Totul despre transporturi şi infrastructura adiacentăTransport rutierTramvaie

 

Topic: Bombardier

17 posts, 10024 views
 
Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
Bombardier macheta218

Varianta pentru Toronto.
street-View.jpg (100 KB; downloaded 7137 times)
TTC_LRV_WEB_TopCar_102811.jpg (26.06 KB; downloaded 7127 times)
TTC_LRV_WEB_TBottomCar_102811.jpg (24.58 KB; downloaded 7129 times)
Accessible-Doorway_SML.jpg (11.19 KB; downloaded 7128 times)
Accessible-Module-1_SML.jpg (12.54 KB; downloaded 7127 times)
Bicycle-Module_SML.jpg (13.08 KB; downloaded 7128 times)
Center-Module_SML.jpg (10.92 KB; downloaded 7129 times)

 


Re: Bombardier Dominatrix

Ala e doar "randare". Saptamana trecuta am plecat de acolo, cand tocmai a fost livrat primul vagon "in carne si oase". Va pune Stapana niste poze faine mai incolo...

 


Re: Bombardier Dominatrix

Pe 25 septembrie a fost livrat la Toronto primul tramvai din seria de 204 comandate de municipalitate pentru inlocuirea parcului existent.

Desi Bombardier comercializeaza modelul tot sub denumirea generica de Flexity Outlook, vagonul are niste caracteristici unice in materie:

- redesign al boghiurilor cu folosirea de osii modificate (in loc de semi-osiile uzuale la tramvaiele 100% LF) pentru trecerea peste macaze cu o singura limba mobila, pe interiorul curbei (uzanta tipic nord-americana).
- motoare de tractiune modificate si toate boghiurile motoare datorita reliefului orasului (cu pante mari, de circa 8-9%)
- posibilitate de inscriere in curbe cu raza foarte mica (minim 11,3 m)
- ecartament 1495 mm (unic in lume)
- posibilitate de alimentare fie prin troleu, fie prin pantograf (parcul actual foloseste numai alimentarea prin troleu, dar reteaua de contact este in curs de modificare pentru a folosi in viitor sistemul "european" cu alimentare prin pantograf. In perioada de tranzitie vagoanele trebuie sa fie capabile sa functioneze "mixt", de aceea prototipul a fost livrat cu ambele moduri de alimentare).

Pozele de mai jos realizate de Harold McMann, Mike Filey si subsemnata:

In triaj, pe 25 septembrie:

4400_MikeFiley_20120925.jpg (97.44 KB; downloaded 7065 times)


10.jpg (86.33 KB; downloaded 7065 times)


dc_ttc_streetcar02.jpg (148.07 KB; downloaded 7068 times)


O vedere mai clara cu troleul (se observa si pantograful):

dc_ttc_streetcar03.jpg (135.91 KB; downloaded 7064 times)



A doua zi, mutat pe trailer pentru transportul la depou:

1.jpg (109.45 KB; downloaded 7067 times)


Step-by-step:
2.jpg (89.28 KB; downloaded 7065 times)
3.jpg (112.6 KB; downloaded 7066 times)
4.jpg (78.02 KB; downloaded 7066 times)
5.jpg (114.44 KB; downloaded 7065 times)


Troleu:
7.jpg (68.06 KB; downloaded 7066 times)

 


Re: Bombardier Dominatrix

Si pantograf:
8.jpg (112.36 KB; downloaded 7065 times)


Cu "fustele" ridicate (se observa si motoarele de tractiune) - foto Vic Pahwa:
IMG_9740.jpg (183.21 KB; downloaded 7064 times)


Sambata, 29 septembrie, transportul in depou in creierii diminetii. Dupa cum se observa, lucratorii se uitau ca la urs (multi venisera special sa vada minunea :lol: )

IMG_2293.jpg (126.33 KB; downloaded 7065 times)
IMG_2295.jpg (122.48 KB; downloaded 7080 times)


Descarcarea:
IMG_2301.jpg (125.84 KB; downloaded 7065 times)
IMG_2313.jpg (116.63 KB; downloaded 7064 times)


Diseara poze din interior.

 


Re: Bombardier Dominatrix

Continuam cu interiorul. Cu exceptia extremitatilor (modulele 1 si 5), spatiul este destul de bine organizat, imi aminteste de "Boambele" Flexity Outlook din Innsbruck sau Bruxelles:

10.jpg (112.68 KB; downloaded 6974 times)
11.jpg (115.92 KB; downloaded 6971 times)
19.jpg (73.04 KB; downloaded 6972 times)
25.jpg (66.31 KB; downloaded 6972 times)


Loc de sprijinit spatele :!:  

1.jpg (118.06 KB; downloaded 6970 times)
Si mai de aproape:
17.jpg (40.9 KB; downloaded 6971 times)


Locurile pentru biciclete si carut cu rotile.  Da, am scris bine, biciclete! Evident, ne asteptam ca si pe Siemens Imperio (sau chiar si Bucur LF) care vor circula pe linia 41 candva in viitor sa se dea voie cu biciclete.  :twisted:  :twisted: Se observa si sistemul intercom de comunicare cu vatmanul in caz de urgenta. Butonul albastru trebuie apasat pentru a atentiona vatmanul sa coboare rampa la sosirea in statie (cand este necesar).

