Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

Știri, discuții și documentații despre lucrările la noua legătură feroviară Gara De Nord - Aeroport Otopeni

Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

Mesajde TibiV » Mar, 12 Feb 2019, 17:41

Singura concluzie:

Mama, ce ne mai pricepem sa plimbăm banii dintr-o parte în alta de pomană.
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 9313
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

Mesajde andrei11 » Mar, 12 Feb 2019, 17:54

Referitor la amplasarea viitoarei stații de metrou de la aeroport iar ne dăm cu stângul în dreptul.
Reamintesc că și metroul și CFR - ul "țin" de același minister.
Cele două obiective - stația cfr și stația de metrou ar trebui să beneficiaeze de același proiect, chit că se construiesc în etape diferite.
Exemplul cel mai bun cu putință sunt cele două stații de metrou, linia tehnologică de legătură, pasajul rutier și stația de tramvai de la Victoriei.
Trăiască capitalismul, viitorul luminos al întregii omeniri !
________________
Și mai trebuie să întrebăm aeroportul cum vede el legăura între T 1 și T 2...
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 17040
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

Mesajde WT_fan06 » Mar, 12 Feb 2019, 18:34

E vreo explicație inginerească pentru care nu au construit un peron central (aşa cum era desenat şi în "impresiile artistice" mai vechi) şi în schimb au optat pentru două peroane laterale?
Avatar utilizator
WT_fan06
Membru Gold
 
Mesaje: 1508
Membru din: Dum, 23 Iul 2017, 18:49

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

Mesajde shoppy » Mie, 13 Feb 2019, 14:12

Daca ar fi pus peron central atunci acoperisul ar fi intrat in gabaritul liniilor, deci ar fi fost necesar alt tip de tablier pentru statie, asa ei folosesc acelasi tablier si pentru linie si pentru peron.
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK (București)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 8916
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

Mesajde subway guru » Mie, 13 Feb 2019, 15:31

Banc, explicatia reala e lungimea zonei de racordare si macaz.
Avatar utilizator
subway guru
Membru Silver
 
Mesaje: 11249
Membru din: Vin, 02 Iul 2010, 11:22
Localitate: Underground

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

Mesajde shoppy » Mie, 13 Feb 2019, 23:26

Ahaa, corect, si mai multa economie incepand inca de la macaz, restul s-a potrivit.
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK (București)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 8916
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Legătura feroviară existentă Gara De Nord - Aeroport Oto

Mesajde George » Mar, 19 Mar 2019, 11:14

misterr scrie:CFR așteaptă o minune până la EURO 2020: ”Să construiască într-o noapte cât alții în 7”

Click pe imagine pentru video:

Imagine

Din categoria proiecte ambiţioase, CFR Infrastructură promite că trenul care va merge din Gara de Nord la aeroportul din Otopeni va face 22 de minute.

Există însă şi o condiţie: să se facă podul feroviar peste DN1. Totul ar trebui să fie gata până la Campionatul European de Fotbal din vara anului viitor. Cum va fi posibil? “Constructorul ar putea munci într-o noapte cât alţii în şapte”, sugerează reprezentanţii CFR, deşi călătorii nu mai cred în minuni.

Trenul face acum de la Gara de Nord până în Otopeni 45 minute sau chiar o oră. Opreşte în câmp, iar pasagerii sunt duşi până la aeroport cu un microbuz. În viitor, susţin oficialii, trenul va ajunge în parcarea supraetajată a aeroportului.

Pentru asta, va fi construită o linie nouă, care va fi conectată la calea ferată existentă. Dar constructorul trebuie să o termine până în iunie anul viitor, când începe Campionatul European de Fotbal.

Manuela Badea, reprezentant CFR Infrastructură: “Maxim 12 luni, el poate să se mişte mai repede. Constructorul poate veni cu o tehnologie, poate să construiască într-o noapte cât alţii în şapte, depinde. Orice este posibil.”

Nu vor fi necesare demolări, dar trebuie construit un pod feroviar de 1.5 kilometri peste DN1.

Trenul va trece pe o estacadă construită peste DN 1. Acesta va avea o capacitate de 250 de persoane, însă nu va fi electric. Pasagerii vor fi transportați cu trenuri tip Săgeata Albastră, cu motoare diesel.

