Topic: Discuții până la începerea lucrărilor
2393 posts, 416592 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
subway guru
Lasa ca-l <teleportam>, trecem direct la Star Trek...
Lasa ca-l <teleportam>, trecem direct la Star Trek...
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
punmeister
Eu zic ca ne poate face nea Elon un Hyperloop pana la OTP
Eu zic ca ne poate face nea Elon un Hyperloop pana la OTP
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
PTMZ
Păi parcă la Otopeni testase Coandă trenul în tub vidat, sau mă înșel eu?
A existat un proiect de monorail, aprobat de Ceașcă, dar nu s-a realizat, proiectat cu capătul la Otopeni.
Păi parcă la Otopeni testase Coandă trenul în tub vidat, sau mă înșel eu?
A existat un proiect de monorail, aprobat de Ceașcă, dar nu s-a realizat, proiectat cu capătul la Otopeni.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
shoppy
Justificarea nu are de a face cu incompetentii locali si de moment, aceste este punctul de vedere implementat peste tot de UE, adica strategie pe termen lung si proactiva in loc de reactiva(a-ti face iarna car si vara sanie cum se spune pe la noi, cu avantaje si dezavantaje).
Daca esti fortat ca in afara orasului sa faci linia 100% subteran inseamna ca acea zona este deja destul de dezvoltata, si, desi o sa ai o initial un numar mare de calatori generat de riverani, in viitor acel numar nu va creste prea mult si nici nu ajuti cu nimic extinderea orasului spre zone nedezvoltate sau crearea de alternative in infrastructura.
Daca PMB o sa fie in stare vreodata sa isi aplice strategia de dublare a numarului de strapungeri, adica o strapungere noua intre oricare 2 existente, atunci acea strapungere trebuie facuta, nu exista alternativa la ea. Nu spun sa se taie padurea in doua, unde ai padure de ambele parti poti sa faci pasaj ecologic, da , stiu, ar trebui sa colaboreze PMB, Metrorex, CNADNR, CFR Infra, un fel de imposibil la cub.
Eu unu cred ca mai bine s-ar face M6 subteran pe DN1 pana la aeroport pentru ca desi nu se poate face suprateran, sunt si multe case pe traseu iar zona va creste, iar strapungerea trebuie gandita cu prelungirea lui 5 pana la aeroport.
Justificarea nu are de a face cu incompetentii locali si de moment, aceste este punctul de vedere implementat peste tot de UE, adica strategie pe termen lung si proactiva in loc de reactiva(a-ti face iarna car si vara sanie cum se spune pe la noi, cu avantaje si dezavantaje).
Daca esti fortat ca in afara orasului sa faci linia 100% subteran inseamna ca acea zona este deja destul de dezvoltata, si, desi o sa ai o initial un numar mare de calatori generat de riverani, in viitor acel numar nu va creste prea mult si nici nu ajuti cu nimic extinderea orasului spre zone nedezvoltate sau crearea de alternative in infrastructura.
Daca PMB o sa fie in stare vreodata sa isi aplice strategia de dublare a numarului de strapungeri, adica o strapungere noua intre oricare 2 existente, atunci acea strapungere trebuie facuta, nu exista alternativa la ea. Nu spun sa se taie padurea in doua, unde ai padure de ambele parti poti sa faci pasaj ecologic, da , stiu, ar trebui sa colaboreze PMB, Metrorex, CNADNR, CFR Infra, un fel de imposibil la cub.
Eu unu cred ca mai bine s-ar face M6 subteran pe DN1 pana la aeroport pentru ca desi nu se poate face suprateran, sunt si multe case pe traseu iar zona va creste, iar strapungerea trebuie gandita cu prelungirea lui 5 pana la aeroport.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
andrei11
După gândirea ta Vlad Țepeș trebuia să se apuce direct să facă Intercontinentalul, nu să se mai chinuie cu << Centrul Vechi >>. Pe Vlad Țepeș l-am amintit la plesneală, nu el e resposabil de Centrul Vechi.
