Zona metropolitană BucureștiIstoria transportului în comun din București şi IlfovIstoria rețelei de tramvai din București

 

Topic: Calea Grivitei - Sos. N. Titulescu

15 posts, 413 views
 
Go to page:  1 2
 
 

📖 Pagination options
Calea Grivitei - Sos. N. Titulescu oache81

Linia 31 mergea de la Gara pana la Laromet, intre 1995 si 1999 sigur circula. Pe urma a avut o pauza si a revenit dar nu mai tin minte cand exact

 


Re: Laromet - V. Parvan inainte de modernizare (linia 20) PTMZ

A revenit pe traseul Gara de Nord - Depoul Victoria în 2007, când s-a modernizat linia lui 34.

 


Re: Laromet - V. Parvan inainte de modernizare (linia 20) shoppy

Sigur nu, in 1990 s-au suspendat tramvaiele pe Grivita ca a inceput metroul, au ramas doar 20, 24 si 45 pe Mihalache("Unumai" pe vremea aceea) si probabil 55 o vreme pe Expozitiei.

 


Re: Laromet - V. Parvan inainte de modernizare (linia 20) Puss in Boots

Vorbesti de calea Grivitei de la Titulescu incolo? Eu imi aduc aminte de tramvaie in zona aia sau macar de linii. Vag ce-i drept, dar era dupa 90, cam 93-94.

 


Re: Laromet - V. Parvan inainte de modernizare (linia 20) shoppy

Da, de la Titulescu incolo s-au pastrat liniile si nu stiu ce circula, dar doar 20 ajungea la Laromet, nu era nici un 31 pe Mihalache.

 


Re: Laromet - V. Parvan inainte de modernizare (linia 20) andrei11

Ei s-au apucat de M  4 în toamna lui 1989, deci cu siguranță de atunci nu mai exista nici un tramvai pe toată Grivița.  Nu știu ce s-a întâmplat cu  liniile, le-or fi scos în timp, dar cu siguranță n-a ma circulat niciun tramvai pe Griviței de pe vremea << Ceaușescu >>. ( De la Clăbucet la Titulescu )

 


Re: Laromet - V. Parvan inainte de modernizare (linia 20) Costin

Dupa Titulescu erau, parca, 34, 46 si 52 si au tot fost, pana au inceput Podul Basarab.

 


Re: Laromet - V. Parvan inainte de modernizare (linia 20) andrei11

Eu mă refeream la porțiunea între Titulescu / Griviței - Griviței - până la Ion Mihalache.
34 / 46 din câte știu eu n-au circulat niciodată pe Griviței ( porțiunea precizată  mai sus ). Adică n-au ajuns niciodată la Clăbucet. Poate mă înșel. Oricum liniile între gară și Titulescu au dispărut definitiv odată cu construcția stației de metrou GdN 1. Implicit și capul de la Nuferilor ?

 


Re: Laromet - V. Parvan inainte de modernizare (linia 20) shoppy

Cand a inceput metroul pe Grivita in 89 s-au sapat gropile de la Grivita si 1 Mai iar in dreptul lor traficul si troleibuzele s-au deviat pe partea cu Atelierele CFR, intre cele 2 gropi liniile au ramas, dar oricum erau cu piatra cubica asa ca s-au transformat in parcare, asta a durat pana prin 96 cand Grivita a fost inchisa total si sapata de la Clabucet pana la Grant, disparand astfel si liniile.
Cel mai probabil prin 97 cand s-a refacut Grivita s-a facut la pachet si scoaterea liniilor si refacere intre Grant si Titulescu.

 


Re: Laromet - V. Parvan inainte de modernizare (linia 20) Costin

andrei11 wrote:
Eu mă refeream la porțiunea între Titulescu / Griviței - Griviței - până la Ion Mihalache.
34 / 46 din câte știu eu n-au circulat niciodată pe Griviței ( porțiunea precizată  mai sus ).

Corect. Eu ma refeream la portiunea Gara - Titulescu, unde aceste linii au circulat multa vreme dupa 90.


andrei11 wrote:
Oricum liniile între gară și Titulescu au dispărut definitiv odată cu construcția stației de metrou GdN 1. Implicit și capul de la Nuferilor ?

Or fi fost scoase atunci, dar apoi au fost puse la loc, iar tramvaiele au circulat asa cum am mentionat mai sus, pana la inceperea constructiei Basarabului. Capatul de la Nuferilor a disparut parca pe la sfarsitul anilor 90, independent de orice alt eveniment major in constructiile bucurestene :)

 


Re: Laromet - V. Parvan inainte de modernizare (linia 20) oache81

31 avea capat la gara(venind de pe Titulescu prin Cuza),  pe urma facea dreapta pe Calea Grivitei,  dreapta pe Titulescu facea stanga pe Dr Felix si stanga pe urma pe 1 Mai si mergea in continuare fix pe traseul lui 20.
Liniile de pe Grivita intre gara si Basarab au fost scoase abia la construirea pasajului Basarab.
Pe sensul celalalt pe bucata respectiva din Calea Grivitei adica dinspre Basarab spre gara circula 52( cand inca era bucla la Berthelot)  si a mai  circulat si 45 o perioada,  care facea stanga la Piata Matache si intra la loc pe actualul traseu spre Piata Victoriei(peste pasaj)

Pe partea cealalta spre Calbucet nu tin minte sa fi circulat decat 6 si 10(cred ca erau si altele dar astea erau cele mai cunoscute)lumea mai in varsta si acum mai zice capul lui 6 si 10, dar pana prin 85-86 maxim

 


Re: Laromet - V. Parvan inainte de modernizare (linia 20) Beaver_27

Există poze cu rețeaua de tramvaie de pe Griviței?

 


Re: Laromet - V. Parvan inainte de modernizare (linia 20) andrei11

Sunt o mulțime. Luate la întâmplare de pe forumul lui Cătălin.
1.jpg (118.72 KB; downloaded 4386 times)
2.jpg (117.77 KB; downloaded 4388 times)
3.jpg (167.13 KB; downloaded 4396 times)
4.jpg (108.16 KB; downloaded 4383 times)
5.jpg (62.85 KB; downloaded 4382 times)
6.jpg (147.75 KB; downloaded 4393 times)

Ultima poză pare a fi din porțiunea Pasarela pietonală  Basarab - Podul Grant
7.jpg (87.34 KB; downloaded 4399 times)

 


Re: Laromet - V. Parvan inainte de modernizare (linia 20) macheta218

Linia 31:Laromet - 1 Mai - Gara de Nord de la Depoul Victoria 6081/6281.
6081 Calea Grivitei.JPG (297.97 KB; downloaded 4342 times)

 


 
Go to page:  1 2
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Istoria rețelei de tramvai din București  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420787 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use