De toate pentru toțiComunitatea Metrou Ușor

 

Topic: Clubul "Flacara Rosiatica"

4352 posts, 888601 views
 
Go to page:  1  ... 219 220 221 222 223 224 225  ... 311
 
 

📖 Pagination options
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim Andrei98

Totusi cine nu isi permite o masina decenta e obligat cumva sa aibe neaparat o masina? Hai ca ii inteleg pe cei ce fac naveta din zone rurale prost deservite de transport sau au drumuri lungi de facut des, dar cei din orase  nu au nici o scuza. Adica nu conteaza ca ramane in urma 1km de fum, ca poate sa cedeze oricand o piesa importanta la ea si sa provoace un accident grav ca bagam scuza ca nu are bani de masina noua sau una decenta?
Oricum in Bucuresti de mult nu mai este o solutie "Fluidizarea" pur si simplu e imposibila. La un volum atat de mare de masini e imposibil sa faci ceva ca sa se mai circule fluent. Singura solutie este imputinarea lor si pana nu o sa inteleaga toata lumea asta nu se va rezolva nimic.

 


Re: Accidente / incidente shoppy

Puss in Boots wrote:
Da, stiu ca oamenii astia au problemele lor dar parca prea s-a incetatenit ideea de a te sinucide la metrou. Macar la gara nu e traficul de la metrou, sunt tspe linii care stau degeaba sau vad un tren cand si cand. Chiar daca se arunca cineva se inchide un macaz si o linie de garare, mai raman 12 13.


Au impresia ca la metrou rezultatul este garantat, rapid si fara dureri, fals pentru toate trei.

 


Re: Accidente / incidente punmeister

Mai putin la IVA unde acolo e fatalitate garantata.

 


Re: Accidente / incidente MikeT

De ce la IVA fatalitatea e garantata? :)

 


Re: Accidente / incidente punmeister

La IVA sunt mai multe echipamente sub primul vagon fata de vagoanele remorca BM/CAF.

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim Cristi N

Andrei98 wrote:
Totusi cine nu isi permite o masina decenta e obligat cumva sa aibe neaparat o masina? Hai ca ii inteleg pe cei ce fac naveta din zone rurale prost deservite de transport sau au drumuri lungi de facut des, dar cei din orase  nu au nici o scuza. Adica nu conteaza ca ramane in urma 1km de fum, ca poate sa cedeze oricand o piesa importanta la ea si sa provoace un accident grav ca bagam scuza ca nu are bani de masina noua sau una decenta?
Oricum in Bucuresti de mult nu mai este o solutie "Fluidizarea" pur si simplu e imposibila. La un volum atat de mare de masini e imposibil sa faci ceva ca sa se mai circule fluent. Singura solutie este imputinarea lor si pana nu o sa inteleaga toata lumea asta nu se va rezolva nimic.


Discutia asta ar trebui mutata pe alt topic dar fie, continuam aici.

De la Euro 4 incoace gradul de poluare a scazut masiv si pana la urma majoritatea masinilor aduse de dincolo sunt cel putin din clasa asta. Daca stam sa ne uitam la benzinare, E4 s-a introdus incepand cu anul 2000, iar la diesel-are de prin 2004-2005. Asta inseamna masini de minim 13 ani, la varsta asta masinile incep sa fie mancate de rugina, chiar nu cred ca norma de poluare joaca un rol foarte important in cazul nostru. Despre normele de poluare: link

In schimb cred ca avem o foarte mare problema mostenita de pe vremea "ailalta". Nu avem locuri de parcare si treaba asta impreuna cu lipsa politiei de pe strazi duce la niste blocaje de toata frumusetea. Presupun ca incepand din vara asta se vor ridica masinile parcare "nesimtit" dar ar trebui si ca primariile sa inceapa sa construiasca parcari sub/supraterane.

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim Andrei98

Eu zic ca locuri de parcare sunt destule, tinand cont de marimea orasului si de procentajul de spatii verzi ramase. Din nou problema este ca sunt prea multe masini.

 


Re: Accidente / incidente shoppy

punmeister wrote:
La IVA sunt mai multe echipamente sub primul vagon fata de vagoanele remorca BM/CAF.


Asa, incurajeaza-i, poate supravietuieste vreunu si vine sa te caute.

 


Re: Accidente / incidente punmeister

Cum i-am incurajat?

 


Re: Accidente / incidente shoppy

Ai spus ca este garantat.

 


Re: Clubul "Flacara Rosiatica" Cristi N

Andrei98 wrote:
Eu zic ca locuri de parcare sunt destule, tinand cont de marimea orasului si de procentajul de spatii verzi ramase. Din nou problema este ca sunt prea multe masini.


Nu voi fi vreodata de acord sa taiem spatii verzi ca sa facem parcari, asta e un punct nenegociabil. Legat de numarul de masini, abia in ultimii ani ne apropiem de gradul de motorizare din vestul Europei si asta doar in orasele mari. Odata cu cresterea nivelului de trai statistica se va duce doar in sus.