Ca să se mai realizeze încă o străpungere trebuie să mai vină unul de genul << bătut cu pumnul în masă >> să se mai realizeze.
Și așa cum am mai spus, UE nu e perfecțiunea întruchipată și nu e condusă de cei mai onești și profesioniști cetățeni.
După gândirea ta Vlad Țepeș trebuia să se apuce direct să facă Intercontinentalul, nu să se mai chinuie cu << Centrul Vechi >>. Pe Vlad Țepeș l-am amintit la plesneală, nu el e resposabil de Centrul Vechi.
Ca să se mai realizeze încă o străpungere trebuie să mai vină unul de genul << bătut cu pumnul în masă >> să se mai realizeze.
Și așa cum am mai spus, UE nu e perfecțiunea întruchipată și nu e condusă de cei mai onești și profesioniști cetățeni.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
shoppy
Asa au facut si grecii si spaniolii, au papat banii de la UE si au facut jdemii de autostrazi si magistrale CF care stau goale, tara e in faliment da aia e, nu vine nimeni sa le ia inapoi, vai saracii de ei ce prosti sunt aia(sarcasm).
Daca UE sunt prosti iar pe noi nu ne intereseaza viitorul mai departe de spitalul si azilul unde o sa stam noi astia batranii, atunci facem ca engelzii, plecam din UE si bagam tot bugetul in spitale si azile, ca pentru noi infrastructura oricum nu ne mai foloseste la nimic.
Asa au facut si grecii si spaniolii, au papat banii de la UE si au facut jdemii de autostrazi si magistrale CF care stau goale, tara e in faliment da aia e, nu vine nimeni sa le ia inapoi, vai saracii de ei ce prosti sunt aia(sarcasm).
Daca UE sunt prosti iar pe noi nu ne intereseaza viitorul mai departe de spitalul si azilul unde o sa stam noi astia batranii, atunci facem ca engelzii, plecam din UE si bagam tot bugetul in spitale si azile, ca pentru noi infrastructura oricum nu ne mai foloseste la nimic.
- survola
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
survola
Stați așa, că se implică Tiriac, nu vrea linie de tren spre aeroport, cică nu poate să-i funcționeze patinoarul dacă trece trenul pe lângă el.
Mare om, mare caracter.
Propune metrou (subteran). E ca și rezolvată treaba.
Stați așa, că se implică Tiriac, nu vrea linie de tren spre aeroport, cică nu poate să-i funcționeze patinoarul dacă trece trenul pe lângă el.
Mare om, mare caracter.
Propune metrou (subteran). E ca și rezolvată treaba.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
Goldmund
In 1975, ies in capatul stazii unde traiam si am intrebat, curios fiind, ce fac buldozerele pe malul drept al Dambovitei, iar cand am aflat ce faceau, devenisem cel mai mandru cetatean al planetei: in Bucuresti s-a dat drumul la un santier pentru primul metrou in Bucuresti!
Intre timp eu am plecat din tara, s-au construit magistrale de metrou(intre cartiere si uzinele bucurestene de atunci), iar familia revenea din ce in ce mai des in tara(din ce in ce mai des cu avionul pe parcursul ultimilor zece ani - biletele mai ieftine, prietenii de aici doreau si ei sa vada orasul dupa ce eu ii amenintam ca Bucuresti e Micul Paris si ca e..."ieftin")
Singura mare problema era cum ajungeam noi in oras de pe OTP, daca rudele si prietenii nu puteau sa ne astepte pe aeroport(taxiurile le incerci o data, de doua ori, dar nimeni nu sufera de masochsm incat sa mai ia vreun taxi vreodata in Bucuresti!) Exista un autobuz, prietenii au fost amendati cu toate ca si-au luat un bilet(dat de la ghiseu fals!), etc.. Toti ma intrebau de vreun tren suburban, de metrou...
Acum aud ca exista o finantare de 500 milioane euro doar pentru M6(pt. jumatare din magistrala?!) si iar ma bucur ca atunci in 1975, ma bucur pentru oras, pentru oameni.
