Regiunile RomânieiInițiative și proiecte inter-regionale sau inter-județene

 

Topic: Ministerul Dezvoltării - achiziție 49 de tramvaie de 18m unidirecționale

310 posts, 66582 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 23
 
 

📖 Pagination options
Ministerul Dezvoltării - achiziție 49 de tramvaie de 18m unidirecționale micutzu

Municipii beneficiare: Ploiești (20), Galați (10), Brăila (10), Botoșani (9)

Notă: inițial, au fost două proceduri distincte: una pentru 40 de tramvaie pentru Ploiești, Galați și Brăila, precum și una pentru 9 tramvaie pentru Botoșani. Ambele au fost anulate pe motiv de neconformitate a ofertelor depuse. Ulterior, datorită specificațiilor similare, toate cele 4 loturi au fost comasate și relansate într-o singură procedură de achiziție.

 


Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP punmeister

MDRAP a publicat pe SICAP licitatia pentru 40 de tramvaie noi de 18m, din care:
- 10 sunt pentru Braila.
- 20 sunt pentru Ploiesti.
- 10 sunt pentru Galati.
Pret pe bucata: 1,7 milioane de euro fara TVA.
http://e-licitatie.ro/pub/notices/c-noti ... 00041287

 


Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP ticker

Sa vezi ce intra Astra pe fir.  :D

Caietul de Sarcini atasat.
CS Tv 18 m .docx
CS Tv 18 m .docx (708.46 KB; downloaded 347 times)

 


Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP WT_fan06

Rușine națională aceste tramvaie de 18 metri. În loc să ia cu 3-4 segmente ca să încurajeze oamenii să folosească aceste mijloace de transport, să circule lejer, ei iau tramvaie minuscule cu capacitate de autobuz doar de ochii lumii, uite dom'le au luat tramvaie noi, nu ca să îmbunătățească în mod real condițiile de transport. Sigur, sunt LF, dar asta pentru că nimeni nu mai produce nimic cu podea ridicată. Risipă enormă de resurse - atâta infrastructură de transport ca să o folosești pentru niște autobuze pe roți. Măcar 3 segmente să fi avut, nu două cât sunt acum.

Penibil!!!

 


Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP punmeister

Fata de un autobuz articulat, tramvaiul este modular, deci ii pot adauga oricand inca un modul. La Potsdam s-a facut asa ceva cu tramvaiele Combino cu 5 module carora li s-au adaugat inca 2 module.
https://www.railjournal.com/passenger/l ... mbino-lrv/
Sau daca tramvaiele sunt dotate cu cuple electrice Schaku, le pot cupla cate doua la orele de varf.

 


Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP WT_fan06

Da? Atunci la V3A de ce n-au mai adăugat un modul?  :twisted:
Nu-mi spune că tu te aștepți să mai primească un modul ulterior. Cum au fost făcute așa rămân, părerea mea. Nici măcar să le cuplezi nu e rentabil. În loc de cuplu la 15 minute mai bine două tramvaie la 7 minute...

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP ADK

În Ploiești au de gând să (re)dezvolte și rețeaua electrică? fiindcă cele 20 de tramvaie noi plus actualele 30 de Tatre mi se par multe pentru Ploiești.

 


Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP Puss in Boots

1. Nu stiu cat de raspandit sau de unic e cazul celor din Potsdam. Eu unul nu auzisem nici de el.
2. Sa te astepti la orice din partea URAC pt V3A altceva decat o spoiala e iluzie totala (dincolo e totusi vorba de Siemens). N-ar fi fost rau ca la orice RK sa se mai adauge un sector (nu cred ca era tehnic imposibil pentru ca V3A nu e cine stie ce minune inginereasca) si astfel sa sporim capacitatea pe aceleasi tramvaie. Era si asta o idee in asteptarea tramvaielor noi. Daca ne apucam prin anii 2000-2010 de ea, pana acum cred ca toate V3 erau V4. Pana si CH PPC-urile puteau fi gandite cu o articulatie in plus. O fi fost vreun motiv tehnic ceva, altfel mi se pare doar prostie si lipsa de viziune.
3. Evident ca raman asa. 18m e foarte putin dar e autentic pentru Astra.
ADK wrote here:
În Ploiești au de gând să (re)dezvolte și rețeaua electrică? fiindcă cele 20 de tramvaie noi plus actualele 30 de Tatre mi se par multe pentru Ploiești.