Statistica la nivel european: Link
La noi am gasit un sumar pe AutoBild: Link

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Clubul "Flacara Rosiatica" Tom

Problema mare în România și în primul rând în București și împrejurimi, este densitatea urbană. București este peste toate orașele europene la densitate, ceea ce se traduce printr'un număr mult mai mare de oameni îngrămădiți pe aceeași suprafață. Iar dacă pe vremea "de dinainte" era cum era, acum mentalitatea comunistă s'a perpetuat, s'au dat aprobări la tot felul de rezidensuri care pe lângă faptul că mai iau și foc, au locuri de parcare din părți. Pe de-o parte, dezvoltatorul nu vinde apartamentul cu tot cu un loc de parcare, ci separat, ca să mai scoată un ban, iar pe urmă se plânge că locatarii nu cumpără locurile care stau goale. Dar și așa, locurile care sunt, sunt prea puține, iar mașinile din rezidensuri se revarsă pe trotuare și chiar pe stradă. La asta se mai adaugă vilele construite pe toată suprafața terenului, cu mașina parcată în fața porții și alte aberații imobiliare tolerate, permise și încurajate de autorități printr'o legislație foarte permisivă. Și asta pe străzi care au rămas la nivelul anilor '50.
Dacă în loc de blocuri între blocuri făcute de mari "dezvoltatori" (unii cu 4 clase, dar sponsorizați de diverse "biserici" sau "comunități"), s'ar face parcări supraetajate pentru blocurile existente, problema s'ar rezolva altfel. Nu ar trebui tăiate spații verzi pentru locuri de parcare. Iar atunci ar fi un motiv întemeiat de dat amenzi și ridicat mașini, dacă ar exista locuri de parcare, nu blocuri între blocuri, adică un necesar suplimentar de locuri de parcare peste orice posibilități ale zonei.
În loc să limiteze mașinile, ar trebui să limiteze construcțiile:
- maximum 2-3 apartamente pe etaj
- minimum 1 loc de parcare pe apartament + 10% pentru vizitatori sau închiriate pe oră/zi &c.
- distanță minimă între blocuri egală cu înălțimea lor și asigurarea de spații verzi pe suprafața terenului.
-  maximum 4 etaje, altfel să aibă 1 nivel de subsol pentru parcare pentru fiecare 2-3 etaje în plus.
- pentru clădirile de birouri, locuri de parcare pentru minimum 75% dintre angajați, plus pentru vizitatori
- prevederea clară în planul urbanistic zonal a zonelor unde se pot sau nu se pot construi clădiri de birouri sau "rezidensuri" mari, generatoare de trafic auto și de potențiali călători ai transportului public. Astfel se vor putea organiza și trasee de transport în zonele respective, care ar putea reduce folosirea mașinilor.

 


Re: Clubul "Flacara Rosiatica" Cristi N

Legat de rezidentialurile noi, sunt oarecum in tema pentru ca am studiat piata in calitate de client destul timp si am destul de multi colegi care locuiesc prin diverse complexuri.
In principiu se cam respecta treaba aia cu un loc de parcare pentru apartamentele sub 100 de mp si 2 peste suta. In schimb se taie rau de tot locurile de vizitatori si cele pentru persoane cu handicap. De fapt stiu un singur complex care are asa ceva: Gran Via din Militari si asociatia de propietari de acolo s-a chinuit destul de mult sa fie cu adevarat locuri pentru vizitatori.
Legat de pretul locului de parcare si obligativitatea "pachetului" loc+apartament ceva trebuie facut dar treaba e destul de delicata. Pe de-o parte unii dezvoltatori cer niste preturi pe locurile alea de parcare de iti cad plombele, de exemplu: 10k E+ TVA. Pe de alta parte nu mi se pare normal ca statul sa impuna un pret de vanzare.
Sustin 100% ca avem nevoie de niste reguli de urbanism mult mai stricte prin care densitatea sa nu mai creasca si pana atunci macar sa aplicam regulile actuale. Urbanismul derogatoriu care este practicat acum e de-a dreptul inconstienta. Ca sa nu mai spun ca in curand va trebui sa ne gandim ce se va intampla cu blocurile comuniste, treptat o sa inceapa sa "expire".
Din punctul meu de vedere este obligatoriu ca orasul sa se dezvolte catre periferii dar asta nu se poate face fara implicarea autoritatilor in trasarea unor axe de transport principale: in principal public dar nu trebuie ignorat cel rutier personal.

 


Re: Clubul "Flacara Rosiatica" andrei11

Înainte să expire blocurile socialiste gândește-te ce faci cu cele capitaliste de dinainte de WW2.
Blocurile socialiste au fost proiectate pentru cel puțin 100 de ani, deci mai e ceva până prin 2060 - 2090. Pentru o exploatare normală 100 de ani n-ar trebui să se intervină la  ele, ele rezistă și mai  mult dar trebuie întreținute. Nu ca în cazul de față, este inconștiența asociației de proprietari.  Blocul este în Pantelimon și are 14 etaje. Și mai am exemple de delăsare inconștientă.
2-11-2019 10-23-36 PM.jpg (196.69 KB; downloaded 2410 times)

 


Go to page:  1  ... 219 220 221 222 223 224 225  ... 311
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Comunitatea Metrou Ușor  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420769 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use