In 1975, ies in capatul stazii unde traiam si am intrebat, curios fiind, ce fac buldozerele pe malul drept al Dambovitei, iar cand am aflat ce faceau, devenisem cel mai mandru cetatean al planetei: in Bucuresti s-a dat drumul la un santier pentru primul metrou in Bucuresti!
Intre timp eu am plecat din tara, s-au construit magistrale de metrou(intre cartiere si uzinele bucurestene de atunci), iar familia revenea din ce in ce mai des in tara(din ce in ce mai des cu avionul pe parcursul ultimilor zece ani - biletele mai ieftine, prietenii de aici doreau si ei sa vada orasul dupa ce eu ii amenintam ca Bucuresti e Micul Paris si ca e..."ieftin")
Singura mare problema era cum ajungeam noi in oras de pe OTP, daca rudele si prietenii nu puteau sa ne astepte pe aeroport(taxiurile le incerci o data, de doua ori, dar nimeni nu sufera de masochsm incat sa mai ia vreun taxi vreodata in Bucuresti!) Exista un autobuz, prietenii au fost amendati cu toate ca si-au luat un bilet(dat de la ghiseu fals!), etc.. Toti ma intrebau de vreun tren suburban, de metrou...
Acum aud ca exista o finantare de 500 milioane euro doar pentru M6(pt. jumatare din magistrala?!) si iar ma bucur ca atunci in 1975, ma bucur pentru oras, pentru oameni.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
andrei11
Aici exagerezi cu siguranță.
Asta-i legendă urbană, dacă era adevărat Esca se prindea !
Vezi că deocamdată NU se mai face metrou. S-au schimbat prioritățile.
viewforum.php?f=400
Sau NU :
viewtopic.php?f=348&t=1597&p=300716#p300709
Eu unul NU mai înțeleg nimic, miroase a POLITIK. Până nu văd Organizarea de șantier sau într-o parte sau în alta mă abțin de la alte comentarii. E teren minat.
Goldmund wrote:
...taxiurile le incerci o data, de doua ori, dar nimeni nu sufera de masochsm incat sa mai ia vreun taxi vreodata in Bucuresti !
Aici exagerezi cu siguranță.
Goldmund wrote:
Exista un autobuz, prietenii au fost amendati cu toate ca si-au luat un bilet (dat de la ghiseu fals!)...
Asta-i legendă urbană, dacă era adevărat Esca se prindea !
Vezi că deocamdată NU se mai face metrou. S-au schimbat prioritățile.
viewforum.php?f=400
Sau NU :
viewtopic.php?f=348&t=1597&p=300716#p300709
Eu unul NU mai înțeleg nimic, miroase a POLITIK. Până nu văd Organizarea de șantier sau într-o parte sau în alta mă abțin de la alte comentarii. E teren minat.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
sab
Da, nici macar UE nu finanteaza chiar orice avion...
Goldmund wrote:
Acum aud ca exista o finantare de 500 milioane euro doar pentru M6(pt. jumatare din magistrala?!) ...
Da, nici macar UE nu finanteaza chiar orice avion...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
subway guru
In principiu UE nu mai finanteaza niciun avion <la propriu> dar finanteaza transport public, problema lor e ca la cresterea economical nu stau <pe roze>, brexitul dur bate la usa, Trump canta la trompeta nu la sexofon, asa ca stau toti cu ochii pe portofel ca pe butelie...
In rest rabdare si tabacioc, pana se primeneste parlamentul european, se alege noua comisie si noii comisari, se blagosloveste noul program peste orizontul 20-20, sa fim noi sanatosi!
P.S.
@sab
Am comentat si <dincolo>, nu vreau sa ma repet...
In principiu UE nu mai finanteaza niciun avion <la propriu> dar finanteaza transport public, problema lor e ca la cresterea economical nu stau <pe roze>, brexitul dur bate la usa, Trump canta la trompeta nu la sexofon, asa ca stau toti cu ochii pe portofel ca pe butelie...
