MetrouȘtiri, noutăți și discuții despre metrou

 

Topic: Titluri de călătorie și sisteme de acces

1828 posts, 399863 views
 
Go to page:  1  ... 104 105 106 107 108 109 110  ... 131
 
 

📖 Pagination options
Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces punmeister

subway guru wrote:
Nu sunt de acord!!!
Legitimatie gratis, rambursata de ministerul (ne)educatiei doar pentru cei integralisti ce promoveaza toate examenele (la fel si la cfr), puturosii...la plata integrala!

Eu sunt de acord cu propunerea ta :))))

 


Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces subway guru

Aveam mai multe <vorbe grele> dar studentii trebuie sa inteleaga ca nu sunt neaparat o minoritate oropsita si nici una privilegiata, natia e dispusa sa-i sustina din toata inima doar pentru a se pregati cum se cade pentru a fi viitoarea noastra elita conducatoare, dar aceasta <intentie> trebuie si demonstrata, nu e doar un <drept> ci si o obligatie din partea celor impricinati, asa cum e si din partea <sponsorilor> lor, e o relatie biunivoca...

 


Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces BGP2597

subway guru wrote:
Nu sunt de acord!!!
Legitimatie gratis, rambursata de ministerul (ne)educatiei doar pentru cei integralisti ce promoveaza toate examenele (la fel si la cfr), puturosii...la plata integrala!
Altfel e un fel de pomana nejustificata pentru pomanagii chiulai...pe banii nostri, ai parintilor platitori de taxe din munca cinstita si onesta stropita din belsug cu sudoare pentru beizadelele altora...
:popa:


Sunt de acord. Toată chestia asta a ajuns mult prea departe și trebuie într-un fel reglementată. Însă cum facem? Ne ducem cu foaia matricolă la gară când vrem să luăm un bilet? E destul de greu să acorzi gratuitate în baza notelor la un nivel atât de larg (toate universitățile din țară), apoi vor apărea cei care se simt "discriminați" că cei care învață se plimbă pe banii statului și ei nu. Pentru diferențierea asta există bursele.

Părerea mea e că o rezolvare la toată nebunia asta s-ar găsi dacă s-ar mai tăia din procentele alea. Cred că un 75% e mai mult decât suficient, sau chiar și un 50% (cu condiția să fie pe bune 50% la toate rangurile). Recunosc că înainte să intre nebunia asta cu gratis oriunde, oricând visam să ajung prin diverse locuri din țară (Cluj, Timișoara), dar renunțam pentru că biletele de IR, chiar și reduse erau destul de scumpe.

 


Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces subway guru

Pai la facultate nu e la fel? De ce ar fi la <plimbare> altfel?
Eu as extinde logica si la pensionari, cine are pensii <speciale> sa faca bine si sa se scobeasca de bani in buzunar, ce e prostia asta comunistoida cu gratuitati fara discernamant?
P.S.
Sa nu cumva sa va inchipuiti ca am ceva impotriva tinerilor sau varstnicilor, dar e probabil momentul sa mai reconsideram anumite aspecte ca prea au luat-o lucrurile razna...si in niciun caz nu e in favoarea modului concret de gestionare cu <tibisirul> a problemei in era comunicatiilor globale si a inteligentei artificiale.

 


Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces PTMZ

O hibă de acces este la Piața Romană. Când scara rulantă ce iese de la peronul spre Pipera direct afară este defectă, intră lumea pe acolo, ca să evite porțile taxatoare. Cine pierde? Metrorex! Cel puțin, acum vreo lună intra lumea nestingherită la metrou pe acolo. Nu puteau să pună o barieră, ceva ca să blocheze accesul ilegal în caz de defecțiune? Sau o poartă de ieșire?

 


Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces andrei11

Păi Metrorexul e a statului, și dacă n-ar mai vinde cartele juma  de an  banii tot le vin.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces sab

Hiba de la Romana se stie. Unii coboara si cand scara functioneaza...

 


Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces cris_m

TibiV wrote:
Intotdeauna va exista un "varf" in perioada in care incep scolile, dupa care cozile se diminueaza ca valul foarte mult, deci care ar fi solutia ?

Tibi, Andrei a oferit una din solutiile la care ma gandeam si eu:

Andrei11 wrote:
Așa, dacă e să mă întrebați pe mine, pe fiecare carnet de student / elev ar trebui atașat un cod de bare, scanat la orice automat de vândut bilete și eliberat abonamentul.
Dacă se pierde carnetul anulat codul de bare respectiv.
Deci zăpăceala mare ar fi numai la început, când se eliberează carnetul de elev / student să se știe ce cod de bare revine unui carnet...
Habar n-am, e o idee așa, la repezeală, neelaborată.