Manuela Badea, reprezentant CFR Infrastructură: ”Deocamdată nu a făcut subiectul lotul 1 electrificarea, vom vedea în etapa a doua, să vedem în funcţie de influenţele electromagnetice. Depinde ce ne spune Autoritatea Aviaţie Civilă.”

De altfel, Autoritatea Aeronautică a cerut un studiu pentru a stabili dacă lumina trenului ar putea deranja avioanele. Construcţia reprezintă o noutate pentru zona aeroportuară din Otopeni şi, din aceast motiv, studiul de fezabilitate a întârziat mult.

Ofertele înscrise la licitaţie vor fi deschise pe 25 martie. Dacă nu vor exista contestaţii, constructorul desemnat ar trebui să se apuce de muncă în cel mult două luni.

Urmează şi exproprierile, care vor fi făcute printr-o Hotărâre de Guvern.


Dacă acela e traseul, mi se pare absolut penibil că nu s-a făcut încă de acum 15 ani!
George
Membru Gold
 
Mesaje: 2103
Membru din: Dum, 02 Mai 2010, 11:43
Localitate: Bucuresti

Re: Legătura feroviară existentă Gara De Nord - Aeroport Oto

Mesajde Chev Celios » Joi, 21 Mar 2019, 00:55

Daca acela e traseul cam greu de facut. Trece exact prin capul 08R si nu o sa ii lase Autoritatea Aeronautica. Ganditi-va ca pana si drumul tehnologic trece pe langa gardul de la DN1.
Avatar utilizator
Chev Celios
Membru Bronze
 
Mesaje: 1593
Membru din: Sâm, 16 Ian 2010, 19:47
Localitate: Estul capitalei

Re: Legătura feroviară existentă Gara De Nord - Aeroport Oto

Mesajde andrei11 » Joi, 21 Mar 2019, 01:16

E complet greșit desenul acela, nu pe acolo e traseul, e aproximativ la 480 m de axul pistei 08R. Nu-l găsesc acum, posibil să fie pe undeva pe la M 6.
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 17040
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

Mesajde TibiV » Lun, 29 Apr 2019, 12:33

Uite plansa de la Documentatia tehnica:
Imagine
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 9313
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20

Re: Stiri si articole din presa

Mesajde sab » Vin, 31 Mai 2019, 09:10

https://www.g4media.ro/licitatia-de-400 ... rmana.html

După finalizarea lucrărilor la legătura feroviară directă, CFR SA estimează că în fiecare tren care va circula se vor afla în medie circa 250 de călători. Garniturile ar urma să circule din jumătate în jumătate de oră.


Astia sunt mai realsti. La 250 calatori/ 30 min chiar este nevoie de metrou? :popa:
sab
Membru Gold
 
Mesaje: 4758
Membru din: Mie, 06 Oct 2010, 17:57
Localitate: Bucuresti

Re: Stiri si articole din presa

Mesajde subway guru » Vin, 31 Mai 2019, 23:20

sab scrie:Astia sunt mai realsti. La 250 calatori/ 30 min chiar este nevoie de metrou?

Pai mai mult de atat nu sunt in stare sa transporte...poate ne spui si ce inca o gaura neagra isi baga in buget.
Avatar utilizator
subway guru
Membru Silver
 
Mesaje: 11249
Membru din: Vin, 02 Iul 2010, 11:22
Localitate: Underground

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

Mesajde Costin » Sâm, 29 Iun 2019, 18:49


Incredibil, socant, nemaivazut, toate proiectele de infrastuctura noua trec prin curtile oamenilor. Socant! Oamenii se revolta. Si mai socant! Statul ar trebui sa functioneze pentru binele celor mai multi, nu pentru 3 indivizi care oricum sunt despagubiti... Jurnalism de 2 bani... :roll:
Avatar utilizator
Costin
Site Admin
 
Mesaje: 8462
Membru din: Dum, 24 Ian 2010, 06:57
Localitate: Oslo

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

Mesajde SirVlady » Sâm, 29 Iun 2019, 22:37

Ce am înțeles eu din articol:
Românul nu este mulțumit niciodată, și preferăm să mai dramatizăm si prin mass media. :twisted:
:477: :2176: :2176:
Avatar utilizator
SirVlady
 
Mesaje: 338
Membru din: Lun, 17 Oct 2016, 10:32
Localitate: București - Sector 3 - Titan

Următorul

Înapoi la Racordarea directă a aeroportului la rețeaua feroviară (noua legătură GdN - OTP)


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: andrei11 şi 3 vizitatori