Nu cred. Nu am citit nimic in sensul asta plus ca nu e trendul pe la noi sa se inmulteasca liniile de tramvai. E deja o realizare pastrarea lor daramite sa faci unele noi. Exclus. Romanii stiu mai bine mereu ce e mai bine. Asa ca o sa taie serios din Tatre, o sa pastreze pt piese, si o sa dea cui mai are nevoie (Galati, Cluj, Oradea....care si ele au tramvaie noi in planuri si propriile KT-uri de unde sa ia piese daca le reduc numarul).

 


Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP punmeister

Da, cazul Potsdam este unic. Ideea era ca se pot adauga module in plus.

 


Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP Cristi N

La Ploiești exista un proiect pentru crearea unei noi strazi intre Gara de Sud si Gara de Vest. Intr-unul din proiecte legatura respectiva avea si tramvai, acum ramane de vazut daca se va implementa varianta "full option" sau va disparea linia de tramvai.

 


Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP Puss in Boots

Pariez ca va fi partea a doua cu disparitia din proiect a liniei de tramvai. Si chiar daca o vor face, distanta nu e colosala, ar putea prelungi capatul lui 101 la Gara de Vest si n-ar fi nevoie de multe tramvaie in plus. Sa faci un traseu strict intre Gari nu stiu daca e chiar o solutie, sau daca da, nu bagi multe vagoane oricum.

 


Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP bercenicity

punmeister wrote here:
Da, cazul Potsdam este unic. Ideea era ca se pot adauga module in plus.

Si Dublin.
Si Montpelier.
Si Nisa.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP ADK

Nu are are rost tăierea Tatrelor, abia de le-au cosmetizat. :roll: Cât despre linii, doar să (re)bage vechea linie 103 Gara de Sud-Gara de Vest dar asta ar însemna să desființeze linia 2.

 


Re: Achizitii de tramvaie noi prin MDRAP Cristian P.

Așa cum se specifică și în caietul de sarcini privind achiziția celor 20 de tramvaie pentru Ploiești,acestea vor fi destinate traseelor 101 și 102.
Nu există în plan nicio extindere a liniilor de tramvai, iar legătura dintre Gara de Vest şi Gara de Sud va fi realizată cu troleibuze.
Tramvaiele care circulă în prezent vor fi casate/donate, cu excepția KT4DM -urilor( 6 vagoane de rezervă ).

Un nou traseu de troleibuz în Ploieşti, care să lege Gara de Sud şi Gara de Vest

Conducerea Primăriei Ploieşti intenţionează să extindă, în următorii ani, cel puţin unul dintre traseele de troleibuz din municipiu, care să asigure legătura dintre Gara de Vest şi Gara de Sud. Infrastructura aferentă, pentru a permite introducerea troleului pe această rută, urmează să fie realizată printr-un proiect european, pregătit de câţiva ani de municipalitate, care prevede crearea unei noi legături rutiere între cele două gări, prin prelungirea străzii Libertăţii, din zona de Vest, şi unirea ei cu Depoului.

Proiectul va presupune, foarte probabil, şi lărgirea străzii Depoului, şosea care porneşte din zona capătului de linie al traseului 7, trece pe lângă aşa-zisul pod de lemn şi merge până în faţa Gării de Sud. Pentru întregul obiectiv de investiţii va fi nevoie şi de exproprierea unor terenuri deţinute de privaţi sau de CFR.

În plus, se doreşte şi reconfigurarea totală a zonei din faţa Gării de Sud, delimitată de BIG şi staţia Coreco, crearea aici de noi peroane pentru transportul public şi modificarea şi reabilitarea fântânii arteziene din centru. La prima prezentare publică a acestui proiect, în urmă cu mai bine de un an, consultanţii sugeraseră mai multe soluţii tehnice, una dintre ele vizând chiar amenajarea unei parcări subterane în acest permiteru, la care între timp Primăria foarte probabil a renunţat, posibil de teama costurilor, posibil de teama duratei mari de execuţie care ar fi presupus şi închiderea traficului în zonă.

Sursa : https://www.telegrama.ro/administratie/i ... est.html

 


 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 23
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Inițiative și proiecte inter-regionale sau inter-județene  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420712 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use