Infrastructura rutieră din RomâniaLucrări la autostrăzi și drumuri expresA7 (Ploiești - Bacau - Siret)

 

Topic: Stiri, noutati, perspective

135 posts, 30575 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri, noutati, perspective abc_XC

Pe 25 noiembrie 2016 s-a lansat licitatia, dupa un an si 10 luni avem desemnat un castigator (dar numai pe 2 tronsoane din cele 4):
Au fost semnate contractele de servicii “Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic pentru drum de mare viteza Ploiești – Buzău și Buzău – Focșani”
Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere S.A. a semnat, în data de 24.09.2015, contractele de servicii “Elaborare Studiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic pentru  drum de mare viteză Ploiești – Buzău” și “Elaborare Studiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic pentru  drum de mare viteză Buzău – Focșani” cu operatorul economic CONSITRANS  S.R.L.

Obiectul contractelor constă în prestarea de activități și servicii pentru Elaborarea Studiului de Fezabilitate și a Proiectului Tehnic pentru "Drum de mare viteză Ploiești – Buzău" și "Drum de mare viteză Buzău - Focșani", pregătirea documentației de atribuire pentru execuția lucrărilor, precum și asigurarea asistenței pentru susținerea aplicației de finanțare și asigurarea asistenței pe durata desfășurării procedurii de achiziție publică pentru execuția lucrărilor, în conformitate cu Caietul de Sarcini și cu respectarea legislației în vigoare.

Preţul contractelor este de 12.277.618,53 lei fără TVA, pentru elaboraerea Studiului de Fezabilitate și a Proiectului Tehnic pentru drumul de mare viteză Ploiești – Buzău și de 13.933.291,10 lei fără TVA pentru Buzău – Focșani.
Durata de prestare a serviciilor este de 24 luni de la data de începere a contractului. Sursa de finanțare a contractelor menționate este: POIM 2014 – 2020 și Bugetul de Stat.

Sursa comunicatului de presa este CNAIR: http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/au-fost-semnate-contractele-de-servicii-%E2%80%9Celaborare

 


Re: Stiri, noutati, perspective shoppy

Adica peste 2 ani se lanseaza licitatia...

 


Re: Stiri, noutati, perspective abc_XC

Comunicat oficial CNAIR: http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/un-pas-important-pentru-realizarea-drumului-de-mare.
Un pas important pentru realizarea drumului de mare viteză Focșani - Bacău
Miercuri, 14.11.2018, Compania Natională de Administrare a Infrastructurii Rutiere S.A. a semnat, Contractul de servicii “Elaborare Studiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic pentru drum de mare viteză Focșani - Bacău” cu operatorul economic CONSITRANS S.R.L.

Obiectul contractului de servicii constă în Elaborarea Studiului de Fezabilitate și a Proiectului Tehnic pentru "DRUM DE MARE VITEZĂ FOCȘANI - BACĂU", pregătirea documentației de atribuire pentru execuția lucrărilor, precum și asigurarea asistenței pentru susținerea aplicației de finanțare și asigurarea asistenței pe durata desfășurării procedurii de achiziție publică pentru execuția lucrărilor, în conformitate cu Caietul de Sarcini și cu respectarea legislației în vigoare.

Valoarea contractului este de 20.123.408,52 Lei fără TVA, iar durata de prestare a serviciilor este de 24 luni de la data de începere a contractului.
Sursa de finanțare a acestui contract este: POIM 2014-2020 și Bugetul de Stat.

 


Re: Stiri, noutati, perspective abc_XC

Pentru varianta de ocolire  Bacau telenovela continua. Dupa contestatia din vara, ofertele au fost reevaluate si castigatorul a ramas tot UMB. Acum din nou se poate contesta acest rezultat si ne intoarcem de unde am plecat. Comunicatul CNAIR: http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/c%C3%A2%C8%99tig%C4%83torul-pentru-proiectarea-%C8%99i-execu%C8%9Bia-variantei
Câștigătorul pentru proiectarea și execuția Variantei de ocolire Bacău rămâne același și după reevaluarea ofertelor

Astăzi, 15 Noiembrie 2018, CNAIR SA a finalizat procesul de reevaluare a ofertelor depuse în cadrul procedurii "Proiectareș și execuție Varianta de ocolire Bacău", în baza deciziilor de soluționare a contestațiilor emise de către Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor.
Prin urmare, CNAIR SA a desemnat câștigătorul contractului de proiectare și execuție a variantei de ocolire a municipiului Bacău ca fiind Asocierea SPEDITION UMB SRL - TEHNOSTRADE SRL cu o valoare a propunerii financiare de 668.330.294,63 LEI fără TVA, echivalentul a 142 milioane Euro fără TVA.
Obiectul principal al contractului "Proiectare și execuție Varianta de ocolire Bacău" îl reprezintă proiectarea și execuția lucrarilor ce constau în 30,8 km de drum nou la standarde europene, din care 16,269 km la profil de autostradă.
În conformitate cu prevederile contractuale, durata de realizare a acestui contract este de 36 luni, din care 6 luni pentru activitatea de proiectare și 30 luni pentru execuția lucrărilor. Menționăm că ofertantul declarat câștigător a ofertat o perioada de garanție a lucrărilor de 7 ani.

