Topic: Discuții până la începerea lucrărilor
2393 posts, 416737 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
andrei11
M 6 de la Băneasa încolo...Ăsta până la Băneasa are șanse să se construiască.
_______________
Mi-a pica curentul ! Mai știe cineva de ce are stația Crângași 3 linii sau cum a apărut parcarea de laGdN 1 ?
_______________
Să nu spuneți că am luat-o razna, până se apucă ei efectiv de M 6.1 ( 1 Mai - Băneasa ) și M 6.2 ( Băneasa - Otopeni ) poate se schimbă strategia și se reia proiectul Crângași.
Mai știi cine a fost vizionarul ? Ei sau noi ?
PS : Discuțiile despre multimodal la M 4
M 6 de la Băneasa încolo...Ăsta până la Băneasa are șanse să se construiască.
_______________
Mi-a pica curentul ! Mai știe cineva de ce are stația Crângași 3 linii sau cum a apărut parcarea de laGdN 1 ?
_______________
Să nu spuneți că am luat-o razna, până se apucă ei efectiv de M 6.1 ( 1 Mai - Băneasa ) și M 6.2 ( Băneasa - Otopeni ) poate se schimbă strategia și se reia proiectul Crângași.
Mai știi cine a fost vizionarul ? Ei sau noi ?
PS : Discuțiile despre multimodal la M 4
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
Adrian Rosca
Fabulos, o sa avem Magistrala de metrou Chibrit-Ikea, cu halta in curte la Expozitiei. Nu ca amplasarea statiei Pajura ar fi mai fericita, acolo e "fundul" cartierului.
Fabulos, o sa avem Magistrala de metrou Chibrit-Ikea, cu halta in curte la Expozitiei. Nu ca amplasarea statiei Pajura ar fi mai fericita, acolo e "fundul" cartierului.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
TibiV
Corina Creţu: Probabil că în luna ianuarie vom aproba o parte a proiectului magistralei M6 de metrou
"Probabil că în luna ianuarie vom aproba o parte din magistrala M6, care este de la Bucureşti - Gara de Nord până la Ikea. Deci, o primă parte, după care autorităţile române vor construi în continuare, am înţeles, cu o bancă japoneză cealaltă parte, pentru că, din punctul nostru de vedere, soluţia propusă de autorităţile române nu este sustenabilă şi eligibilă", a spus Creţu la România Tv. Comisia Europeană a considerat că din punctul de vedere al analizei beneficiu-cost cealaltă parte a magistralei M6 ar fi mult mai profitabil să se facă suprateran, dar autorităţile române nu agreează această idee, a afirmat Creţu.
https://www.hotnews.ro/stiri-politic-22907826-corina-cretu-probabil-luna-ianuarie-vom-aproba-parte-proiectului-magistralei-m6-metrou.htm
Si a fost si la Digi24:
„Din punctul nostru de vedere, nu se justifică propunerea Guvernului privind realizarea unui metrou subteran. Noi am propus suprateran, pentru că este vorba de peste 200 de milioane de euro pe care le-am putea economisi dacă am merge suprateran, mai ales că de la Băneasa la Otopeni nu este o zonă intens populată sau care ar crea mari probleme”, a punctat Corina Crețu cu referire la proiectul unui metrou de la Ikea până la aeroport. „Am înțeles că Guvernul României a găsit deja un partener în Japonia de a face restul, de la Ikea, stația Tokyo, până la aeroport”, a completat ea.
https://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/corina-cretu-nu-se-justifica-propunerea-guvernului-de-realizare-a-unui-metrou-subteran-pana-la-aeroport-1063344
Corina Creţu: Probabil că în luna ianuarie vom aproba o parte a proiectului magistralei M6 de metrou
"Probabil că în luna ianuarie vom aproba o parte din magistrala M6, care este de la Bucureşti - Gara de Nord până la Ikea. Deci, o primă parte, după care autorităţile române vor construi în continuare, am înţeles, cu o bancă japoneză cealaltă parte, pentru că, din punctul nostru de vedere, soluţia propusă de autorităţile române nu este sustenabilă şi eligibilă", a spus Creţu la România Tv. Comisia Europeană a considerat că din punctul de vedere al analizei beneficiu-cost cealaltă parte a magistralei M6 ar fi mult mai profitabil să se facă suprateran, dar autorităţile române nu agreează această idee, a afirmat Creţu.
https://www.hotnews.ro/stiri-politic-22907826-corina-cretu-probabil-luna-ianuarie-vom-aproba-parte-proiectului-magistralei-m6-metrou.htm
Si a fost si la Digi24:
„Din punctul nostru de vedere, nu se justifică propunerea Guvernului privind realizarea unui metrou subteran. Noi am propus suprateran, pentru că este vorba de peste 200 de milioane de euro pe care le-am putea economisi dacă am merge suprateran, mai ales că de la Băneasa la Otopeni nu este o zonă intens populată sau care ar crea mari probleme”, a punctat Corina Crețu cu referire la proiectul unui metrou de la Ikea până la aeroport. „Am înțeles că Guvernul României a găsit deja un partener în Japonia de a face restul, de la Ikea, stația Tokyo, până la aeroport”, a completat ea.
https://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/corina-cretu-nu-se-justifica-propunerea-guvernului-de-realizare-a-unui-metrou-subteran-pana-la-aeroport-1063344
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
sab
Daca este sa judecam, nici suprateran nu este vreo mare scofala. Pur si simplu NU SE JUSTIFICA metrou pana la aeroport, aceasta este realitatea pe care ne-o transmite Comisia Europeana. Mai este si problema de aspect estetic, pe unde "tragi" hardughia supraterana.
