Regiunile RomânieiTransilvaniaJudețul Cluj

 

Topic: Știri, noutăți, perspective

470 posts, 199429 views
 
Go to page:  1  ... 16 17 18 19 20 21 22  ... 34
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri, noutati, perspective R936

Din păcate,

Clujul a visat la 25 de autobuze electrice articulate. Proiectul a picat

Consilierii locali au aprobat, la început de noiembrie, o solicitare a Primăriei de a primi bani din Fondul de mediu pentru cumpărarea a 25 de autobuze electrice articulate. Dar în zadar.

Media9 a aflat că cererea a ajuns la Ministerul Mediului, însă nu a fost aprobată.

Cererea adresată Ministerului Mediulu viza 86,8 milioane de lei. Asta reprezenta 80% din suma totală necesară pentru cumpărarea a 25 de autobuze electrice. Primăria a arătat că este dispusă să suporte de la bugetul local diferența de 20% și cheltuielile neeligibile, în total 28 de milioane de lei.

În documentație se prevedea că Primăria dorea să cumpere autobuze duble, cu burduf. Ele puteau fi încărcate din mers, pe linia de troleibuze.

Suma totală pusă la bătaie de Ministerul Mediului pentru cumpărarea de mijloace de transport nepoluante a fost de 460 de milioane de lei, pentru toată țara.

Clujul va avea însă 41 de autobuze electrice, dar scurte. 11 au sosit în primăvară, cumpărate din fonduri elvețiene. Alte 30 se achiziționează din fonduri ale Comisiei Europene. Dintre acestea din urmă, două au ajuns deja în garajul CTP.


https://media9.ro/teapa-cu-25-de-autobu ... wDGpBCM4LI

 


Re: Stiri, noutati, perspective WT_fan06

Cum adică să fie încărcate din mers de la rețeaua de troleibuze? Sunt autobuze electrice sau troleibuze cu tehnologia "In Motion Charging"?  :!:

 


Re: Stiri, noutati, perspective punmeister

Sper sa nu se intample asa si cu cererea de finantare pentru troleibuzele si autobuzele hibrid pentru Bucuresti :roll:

 


Re: Stiri, noutati, perspective R936

WT_fan06 wrote:
Cum adică să fie încărcate din mers de la rețeaua de troleibuze? Sunt autobuze electrice sau troleibuze cu tehnologia "In Motion Charging"?  :!:

Bănuiesc că sunt, în esență, troleibuze autonome, cu baterii.

 


Re: Stiri, noutati, perspective punmeister

punmeister wrote:
Robert wrote:
A fost lansată licitația pentru 10 autobuze cu 2 uși și podea parțial coborâtă. Aceste autobuze sunt lotul pentru transportul elevilor. 6 vor fi cumpărate din bugetul primăriei și 4 din bugetul CTP. Termenul pentru depunere a ofertelor este 7 decembrie a.c. Vor fi dotate ca și celelalte autobuze: AC, sistem de anunțare a stațiilor, kneeling, și lista poate continua...

Avem o singura oferta, cea a Mercedes-Benz Romania SRL, cel mai probabil cu Citaro LE.

Pe 9 ianuarie a avut loc deliberarea, deci cel mai probabil se va semna cu Mercedes.

 


Re: Stiri, noutati, perspective punmeister

^ Gata, a fost atribuit contractul.

 


Re: Stiri, noutati, perspective Puss in Boots

Toate folosite strict pt transportul elevilor?

 



Re: Stiri, noutati, perspective Robert

Mercedes ca livra pentru prima data in Romania daca nu ma insel pentru transportul elevilor autobuze Setra LE de 12 m cu 2 usi si podea partial coborata cel mai probabil

 


Re: Stiri, noutati, perspective Gabi23

Astăzi la sedința Consiliului Local al Municipiului Cluj-Napoca este pe ordinea de zi un proiect de hotărâre privind aprobarea documentației și a indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiții ”Modernizare depou de tramvaie din Str. Grigore Ignat”.

Proiectul de hotărâre:
11. Modernizare Depou Str. Grigore Ignat - Cluj.pdf
11. Modernizare Depou Str. Grigore Ignat - Cluj.pdf (6.24 MB; downloaded 267 times)

 


Re: Stiri, noutati, perspective Victor92

Bandă dedicată pentru transportul în comun și biciclete, în cartierul Gheorgheni!

