Regiunile RomânieiInițiative și proiecte inter-regionale sau inter-județene

 

Topic: Ministerul Dezvoltării - achiziție 49 de tramvaie de 18m unidirecționale

310 posts, 66554 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 23
 
 

📖 Pagination options
Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP Puss in Boots

Bine macar ca duc troleu decat un autobuz.
bercenicity wrote here:
punmeister wrote here:
Da, cazul Potsdam este unic. Ideea era ca se pot adauga module in plus.

Si Dublin.
Si Montpelier.
Si Nisa.

"Norocul" nostru ca URAC-ul nu se baga in astfel de prostii.
Revenind la Galati, 28 de tramvaie cam cat vor reprezenta din parcul circulant al orasului? Stiu ca s-a tot restrans transportul cu tramvaiul... Mai sunt cate? 3 trasee? Cred ca 28 de vagoane plus cateva rezerve din cele de Rotterdam sunt suficiente, mai bifam un oras cu parcul refacut.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP GPS

Puss in Boots wrote:
Bine macar ca duc troleu decat un autobuz.

Acum legătura dintre Gara de Sud și Gara de Vest se face cu ajutorul liniei 2.

 


Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP Robert24

WT_fan06 wrote:
Da? Atunci la V3A de ce n-au mai adăugat un modul?  :twisted:
Nu-mi spune că tu te aștepți să mai primească un modul ulterior. Cum au fost făcute așa rămân, părerea mea. Nici măcar să le cuplezi nu e rentabil. În loc de cuplu la 15 minute mai bine două tramvaie la 7 minute...


Pentru ca V3A nu este modular!

 


Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP bercenicity

Puss in Boots wrote:
2. Sa te astepti la orice din partea URAC pt V3A altceva decat o spoiala e iluzie totala (dincolo e totusi vorba de Siemens). N-ar fi fost rau ca la orice RK sa se mai adauge un sector (nu cred ca era tehnic imposibil pentru ca V3A nu e cine stie ce minune inginereasca) si astfel sa sporim capacitatea pe aceleasi tramvaie. Era si asta o idee in asteptarea tramvaielor noi. Daca ne apucam prin anii 2000-2010 de ea, pana acum cred ca toate V3 erau V4. Pana si CH PPC-urile puteau fi gandite cu o articulatie in plus. O fi fost vreun motiv tehnic ceva, altfel mi se pare doar prostie si lipsa de viziune.

A fost vorba la un moment dat de prelungire a V3A-ului cu inca un segment - au fost si postari aici pe forum, dar nu mai stiu unde.

Insa:
Cele cu motoare CC (reostatice si CH-PPC) ar fi submotorizate.
In plus, patinajul la demaraj/franare ar fi si mai accentuat (procentul de adeziune ar fi sub 50%). Si asa trebuie sa isi ia avant ca sa negocieze panta de pe Titulescu pe Pasajul Basarab, altfel riscul de patinare e mare.

 


Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP punmeister

Utilizator anonim wrote:
In anul 2008 URACul a proiectat preliminar un asemenea tramvai, ba chiar mi-au cerut si o macheta dupa planul realizat, dar fizic nu au construit nimic si probabil in forma aceasta nici nu se va face vreodata asa ceva. Acum se pune accent pe Bucur LF/Imperio.
Foto: Marian Andrei
DSC03905.JPG (240.75 KB; downloaded 5151 times)
Foto: Marian Andrei
DSC03927.JPG (214.77 KB; downloaded 5150 times)

 


Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP Puss in Boots

GPS wrote here:
Acum legătura dintre Gara de Sud și Gara de Vest se face cu ajutorul liniei 2.

Stiu ca nu face obiectul discutiei dar strada Depoului si cealalta de dincolo se pot largi la macar 3 benzi pe sens (ca sa nu zic totusi doua) incat sa fie fezabil in viitor, daca situatia o va cere, sa se infiinteze linie de tramvai? Doar ca idee, gen viziune care daca iese bine, daca nu, iar bine.

 


Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP WT_fan06

Robert24 wrote:
Pentru ca V3A nu este modular!

Ştiu că nu e. Discutam doar despre faptul că nu cred să se mai adauge un modul la tramvaiele de 18m, aşa cum se întâmplă în alte țări dezvoltate la nevoie. Tramvaiele vor rămâne cel mai probabil scurte şi competența celor care au cerut tramvaie cu capacitate de autobuz dar costuri de tramvai (care bineînțeles că sunt mult mai ridicate decât la un autobuz) va dăinui pentru minim încă 30 de ani pe străzi. Pentru că asta e viața minimă a unui tramvai, cerută prin caietul de sarcini.
Halucinant.
Cristi N wrote here:
La Ploiești exista un proiect pentru crearea unei noi strazi intre Gara de Sud si Gara de Vest. Intr-unul din proiecte legatura respectiva avea si tramvai, acum ramane de vazut daca se va implementa varianta "full option" sau va disparea linia de tramvai.

Dacă ar gândi cu adevărat sustenabil ar face culoar de tramvai (adică spațiu rezervat pe mijlocul şoselei) pe care să circule troleibuzul, iar peste mulți ani, dacă situația o va cere, să pună doar şinele şi tramvaiele.
Oricum nu cred că va fi cazul, nişte troleibuze articulate fiind suficiente. Păcat că nu se gândeşte nimeni la o dezvoltare cu adevărat sustenabilă pentru eficientizarea troleibuzului.