Daca se face trenul, pun pariu ca se va renunta la acest tronson. Nu stiu ce naiba o sa facem cu imprumutul japonez, pentru care platim dobanzi, dar asta este treaba celor care l-au luat acum cativa ani...
Daca este sa judecam, nici suprateran nu este vreo mare scofala. Pur si simplu NU SE JUSTIFICA metrou pana la aeroport, aceasta este realitatea pe care ne-o transmite Comisia Europeana. Mai este si problema de aspect estetic, pe unde "tragi" hardughia supraterana.
Daca se face trenul, pun pariu ca se va renunta la acest tronson. Nu stiu ce naiba o sa facem cu imprumutul japonez, pentru care platim dobanzi, dar asta este treaba celor care l-au luat acum cativa ani...
- survola
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
survola
Pentru București nu e atât de important metroul până la aeroportul Otopeni, cât metroul până în orașul Otopeni.
Sau metroul ușor. Sau tramvaiul cu capacitate mare.
Ceva care să permită oamenilor să vină în oraș fără mașină, sau să o lase undeva într-o parcare.
Din păcate, și mă văd nevoit să repet ceva ce s-a tot spus aici, nu văd ca M6 să descongestioneze DN1.
Dar linia 5 prelungită până în Otopeni ar fi o soluție (sau o parte a ei).
Pentru București nu e atât de important metroul până la aeroportul Otopeni, cât metroul până în orașul Otopeni.
Sau metroul ușor. Sau tramvaiul cu capacitate mare.
Ceva care să permită oamenilor să vină în oraș fără mașină, sau să o lase undeva într-o parcare.
Din păcate, și mă văd nevoit să repet ceva ce s-a tot spus aici, nu văd ca M6 să descongestioneze DN1.
Dar linia 5 prelungită până în Otopeni ar fi o soluție (sau o parte a ei).
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
shoppy
Expertii UE au spus ca Tokyo - Aeroport se justifica suprateran, si fiind experti adevarati de aici rezulta niste lucruri:
- concluziile lor sunt corecte
- concluziile lor conteaza
- concluziile lor nu trebuiesc scrise cu CAPS
Expertii UE au spus ca Tokyo - Aeroport se justifica suprateran, si fiind experti adevarati de aici rezulta niste lucruri:
- concluziile lor sunt corecte
- concluziile lor conteaza
- concluziile lor nu trebuiesc scrise cu CAPS
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
andrei11
Mulți experți UE n-au habar pe ce lume trăiesc și nu am scris la mișto această afirmație. Mai lăsații în pace pe măgarii ăștia de experți. Acum ceva ani recomandau scoaterea gărilor din oraș, acum cică e bine să fie gara cât mai în centru. Acum câțiva ani au recomandat scoaterera liniilor de tramvai din oraș, acum se muncesc să le reintroducă. Acum ceva ani recomandau pasaje sub/supraterane pentru auto acum ori le dărâmă ori le transformă în alei de promenadă.
Metroul suprateran (sau teran ) nu e numai miere și lapte, are niște probleme pe care trebuie să le rezolve. Și destule. Hai să-i văd pe supraexperții ăștia europeni pe unde gândesc ei traseul metroului (supra)teran. Sunt plecați cu pluta.
Unele din neajunsurile teranului se văd acum în Popești Leordeni. Sau în cartierul 23 August cu linia cf spre Olteniței.
________________
Jean-Claude Juncker, ăsta-i mare pe la UE, să-și rezolve întâi apucăturile bahice și după aia să bată cu pumnul în masă.
PS 2 : E vorba de 3,5 km de cale dublă care ar intra în discuție.
1) N-ai pe unde s-o duci de la Băneasa în Orașul Otopeni
2) Te costă mai mult stâlpii de susținere decât bolțarii
3) E vorba de 2 stații, nu mai multe.
Experții UE lui Pește Prăjit, eu cred că cine a emis ipoteza asta cu suprateranul habar n-are unde vine Bucueștiul pe hartă. A scos raționamentul din burtă.
Mulți experți UE n-au habar pe ce lume trăiesc și nu am scris la mișto această afirmație. Mai lăsații în pace pe măgarii ăștia de experți. Acum ceva ani recomandau scoaterea gărilor din oraș, acum cică e bine să fie gara cât mai în centru. Acum câțiva ani au recomandat scoaterera liniilor de tramvai din oraș, acum se muncesc să le reintroducă. Acum ceva ani recomandau pasaje sub/supraterane pentru auto acum ori le dărâmă ori le transformă în alei de promenadă.
