Zona metropolitană BucureștiTotul despre București

 

Topic: Sectorul 4

3190 posts, 657220 views
 
Go to page:  1  ... 139 140 141 142 143 144 145  ... 228
 
 

📖 Pagination options
Re: Sectorul 4 TibiV

An scris si eu saptamana trecuta la "Refacere covor asfaltic"...
TibiV wrote:
De vreo 10 zile s-au apucat sa reasfalteze Sos. Giurgiului intre Gara Progresu si Luica.
Numai sensul spre oras.
Au frezat vreo 7-8 cm, au schimbat bordurile (cum altfel ?!....)
Joi seara erau gata cu binderul pe toata portiunea, probabil ca intre timp au pus si stratul de uzura...

Doar ca am fost exagerat de optimist...
Stratul de uzura inca lipseste...

 


Re: Sectorul 4 shoppy

Puss zicea ca este bine ca s-a rezolvat ca pe DN1, de aceea am spus ca nu au nici un efect la siguranta.
Acesta este gard doar asa, sa nu ii vina bizonului ideea sa o ia pe contrasens.

 


Re: Sectorul 4 Puss in Boots

Ma rog, stiu ca e un rahat de gard dar mai bine decat nimic. Pacat ca nici pe DN1 nu s-au pus NJ. Totusi macar acolo parapetul ala de tabla macar e dublu, mai reduce acolo un 10-15% impactul.

 


Re: Sectorul 4 TibiV

Puss in Boots wrote:
Pacat ca nici pe DN1 nu s-au pus NJ. Totusi macar acolo parapetul ala de tabla macar e dublu

?!?!?!....

 


Re: Sectorul 4 Puss in Boots

N-oi mai fi fost eu demult sau nu le-oi fi observat dar in sectorul de oras (de el vorbesc, unde au fost accidentele acelea, poate m-am exprimat gresit trebuia sa ii zic Sos. Bucuresti-Ploiesti) nu erau NJ. Au pus?

 


Re: Sectorul 4 TibiV

Ai dreptate si asa, si asa...
Portiunea despre care vorbesti tu este si DN1, si Sos. Bucuresti-Ploiesti...
NU, acolo nu s-au pus NJ.
Motivul este relativ simplu: exista o diferenta de nivel de cativa centimetri intre cele doua sensuri. NJ s-ar fi asezat ”stramb”...
Dar au pus NJ pe pasajele supraterane, caci pasajele nu au aceasta problema de diferenta de nivel intre cele doua sensuri...

 


Re: Sectorul 4 shoppy

Glisiera este mai ieftina, de aceea si pe autostrada avem km intregi de glisiera si nu de NJ.
NJ se pun in situatii speciale unde nu se poate pune glisiera(cum ar fi pasajele neprevazute cu suporti de glisiera) si situatii temporare.

 


Re: Sectorul 4 TibiV

shoppy wrote:
Glisiera este mai ieftina, de aceea si pe autostrada avem km intregi de glisiera si nu de NJ.
NJ se pun in situatii speciale unde nu se poate pune glisiera

NJ se pun acolo unde NU ai loc de glisiere - la o distanta de siguranta intre cele doua glisiere.
Pe autostrazi ai cam 1,5 metri intre glisiere, deci ai loc si de instalat, si de facut interventii...
Pe DN1 de la Otopeni la Banesti, nu am vazut glisiere, pentru ca pur si simplu nu este loc.

Intre Baneasa si DNCB este un caz special, dat de diferenta de nivel dintre caile de rulare ale celor doua sensuri...
Doar ca sunt atat de apropiate incat daca intra cineva in glisiera de pe sensul lui, are sanse de 75% sa avarieze si glisiera de pe sensul opus...

 


Re: Sectorul 4 Cristi N

Si mai e o diferenta, la NJ in cazul unui accident parapetul nu pateste nimic sau cel mult este mutat putin de pe loc pe cand glisiera metalica are prostul obicei sa se strambe si sa trebuiasca inlocuita. Cel putin CNAIR nu vrea deloc sa dea bani pe treaba asta sau sa il caute pe vinovat astfel incat sa il puna sa plateasca.

 


Re: Sectorul 4 andrei11

Hei ! Vorbim totuși de oraș ( 50 km / h ) și NU de o autostradă / drum express între două localități !!!!

 


Re: Sectorul 4 TibiV

Astazi au ajuns cu gardul la ”pipele” dintre ”cracii panatalonilor” la Pasajul Piata Sudului...



Cine spunea ca aceste garduri vor impiedica traversarea?!?!....
Pietonii NU vor sa traverseze, ei vor sa traga trolerul in lungul gardului !!!...



M-am frecat de doua ori la ochi! Era o mamaie la ~70 ani, si nu dadea semne ca ar vrea sa traverseze... Isi tragea doar trolerul dupa ea....  :shock:

:popa:

 


Re: Sectorul 4 subway guru

shoppy wrote:
Glisiera este mai ieftina, de aceea si pe autostrada avem km intregi de glisiera si nu de NJ.
NJ se pun in situatii speciale unde nu se poate pune glisiera(cum ar fi pasajele neprevazute cu suporti de glisiera) si situatii temporare.

Glisiera protejeaza viata <bizonilor> NJ e pentru exterminarea lor
:lol:

 


Re: Sectorul 4 Puss in Boots

Mai nou, vad ca a rasarit un fel de refugiu pe Berceni imediat langa intrarea in cimitir acolo unde se sapa saptamana trecuta. Eu credeam ca au uitat pe careva la asfaltarea precedenta dar nu, iata ca se face un fel de refugiu. In ce scop n-am idee. Muta statia de bus? nu cred. Oricum, la cat trotuar a ramas si cata lume e in general la 232 o sa devina un "pe aici nu se trece". Sa aiba masinile mai lungi cum sa intoarca in dreptul gaurii aleia lasate ca de neam prost pentru virajul inapoi pe Berceni? Nu cred. O sa fie plin de masini refugiul ala si adio.
Daca taiau tot trotuarul ca sa bage masinile intr-un fel de parcare mai legala mai intelegeam, pentru ca si asa stau acolo fix sub semnele de interzis. De-ale lui Labuta.

In alta ordine de idei inainteaza cu pregatirea terenului pt ghivece.

 


Re: Sectorul 4 ByOnu

subway guru wrote:
Glisiera protejeaza viata <bizonilor> NJ e pentru exterminarea lor


Mereu am crezut ca este fix invers. Da, NJ are un dezavantaj datorita profilului piramidal, baza ocupand o suprafata mai mare la sol. Dar au fost cazuri in care glisierele neintretinute au intrat ca tepusele lui Tepes in masini. :(

 


Go to page:  1  ... 139 140 141 142 143 144 145  ... 228
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Totul despre București  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use