Zona metropolitană BucureștiPrezentarea rețelei de tramvai din București

 

Topic: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim

1057 posts, 267076 views
 
Go to page:  1  ... 52 53 54 55 56 57 58  ... 76
 
 

📖 Pagination options
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim alliens

Pai e normal doar sa ii intoarca,, sau le da si amenda? Daca nu le da amenda nu ii descurajeaza nicicum

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim shoppy

Asa e la noi, politia da din maini, topaie, fluiera, tipa, urla, se isterizeaza, dar amenzi nu da ca primaru e de la PSD si lumea trebuie sa voteze PSD.
Cum s-au obisnuit soferii cu 41 si cu alte tronsoane, s-or obisnui si cu asta.

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim aztec

Nu e de obisnuinta circulatiei...e de loc.
La 41 ai benzi normale...la 1/10 ai benzi inguste si parcari aiurea...

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim shoppy

Si la 41 se parca aiurea pe banda 1, si pe Titulescu, si s-au dat amenzi pana cand s-a rezolvat, sa se dea amenzi si aici.

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim cris_m

Problema nu e de benzi ingustate, ci de parcarile aiurea. Ce, daca se faceau piste de biciclete (intr-un univers paralel :roll: ), nu se fura din benzi?

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim punmeister

Asa au facut pe soseaua Pipera.

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim Chev Celios

andrei11 wrote:
Pe linia 21 pe la Careffour / depoul Colentina ( depinde de oră, atunci când e mai aglomerat ) câteodată se întâmplă un lucru interesant, stă o mașină de poliție la cap și pe temerari îi întoarce din drum la capătul <<culuarului>>. Deci băieții vin repede repede pe linia de tramvai iar poliția îi invită să facă 180* și să reia traseul pe șosea, în coloană.



E o practica pe care am mai vazut-o la politia rutiera. Sincer decat sa stea sa scrie amenda 30-40 minute mai bine ii intoarce inapoi. Sincer nu cred ca cel care este intors inapoi pana la Nicolae Canea va mai intra pe linia de tramvai.  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim 1689

E un pas inainte. Si mai bine era sa aplice amenda si sa ii invite sa se intoarca.
Dar la inventivitatea la care se da dovada, nu m-ar mira sa apara canal dedicat de WA/FB/etc. prin care sa se informeze "fratii" cind pleaca echipajul :D

Referitor insa la gardurile de pe Sos. Oltenitei - sectiunea Pta Sudului - Sura Mare - mi-am exprimat intr-un mesaj anterior opinia. Modul in care este gindita segmentarea e gresit si va mari adversitatea fata de proiect (care, de altfel, e semnul ingenuncherii legii in fata lipsei de respect).

Primul punct nevralgic va fi rondul de la Pta Sudului, iar cel de-al doilea va fi rondul de la Brincoveanu. Sint convins ca nu s-a obosit nimeni sa faca niste proiectii de trafic.

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim andrei11

1689 wrote:
Primul punct nevralgic va fi rondul de la Pta Sudului, iar cel de-al doilea va fi rondul de la Brincoveanu. Sint convins ca nu s-a obosit nimeni sa faca niste proiectii de trafic.

Sugerezi că e mai bine fără gard când tramvaiul e blocat de mașini ?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim Utilizator anonim

A fost reluat montajul gardurilor si pe tronsonul Sudului - Eroii Revolutiei.

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim Mihaitza07

Dpmdv unica solutie era trasarea liniilor continue de-a lungul sinelor de tramvai. Cu campanie de constientizare atat in mediul online cat si tv, plus actiuni ale politiei rutiere in punctele nevralgice, usor usor se stopa si fenomenul de blocare a liniilor de tramvai aferente. In asa fel, nu mai mancau niste smecheri o groaza de bani pana acum si de acum inainte in cazul deteriorarii gardurilor, nu suntem animale si nici la puscarie ca sa fie nevoie sa fim ingraditi.
Cum Politia Locala Sector 4 a reusit prin patrulare continua eradicarea prostitutiei stradale pe Calea Vacaresti, la fel de bine putea si Politia Rutiera, daca se dorea, atat prin patrulare / prevenire cat si prin actiuni specifice, sa stopeze in zone cu blocari intense sa spunem ale acestor linii de tramvai, calcarea caii de rulare. Dar de ce sa se doreasca asa ceva, cand din garduri mananca cineva din primarie bani continuu.
Din pacate, intr-adevar azi-noapte a fost reluata montarea gardurilor intre statia Husi si Brancoveanu, dar astazi a avut loc un accident in Husi si Piata Sudului si s-a mai facut o bresa 4-5 garduri. Ca sa dispara gardurile, trebuie sa nenoroceasca altii masinile se pare...
Garduri care repet, pe aceasta portiune si multe altele in fapt, nu-si au rostul si nu aveau de ce sa fie montate.

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim shoppy

Ba s-au facut studii de trafic:
- metrou de capacitate mare si viteza mare este
- tramvai de capacitate medie si viteza mica este
- masini personale de capacitate mica si viteza mica este
- cresterea vitezei de deplasare a masinilor personale s-a tot incercat fara sa se reuseasca
Intrebare: Ce este logic sa incercam sa imbunatatim?
Raspuns: Cresterea vitezei tramvaielor de la mica la medie
Ce efecte va avea asta?
- scaderea numarului de masini personale din trafic
- cresterea vitezei de deplasare a oamenilor
- scaderea poluarii
- scaderea congestionarii in intersectii (si astfel cresterea si mai mult a vitezei si predictibilitatii tramvaielor, deci a performantelor transportului in comun si a confortului celor care il folosesc)
- scaderea expunerii la poluare a oamenilor
Ce presupune asta? Ca toti bizonii care cred ca occident inseamna ca toata lumea se deplaseaza zilnic doar conducandu-si masina personala sa inteleaga in sfarsit ca asa ceva este si fals si imposibil.

Mihaitza, logica ta prezinta niste deficiente:
- in cazul prostituatelor toata lumea este de acord ca nu este normal sa ai prostituate la vedere pe bulevard
- in cazul liniei de tramvai toata lumea este de acord ca trebuie sa mearga si masinile pe ea iar daca la saracii din tramvai nu le convine atunci sa puna osu la traba ca sa nu mai fie saraci si sa isi ia si ei masini
- in general romanul crede ca este incorect sa plateasca impozite, asigurari, amenzi, vigneta, taxa de parcare, taxa de acces in oras, taxa de orice, asa ca o sa voteze mereu pe aia care o sa ii promita fix asta
- rutiera nu se mai ocupa de gainarii dinastea, pana la urma este alegerea locuitorului orasului sa traiasca zilnic in gainarie, deci normal sa se ocupe locala
- de aici rezulta ca impunerea masurilor cu garduri ca la vite este solutia corecta

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim cris_m

Nu e vina gardului ca nu stie soferul sa tina de covrig si ca apasa pedala de acceleratie acolo unde nu trebuie... :roll:

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim shoppy

Evident ca nu este vina soferilor, este lafel ca la motociclistii ucisi zilnic pe sosele, de vina este mereu groapa ucigasa, nisipul ucigas, pietrisul ucigas, pata de ulei ucigasa, etc.

 


Go to page:  1  ... 52 53 54 55 56 57 58  ... 76
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Prezentarea rețelei de tramvai din București  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420533 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use