Începând de mâine, 2 aprilie, va intra în funcțiune noua bandă dedicată transportului în comun din cartierul Gheorgheni, pe tronsonul dintre strada Septimiu Albini și Piața Cipariu, sensul de mers spre centrul orașului. Se conectează astfel cu banda dedicată pentru autobuze și biciclete deja existentă, care leagă Piața Cipariu cu Bulevardul 21 Decembrie 1989.

Extinderea benzilor dedicate pentru autobuze face parte din amplul proiect al primăriei care vizează prioritizarea transportului în comun, și vom continua și în alte zone din municipiul Cluj-Napoca.

Sursa - Facebook Emil Boc - https://www.facebook.com/EmilBoc.Intotd ... ruclujeni/

1.jpg (115.91 KB; downloaded 3825 times)


2.jpg (328.85 KB; downloaded 3822 times)


3.jpg (306.04 KB; downloaded 3826 times)

 


Re: Stiri, noutati, perspective WT_fan06

Undă verde pentru metroul din Cluj Napoca și trenul metropolitan

Edilul Emil Boc a semnat joi împreună cu alți șase primari acordul de asociere pentru realizarea metroului și a trenului metropolitan Cluj.

”Am semnat astăzi, împreună cu primarii comunelor Gilău, Florești, Baciu, Apahida, Jucu și Bonțida Acordul de asociere privind realizarea în parteneriat a studiilor de prefezabilitate, fezabilitate, impact asupra mediului și evaluarea strategică adecvată pentru trenul metropolitan și metrou. Acest proiect de investiții reprezintă un pas semnificativ pentru dezvoltarea socio-economică a zonei metropolitane Cluj-Napoca și are ca obiectiv asigurarea unor servicii de mobilitate de calitate ridicată pentru populația zonei metropolitane, precum și un transport eficient înspre și dinspre Cluj-Napoca”, a scris pe Facebook primarul Emil Boc despre metroul din Cluj Napoca.

Întâi trenul metropolitan, apoi metroul din Cluj Napoca

El a explicat că proiectul de investiții va fi realizat în două etape.

În prima etapă va fi realizat trenul metropolitan pe infrastructura actuală de cale ferată. În această fază va fi implementat un sistem de transport rapid care va acoperi întregul coridor feroviar cuprins între halta Nădășel și stația de la Bonțida, pe o lungime de aproximativ 43 de km.

Punctele de oprire actuale vor rămâne aceleași și se propune adăugarea unor noi stații de oprire în zonele: Baciu, Tetarom pe str. tăietura Turcului și la podul Ira pe str. Aurel Vlaicu. Pentru fiecare punct de oprire se vor analiza facilitățile disponibile pentru călători: bănci, zone de așteptare, toalete, puncte de procurare a biletelor (automate/case). De asemenea se va analiza disponibilitatea parcărilor de mici dimensiuni și se va realiza conectivitatea cu transportul public local la fiecare punct de oprire.

În cea de a doua etapă va fi construit metroul pe axa vest-centru-est care urmărește să servească principalele puncte de interes pornind din Gilău până la podul Ira, pe o lungime de aproximativ 16 km. Proiectul se va derula în două etape. În prima etapă se va realiza legătura dintre comuna Florești și Podul Ira pe următorul traseu propus: zona de sud a comunei Florești – viitorul spital regional de urgență – centrul comercial Vivo – cartierul Mănăștur – centrul orașului Cluj-Napoca și zona de est a orașului, respectiv zona Aurel Vlaicu/Podul Ira. Pentru zona din afara orașului se va studia posibilitatea realizării metroului suprateran, iar de la intrarea în Cluj-Napoca acesta ar urma să fie realizat subteran. A doua etapă a proiectului de metrou la Cluj Napoca vizează crearea legăturii dintre comunele Florești și Gilău. ”Până la implementarea celei de a doua etape, conectivitatea dintre Gilău și Florești va fi asigurată prin autobuze care vor deservi această zonă în vederea asigurării accesului oamenilor la metrou. De asemenea, va fi asigurată prin autobuze legătura dintre Gilău și Nădășel pentru cei care doresc să folosească trenul metropolitan. În perioada imediat următoare va fi lansată licitația pentru Studiul de prefezabilitate a metroului și Studiul de fezabiltate pentru trenul metropolitan”, a mai scris pe Facebook primarul Emil Boc despre metroul din Cluj Napoca.

