Totul despre transporturi şi infrastructura adiacentăTransport rutierAutobuze, autocare, microbuzeMercedes-Benz

 

Topic: Mercedes-Benz eCitaro

42 posts, 14593 views
 
Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
Re: Mercedes-Benz eCitaro Victor92

Victor92 wrote:
Primele 3 autobuze Mercedes-Benz eCitaro au fost livrate si catre Rhein-Neckar-Verkehr GmbH (rnv).

Mai multe detalii aici: https://insideevs.com/mercedes-benz-eci ... u08jr5_T0Q


Cele 3 autobuze Mercedes-Benz eCitaro efectueaza probe in aceasta perioada.

In scurt timp, vor circula prin Centrul orasului Heidelberg.

 


Re: Mercedes-Benz eCitaro Victor92

Incepand de maine, cele 3 autobuze Mercedes-Benz eCitaro vor circula in Heidelberg.

Astfel, linia 33E va deveni linia 20. Noile autobuze vor circula intre Gara din Heidelberg (Hbf) si Karplatz.

Cele 3 autobuze au fost testate de catre soferi in ultimele saptamani, iar de maine locuitorii, cat si turistii se vor familiariza cu ele.

 


Re: Mercedes-Benz eCitaro WT_fan06

După ce modelul Hybrid al Citaro C2 a câștigat premiul "Bus of the Year 2019", eCitaro a fost ales "City Bus of the Year 2019" în Spania, potrivit SustainableBUS.

Link: https://www.sustainable-bus.com/electri ... -in-spain/

eCitaro pornește într-un tur european

Autobuzul va fi testat în nu mai puțin de 14 țări, printre care NU și România. Țările în care va face teste sunt Luxembourg, Polonia, Franța, Italia, Austria, Rusia, Belgia, Olanda, Ungaria, Danemarca, Spania, Finlanda, Estonia și Norvegia.

De pe data de 19 februarie, eCitaro se află în Florența, Italia, unde va fi testat timp de două săptămâni pe liniile urbane. Autobuzul e operat de compania ATAF cu personal special calificat în Italia, precizează SustainableBUS.

Link: https://www.sustainable-bus.com/news/da ... -florence/

 


Re: Mercedes-Benz eCitaro andrei11

Testat până și în RUSIA ? Deci în afară de UE ?  :lol:

 


Re: Mercedes-Benz eCitaro ByOnu

La ce bun sa vina in Romania? Ca sa ce? :roll: Ne-am aratat clar capacitatile si "bunele intentii".

 


Re: Mercedes-Benz eCitaro Victor92

Mercedes-Benz eCitaro „electrizează” transportul european. După Germania, vor primi autobuze electrice şi Luxemburg, Franţa şi Polonia

Operatorii de transport europeni testează sustenabilitatea autobuzului Mercedes-Benz eCitaro în utilizarea zilnică

Primele autobuze electrice Mercedes-Benz eCitaro circulă deja de câteva luni în oraşele Hamburg şi Heidelberg, urmând ca în perioada urmatoare să fie livrate şi către alte oraşe din Germania.

Simultan cu livrările în Germania, în câteva zile, mai multe autobuze Mercedes-Benz eCitaro vor fi livrate către partenerii contractuali ai Daimler Buses din Luxemburg, Franţa şi Polonia. Autobuzele vor fi integrate pe rutele de transport public local pentru a convinge operatorii de transport de calităţile şi eligibilitatea acestora pentru utilizarea zilnică.

Mercedes-Benz eCitaro este produs pe aceeaşi linie de producţie ca toate celelalte autobuze de oraş, la fabrica din Mannheim, având aceleaşi standarde înalte de producţie şi calitate. Acest lucru se reflectă în primul rând în tehnologia de propulsie. Autobuzele eCitaro care vor fi disponibile pentru teste în oraşele din Europa sunt echipate cu zece pachete de baterii, având o capacitate totală de 243 kWh, precum şi cu motoare electrice montate în apropierea butucilor roţilor.