Metroul suprateran (sau teran ) nu e numai miere și lapte, are niște probleme pe care trebuie să le rezolve. Și destule. Hai să-i văd pe supraexperții ăștia europeni pe unde gândesc ei traseul metroului (supra)teran. Sunt plecați cu pluta.
Unele din neajunsurile teranului se văd acum în Popești Leordeni. Sau în cartierul 23 August cu linia cf spre Olteniței.
________________
Jean-Claude Juncker, ăsta-i mare pe la UE, să-și rezolve întâi apucăturile bahice și după aia să bată cu pumnul în masă.
PS 2 : E vorba de 3,5 km de cale dublă care ar intra în discuție.
1) N-ai pe unde s-o duci de la Băneasa în Orașul Otopeni
2) Te costă mai mult stâlpii de susținere decât bolțarii
3) E vorba de 2 stații, nu mai multe.
Experții UE lui Pește Prăjit, eu cred că cine a emis ipoteza asta cu suprateranul habar n-are unde vine Bucueștiul pe hartă. A scos raționamentul din burtă.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
sab
Suprateran poate sa insemne si la sol. Depinde cum vezi lucrurile...
Sa nu uitam ca tot niste astfel de experti, cand a fost sa dea bani, ne-au "sugerat" sa legam tronsonul NG-AS de cel din Militari, sa facem o magistrala. Noi tocmai dadusem niste bani pe un proiect de spargere a peretelui de beton de la linia 2 la Eroilor.. Adica expertii astia au viziune mai buna ca a noastra cateodata...
Suprateran poate sa insemne si la sol. Depinde cum vezi lucrurile...
Sa nu uitam ca tot niste astfel de experti, cand a fost sa dea bani, ne-au "sugerat" sa legam tronsonul NG-AS de cel din Militari, sa facem o magistrala. Noi tocmai dadusem niste bani pe un proiect de spargere a peretelui de beton de la linia 2 la Eroilor.. Adica expertii astia au viziune mai buna ca a noastra cateodata...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
subway guru
Bine zis, cateodata.
Hai sa ne apucam sa o facem ca bani pana la urma se vor gasi.
Bine zis, cateodata.
Hai sa ne apucam sa o facem ca bani pana la urma se vor gasi.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
andrei11
Da, știu, dar pe unde duci linia la sol unde faci stațiile și unde faci podurile / pasarelele pietonale ?
sab wrote:
Suprateran poate sa insemne si la sol.
Da, știu, dar pe unde duci linia la sol unde faci stațiile și unde faci podurile / pasarelele pietonale ?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
shoppy
Asta ca a spus UE sa scoatem garile din oras este contra a tot ce spun ei, cred ca ai inteles gresit.
Daca am avea minte am construi-o impreuna cu strapungerea DNCB - Avionului, ca si de strapungeri avem nevoie...
Asta ca a spus UE sa scoatem garile din oras este contra a tot ce spun ei, cred ca ai inteles gresit.
Daca am avea minte am construi-o impreuna cu strapungerea DNCB - Avionului, ca si de strapungeri avem nevoie...
12.jpg (337.84 KB; downloaded 2156 times)
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
WT_fan06
Dacă am construi așa metroul va avea și mai puțini călători, că evită Otopeniul și va concura cu trenul urban. Adică până la Tokyo e metrou, după e tren urban ...aleargă după doi iepuri și nu prinde niciunul. Metroul trebuie dus unde e aglomerarea urbană. Lângă străpungerea desenată ar trebui lăsat spațiu pentru un tramvai/metrou ușor, pentru ca dezvoltarea ulterioară să fie și durabilă. Ar putea chiar să fie tramvaiul 5, cu un capăt la Aeroport și un capăt la Mall Băneasa.
Dacă am construi așa metroul va avea și mai puțini călători, că evită Otopeniul și va concura cu trenul urban. Adică până la Tokyo e metrou, după e tren urban ...aleargă după doi iepuri și nu prinde niciunul. Metroul trebuie dus unde e aglomerarea urbană. Lângă străpungerea desenată ar trebui lăsat spațiu pentru un tramvai/metrou ușor, pentru ca dezvoltarea ulterioară să fie și durabilă. Ar putea chiar să fie tramvaiul 5, cu un capăt la Aeroport și un capăt la Mall Băneasa.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
subway guru
N-ai un culoar acceptabil.
Astea toate sunt jocuri de glezne cu substrat politic sau de alte considerente, hai sa ne facem ca facem dar nu facem, hai sa ne facem ca vrem dar de fapt nu vrem...ca ne <framanta> grija de altele, si pe ai nostri si pe ceilalti...gryjania mamii...
N-ai un culoar acceptabil.
Astea toate sunt jocuri de glezne cu substrat politic sau de alte considerente, hai sa ne facem ca facem dar nu facem, hai sa ne facem ca vrem dar de fapt nu vrem...ca ne <framanta> grija de altele, si pe ai nostri si pe ceilalti...gryjania mamii...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
andrei11
Sunt sigur că s-a studiat și problema metroului suprateran / la sol în studiile preeliminare.
Sunt sigur că s-a studiat și problema metroului suprateran / la sol în studiile preeliminare.
📖 Pagination options