Sursa: Club Feroviar https://clubferoviar.ro/metroul-din-cluj-napoca/

 


Re: Stiri, noutati, perspective Beaver_27

Oricum deja vorbim de SF, dar îl loc să aibă capătul la podul Ira nu ar putea cumva să iasă la suprafață și să continue pe calea ferată până la Apahida?

 


Re: Stiri, noutati, perspective Victor92

SUPLIMENTARE PROGRAM TRANSPORT PE LINIILE 18 SI 46

Compania de Transport Public Cluj-Napoca SA informeaza publicul calator ca, incepand cu data de 26 aprilie 2019, se suplimenteaza programul de transport in zilele de repaus pe liniile 18 (Str. Posada – Str. Voievodul Gelu) si 46 (Str. Eugen Ionesco – P-ta Stefan cel Mare) , dupa cum urmeaza:
Linia 18 (zile repaus)
Plecari Voievod Gelu: 6:40 – 8:00 – 9:15 (parcare) .......... 12:30 – 13:50 – 15:20 – 16:50 – 18:15 (parcare);
Plecari Posada: 7:40 – 9:00 .......... 13:30 – 15:00 – 16:30 – 18:00.
Linia 46 (zile repaus)
Plecari Eugen Ionesco: 7:20 – 8:40 .......... 13:10 – 14:40 – 16:10 – 17:40;
Plecari P-ta St. cel Mare: 7:00 – 8:20 .......... 12:45 – 14:10 – 15:40 – 17:10 .
Va multumim.

Sursa: http://ctpcj.ro/index.php/ro/despre-noi ... si-46/1235

PROGRAMUL MIJLOACELOR DE TRANSPORT IN COMUN PENTRU PERIOADA 26.04 – 01.05.2019

Compania de Transport Public Cluj-Napoca SA face cunoscut publicului cãlãtor programul de transport urban si metropolitan pentru perioada 26.04 – 01.05.2019:
26 – 27.04.2019 – circulaţia se va desfăşura între orele 5,30–23,00, conform programului de transport pentru zilele de sâmbătă ;
28.04 – 01.05.2019 – circulaţia se va desfăşura între orele 6,00–23,00, conform programului pentru zilele de duminică ;
In data de 28.04.2019 nu vor funcţiona liniile 24B, 28B, 43P spre VIVO! Cluj-Napoca, iar liniile de autobuze 24, 28 si 43B vor funcţiona dupa programe de circulaţie speciale. De asemenea se suspendă cursele gratuite pentru clienţii VIVO! Cluj-Napoca si CORA.
Transportul in Noaptea de Inviere se va realiza cu autobuze, prin intermediul liniilor 25, 30, 39L si 46S, dupa urmatorul program :
L 25 : Cart. Mănăştur – P-ta A. Iancu – Cart. Gheorgheni (Unirii) – Cart. Mănăştur ;
Plecari Manastur: 23,00 – 23,30 – 00,00;
Plecari Unirii: 23,00 – 23,30 – 00,00.
L 30 : Cart. Grigorescu – P-ta A. Iancu – Cart. Mărăşti (A. Vlaicu) – Cart. Grigorescu;
Plecari Grigorescu: 23,00 – 23,30 – 00,00 ;
Plecari A. Vlaicu: 23,00 – 23,30 – 00,00 .
L 46S : Cart. Zorilor – P-ta Cipariu – P-ta A. Iancu – Cart. Zorilor;
Plecari Zorilor: 23,00 – 23,30 – 00,00 … ……. – 01,30 – 02,00 ;
Plecari Opera: 23,15 – 23,45 – 00,15 … 01,15 – 01,45 – 02,15.
L 39L: P-ta M. Viteazul – P-ta Gării – V. Chintaului(Cătun);
Plecari P-ta M. Viteazul: 22,45….. 01,15;
Plecari Catun: 23,20 ….. 01,45.
Pe durata ceremoniei religioase autobuzele liniilor 25 si 30 vor stationa in zona Pietei A. Iancu (P-ta Cipariu si respectiv Reg. CFR) iar cele de pe linia 46S la stația Opera si vor pleca spre cartiere dupa incheierea slujbei la interval de 30 min.

In data de 30.04.2019 liniile 26L, 36L, 48L, 50L si 102L, spre Emerson, vor avea programe speciale de circulatie.

Urãm cu aceastã ocazie publicului cãlãtor “Sărbători fericite! ”

Sursa: http://ctpcj.ro/index.php/ro/despre-noi ... -2019/1234

 


Go to page:  1  ... 16 17 18 19 20 21 22  ... 34
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Județul Cluj  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420789 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use