Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București-Ilfov (TPBI)

250 posts, 128920 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10  ... 18
 
 

📖 Pagination options
Re: Asoc de dezv intercomunitara pentru t.p. B-IF (ADTPBI) Tantzi

458 vad ca nu apare in lista afisata pt 1 ianuarie 2019...stie cineva ce se intampla? In planul initial aparea ca o sa devina linia 431...iar acum a dispărut total!

 



Re: Asoc de dezv intercomunitara pentru t.p. B-IF (ADTPBI) Tantzi

Apare noul 458, dar acest numar este si pentru București Ciorogarla... Dupa noul program se va numi 431, dar vad ca nu se introduce de la 1 ianuarie...

 


Re: Asoc de dezv intercomunitara pentru t.p. B-IF (ADTPBI) gabriels

Sunt foarte curios de felul in care aceste trasee au fost alese. Multe localitati nu sunt incluse.

Este vorba de faptul ca primariile nu au platit STB-ul sau clasica mafie a transportatorilor din Ilfov?

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Asoc de dezv intercomunitara pentru t.p. B-IF (ADTPBI) GPS

Încă nu sunt destule autobuze pentru a acoperi toate traseele.

 


Re: Asoc de dezv intercomunitara pentru t.p. B-IF (ADTPBI) Puss in Boots

Situatia maxi-taxi care va fi? Circula bine mersi pana le crapa hardughiile sau se schimba ceva si pentru ei? nu neaparat acum, in viitorul apropiat.

 


Re: Asoc de dezv intercomunitara pentru t.p. B-IF (ADTPBI) PaulIP

Chiar era nevoie sa renumeroteze liniile si sa si adauge acel R? Ori lasau indicativele ca atare (la liniile existente), fie inlocuiau 4-le cu R (R56 in loc de 456, de ex.). Dar cine sa gandeasca fineturi dintr-astea la STB?
Cat despre rivalitatea micorbuze-STB, din experienta proprie zic ca STB vine la orele scrise pe grafic si are si clienti (oameni care refuza sa se suie in maxi-taxi si umplu autobuzul). Tot din experienta, maxi-taxi economiseste doar 5-10 minute fata de STB.

 



Re: Asociatia de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI punmeister

"Proiect de hotărâre privind acordarea de mandat special Asociației de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București – Ilfov în vederea modificării contractului de delegare de gestiune încheiat cu operatorul regional Societatea de Transport București STB S.A."
47_20190226.pdf
47_20190226.pdf (908.24 KB; downloaded 407 times)

 


Re: Asociatia de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI Cristy

ADTPBI a lansat pe 22 februarie licitatia pentru: Delegare SERVICII DE TRANSPORT PUBLIC DE CĂLĂTORI ÎN MUNICIPIUL BUCUREŞTI ȘI JUDETUL ILFOV, pe 20 de trasee grupate in 4 loturi

Printre liniile licitate observ ca se afla si linii operate in prezent de STB (cum ar fi R405, R443 sau R444):
ADTPBI1.PNG (103.93 KB; downloaded 7077 times)

Legat de autobuze, acestea trebuie sa aiba lungimi cuprinse intre 8 si 12 metri, minim doua usi (din care una obligatoriu sa fie dubla), sistem de informare calatori interior si exterior, GPS, motor minim Euro 5, aer conditionat sau ventilatie fortata si minim un validator.
Dintre toate liniile prevazute in documentatie, doar pe R453 si R456 se cer autobuze de 8 metri, pe restul liniilor fiind necesare autobuze de 10-12 metri.
Toate cerintele tehnice dar si alocarea autobuzelor pe trasee le gasim in documentia atasata.

Termenul limita pentru primirea ofertelor este 26 martie:
ADTPBI2.PNG (69.45 KB; downloaded 7042 times)


Valoarea totala a contractelor:
ADTPBI3.PNG (13.87 KB; downloaded 7038 times)
Documentatie Descriptiva 11.02. 2019.DOC
Documentatie Descriptiva 11.02. 2019.DOC (2.21 MB; downloaded 310 times)
ANEXA1 documentatie descriptiva.docx
ANEXA1 documentatie descriptiva.docx (84.71 KB; downloaded 341 times)
ANEXA2 cerinte tehnice autobuze.doc
ANEXA2 cerinte tehnice autobuze.doc (87.5 KB; downloaded 317 times)

 


Re: Asociatia de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI dany

O gandite senzationala, sa scoti din 4 linii ale unei comune 3 la licitatie si una posibil sa o lasi cu autobuze STB(ma refer la comuna Cernica unde avem scoase la licitatie 406, 407 si 472 dar 451 nu apare la licitatie). Sunt curios daca STB se inscrie si ea la aceasta licitatie

 


Re: Asociatia de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI punmeister

Logic avand in vedere ca e SC acum.

 


Re: Asociatia de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI dany

Hai ca tot eu imi raspund :)), nu poate participa si va si spun de ce, documentatia pentru cerintele autobuzelor este facuta pe motor minim euro 5(otokar sigur nu baga in periferie) si sunt trecute autobuze cu 2 usi dintre care una dubla...

 


Re: Asociatia de dezvoltare pt transport public B-IF (ADTPBI WT_fan06

1) Să duci traseele până la Bucur Obor când ai troleibuz+tramvai separat de trafic care te duce mult mai repede și nepoluant în timp ce diesel-ul stă în trafic este o aberație economică complet nesustenabilă și iresponsabilă față de mediu
2) Câți operatori privați dețin autobuze cu minim E5?  :lol: Prevăd o invazie de turcisme, că de Citaro E5 ex. lumea civilizată nu îi văd în stare. Dacă tot îi forțează să cumpere material rulant nou dacă vor să participe, măcar înăspreau condițiile de motorizare, de exemplu să fie măcar hibrid (nu neapărat plug-in, ca să nu necesite multă infrastructură în plus)
3) Nu îmi e clar, cum se vor acorda subvențiile pentru elevi/pensionari/etc.?
4) Totuși e bine dacă se cer autobuze cu două uși, măcar privații vor reuși să facă urcarea pe la prima ușă cu validare acolo și coborât prin spate

 


Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10  ... 18
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2265 forum members have written 419370 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use