Procesul de semnare a contractului va putea fi inițiat doar după expirarea noii perioade de depunere a contestațiilor, adică 10 zile de la transmiterea comunicărilor privind rezultatul procedurii.
În situația în care vor fi înregistrate contestații împotriva rezultatului procedurii, CNAIR SA va trebui să aștepte soluționarea acestora pentru a iniția procesul de semnare a contractului.

 


Re: Stiri, noutati, perspective abc_XC

Comunicat CNAIR: http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/fost-semnat-contractul-pentru-construc%C8%9Bia-variantei
A fost semnat contractul pentru construcția Variantei Ocolitoare a Municipiului Bacău!
Varianta de Ocolire a Municipiului Bacău va avea o lungime de 30,8 km, din care 16,269 km vor fi construiți la profil de autostrada, iar finanțarea va fi asigurată din fonduri europene.

Asocierea Spedition UMB SRL - Tehnostrade SRL va proiecta și va construi această Variantă Ocolitoare în termen de 36 luni, din care 6 luni sunt alocate  proiectării și 30 luni execuției lucrărilor. Antreprenorul va oferi de asemenea o garanție a lucrărilor de 7 ani.
Contractul în valoare de peste 668 milioane lei, fără TVA (echivalentul a 142 milioane Euro) a fost semnat astăzi la Bacău de Directorul General al CNAIR, Narcis Neaga și de reprezentanții antreprenorului, in prezenta ministrului transporturilor, Lucian Sova.

Informații suplimentare:

Varianta de ocolire a Municipiului Bacău va traversa lunca dintre râurile Siret și Bistrița, tranzitând zonele administrativ teritoriale ale localităților Luizi, Călugăra, Sărata, Nicolae Bălcescu, Letea Veche, Săuceşti, Iteşti şi Hemeiuş.
Pe traseu vor fi construite 12 poduri și pasaje precum și un nod rutier, la intersecţia cu DN 2F, care va asigura atât accesul spre și dinspre autostradă cât și legătura cu Centrul Municipiului Bacău.
Lucrarea este amplasată la sud, est şi nord de Municipiul Bacău şi presupune realizarea unui sector comun cu traseul Autostrăzii Moldova, a unor conexiuni cu DN 2 la sud și la nord de municipiul Bacau și a unor conexiuni cu DN 15 și cu DN 11, la vest de acest Municipiu.
Varianta ocolitoare a Municipiului Bacău va facilita legăturile între localităţile aflate în vecinătatea Municipiului Bacău inclusiv pe DN2F, DN 2G, DJ 119 şi DJ 207F.
Prin construcția acestei Variante de Ocolire se dorește în special devierea traficului greu în afara zonei urbane, cea ce va duce la fluidizarea traficului din zonă, reducerea degradării arterelor existente în municipiu, reducerea semnificativa a poluării și creșterea gradului de siguranţă rutieră.

 


Re: Stiri, noutati, perspective AlexAllex

Ieri:




















Axul drumului:



 



Re: Stiri, noutati, perspective andrei11

99 % acolo e Bacăul...

 


Re: Stiri, noutati, perspective AlexAllex

Scuze, am uitat sa mentionez: Centura Bacau zona Rusi-Ciutea, pod peste raul Bistrita si zona de langa curba DJ207

 


Re: Stiri, noutati, perspective misterr

Flutur anunţă în mod oficial construcţia autostrăzii A7 Siret – Suceava – Ploieşti





Preşedintele Consiliului Judeţean Suceava, Gheorghe Flutur, a anunţat, în mod oficial, construcţia autostrăzii A7, Siret – Suceava – Ploieşti.

