Zona metropolitană BucureștiIstoria transportului în comun din București şi Ilfov

 

Topic: Întrebari și răspunsuri

1036 posts, 304874 views
 
Go to page:  1  ... 48 49 50 51 52 53 54  ... 74
 
 

📖 Pagination options
Re: Întrebari și răspunsuri Gabi23

La începutul iunie 2013 a ajuns 178 de la Master la Cartier Militari.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Întrebari și răspunsuri GPS

koala1712 wrote:
Ce alte linii au suferit modificarea unui  capat in istoria recenta? Aveti poze cu ele la vechile capete?

73 - Piața Unirii
74 - Piața Unirii
76 - Piața Unirii
112 - Complex Comercial Colosseum
124 - Romprim
125 - Vulcan Berceni
149 - Complex Comercial Băneasa
205 - Străulești
216 - Zețarilor
232 - Complex Comercial Arcade Berceni (ex. Real Berceni)
304 - Străulești
312 - Piața de Gros
330 - Faur
335 - Faur

Cam acestea îmi vin acum în minte, pe lângă acestea ar mai fi reorganizarea tramvaielor din Cartierul Berceni, reorganizarea troleibuzelor din Drumul Taberei și modificarea adusă liniei 66 privind terminalul de la Vasile Pârvan.

 


Re: Întrebari și răspunsuri PTMZ

Și 253 la Faur, 19 și 34 la Șura Mare, 1 la Romprim (și formarea lui 10), 236 la Divertiland.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Întrebari și răspunsuri ADK

Parcă și 220, nu întoarce acum la Arcade Berceni :?:

 


Re: Întrebari și răspunsuri cris_m

PTMZ wrote:
Și 253 la Faur, 19 și 34 la Șura Mare, 1 la Romprim (și formarea lui 10), 236 la Divertiland.

19 intorcea clasic la Sura... ca au incercat experimentul la Progresu, e alta poveste...

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Întrebari și răspunsuri GPS

ADK wrote:
Parcă și 220, nu întoarce acum la Arcade Berceni :?:

A revenit împreună cu 125 la Vulcan Berceni, după puțin timp.

 


Re: Întrebari și răspunsuri rosetti61

Stie cineva cum circula 117 la Sf. Vineri in 1997?

 


Re: Întrebari și răspunsuri 1689

Fara sa pot preciza exact perioada, tin minte ca - la in începutul anilor '90 - a existat o banda simpla de circulatie prin fata magazinului Unirea, pina la intersectia cu Bd. Unirii. Dupa fintini se putea face stinga spre Cosbuc.

Se prea poate ca 117 venea pe Coposu, facea stinga la giratoriul de deasupra pasajului, megea prin fata Unirii si facea dreapta spre fintini.

 


Re: Întrebari și răspunsuri rosetti61

In 1990 a avut o scurta perioada cand a mers la Sf, VIneri impreuna cu 103 insa au fost scurtate ambele la Aleea Mitropoliei.
Ma intereseaza doar in anul 1997 ce traseu avea, atunci a fost prelungit (de la inceputul lui 1998 are traseul de azi).
Ocolul pe la Horoscop era obligatoriu pentru toate liniile (104, 117, 123, 124)  :?: pentru ca unii soferi mai fentau si intrau pe la fantani ca sa iasa direct spre Alba Iulia (scapau de semaforul de la Cantemir)

 


Re: Întrebari și răspunsuri bercenicity

Amintiri vagi am ca o perioada scurta mergea Horoscop - fata magazin Unirea si apoi în sus spre Sf. Vineri ca 385. La întoarcere (cred) că precum 385 (Mircea Voda - bd. Unirii), din nou prin fața magazin Unirea, stanga prin fata Manuc, Banca Religiilor și traseul actual.

 


Re: Întrebari și răspunsuri rosetti61

Un imens 8 marca RATB, de ce nu l-au dus de la inceput in forma de azi? Tot felul de experimente ca dupa aia sa-si dea seama ca au greutati.
Intreban de circulatia pe la fantani deoarece pe harta galbena este trasata linie prin mijloc si exista foto cu autobuze care trec pe la fantani; era la alegerea soferilor pe unde s-o ia? Pe 117 l-am vazut mai mereu venind direct din Unirii, in timp ce altele veneau pe la Horosocop (104, 123, 124). La un moment dat li s-a interzis si toti defileaza acum pe margine.
Tot din perioada (strict 1997-98) cand mai exact a ajuns 42 sa intoarca la Expozitie?

Mai aveam o nedumerire legata de 173 in zona Chirigiu, dar asta cred ca se intinde in timp - cand s-a renuntat la sensurile unice Odoarei/Viilor-Cosbuc si s-a trecut in ambele sensuri pe Odoarei.

 


Re: Întrebari și răspunsuri 1689

rosetti61 wrote:
[...]
Ocolul pe la Horoscop era obligatoriu pentru toate liniile (104, 117, 123, 124)  :?: pentru ca unii soferi mai fentau si intrau pe la fantani ca sa iasa direct spre Alba Iulia (scapau de semaforul de la Cantemir)


La inaugurarea liniei 104 (cind avea capat la Izvor) odata cu venirea primelor DAF (toamna 1994), traseul era direct stinga pe la fintini.

 


Re: Întrebari și răspunsuri PaulIP

@GPS:
Ai scapat cateva:
65 - de pe Cal. Victoriei la Sf. Voievozi (2001, ultimele 2 statii diferite)
96 - de la Tacerii la Depoul Alexandria (2004? o statie in plus)
104 - de la Stadionul National la Cora Pantelimon (2011-12).

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Întrebari și răspunsuri GPS

Într-adevăr, și ar mai fi câteva,
101 - Bucur Obor
102 - Gara Progresul
117 - Cartier Confort Urban
162 - Giulești Sârbi și Gara de Nord
163 - Vasile Pârvan
227 - Cartier Confort Urban
202 - terminal unic - Cora Pantelimon
246 - Cora Pantelimon
302 - Cartier Fortuna;
și liniile de la Complex Comercial Băneasa.

 


Go to page:  1  ... 48 49 50 51 52 53 54  ... 74
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Istoria transportului în comun din București şi Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420769 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use