Varianta de avarie si de scurta durata:
  • desfiintate casele speciale in restul anului si redeschise doar imediat dupa vacante cand e flux mult mai mare;
  • posibilitatea de cumparare a tuturor tipurilor de cartele la toate gheretele;
  • registre ca cele de la casele speciale puse la fiecare ghereta de la fiecare acces si colectate la final de zi;


Varianta optima asa cum o vede un student la calculatoare:
  • primele 2 de la cea de avarie;
  • echipamente electronice cu acces la sistemul centralizat de vanzare a abonamentelor de student/elev (in loc de clasica si rudimentara foaie si pix de acum);
  • crearea unui UID electronic (unic identificator) pentru fiecare carnet de student/elev de tipul cod de bare, QR code, sau chiar unui card de tipul ISIC;

________________
subway guru wrote:
Nu sunt de acord!!!
Legitimatie gratis, rambursata de ministerul (ne)educatiei doar pentru cei integralisti ce promoveaza toate examenele (la fel si la cfr), puturosii...la plata integrala!
Altfel e un fel de pomana nejustificata pentru pomanagii chiulai...pe banii nostri, ai parintilor platitori de taxe din munca cinstita si onesta stropita din belsug cu sudoare pentru beizadelele altora...sau pentru loazele proprii...
Iar loaza daca dovedeste ca nu merita n-are decat sa mearga la plimbare pe jos...
:popa:

Nici eu nu sunt de acord cu pomenile astea electorale. La CFR cel mult trebuia oferit pentru studentii din provincie gratuitate/un numar de 1-2 calatorii pe luna gratis intre orasul unde studiaza si orasul unde sta. Atat! Totusi, diferentierea asta intre studentul harnic si cel lenes nu este deloc fezbila si nici realizabila dpdv tehnic. In plus, ar ingreuna si mai mult procedura de achizitie, birocratie cat cuprinde etc. Cum am zis eu cu un UID electronic ar fi suficient.

 


Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces TibiV

cris_m wrote:
TibiV wrote:
Intotdeauna va exista un "varf" in perioada in care incep scolile, dupa care cozile se diminueaza ca valul foarte mult, deci care ar fi solutia ?

Tibi, Andrei a oferit una din solutiile la care ma gandeam si eu:
(...)

Cristi, ai gresit "adrisantul"...
https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=21&t=1691&start=1470#p296228
sab wrote:
Aici ai dreptate, numai ca lumea prefera sa cumpere inca de la casier, nu de la automat.
Tu care propui sa fie solutia ?
Dupa 14 decembrie, oricum majoritatea studentilor sunt plecati, iar cei care raman in Bucuresti pot sa evite aglomeratia cumparand de la cele 3 case deschise. Repet, nu am vazut aglomeratie la aceste case, astfel incat sa spunem ca "nu fac fata".
Intotdeauna va exista un "varf" in perioada in care incep scolile, dupa care cozile se diminueaza ca valul foarte mult, deci care ar fi solutia ?

 


Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces essco

E frumos ce propuneti voi. Dar trebuie sa tineti cont ca NU se va implementa nimic care sa presupuna introducerea unui cod de bare/ID pe carnetul de elev.
1) acel carnet nu este un document de identitate si
b) solutia ar implica costuri si sisteme de tinere a evidentei pe care scolile nu si le permit.

 


Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces andrei11

1) Codul de bare se  regăsește practic pe 99,9999999999 % din produse. Din aceste produse pe care se regăsește codul de bare 99,99999999999 % NU sunt documente de identitate.
2) Da mari costuri implică implementarea sistemului, nu-ți trebuie decât o mașinărie care generează coduri de bare, se găsesc pe toate drumurile, trebuie făcută corelația între CNP și codul de bare și un calculator banal care să țină evidența.
Explică-mi și mie prețurile exorbitante din fiecare școală de ținere a evidenței. A, dacă aplici << Metoda Metrorex >> cu pixul și creionul da, dar (sper) că nu e cazul...

 


Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces essco

Pai, daca faci cum spui la punctul 2, corelarea intre codul de bare si CNP, nu intram in zona legii de protectie a identitatii? Apoi, carnetele alea de note sunt niste cartoane ordinare. In 3-4 luni nu mai vezi cu lupa codul ala de bare, d-apoi cu cititorul.
Iarasi mi se pare ca vrem sa dam solutii care de care mai dificile...
Raman la ideea - spusa si de unii din voi mai sus - ca solutia cea mai simpla este vanzarea acestor prapadite de abonamente la toate, sau macar la 50-60% din statii. Nu vad de ce atata restrictionare la 11% din statii.

 


Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces cris_m

Asta zic si eu, care e problema acestor restrictii, mai ales ca nu se trec "live" in sistem acele date?

In ceea ce priveste legea prelucrarii datelor, nu exista conflicte, pentru ca si acum iti solicita CNP-ul. Atata doar ca se mai adauga un camp suplimentar (inca un UID), acel cod care poate fi scanat prin diverse mijloace spre a valida o actiune...

 


Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces subway guru

@PTMZ
La scara rulanta de la Romana Mrecsii au vrut de mult sa puna un turnichet care sa impiedice accesul pe contrasens dar s-a opus ferm ISU...ca sa nu se bareze o cale de evacuare esentiala in caz de <dezastru>

 


Go to page:  1  ... 104 105 106 107 108 109 110  ... 131
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri, noutăți și discuții despre metrou  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420531 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use