Gheorghe Flutur a făcut anunţul după o şedinţă care a avut loc în prezenţa noului director general al Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere, Sorin Scarlat, precum şi a prefectului de Suceava, Alexandru Moldovan. Flutur a spus că în cadrul şedinţei s-au discutat perspectivele investiţionale în infrastructura rutieră din judeţ. „Cea mai bună veste este aceea că se va construi autostrada Siret – Suceava – Ploieşti (A7), care va fi finanţată din fonduri europene. Studiile de fezabilitate pentru tronsoanele Siret – Suceava, de 41 de kilometri şi Suceava – Paşcani, de 60 de kilometri, vor fi scoase la licitaţie până la sfârşitul acestei luni”, a spus şeful administraţiei judeţene. El a spus că valoarea estimativă pentru tronsonul Siret - Suceava este de 893 milioane lei, în timp ce pentru Suceava – Paşcani suma va fi de 1,3 miliarde lei. Flutur a precizat că lungimea totală a autostrăzii A7 este de 430 de kilometri, iar valoarea totală a investiţiei va fi de 4,9 miliarde de lei, cu tot cu TVA.

În ceea ce priveşte Autostrada Nordului Suceava – Dej – Satu Mare, în cadrul şedinţei de marţi a fost prezentată etapizarea proiectului şi tratarea în primă fază a centurilor ocolitoare de pe traseu, respectiv cele din Gura Humorului, Câmpulung Moldovenesc şi Vatra Dornei. „Acum se discută despre transferarea unor bani de la Programul Operaţional Infrastructură Mare la Programul Operaţional Regional, pentru ca aceste centuri să fie eligibile. În perioada imediat următoare vor veni specialişti din cadrul CNAIR pentru a discuta la concret realizarea centurilor”, a spus Gheorghe Flutur.

Preşedintele CJ Suceava a mai declarat că la discuţii a participat şi directorul DRDP Iaşi, Mugurel Laicu, căruia i-a solicitat modernizarea DN2 Grăniceşti – Vama Siret, modernizarea unor porţiuni din DN 17 Suceava – Vatra Dornei, modernizarea drumului naţional Păltinoasa – Marginea – Vicovu de Sus, precum şi a tronsoanelor Adâncata – Zvorâştea, Rădăuţi – Gălăneşti, Sadova – Trei Movile – Ciumârna, precum şi investiţii în sensuri giratorii.

„Am solicitat ca aceste întâlniri să aibă loc periodic şi la ele să participe şi reprezentanţi ai Consiliului Judeţean, şefi de instituţii deconcentrate, pentru a găsi cele mai bune şi cele mai rapide soluţii pentru rezolvarea problemelor. În ultimii ani Consiliul Judeţean a fost fugărit de la aceste întâlniri şi cred că judeţul a avut de pierdut”, a încheiat Gheorghe Flutur.

 


Re: Stiri, noutati, perspective misterr

Amânare pentru Autostrada Moldovei A7 Ploiești-Bacău-Pașcani: Toate contractele de proiectare vor fi gata cu întârziere - „Abia din 2022 e posibil să avem constructori”




Drumul de mare viteza spre Moldova
Foto: Hotnews

Circa 330 km de drum de mare viteză pe relația Ploiești-Buzău-Focșani-Bacău-Pașcani sunt în prezent în etapa de elaborare studiu de fezabilitate și proiect tehnic, etapă în care va fi luată și decizia dacă va fi construit ca drum expres sau direct ca autostradă. Contractele ar trebui să fie gata la final de 2020 sau început de 2021, dar toate vor fi amânate chiar și cu jumătate de an. „Posibil din trimestru I 2022 să avem desemnați câștigători la A7”, transmite Asociația Moldova vrea Autostradă.

După o serie de licitații lansate în 2016 și tergiversate nepermis de mult de către Compania de Autostrăzi, abia din 2018 au fost semnate contractele pentru cei circa 330 de km de drum de mare viteză pe relația București-Moldova.

Este vorba de patru contracte pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate (anterior nu existau studii pentru acest proiect), dar și pentru realizarea Proiectului Tehnic. Totodată, firmele contractate trebuie să decidă în timpul realizării studiilor mai multe variante de traseu și dacă și unde drumul de mare viteză va fi drum expres sau va fi construit direct ca autostradă.

Contractele au termene de finalizare de 24 de luni și, practic, ar trebui să fie gata la final de 2020/început de 2021, moment după care CNAIR poate scoate la licitație direct execuția lucrărilor.

Cu toate acestea, toate cele patru contracte vor fi realizate cu întârziere de câteva luni/o jumătate de an, asta în cazul în care nu vor apărea și alte probleme pe parcurs.





Asociația Moldova vrea Autostradă scrie că toate contractele au fost prelungite prin act adițional, trei dintre ele din cauza „nefinalizării și validării Modelului Național de Transport”.