Siguranţa, eficienţa şi conservarea mediului sunt parte integrantă în misiunea autobuzului Mercedes-Benz eCitaro.

Sursa: https://www.promotor.ro/eco/mercedes-be ... 0.facebook

 


Re: Mercedes-Benz eCitaro Victor92

Mercedes-Benz eCitaro, un nou capitol al mobilității în Berlin

Compania de transport din Berlin, BVG, operează acum, cu autobuzul Mercedes-Benz eCitaro complet electric, pentru un transport public fără emisii poluante, la nivel local.

Mercedes-Benz eCitaro deschide un nou capitol al mobilității fără emisii în Berlin

Till Oberwörder, Director General al Daimler Buses, a înmânat cheia primului eCitaro către Dr. Sigrid Nikutta, președinte al consiliului de administrație și membru al consiliului operativ al companiei de transport BVG din Berlin. Oberwörder: „Suntem încântați că autobuzul nostru eCitaro „energizează” acum Berlinul. Cu eCitaro, BVG a deschis un nou capitol în direcția mobilității ecologice. De o importanță deosebită pentru mine este faptul că oferim clienților noștri servicii de consultanță și de personalizare a pachetelor de service, pe măsură ce fac trecerea la electromobilitate.”

Dr. Sigrid Nikutta: „Noi îmbunătățim calitatea vieții în Berlin. În prezent, avem aproximativ un miliard de pasageri anual, iar două treimi dintre ei beneficiază deja de transport electric cu metroul, tramvaiul și feriboturile alimentate cu energie solară. Aceste prime autobuze de serie marchează începutul schimbării flotei noastre cu autovehicule ecologice, cu motor electric.”

eCitaro: fără emisii, extrem de eficient, cu un design exclusivist

Mercedes-Benz eCitaro este ideal pentru Berlin deoarece rulează fără emisii locale și este silențios.

Autobuzul eCitaro stabileşte un nou standard pentru autobuzele urbane şi impresionează prin randamentul energetic excelent, ce se bazează pe un sistem unic de management al temperaturii cu pompă de căldură pentru a încălzi compartimentul pasagerilor, precum și pentru a menține temperatura acumulatorilor și a sistemelor anexe.

Multe dintre acestea au fost puse la dispoziție încă de la lansarea eCitaro. Designul său exclusivist este derivat din cel al popularului autobuz Mercedes-Benz Citaro, dar în același timp are un aspect distinctiv – eCitaro este un model special de Citaro.

Dotări opționale pentru eCitaro în Berlin

Autobuzele eCitaro comandate de BVG sunt configurate cu dotări suplimentare. Pasagerii beneficiază de un sistem de aer condiționat, 15 porturi duble USB pentru dispozitivele proprii și trei monitoare pentru informații prezentate în timpul călătoriei.

Pentru călătorii cu probleme locomotorii, autobuzele eCitaro au spații generoase pentru scaune cu rotile și cărucioare, precum și mânere tactile, cu suprafața striată pentru aderență, amplasate pe uși. Șoferii au la dispoziție o cameră video exterioară pentru a supraveghea bicicliștii și pietonii. Pentru siguranța pasagerilor, în interiorul autobuzului sunt camere de supraveghere și un sistem de avertizare a închiderii ușilor cu bandă cu LED-uri roșii.

Mercedes-Benz eCitaro este dotat cu zece celule de acumulatori, care asigură o capacitate totală de 243 kWh și garantează o autonomie de aproximativ 150 de kilometri, chiar și în condiții dificile. În condiții ideale, eCitaro poate parcurge distanța de 250 km fără a fi reîncărcat. Bateriile celor 15 autobuze eCitaro destinate BVG vor fi încărcate la prizele din depou.

BVG și Mercedes-Benz: un parteneriat extins

În toamna anului 2018, BVG a comandat 950 autobuze Mercedes-Benz Citaro cu emisii reduse, fiind cea mai mare comandă de la un singur cumpărător pentru cel mai bine vândut autobuz urban din Europa. În aceeași perioadă, BVG a comandat și 15 autobuze eCitaro complet electrice.

