Topic: Trenul Gara de Nord - Dragonul Rosu
32 posts, 21688 views
📖 Pagination options
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Trenul Gara de Nord - Dragonul Rosu
Dr2005
De unde 77-uri la BC? Sâmbătă, la cursa de 10:37 din Gara de Nord a plecat cu aprox. 15 călători, după ce venise cu vreo 30 Oricum, ei ar fi încăput şi în ceva mai mic (gen 77), dar la ce paorniţe aveau... le lua 10 ani să le urce în Malaxa. Desiro spre Dragonul Roşu s-ar putea să mai vedem, ţinând cont că BC are cel puţin o ramă electrică defectă (parcă 1013).
De unde 77-uri la BC? Sâmbătă, la cursa de 10:37 din Gara de Nord a plecat cu aprox. 15 călători, după ce venise cu vreo 30 Oricum, ei ar fi încăput şi în ceva mai mic (gen 77), dar la ce paorniţe aveau... le lua 10 ani să le urce în Malaxa. Desiro spre Dragonul Roşu s-ar putea să mai vedem, ţinând cont că BC are cel puţin o ramă electrică defectă (parcă 1013).
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Trenul Gara de Nord - Dragonul Rosu
Dominatrix
Dar cat timp vor mai circula aceste automotoare, care circulau si inainte de colectivizare, vorba cuiva cu simtul umorului? E adevarat, au avut RK'uri peste RK'uri, dar au 70 si ceva de ani. E adevarat ca decat nimic, sunt bune si astea, dar totusi...
Dar cat timp vor mai circula aceste automotoare, care circulau si inainte de colectivizare, vorba cuiva cu simtul umorului? E adevarat, au avut RK'uri peste RK'uri, dar au 70 si ceva de ani. E adevarat ca decat nimic, sunt bune si astea, dar totusi...
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Trenul Gara de Nord - Dragonul Rosu
Dr2005
Dacă te referi la Malaxa (că Z6100-urile sunt din '65), avizul tehnic le expiră prin 2015, dar la cele cu motor Volvo Penta cred că deja s-au reavizat până în 2020 sau chiar mai mult.
Chiar nu înţeleg de ce se mai investeşte în ele... mai ales că DB disponibilizează VT624-uri din '65 şi VT614-uri din '75 (din care unele cu motor Cummins Euro 2), care sunt cu mult peste Malaxele noastre. Ar fi trebui păstraţi ,,porcuşorii" (Ferkeltaxi, seria 79) pentru cursele cu călători puţini, alături de Malaxele deja remotorizate, iar pe restul liniilor ne-elictrificate băgate VT614 şi VT624 cât cuprinde, că de altceva nu e nevoie. Impresia că e nevoie de modernizarea locomotivelor Diesel e absolut greşită, la fel şi orice investiţie în parcul de vagoane (avem destule!!!! nu mai e nevoie). În rest... scoase din circulaţie şi vândute (la fier vechi sau la privaţi, după noroc) toate locomotivele care ating scadenţa la RG şi RK anul ăsta (practic, anul acesta să nu se mai facă RG şi RK, pentru a mai reduce parcul de locomotive, care e supraestimat, desigur, totul concomitent cu introducerea de automotoare şi rame electrice), toate vagoanele 20-47/57, 21-47/57 care ating scadenţa pentru RG sau RK sau expiră avizul tehnic şi toate Malaxele nemodernizate care ajung la scadenţă pentru reparaţii majore (RR, RG, RK). Asta înseamnă reorganizare şi rentabilizare, nu concedieri şi târâit Sulzere şi EA-uri cu 2 vagoane.
Dominatrix wrote:
Dar cat timp vor mai circula aceste automotoare
Dacă te referi la Malaxa (că Z6100-urile sunt din '65), avizul tehnic le expiră prin 2015, dar la cele cu motor Volvo Penta cred că deja s-au reavizat până în 2020 sau chiar mai mult.
Chiar nu înţeleg de ce se mai investeşte în ele... mai ales că DB disponibilizează VT624-uri din '65 şi VT614-uri din '75 (din care unele cu motor Cummins Euro 2), care sunt cu mult peste Malaxele noastre. Ar fi trebui păstraţi ,,porcuşorii" (Ferkeltaxi, seria 79) pentru cursele cu călători puţini, alături de Malaxele deja remotorizate, iar pe restul liniilor ne-elictrificate băgate VT614 şi VT624 cât cuprinde, că de altceva nu e nevoie. Impresia că e nevoie de modernizarea locomotivelor Diesel e absolut greşită, la fel şi orice investiţie în parcul de vagoane (avem destule!!!! nu mai e nevoie). În rest... scoase din circulaţie şi vândute (la fier vechi sau la privaţi, după noroc) toate locomotivele care ating scadenţa la RG şi RK anul ăsta (practic, anul acesta să nu se mai facă RG şi RK, pentru a mai reduce parcul de locomotive, care e supraestimat, desigur, totul concomitent cu introducerea de automotoare şi rame electrice), toate vagoanele 20-47/57, 21-47/57 care ating scadenţa pentru RG sau RK sau expiră avizul tehnic şi toate Malaxele nemodernizate care ajung la scadenţă pentru reparaţii majore (RR, RG, RK). Asta înseamnă reorganizare şi rentabilizare, nu concedieri şi târâit Sulzere şi EA-uri cu 2 vagoane.
- earthchild
-
Posted:
-
Re: Trenul Gara de Nord - Dragonul Rosu
earthchild
Le-as introduce undeva tuburile de spray "grafitti"-istilor astora, dupa care le-as da foc (tuburilor)!
Utilizator anonim wrote:
Astazi am vazut pentru prima data automotor Desiro pe aceasta ruta.