Modelul Național de Transport a fost realizat odată cu Master Planul General de Transport și „constituie o reprezentare computerizată a circulaţiei persoanelor, mărfurilor (deplasări) şi a vehiculelor în cadrului sistemului de transport”. Totuși, Modelul Național de Transport a fost realizat cu cifre și date la nivelul anului de referință 2010, bazându-se doar pe prognoze pentru anii ulteriori. Între timp, noi date oficiale de trafic au fost centralizate și cade în sarcina autorităților de la drumuri să actualizeze Modelul Național de Transport.

Ce înseamnă întârzierea de jumătate de an a contractelor? Practic, dacă totul merge șnur în rest și nu apar alte probleme pe parcurs, mai ales la etapa de proiectare propriu-zisă, licitațiile pentru execuție ar putea veni abia din 2021, iar contractele semnate undeva în 2022. Apoi vor urma lucrările: 24 de luni, cel mai probabil.

„Cu alte cuvinte, din trim II/III al anului 2021, avem posibilitatea de a licita lucrari de EXECUTIE la autostrada Moldovei/A7. Si posibil din trim I 2022 sa avem desemnati castigatori la A7 iar din trim IV 2023/ trim I 2024 sa putem circula pe primii kilometri de autostrada din A7 (fara a lua in calcul centura Bacaului)!”, scrie Asociația Moldova Vrea Autostradă (MVA), care recomandă ca primii km de autostradă din A7 să fie pe relația Bacău-Pașcani pentru a avea conectivitate cu A8.

Potrivit Moldova vrea Autostradă, situația contractelor pentru SF și Proiect Tehnic pe Autostrada Moldovei este următoarea:

1. Tronsonul Ploiesti-Buzau (65 km)

Etapa de lucru: Elaborare SF (Studiu de Fezabilitate) + PT (Proiect Tehnic)
Proiectant: Consitrans SRL
OIL (Ordin de incepere a lucrarilor): 11.2018
Termen elaborare SF+PT : 24 luni
Termen finalizare: 11.2020
Prelungire act aditional : 6 luni
Motiv prelungire contract: lipsa finalizarii si validarii modelului national de transport
Termen actualizat de finalizare: 05.2021
Stadiu proiect: AMC (Analiza Multi-criteriala) este in lucru

2. Buzau-Focsani (71km)

Licitatie pentru SF+Pth
Proiectant: Consitrans SRL
OIL (Ordin de incepere a lucrarilor): 11.2018
Termen elaborare SF+PT : 24 luni
Termen finalizare: 11.2020
Prelungire act aditional : 6 luni
Motiv prelungire contract : lipsa finalizarii si validarii modelului national de transport
Termen actualizat de finalizare: 05.2021
Stadiu proiect: contractul este in lucru

3. Focsani-Bacau (>100 km)

Licitatie pentru SF+Pth
Proiectant: Consitrans SRL
OIL (Ordin de incepere a lucrarilor): 01.2019
Termen elaborare SF+PT : 24 luni
Termen finalizare: 01.2021
Prelungire act aditional : 3 luni
Motiv prelungire contract: nefinalizare AMC/discutii cu uat Adjud
Termen actualizat de finalizare: 04.2021
Stadiu proiect: AMC (Analiza Multi-criteriala) este in analiza la CNAIR/Jaspers

4. Bacau-Pascani (82 km)

Licitatie pentru SF+Pth
Proiectant: ACCIONA INGENIERIA SA
OIL (Ordin de incepere a lucrarilor): 02.2019
Termen elaborare SF+PT : 24 luni
Termen finalizare: 02.2021
Prelungire act aditional : 6 luni
Motiv prelungire contract: lipsa finalizarii modelului national de transport
Termen actualizat de finalizare: 08.2021

---

Autostrada sau drumul expres va avea menirea să preia traficul pe ruta Nord-Sud, acolo unde se înregistrează cele mai mari valori ale traficului din Moldova și care în prezent se desfașoară pe DN2, un drum național cu câte o bandă pe sens și un acostament puțin mai lat folosit adesea neregulamentar de catre șoferi drept încă o bandă de circulație - unul din drumurile naționale cele mai periculoase după numărul de accidente.

De la Pașcani mai departe drumul de mare viteză ar trebui să se continue spre Nord pe relația Pașcani-Suceava-Siret, însă aici, în ciuda tuturor promisiunilor, Compania de Drumuri încă nu a lansat vreo licitație pentru documentație sau pentru proiect tehnic.

