Topic: Trenurile Bombardier Movia 346 (BM2/BM21)
932 posts, 348854 views
📖 Pagination options
- GPS
-
Posted:
-
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
Puss in Boots
Confirm, am mers cu el m-a mirat sa-l vad, cine a iesit? Talin sau Nicosia? Sau e un al 3lea BM?
Confirm, am mers cu el m-a mirat sa-l vad, cine a iesit? Talin sau Nicosia? Sau e un al 3lea BM?
- punmeister
-
Posted:
-
- GPS
-
Posted:
-
- GPS
-
Posted:
-
- GPS
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
GPS
Schimbare începând de astăzi, 1122-2122 Nicosia a revenit pe M2, în timp ce 1124-2124 Riga circulă pe Magistrala 1.
Schimbare începând de astăzi, 1122-2122 Nicosia a revenit pe M2, în timp ce 1124-2124 Riga circulă pe Magistrala 1.
- punmeister
-
Posted:
-
- sab
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
sab
Cretinul care conduce Roma tocmai a inchis usile la Victoriei in timp ce oamenii inca se urcau. Si nu este vorba de unul care a fortat urcarea. Pur si simplu lumea se urca...
Cretinul care conduce Roma tocmai a inchis usile la Victoriei in timp ce oamenii inca se urcau. Si nu este vorba de unul care a fortat urcarea. Pur si simplu lumea se urca...
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
cris_m
Sunt unii cretini rau de tot, si eu am prins unul azi pana la Unirii, de la Dristor a dat drumul la butoanele de la usi, desi la Dristor si Unirii nu era cazul de figuri de genul
Sunt unii cretini rau de tot, si eu am prins unul azi pana la Unirii, de la Dristor a dat drumul la butoanele de la usi, desi la Dristor si Unirii nu era cazul de figuri de genul
- Tom
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
Tom
Am prins și pe M3 să închidă ușile înainte să coboare toți călătorii și asta într'o stație unde coboară mulți.
În altă ordine de idei, au fost în săptămânile acestea câteva zile în care am prins pe M2 Bombardier și la dus și la întors. Deși la vagoanele CAF îmi place acea bară pe care îți poți rezema brațul când stai jos, per ansamblu mi se par zgomotoase și reci (uneori la propriu, pentru că dimineața sunt geamuri deschise) și de asta prefer Bombardierul.
Dar ce am observat astăzi la Bombardier a fost că au început să apară neoane de culori diferite în vagoane, ceea ce până acum nu văzusem. Toate neoanele aveau lumină caldă și aproape niciodată nu era unul stins. Nici acum nu erau stinse, dar mai erau intercalate cu neoane cu lumină rece. Dacă erau toate la fel, era una, dar așa, dădeau o notă de pestriț și de cârpeală.
Am prins și pe M3 să închidă ușile înainte să coboare toți călătorii și asta într'o stație unde coboară mulți.
În altă ordine de idei, au fost în săptămânile acestea câteva zile în care am prins pe M2 Bombardier și la dus și la întors. Deși la vagoanele CAF îmi place acea bară pe care îți poți rezema brațul când stai jos, per ansamblu mi se par zgomotoase și reci (uneori la propriu, pentru că dimineața sunt geamuri deschise) și de asta prefer Bombardierul.
Dar ce am observat astăzi la Bombardier a fost că au început să apară neoane de culori diferite în vagoane, ceea ce până acum nu văzusem. Toate neoanele aveau lumină caldă și aproape niciodată nu era unul stins. Nici acum nu erau stinse, dar mai erau intercalate cu neoane cu lumină rece. Dacă erau toate la fel, era una, dar așa, dădeau o notă de pestriț și de cârpeală.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
cris_m
Am vazut si eu din ce in ce mai multe asa, or fi ramas fara neoane baietii...
Am vazut si eu din ce in ce mai multe asa, or fi ramas fara neoane baietii...
- sab
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
sab
Le-or refolosi pe cele de la CAF. Din ce imi aduc aminte, la CAF erau neoane reci la inceput.
Le-or refolosi pe cele de la CAF. Din ce imi aduc aminte, la CAF erau neoane reci la inceput.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
punmeister
BM2/BM21 cand au intrat in exploatare au avut iluminat rece. Doar ca cu timpul uzura electrica a tuburilor fluorescente, mizeria acumulata pe difuzoarele de lumina si usoara ingalbenire a acestora sub influenta caldurii degajate de tuburi isi lasa amprenta, lucru valabil atat la IVA cat si la BM2 respectiv CAF.
BM2/BM21 cand au intrat in exploatare au avut iluminat rece. Doar ca cu timpul uzura electrica a tuburilor fluorescente, mizeria acumulata pe difuzoarele de lumina si usoara ingalbenire a acestora sub influenta caldurii degajate de tuburi isi lasa amprenta, lucru valabil atat la IVA cat si la BM2 respectiv CAF.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Trenurile BM2/BM21
GPS
Acest lucru se datorează și faptului că cele două vagoane BM21 de pe M2 circulă în mod regulat, la orice oră și în orice zi, inclusiv duminică erau ambele la traseu.
Tom wrote:
În altă ordine de idei, au fost în săptămânile acestea câteva zile în care am prins pe M2 Bombardier și la dus și la întors. Deși la vagoanele CAF îmi place acea bară pe care îți poți rezema brațul când stai jos, per ansamblu mi se par zgomotoase și reci (uneori la propriu, pentru că dimineața sunt geamuri deschise) și de asta prefer Bombardierul.
Acest lucru se datorează și faptului că cele două vagoane BM21 de pe M2 circulă în mod regulat, la orice oră și în orice zi, inclusiv duminică erau ambele la traseu.
📖 Pagination options