Le-as introduce undeva tuburile de spray "grafitti"-istilor astora, dupa care le-as da foc (tuburilor)!
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Trenul Gara de Nord - Dragonul Rosu
Dominatrix
earthchild wrote:Hai ca mi-ai placut cu chestia asta. Eu cand m-am inscris pe forum am crezut ca acesta e un forum de transport public. Vad pe zi ce trece ca unii dintre voi aveti serioase tendinte spre BDSM. Apropo de citatul de mai sus, aruncati un ochi aici sau aici. Pentru demonstratii explicite, cautati singuri. Scuze pentru off-topic, iar daca un admin considera mesajul prea licentios, sa-l stearga.
Le-as introduce undeva tuburile de spray "grafitti"-istilor astora, dupa care le-as da foc (tuburilor)!
- Tom
-
Posted:
-
Re: Trenul Gara de Nord - Dragonul Rosu
Tom
Mie mi se pare un BDSM sa pui Desiro pentru chinezaria aia de dragon rosu. Si mai mare BDSM sa cumpar chinezarii de acolo sau din alta parte. Sau poate nu sunt bottom ("of our great society").
Mie mi se pare un BDSM sa pui Desiro pentru chinezaria aia de dragon rosu. Si mai mare BDSM sa cumpar chinezarii de acolo sau din alta parte. Sau poate nu sunt bottom ("of our great society").
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Trenul Gara de Nord - Dragonul Rosu
Dr2005
Hmm... marfa din mall-uri e cam de aceeaÅŸi calitatea cu cea de la Dragonul RoÅŸu.
Hmm... marfa din mall-uri e cam de aceeaÅŸi calitatea cu cea de la Dragonul RoÅŸu.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Trenul Gara de Nord - Dragonul Rosu
Chev Celios
Ca sa nu mai zic ca IDM-ul e un fel de Dragonul Rosu mai mic.
Ca sa nu mai zic ca IDM-ul e un fel de Dragonul Rosu mai mic.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Trenul Gara de Nord - Dragonul Rosu
shoppy
Se zicea intr-un comunicat CFR Calatori ca "Dragonul Rosu Express" realizeaza profit, in timp ce "Henri Coanda Express" inca nu a ajuns la performanta asta, deci la chinezarii inainte, la civilizatie inapoi.
Se zicea intr-un comunicat CFR Calatori ca "Dragonul Rosu Express" realizeaza profit, in timp ce "Henri Coanda Express" inca nu a ajuns la performanta asta, deci la chinezarii inainte, la civilizatie inapoi.
- COSTACHE MIHAIL
-
Posted:
-
Re: Trenul Gara de Nord - Dragonul Rosu
COSTACHE MIHAIL
Acest tren va circula si incepand cu noul mers al trenurilor. Cu 15 insi si din aceia mai mult de jumatate merg cu nasul, cred ca au intrat destui bani in bugetul cefereului.Eu insa ma bucur ca datorita acestor garnituri, Gara Baneasa nu mai este moarta. Zilnic aici opresc 8 garnituri cu exceptia zilei de duminica.
Acest tren va circula si incepand cu noul mers al trenurilor. Cu 15 insi si din aceia mai mult de jumatate merg cu nasul, cred ca au intrat destui bani in bugetul cefereului.Eu insa ma bucur ca datorita acestor garnituri, Gara Baneasa nu mai este moarta. Zilnic aici opresc 8 garnituri cu exceptia zilei de duminica.
- Celestin Draganescu
-
Posted:
-
Re: Trenul Gara de Nord - Dragonul Rosu
Celestin Draganescu
In Baneasa ar trebui sa opreasca tot ce circula spre Constanta. Fara exceptie. S-a investit atat in acea gara degeaba...
COSTACHE MIHAIL wrote:
Eu insa ma bucur ca datorita acestor garnituri, Gara Baneasa nu mai este moarta. Zilnic aici opresc 8 garnituri cu exceptia zilei de duminica.
In Baneasa ar trebui sa opreasca tot ce circula spre Constanta. Fara exceptie. S-a investit atat in acea gara degeaba...
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Trenul Gara de Nord - Dragonul Rosu
Dr2005
Ultima dată când am mers de la Bucureşti Nord la Obor, erau 20 de oameni în vagon cu mine + alţii prin restul trenului... după ce au coborât, am găsit pe scaune vreo 10 bilete, deci minim 10 (dintre cei din vagon) au avut bilet (poate aveau şi restul). Oricum, numărul de călători e mai mare decât al celor spre Otopeni, de exemplu.
Ultima dată când am mers de la Bucureşti Nord la Obor, erau 20 de oameni în vagon cu mine + alţii prin restul trenului... după ce au coborât, am găsit pe scaune vreo 10 bilete, deci minim 10 (dintre cei din vagon) au avut bilet (poate aveau şi restul). Oricum, numărul de călători e mai mare decât al celor spre Otopeni, de exemplu.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Trenul Gara de Nord - Dragonul Rosu
Chev Celios
Plus ca si cei de la DR platesc pentru ca toate trenurile care vin la/pleaca de la Obor sa opreasca la ei in halta, unde exista chiar si casa de bilete.
Plus ca si cei de la DR platesc pentru ca toate trenurile care vin la/pleaca de la Obor sa opreasca la ei in halta, unde exista chiar si casa de bilete.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Trenul Gara de Nord - Dragonul Rosu
Dr2005
Deci, CFR încasează ceva, ceea ce mi se pare un lucru bun.
Deci, CFR încasează ceva, ceea ce mi se pare un lucru bun.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Știri, evenimente, discuții și documentații feroviare
•
Choose destination