Fluxurile de trafic rutier in Romania (la nivelul anului 2011) - Sursa: Master Planul General de Transport:



 


Re: Stiri, noutati, perspective abc_XC

Comunicat CNAIR: http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/au-fost-scoase-la-licita%C8%9Bie-contractele-pentru
Au fost scoase la licitație contractele pentru elaborarea studiilor de fezabilitate și a proiectelor tehnice aferente Drumului Expres Pașcani - Siret
Astăzi, 27.02.2020, au fost publicate în sistemul electronic de achiziții publice (SICAP) anunțurile de participare pentru procedurile de achiziție publică derulate în vederea atribuirii contractelor:

- Elaborare Sudiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic de execuție pentru Drum Expres Pașcani – Suceava
- Elaborare Sudiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic de execuție pentru Drum Expres Suceava - Siret
Termenul limită pentru depunerea ofertelor a fost stabilit pentru data de 23.04.2020.

Elaborare Sudiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic de execuție pentru Drum Expres Pașcani – Suceava
Valoarea estimată este de 15.185.741,34 lei fără TVA.
Lungimea estimată a traseului este de 61 km.
Durata contractului este de 24 luni, din care 14 luni pentru realizarea Studiului de Fezabilitate, 6 luni pentru Proiectul Tehnic de Execuție și 4 luni pentru servicii de asistență tehnică în pregătirea procedurilor de achiziție a contractului de lucrări și în obținerea finanțării europene.

Elaborare Sudiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic de execuție pentru Drum Expres Suceava - Siret
Valoarea estimată este de 13.050.006,04 lei fără TVA.
Lungimea estimată a traseului este de 41 km.
Durata contractului este de 24 luni, din care 14 luni pentru realizarea Studiului de Fezabilitate, 6 luni pentru Proiectul Tehnic de Execuție și 4 luni pentru servicii de asistență tehnică în pregătirea procedurilor de achiziție a contractului de lucrări și în obținerea finanțării europene.

 


Re: Stiri, noutati, perspective abc_XC

CNAIR a primit si ofertele: http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/c%C3%A2te-4-oferte-depuse-pentru-elaborarea-studiului-de
Câte 4 oferte depuse pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate și a Proiectului Tehnic necesare realizării sectoarelor de drum expres Pașcani – Suceava și Suceava – Siret

Joi, 23 aprilie 2020, a avut loc depunerea ofertelor pentru procedurile de atribuire a contractelor "ELABORARE STUDIU DE FEZABILITATE ȘI PROIECT TEHNIC DE EXECUȚIE  PENTRU DRUM EXPRES PAȘCANI - SUCEAVA” și "ELABORARE STUDIU DE FEZABILITATE ȘI PROIECT TEHNIC DE EXECUȚIE  PENTRU DRUM EXPRES SUCEAVA – SIRET”.
Până la termenul limită de depunere au depus oferte pentru ambele proceduri, următorii ofertanți:

   SC ADURO IMPEX SRL
   SC EXPLAN SRL
   SC SEARCH CORPORATION SRL
   VIAPONTE PROJETOS E CONSULTORIA DE ENGENHARIA

Valoarea estimată a contractului "ELABORARE STUDIU DE FEZABILITATE ȘI PROIECT TEHNIC DE EXECUȚIE  PENTRU DRUM EXPRES PAȘCANI - SUCEAVA”  este de 15.185.741,34 lei fără TVA.
Lungimea estimată a traseului este de 61 km.
Durata contractului este de 24 luni, din care 14 luni pentru realizarea Studiului de Fezabilitate, 6 luni pentru Proiectul Tehnic de Execuție și 4 luni pentru servicii de asistență tehnică în pregătirea procedurilor de achiziție a contractului de lucrări și în obținerea finanțării europene.

Valoarea estimată a contractului "ELABORARE STUDIU DE FEZABILITATE ȘI PROIECT TEHNIC DE EXECUȚIE  PENTRU DRUM EXPRES SUCEAVA – SIRET” este de 13.050.006,04 lei fără TVA.
Lungimea estimată a traseului este de 41 km.

Durata contractului este de 24 luni, din care 14 luni pentru realizarea Studiului de Fezabilitate, 6 luni pentru Proiectul Tehnic de Execuție și 4 luni pentru servicii de asistență tehnică în pregătirea procedurilor de achiziție a contractului de lucrări și în obținerea finanțării europene.
Comisiile de Evaluare vor analiza ofertele în conformitate cu prevederile documentației de atribuire și cu legislația în vigoare în domeniul achizițiilor publice.

 


Re: Stiri, noutati, perspective Robert

Poate în 2030 să fie gata și autostrada...

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: A7 (Ploiești - Bacau - Siret)  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420531 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use