Daimler Buses investește în Berlin

Daimler Buses își extinde serviciile pentru autobuze în Berlin. Liderul de piață german în segmentele de autocare și autobuze urbane investește câteva milioane de euro într-o nouă facilitate, parte a operațiunii BusWorld Home, confirmând astftel angajamentul față de capitala Germaniei.

Prin acest proiect extins de construcție, Daimler Buses va fi mai bine reprezentat pentru a face față provocărilor viitoare și solicitărilor tot mai numeroase de autocare, inclusiv cu sisteme de propulsie electrice. Noua construcție, întinsă pe 16.000 m², va oferi, printre altele, locuri de muncă specializate pentru cei care lucrează cu sisteme de înaltă tensiune.

Sursa text si imagini: https://www.ziuacargo.ro/transport-pasa ... 5568.html/

1.jpg (143.31 KB; downloaded 4260 times)


2.jpg (115.78 KB; downloaded 4260 times)


3.jpg (125.51 KB; downloaded 4258 times)


4.jpg (177.35 KB; downloaded 4260 times)

 



Re: Mercedes-Benz eCitaro punmeister

Mercedes-Benz eCitaro, primul autobuz complet electric dezvoltat și produs în Germania de către Daimler AG, lansat anul trecut în cadrul Salonului de Autovehicule Comerciale de la Hanovra (IAA), a ajuns în premieră în România, la sfârșitul lunii octombrie.

Autobuzul va fi prezentat în cadrul unor evenimente locale, organizate în trei orașe din România: București, Cluj-Napoca și Iași. „Pe termen mediu și lung, autobuzele electrice precum eCitaro implică costuri de operare mai reduse, datorită tehnologiilor de care dispun", a declarat Bogdan Aldea, Sales & Marketing Buses, Mercedes-Benz România.

https://www.economica.net/mercedes-benz ... 75743.html

 


Re: Mercedes-Benz eCitaro CiprianTRB

Se cunoaște data în care va fi prezentat la București?

 


Re: Mercedes-Benz eCitaro Victor92

Primele 3 autobuze Mercedes-Benz eCitaro circula de cateva zile si in Wiesbaden  :D

10 autobuze vor fi livrate anul acesta, iar in total vor circula 56 de unitati.

In cadrul evenimentului de introducere pe traseul a noilor autobuze a fost prezent si Till Oberwörder, Head of Daimler Buses.

11.jpg (79.47 KB; downloaded 3704 times)


Mai multe detalii gasiti aici: https://media.daimler.com/marsMediaSite ... tYnM!&rs=0

 


Re: Mercedes-Benz eCitaro punmeister

eCitaro G.

Fully-electric Mercedes-Benz eCitaro G articulated bus complements the electric range from Daimler Buses

Next milestone on the way to locally emission-free local public transport
There are already more than 60 definite orders for the new Mercedes Benz eCitaro G
Solid-state batteries: innovative battery technology, a pioneering achievement in automotive construction
Mercedes-Benz electric drive campaign: innovative and leading-edge technological mobility solutions


The fully-electric driven eCitaro G articulated bus increases the product range of the Citaro city bus family. It is another important step on the way to more environmentally friendly towns and cities offering a better quality of life. With the new fully-electric articulated bus, Mercedes-Benz is further expanding its role as a technological pioneer: shortly after its market launch, the new articulated bus will be available with new battery technologies. This includes being the first bus in its category to be equipped with innovative solid-state batteries.

Milestone on the way to locally emission-free local public transport

Transport operators have been waiting for this city bus: there are already definite orders for over 60 of the new eCitaro G from half a dozen towns and cities – and the number continues to grow. First deliveries to several transport operators are planned for this year.

With this bus, Mercedes-Benz is consistently continuing the electrification of city buses. Two years ago Daimler Buses presented the eCitaro, a fully-electric driven solo regular service city bus. Today, the battery-electric eCitaro is already a series production vehicle manufactured at the Mannheim plant. There are now hundreds in regular operation in many European towns and cities. The eCitaro G now follows; the first fully-electric driven articulated bus bearing the three-pointed star which, depending on the version, can transport up to 146 passengers.

