Zona metropolitană BucureștiIstoria transportului în comun din București şi Ilfov

 

Topic: Vederi vechi din istoria transportului în București

462 posts, 158288 views
 
Go to page:  1  ... 12 13 14 15 16 17 18  ... 33
 
 

📖 Pagination options
Re: Vederi vechi din istoria transportului în București rosetti61

A fost odata. Intai a disparut linia pe care venea 2 de pe Uranus (1983) - ea a mai ramas fizic dar ciuntita pana a fost scoasa si au ramas doar urmele, doi ani mai tarziu s-a facut racord in ambele sensuri Tudor Vladimirescu-Rahovei, pentru liniile 8 si 37 (se terminase cu tramvaiul in cartierul Izvor. Celei de pe Cosbuc i s-a facut felul in doua etape, in 1986 si 1987, cand se racordeaza dublu directia Rahovei -Viilor. Tramvaiele dispar de la Chirgiu in 1988 cand se da in folosinta Trafic Greu, dar revin spre Piata Unirii in 1990.

 


Re: Vederi vechi din istoria transportului în București 1689

Tin minte insa ca - la un moment dat (la inceputul anilor '90) - a existat macaz la Chirigiu pentru o viitoare linie pe Tudor Vladimirescu.
A disparut insa (cred) odata cu modernizarea liniei 32.
Are cineva detalii despre istoria acestui proiect ?

 


Re: Vederi vechi din istoria transportului în București Gabi23

A disparut recent în urmă cu 2-3 ani. Erau macaze montate la modernizarea liniei 32 în 2003.

 


Re: Vederi vechi din istoria transportului în București rosetti61

In perioada lui Traian Basescu a fost un proiect de reintroducere a liniei pe vechiul traseu dar s-a opus lumea, n-au mai vrut tramvai pe Tudor Vladimirescu-Panduri ca se strica spatiul verde median. Se facusera racordui si la intersectia Istrati cu Viilor dar liniile aratau intr-un mare fel, "estetica" macazelor lasa de dorit, parca o luau otova prin intersectie.

 


Re: Vederi vechi din istoria transportului în București andrei11

Tramvai cu Cai pe Calea Griviței colț cu Berzei...
Gr.jpg (117.72 KB; downloaded 4148 times)

 


Re: Vederi vechi din istoria transportului în București linia 69

.... era in 1982 ...
84.JPG (156.66 KB; downloaded 4060 times)

 


Re: Vederi vechi din istoria transportului în București andrei11

....
1.jpg (150.25 KB; downloaded 3895 times)
2.jpg (52.72 KB; downloaded 3894 times)

 


Re: Vederi vechi din istoria transportului în București andrei11

....
SP.jpg (24.13 KB; downloaded 3729 times)
59978444_685106568576744_912692572013461504_o.jpg (136.8 KB; downloaded 3736 times)
59832209_685106221910112_2293948170301865984_o.jpg (182.36 KB; downloaded 3732 times)
59774740_685106661910068_2123272221567746048_o.jpg (115.55 KB; downloaded 3729 times)
59695492_685106355243432_5865343253657681920_o.jpg (126.52 KB; downloaded 3731 times)

 


Re: Vederi vechi din istoria transportului în București Andrei98

Calea Văcărești prin anii 90.
Are cineva idee ce model este autobuzul?
Sursa: Pagina de Facebook "Berceni - cartierul copilăriei noastre"
FB_IMG_1557431977495.jpg (112.33 KB; downloaded 3624 times)

 



Re: Vederi vechi din istoria transportului în București ikarus13

Mie imi pare ca seamana cu un Layland dar nu stiu ce model

 


Re: Vederi vechi din istoria transportului în București Costin

Leyland din Geneva. Probabil adus de vreun privat?




Sursa foto (si multe altele similare): https://hiveminer.com/Tags/geneva%2Cleyland

 


Re: Vederi vechi din istoria transportului în București PTMZ

Conform userului @bucsan de pe Tramclub, ar fi un SAURER-LEYLAND-DB 560, unicat în București, ce nu a circulat niciodată cu pasageri, ci a fost folosit doar pentru cursele interne RATB. A venit împreună cu un articulat SAURER-LEYLAND-DB G620, articulat, tot unicat, destinate aceluiași scop. Acestea două au venit odată cu Saurer-urile luate la mâna a doua din Geneva în '92, convertite, după cum mulți bine știți, în troleibuze. Iată mesajul (am făcut abstracție de partea în care se referea că "marii specialiști de pe metrouușor își dau cu părerea, de cele mai multe ori pe lângă subiect"; Tramclub a cam ajuns un forum mort pe București, odată cu venirea lui ADK pe acolo s-a mai trezit la viață pe partea de istorie, în rest...):
http://tramclub.org/viewtopic.php?p=200707#200707
bucsan wrote:
Să ne întoacem puțin în timp.

În anul 1992, RATB achiziționează, la mâna a doua, de la CGTE Geneva, 22 autobuze SAURER 5-DUK-A HESS, construite pe șasiu ADOLF SAURER S.A. și caroserie construită de CARROSSERIE HESS A.G., echipate cu motor orizontal DIESEL, tip VOLVO, având 184 kW/250 CP.
Ulterior, acestea vor fi convertite, la URAC RATB, în troleibuze.

Împreună cu acestea, sunt achiziționate și un autobuz solo SAURER LEYLAND-DB 560 (ce apare în fotografia postată pe respectivul forum) și un autobuz articulat SAURER LEYLAND-DB G620.
Acestea nu au circulat nici o dată cu pasageri, fiind folosite numai pentru curse interne ale RATB.

Autobuzul SAURER LEYLAND DB-560 are șasiu LEYLAND DAB fabricat, sub licență, la uzinele DAB din Danemarca.
Este echipat cu motor orizontal DIESEL, tip SAURER D2-KUT.01, având 176 kW/240 CP.

Autobuzul articulat SAURER LEYLAND-DB G620 are șasiu LEYLAND DAB, fabricat, sub licență la uzinele DAB din Danemarca.
Este echipat cu motor orizontal DIESEL, tip SAURER D2-KUT.02, având 206 kW/280 CP.

 


Re: Vederi vechi din istoria transportului în București 1689

Am, totusi, o rezerva ca ar fi apartinut RATB...

Vehiculele de transport in comun aveau - conform standardizarii la vremea respectiva - numere de tipul 3x-B-uywz.

Autobuzul din poza are 2-B-12965.

Astfel de numere erau alocate vehiculelor personale.

 


Go to page:  1  ... 12 13 14 15 16 17 18  ... 33
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Istoria transportului în comun din București şi Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420552 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use