Totul despre transporturi şi infrastructura adiacentăTransport rutierTramvaie

 

Topic: Astra Arad (Imperio, Autentic)

216 posts, 114490 views
 
Go to page:  1  ... 10 11 12 13 14 15 16
 
 

📖 Pagination options
Re: Astra Arad (Imperio, Autentic) Puss in Boots

I-as zice pestisorului de aur, daca ar fi vreunul prin preajma, ca pe langa nr de parc 500 al tramvaiului Moderus Gamma de mai sus sa scrie "...Moderus pentru Bucuresti". I s-ar ridica statuie cui ar reusi performanta asta :D evident, e utopica. E o suma uriasa de bani. Poate in 20 de ani cu tot cu fonduri europene si imprumuturi. Dar si alea uriase. Plus ca mai trebuie si o gramada de alte lucruri. Poate trolee Astra Arad si suntem si patrioti.

 


Re: Astra Arad (Imperio, Autentic) ByOnu

Cristy, daca nici ala nu este un push cu dedicatie la care s-au permis prototipuri... nu stiu ce altceva este. Dupa cum vezi, orice companie locala are nevoie de un push pe piata domestica, ceva ce la noi nu s-a intamplat.

Nici mie nu imi place Autenticul, e o ironie trista.

Cinste polonezilor, dar noi n-am fi vorbit azi despre ei (la fel cum nu se vorbeste nici de Imperio) daca autoritatile lor nu ar fi construit mediul propice.

 


Re: Astra Arad (Imperio, Autentic) Goldmund

Puss in Boots wrote:
Oi fi n-oi fi patriot, dar din cele doua Autenticul sigur n-ar fi prima mea optiune.

Cromatic e infect, fara nici un gust. Forma tramvaiului romanesc apartine anilor '90 dintr-o tara "in curs de dezvoltare", exact precum VW-urile produse in anii '90 in Brazilia...Tehnic o fi cel mai fiabil si bun tram la ora actuala.

 


Re: Astra Arad (Imperio, Autentic) Goldmund

Dezinteres pentru tramvaie(produse in Romania)?
https://www.metro-report.com/news/news- ... ender.html

 


Re: Astra Arad (Imperio, Autentic) punmeister

La ce te referi prin dezinteres? La faptul ca la Cluj, Oradea si Galati s-a bagat doar Astra?

 


Re: Astra Arad (Imperio, Autentic) Puss in Boots

Da, nu prea inteleg nici eu. Detaliaza. Lipsa de interes e a celorlalti producatori si probabil tine cont de mai multi factori din care unul poate fi si felul cum sunt facute caietele de sarcini si faptul ca la 70% sau mai mult criteriu pret, cu o bucata de tabla nu prea poti concura daca tii la obrazul tau.

 


Re: Astra Arad (Imperio, Autentic) punmeister

Problema nu e neaparat pretul ci faptul ca sunt contractele mici si de tip acord-cadru.

 


Re: Astra Arad (Imperio, Autentic) Linia 43

Siemens ,pe pagina proprie  a diviziei:

In Romania, we deliver e-components to our partner Astra Vagoane for the 44 new Imperio trams for the cities Cluj and Oradea. The Imperio trams are based on the Combino Plus platform and have been already in operation in Arad since 2014. In 2012, ASTRA Vagoane signed the license contract for Combino Plus Platform and ordered from Siemens 10 sets of components for metre-gauge trams. Learn more about our #tram solutions worldwide: https://sie.ag/2H6iYCs #passengerexperience


https://www.facebook.com/SiemensMobilit ... =3&theater

 


Re: Astra Arad (Imperio, Autentic) WT_fan06

Singurul producator de tramvaie din Romania abia face fata cererii: Dupa 40 de ani in care orasele nu au cumparat nimic, acum toate vor in acelasi timp

Fabrica de tramvaie detinuta de Astra Vagoane Calatori Arad ar urma sa livreze 62 de garnituri din modelele Imperio si Autentic in patru mari orase din Romania, in urma licitatiilor organizate de administratiile locale si la care societatea a fost singurul ofertant, in doua cazuri existand optiunea de livrare suplimentara, in total, a inca 28 de tramvaie.

Arad - 10 tramvaie
Cluj-Napoca - 24 de tramvaie
Galati - 18 tramvaie
Oradea - 10 tramvaie

In total, fabrica ar urma sa produca si sa livreze in tara cel putin 62 de tramvaie, la care se mai pot adauga 28, pentru ca in doua orase s-a prevazut optiunea de suplimentare a comenzilor.

Omul de afaceri Valer Blidar, care controleaza fabrica de material rulant Astra Vagoane Calatori Arad, a declarat, joi, pentru AGERPRES, ca a fost singurul ofertant la licitatia ce s-a desfasurat la Arad pentru zece tramvaie noi si care s-a incheiat in urma cu cateva zile. In acest context, fabrica ar urma sa semneze contractul de livrare dupa ce perioada de evaluarea a ofertei va fi incheiata.