"I am really very pleased that our Mercedes-Benz eCitaro has established itself very well since its market launch. This shows that we are on the right track, offering products that our society wants and that our customers can work with. With the eCitaro as an articulated bus variant, we are consistently continuing the electrification of city buses: the eCitaro G will be equipped with innovative solid state batteries on request. In doing so, we are setting the course for sustainable and efficient passenger transport in urban centers," says Till Oberwörder, Head of Daimler Buses.

The articulated bus is ideal for operations in heavily-frequented towns and cities with large numbers of passengers and is an important factor for improving the quality of life in inner cities. The new eCitaro G combines the advantages of the well-proven Citaro G articulated bus with the extraordinary technology of the eCitaro and with revolutionary technologies for battery and electric drives.

Solid-state batteries: innovative battery technology, a pioneering achievement in automotive construction

The eCitaro G is being launched with the NMC variant of lithium-ion batteries that have proved their worth many times in the eCitaro solo bus. The next stage of evolution has already been defined. It is expected that Mercedes-Benz will increase the performance of the eCitaro G this year by switching to a new generation of NMC batteries. This will increase capacity considerably from 292 kWh to up to 396 kWh. The range of the articulated bus will be increased accordingly.

At the same time the eCitaro G is beginning a new chapter with innovative solid-state batteries to store energy. They will be optionally available as a second possible technology. Their huge bonus: solid-state batteries are characterised by high energy density and a particularly long service life. Chemically speaking these are lithium-polymer batteries. They are known as solid-state batteries because the usually liquid electrolyte is in solid form. Also raw materials such as cobalt, nickel and manganese are not used for this type of battery. Equipped with seven battery packs, the eCitaro G achieves a remarkable total capacity of 441 kWh and thus guarantees ranges typical of city bus operations.

As the use of solid-state batteries is extremely restricted for fast and thus intermediate charging, the battery technology covers other usage profiles than lithium-ion batteries (NMC). They, on the other hand, are ideal for fast charging whether during breaks between journeys at the depot or along the route. That is why Mercedes-Benz is pursuing a two-fold strategy and is offering the eCitaro G with both battery technologies as an option. Thus the new eCitaro G is a custom-made articulated bus which flexibly adapts itself to the various operational strategies of transport companies.

Mercedes-Benz electric drive campaign: innovative and leading-edge technological mobility solutions

With the introduction of the eCitaro G, Daimler Buses is continuing its promised plan to consistently introduce electro mobility to city buses and underscores its innovation and technology leadership. One of the aims of Daimler Buses is to shape and develop the future of global (bus) mobility in a responsible way. The next step is already clear: from 2022 the range of the eCitaro and eCitaro G will be increased yet again with a fuel cell as a range extender. This technology eliminates the need for intermediate charging and the complex infrastructure required for it in almost all cases. Nothing stands in the way of locally emission-free local public transport.


https://media.daimler.com/marsMediaSite ... wNjI2&rs=0
20C0146_014.jpg (334.95 KB; downloaded 3323 times)
20C0146_019.jpg (237 KB; downloaded 3323 times)
20C0146_071.jpg (293.86 KB; downloaded 3324 times)
20C0146_046.jpg (306.51 KB; downloaded 3325 times)
20C0146_063.jpg (290.3 KB; downloaded 3322 times)
20C0146_017.jpg (287.27 KB; downloaded 3327 times)
20C0146_022.jpg (328.9 KB; downloaded 3322 times)
20C0146_045.jpg (257.35 KB; downloaded 3323 times)

 


Re: Mercedes-Benz eCitaro WT_fan06

eCitaro G  :shock:  :shock:



 


Re: Mercedes-Benz eCitaro WT_fan06

Să explorăm și un eCitaro mai deosebit, anume varianta pentru UK clasică, având volanul pe partea stângă și o singură ușă.

Șoferul ne arată funcțiile autobuzului și apoi ne "ia" la un test drive. Foarte informativ clipul.



 


Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Mercedes-Benz  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use