 


Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP BGP2597

Acel proiect, Gara de Vest - Gara de Sud, va arăta în felul următor:
Un sens giratoriu la intrarea în Piața Gării de Vest, pentru a dirija intersecția care se va forma
Drum nou de 2 benzi pe sens de la Gara de Vest până la Bar. Rudului (capătul actual al lui 7)
Modernizare str. Depoului, dar rămasă la 1 bandă pe sens.
Reorganizare Piața Gării de Sud - demolare stația de autobuz din fața gării, reorganizarea parcării adiacente și mutatea zonelor de staționare a mijloacelor de transport pe mijloc lângă fântână, plus pasaj(e) pietonal(e) sub piață între gară și stațiile de autobuz. (Asta implică și dispariția acelei treceri de pietoni monstruase care măsoară nu mai puțin de 60m)

Din start e o greșeală enormă faptul că nu se fac niște exproprieri pentru lărgirea la 2 benzi pe sens a Str. Depoului. Pe partea dreaptă (venind dinspre Vest spre Sud) într-adevăr nu este foarte mult loc, pentru că este depoul CFR, plus câteva linii adiacente acestuia, dar pe stânga, unde sunt în general proprietăți private și fabrici ar fi loc de exproprieri.

 


Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP stefan_br

Puss in Boots wrote here:
Revenind la Galati, 28 de tramvaie cam cat vor reprezenta din parcul circulant al orasului? Stiu ca s-a tot restrans transportul cu tramvaiul... Mai sunt cate? 3 trasee? Cred ca 28 de vagoane plus cateva rezerve din cele de Rotterdam sunt suficiente, mai bifam un oras cu parcul refacut.

Galatiul (idem Braila) nu are inca infrastructura pregatita pentru tramvaie noi. De exemplu, pe linia 39, avem retea modernizata numai pana la intersectia cu Siderurgistilor, in rest se asteapta modernizarea. La capitolul depouri niciunul din cele doua nu este modernizat. Stiu, veti spune ca se fac proiecte si se va incepe insa traim in tara in care nu stim cand incepe o lucrare si nici cand se va termina.

Cat despre numarul de vagoane noi, la cate traesee mai sunt in prezent, trei (3), ajung fara probleme.

În cazul Brăilei, ziarul local, Obiectiv Vocea Brailei, a scris un articol pe tema licitației. Ei au mentionat insa si problema infrastructurii: tramvaiele noi nu au depouri si linii adecvate.

Pentru a fi cat mai exact aveti cu rosu tronsoanele de linie nemodernizata iar ce e cu negru va fi desfiintat.

linie nemodernizata.jpg (89.49 KB; downloaded 5197 times)


nemod.jpg (61.63 KB; downloaded 5188 times)


Braila are 54 kilometri cale de rulare, lungime ce include si traseul cuprins intre Sos. de Centura si pana la Combinat, din acestia doar 11,2 km au fost modernizati in perioada 2011-2013.

Articolul il gasiti aici: http://obiectivbr.ro/content/zece-tramva ... C4%83ila

 


Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP Puss in Boots

BogdanPetrini wrote here:
Din start e o greșeală enormă faptul că nu se fac niște exproprieri pentru lărgirea la 2 benzi pe sens a Str. Depoului. Pe partea dreaptă (venind dinspre Vest spre Sud) într-adevăr nu este foarte mult loc, pentru că este depoul CFR, plus câteva linii adiacente acestuia, dar pe stânga, unde sunt în general proprietăți private și fabrici ar fi loc de exproprieri.

Pentru ca nicaieri nu se fac lucrurile in perspectiva. Si cand largirea initiala nu va mai fi de ajuns, vorbesc in general, ne vom da de ceasul mortii ca nu mai avem ce sa facem ca intre timp e full de cladiri pe toate partile si o expropriere ar fi de cosmar in epoca democratiei.

 


Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP cris_m

stefan_br wrote here:
Cat despre numarul de vagoane noi, la cate traesee mai sunt in prezent, trei (3), ajung fara probleme.

Si eu zic ca sunt suficiente asa cum au luat. Mai e pana o sa fie cerere foarte mare. In plus, exact ce ziceam si la Resita, uitati de scaderea demografica...

 


Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP Cristian P.

punmeister wrote:
MDRAP a publicat pe SICAP licitatia pentru 40 de tramvaie noi de 18m, din care 20 sunt pentru Ploiesti.
Pret pe bucata: 1,7 milioane de euro fara TVA.
http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/no ... /100041287


Și această licitație a fost contestată de către ELECTROPUTERE VFU PASCANI SA

 


Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP punmeister

Astia fac tramvaie? Inafara de GT4M-ul din Iasi si de Armoniile pe care le-au modernizat n-am vazut sa faca si tramvaie de la 0.

 


Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP BGP2597

Conform site-ului lor, ca vehicule noi produc doar EMU/DMU-uri și vagoane de călători pentru calea ferată. La portofoliul de tramvaie au într-adevăr doar GT4M de la Iași și Armoniile de la Timișoara care sunt vehicule modernizate, nu noi.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 23
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Inițiative și proiecte inter-regionale sau inter-județene  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420666 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use