"In cazul municipiului Oradea, in prima etapa vom livra 10 tramvaie, dar exista optiunea pentru inca 10, iar la Arad, pe langa cele 10 de la licitatie, exista optiunea extinderii achizitiei cu alte 18", a declarat Blidar.

Intrebat de capacitatea la care lucreaza fabrica de tramvaie din Arad, omul de afaceri a spus ca noile contracte vor conduce la angajarea a cel putin o suta de oameni, pentru a se face fata productiei.

"Ultimii doi ani au fost destul de tristi pentru fabrica noastra, pentru ca am lucrat la doar 30% din capacitate, dar in prezent lucram la 60%. Vom creste si mai mult si vom fi nevoiti sa angajam cel putin 100 de oameni pentru a ne onora obligatiile. Jumatate dintre oamenii ce vor fi angajati provin din scoala noastra de meserii, unde avem toate cele opt specializari necesare fabricilor pe care le detinem", a afirmat Valer Blidar.

Omul de afaceri a adaugat ca in tara "au inceput sa fie organizate licitatii pentru tramvaie in aproape toate orasele care au acest tip de transport".

"Cu toate acestea, la unele licitatii nu putem participa din cauza unei conditii pe care nu o intelegem, fiind cerute tramvaie cu o lungime mai mare decat orice se produce in tara noastra. Noi vom livra in Romania, in baza contractelor pe care le avem, cele doua modele, Imperio, cu lungimi de 27 sau 36 de metri, si Autentic, care este un concept propriu si are o lungime de 18 metri. Mai e si problema ca, dupa 40 de ani in care orasele nu au cumparat tramvaie noi, acum toate vor in acelasi timp si cu livrare in decurs de un an, ceea ce este foarte greu. Cu toate acestea, fabrica noastra a avut la licitatii nu doar avantajul pretului scazut, dar si termenul de livrare mic", a spus Blidar.

Referitor la licitatia organizata in Arad, primarul Gheorghe Falca a confirmat, intr-o postare pe Facebook, ca a existat un singur ofertant, adaugand ca pe langa cele 10 tramvaie ar urma sa fie cumparate alte 18.

"S-a incheiat perioada de depunere a ofertelor la licitatia organizata de Primaria Arad in vederea achizitionarii a 28 de tramvaie noi. In prima etapa ne propunem sa innoim parcul Companiei de Transport Public cu 10 tramvaie, existand posibilitatea de extindere a contractului la 28 de garnituri noi. Ofertele primite parcurg etapa de evaluare tehnica si financiara, speram ca in scurta vreme sa aflam numele companiei care va furniza municipiului noile tramvaie. Investitia va fi realizata din fonduri europene", a scris Falca.

Municipalitatea aradeana a obtinut, in toamna anului trecut, o finantare de peste 16 milioane de euro, din fonduri europene, la care se adauga o finantare locala de aproape doua milioane de euro pentru achizitia celor zece tramvaie. Totusi, conform reprezentantilor administratiei locale, in urmatorii patru ani vor fi cumparate, in total, 28 de tramvaie noi, investitie estimata la 57 de milioane de euro.

Cu privire la contractele externe pentru tramvaie, Valer Blidar a spus ca exista unul cu o tara din Uniunea Europeana, insa deocamdata nu are acordul acestui client pentru a da publicitatii informatiile.

Fabrica de tramvaie din Arad are aproximativ 500 de angajati, iar impreuna cu fabrica de vagoane calatori grupul are peste 1.000 de salariati, potrivit Business24.

Sursa: http://www.business24.ro/companii/compa ... mp-1601639

-----------------------------------------------------------------------
Hai și cu București pe lista aceea!  :bere:

 


Re: Astra Arad (Imperio, Autentic) punmeister

De pe Tramclub citire:
zsizsi wrote:
In octombrie veti avea o surpriza: nu va semana acel tramvai cu Imperio mai degraba cu un Siemens Avenio. Nu am poze, poate peste cateva luni vor aparea imagini cu noul vagon aflat in constructie la Astra.

Oare sa fie asa?

 


Re: Astra Arad (Imperio, Autentic) Albert

E foarte posibil.

 


Re: Astra Arad (Imperio, Autentic) PTMZ

Viceprimarul din Oradea a spus că tramvaiul va fi special proiectat pentru Oradea, deci da, cel mai probabil e adevărat.

 


Re: Astra Arad (Imperio, Autentic) bercenicity

Poate rezolva și problema scaunelor de la boghiuri, care sunt pentru ologi.

 


Re: Astra Arad (Imperio, Autentic) punmeister

Ar putea sa le faca in configuratie 2+2 ca la Avenio.
Cu mentiunea ca culoarul o sa fie mai ingust fata de cel din poza
innenansicht_2.jpg (80.36 KB; downloaded 4165 times)

 


Go to page:  1  ... 10 11 12 13 14 15 16
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419403 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use