16.jpg (54.51 KB; downloaded 6974 times)
Si mai de aproape:
5.jpg (116.73 KB; downloaded 6973 times)


Scaunele mai de aproape:

9.jpg (117.04 KB; downloaded 6970 times)
21.jpg (49.8 KB; downloaded 6972 times)

 


Re: Bombardier Dominatrix

Articulatia:

34.jpg (63.78 KB; downloaded 6970 times)


Nu va sprijiniti de burduf:

13.jpg (35.67 KB; downloaded 6971 times)


Inscriptii, ciocan de spart geamul etc.

4.jpg (118.81 KB; downloaded 6971 times)
14.jpg (45.08 KB; downloaded 6971 times)
23.jpg (28.56 KB; downloaded 6982 times)
26.jpg (43.42 KB; downloaded 6969 times)


Camere de luat vederi:

12.jpg (50.79 KB; downloaded 6968 times)


Usi:

36.jpg (44.88 KB; downloaded 6970 times)


Mecanism usi:

20.jpg (39.31 KB; downloaded 6987 times)

 


Re: Bombardier Dominatrix

Trecem la cabina:

Ecranul din stanga, date despre sistemul de diagnoza si control, ecranul din mijloc, imagini live de la camerele de luat vederi din vehicul, ecranul din dreapta, "maruntisuri" (sistemul GPS, sistemul de setare a liniei etc.)

7.jpg (91.22 KB; downloaded 6967 times)
27.jpg (73.53 KB; downloaded 6972 times)
28.jpg (79.63 KB; downloaded 6969 times)
30.jpg (73.36 KB; downloaded 6970 times)


Per ansamblu, la pretul echivalent de peste 2,8 milioane euro/bucata, designul clasic (3 trucuri semi-fixe, 5 articulatii, cu toate dezavantajele care decurg de aici: lipsa pivotare, uzura mare in curbe, forte laterale mari la inscrierea in curbe, in special la prima osie, tensiuni mari in articulatii etc. etc.) este mediocru, nu numai comparativ cu noutatile din materie de la alti producatori, dar si de la Bombardier insusi (vezi Melbourne). Ramane de vazut cum se va descurca la curbele din oras, cu raza de minim 11,3 m...

 


Re: Bombardier telvanni

Ca simplu calator care nu se pricepe la date tehnice pot sa afirm ca-mi place ce am vazut. M-a dat pe spate suportul pentru spate. O idee simpla si foarte utila. De accesul cu bicicletele nu mai zic ca e un vis indepartat.

 


Re: Bombardier ByOnu

Dar avem si noi suport pentru spate... in Citelis.

 


Re: Bombardier punmeister

Varianta pentru Göteborg:
171024exterior01-webb.jpg (335.08 KB; downloaded 3907 times)

2awg9mkyam322irb.jpg (1.87 MB; downloaded 3906 times)

171024exterior02-webb.jpg (295.55 KB; downloaded 3909 times)

171024interior01-webb.jpg (1.45 MB; downloaded 3906 times)
171024interior02-webb.jpg (1.78 MB; downloaded 3905 times)

2tj3o1uy1djiw7yb.jpg (1.45 MB; downloaded 3911 times)

Nu m-ar mira ca Bombardier sa participe cu un model similar cu cel din Göteborg la Bucuresti.

 


Re: Bombardier cris_m

Mai ales ca e turcoaz, nu?  ;)

 


Re: Bombardier Puss in Boots

Macar asta arata a tramvai de secol 21. Poate sa-l faca si roz bombon.

 


Re: Bombardier bercenicity

punmeister wrote:
Nu m-ar mira ca Bombardier sa participe cu un model similar cu cel din Göteborg la Bucuresti.


M-ar mira; 3.5 mil euro costa unul. Contract semnat în 2016 pt 40 vagoane, și abia acum intra în teste 2 vagoane cap de serie. Pana
la final de 2021 o sa fie livrate toate.

Noi vrem 100 în 3 ani și un pic la jumate de preț. Nu știu cine o sa se bage.

 


Re: Bombardier Puss in Boots

Lasa ca stii si stim cu totii. Si in bunul stil romanesc o sa dureze 10 ani.

 


 
Go to page:  1 2
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420557 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use