In rest rabdare si tabacioc, pana se primeneste parlamentul european, se alege noua comisie si noii comisari, se blagosloveste noul program peste orizontul 20-20, sa fim noi sanatosi!
P.S.
@sab
Am comentat si <dincolo>, nu vreau sa ma repet...
- omirica
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
omirica
În completarea mesajului lui Guru, merge vorba prin târg că nu se vor mai finanţa proiecte direct de Comisie, ci toţi banii dintr-o axă se vor vărsa într-un coş comun, de unde decide statul membru încotro dă.
Chestie care implică
1) avantaje: nu ne mai trezim de exemplu cu M6 finanţată jumate, ci toată
2) dezavantaje: poate ne trezim cu o magistrală Voluntari - Ciofliceni
Oricum, indiferent cum rămâne, verificările ex ante şi ex post vor fi la fel, dar cei de la Comisie nu mai au niciun cuvânt de spus pe oportunitate...
În completarea mesajului lui Guru, merge vorba prin târg că nu se vor mai finanţa proiecte direct de Comisie, ci toţi banii dintr-o axă se vor vărsa într-un coş comun, de unde decide statul membru încotro dă.
Chestie care implică
1) avantaje: nu ne mai trezim de exemplu cu M6 finanţată jumate, ci toată
2) dezavantaje: poate ne trezim cu o magistrală Voluntari - Ciofliceni
Oricum, indiferent cum rămâne, verificările ex ante şi ex post vor fi la fel, dar cei de la Comisie nu mai au niciun cuvânt de spus pe oportunitate...
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
orex
@subway guru
Nu cred ca-i problema nr. de TMB-uri, ca sa fie gata in termenul avansat de administratie, fie vorba intre noi. Dovada o constituie faptul ca, Varvara si mai apoi Filofteia, au plecat pe 25.09.2013, respectiv pe 21.11.2013 de la destinatia initiala (Academia Militara) si pe 15.01.2015, respectiv 17.01.2015 ajunsesera la punctul terminus PSS R Doamnei, cu toata intarzierea de la parc Dr. Taberei (https://monitorizari.hotnews.ro/stiri-i ... metrou.htm). Suntem la mai bine de 3 ani, de la acel eveniment, in 13.03.2019, si nici acum nu s-a reluat, integral, barem circulatia de suprafata, pe toata lungimea si latimea bd. Dr. Taberei, daramite s-o inauguram pe cea din subteran! Ma indoiesc ca au invatat ceva din experienta nefasta de pe M5.1 si tare mi-e teama ca se vom trage aceleasi ponoase si pe M6, chiar cu 4 TMB-uri puse, la un moment dat, simultan, la treaba.
PS
Daca s-ar intampla minunea asta sunt tare curios de unde-si vor lua atata curent, concomitent, ca 5.120Kw/h inseamna ceva consum!
@subway guru
Nu cred ca-i problema nr. de TMB-uri, ca sa fie gata in termenul avansat de administratie, fie vorba intre noi. Dovada o constituie faptul ca, Varvara si mai apoi Filofteia, au plecat pe 25.09.2013, respectiv pe 21.11.2013 de la destinatia initiala (Academia Militara) si pe 15.01.2015, respectiv 17.01.2015 ajunsesera la punctul terminus PSS R Doamnei, cu toata intarzierea de la parc Dr. Taberei (https://monitorizari.hotnews.ro/stiri-i ... metrou.htm). Suntem la mai bine de 3 ani, de la acel eveniment, in 13.03.2019, si nici acum nu s-a reluat, integral, barem circulatia de suprafata, pe toata lungimea si latimea bd. Dr. Taberei, daramite s-o inauguram pe cea din subteran! Ma indoiesc ca au invatat ceva din experienta nefasta de pe M5.1 si tare mi-e teama ca se vom trage aceleasi ponoase si pe M6, chiar cu 4 TMB-uri puse, la un moment dat, simultan, la treaba.
PS
Daca s-ar intampla minunea asta sunt tare curios de unde-si vor lua atata curent, concomitent, ca 5.120Kw/h inseamna ceva consum!
📖 Pagination options