unii spuneau mai ieri ca "ne-au plecat specialistii din cf", etc.. Sumele care ar trebui investite doar in infrastructura cf din Romania se situeaza la cateva zeci miliarde euro doar pt. modernizare si repararea cf si a podurilor/viaducte. Iar de vagoane, locomotive si trenuri suburbane noi, moderne, sau noi trasee de cf pt. linii rapide nici nu mai e vorba. Si da, la Metrorex stam bine, se construieste - da, ieftin dar - la standarde vest-europene -nota bene! Singura posibilitate de a ajunge normal si rapid la OTP este si va ramane metroul, (sau trenul suburban-pt. trenul suburban nu mai ma repet ca e in zadar- la cfr e chiar jale). De ce au impartit un proiect in doua parti? Ca si la autostrazi, avem segmente de 15km de autostrada care daca nu sunt gata, alte zeci km nu pot fi folositi, ani de zile! O carpeala!
De ce o linie de metrou pana la OTP?!
-pt. 14 milioane de "idioti"< care zboara cu avionul(vor fi mai multi, ca si lucratori pe aeroport si la hoteluri)
-pt. zeci si sute de mii care locuiesc in afara capitalei la nord de Bucuresti
-pt dezvoltarea altor zone de birouri si locuinte in afara acestui oras sufocat deja!
-pentru eventualitatea ca Romania primeste inca un campionat european de fotbal/handbal, gimnastica...
-pt. descongestionarea traficului deja sufocant de pe DN1.
...fleacuri...
Cineva se intreba de ce sa mai "dam bani" pe portiunea Tokyo-Otopeni...
In ultimii 50 de ani am mers destul cu trenul ca sa ma conving ca acolo e chiar jale, unii spuneau mai ieri ca "ne-au plecat specialistii din cf", etc.. Sumele care ar trebui investite doar in infrastructura cf din Romania se situeaza la cateva zeci miliarde euro doar pt. modernizare si repararea cf si a podurilor/viaducte. Iar de vagoane, locomotive si trenuri suburbane noi, moderne, sau noi trasee de cf pt. linii rapide nici nu mai e vorba. Si da, la Metrorex stam bine, se construieste - da, ieftin dar - la standarde vest-europene -nota bene! Singura posibilitate de a ajunge normal si rapid la OTP este si va ramane metroul, (sau trenul suburban-pt. trenul suburban nu mai ma repet ca e in zadar- la cfr e chiar jale). De ce au impartit un proiect in doua parti? Ca si la autostrazi, avem segmente de 15km de autostrada care daca nu sunt gata, alte zeci km nu pot fi folositi, ani de zile! O carpeala!
De ce o linie de metrou pana la OTP?!
-pt. 14 milioane de "idioti"< care zboara cu avionul(vor fi mai multi, ca si lucratori pe aeroport si la hoteluri)
-pt. zeci si sute de mii care locuiesc in afara capitalei la nord de Bucuresti
-pt dezvoltarea altor zone de birouri si locuinte in afara acestui oras sufocat deja!
-pentru eventualitatea ca Romania primeste inca un campionat european de fotbal/handbal, gimnastica...
-pt. descongestionarea traficului deja sufocant de pe DN1.
...fleacuri...
📖 Pagination options