Topic: Discuții diverse
783 posts, 229566 views
📖 Pagination options
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
shoppy
Apropo de desteptii de la RC, se intampla si la case mai mari:
( http://leenks.com/gallery2624-28.htm )
Apropo de desteptii de la RC, se intampla si la case mai mari:
( http://leenks.com/gallery2624-28.htm )
random-28.jpg (69.46 KB; downloaded 3528 times)
- punmeister
-
Posted:
-
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
BodoMinea
- Robert
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Robert
Deși întradevăr s-a furat mult la CFR și de către angajați și nimeni nu poate contesta acest fapt, să ajungem să spunem că ei nu au avut grijă...
Vreau să îmi spuneți câți dintre cei care ați comentat din acest punct de vedere aveți acasă scaune de birou vechi din anii 60 sau prizele sunt tot cele din 1975 când a fost gata blocul, că doar ați avut grijă de ele nu?
Deși întradevăr s-a furat mult la CFR și de către angajați și nimeni nu poate contesta acest fapt, să ajungem să spunem că ei nu au avut grijă...
Vreau să îmi spuneți câți dintre cei care ați comentat din acest punct de vedere aveți acasă scaune de birou vechi din anii 60 sau prizele sunt tot cele din 1975 când a fost gata blocul, că doar ați avut grijă de ele nu?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
shoppy
Cu scaunul treaca-mearga, dar priza de 220 s-a montat impreuna cu invertorul de 220 si frigiderul, chestie care sigur nu s-a facut nici in 60 nici in 75, ci mai incoace, deci nu avea cum sa se distruga prin cauze naturale.
Asa este munca la stat, este un loc caldut de unde nu te da nimeni afara, da si esti impreuna cu toti nepotii si leprele, or fi toate dotarile la privat, dar acolo imediat zbori afara pentru prima greseala mai mare, nu fac teorie ca unde este mai bine, asta o face fiecare, si se duce acolo unde ii este bine, si apoi nu se mai lamenteaza.
Cu scaunul treaca-mearga, dar priza de 220 s-a montat impreuna cu invertorul de 220 si frigiderul, chestie care sigur nu s-a facut nici in 60 nici in 75, ci mai incoace, deci nu avea cum sa se distruga prin cauze naturale.
Asa este munca la stat, este un loc caldut de unde nu te da nimeni afara, da si esti impreuna cu toti nepotii si leprele, or fi toate dotarile la privat, dar acolo imediat zbori afara pentru prima greseala mai mare, nu fac teorie ca unde este mai bine, asta o face fiecare, si se duce acolo unde ii este bine, si apoi nu se mai lamenteaza.
- Robert
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
ByOnu
Deja vad ca s-au inmultit cazurile cu prea multe bilete vandute si calatori care decid sa ia atitudine prin blocarea trenului.
De la ce data putem incepe sa cerem despagubiri de la operatorii feroviari de calatori pentru intarzieri? Treaba asta ar trebui promovata de media la greu. Sper ca tot mai multi sa ceara despagubiri / returnarea contravalorii. Abia atunci poate se va pune presiune pe sistemul feroviar.
Deja vad ca s-au inmultit cazurile cu prea multe bilete vandute si calatori care decid sa ia atitudine prin blocarea trenului.
De la ce data putem incepe sa cerem despagubiri de la operatorii feroviari de calatori pentru intarzieri? Treaba asta ar trebui promovata de media la greu. Sper ca tot mai multi sa ceara despagubiri / returnarea contravalorii. Abia atunci poate se va pune presiune pe sistemul feroviar.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Știri feroviare din România
andrei11
CFR - ul ? Eu l-aș desființa de tot, cel puțin cel de persoane. Mai mult încurcă...
PTMZ wrote:
După Metrorex și CE Oltenia, și CFR cere măriri salariale, pe lângă alte condiții.
shoppy wrote:
Pai cand vad cum cresc salariile la altii si sare inflatia evident ca acuma o sa faca greve toti, si o sa se promita si alte cresteri, si asa inflatia o sa creasca si mai mult, daca suntem condusi de ...
CFR - ul ? Eu l-aș desființa de tot, cel puțin cel de persoane. Mai mult încurcă...
- drbm
-
Posted:
-
Re: Știri feroviare din România
drbm
Poți susține argumentat ce avantaje rezultă din desființarea respectivă pentru traficul de călători? Da' logic, nu păreri!
Poți susține argumentat ce avantaje rezultă din desființarea respectivă pentru traficul de călători? Da' logic, nu păreri!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Știri feroviare din România
andrei11
Linia București - Oltenița,
CFR - ul e pe pierderi, cedează ruta, vine Operatorul Privat ( îmi scapă numele ) e pe +.
Componența jenantă a trenurilor de << lung parcurs >> cu 2 - 3 vagoane.
Încurcătura maximă în care este CFR - ul vara când trebuie să introducă vagoane pentru litoral, ajung ca trenuri de genul București - Baia Mare să aibă în compunere 4 vagoane. Jenant.
Mai dorești ?
Linia București - Oltenița,
CFR - ul e pe pierderi, cedează ruta, vine Operatorul Privat ( îmi scapă numele ) e pe +.
Componența jenantă a trenurilor de << lung parcurs >> cu 2 - 3 vagoane.
Încurcătura maximă în care este CFR - ul vara când trebuie să introducă vagoane pentru litoral, ajung ca trenuri de genul București - Baia Mare să aibă în compunere 4 vagoane. Jenant.
Mai dorești ?
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Știri feroviare din România
PTMZ
TFC
București - Baia Mare avea doar 3 vagoane anul trecut, 4 cu unul din Dej. Trenul acesta este foarte important, și marea problemă e că stă după toate trenurile întârziate ca să plece din București. Vara trecută, am plecat cu 35 de minute întârziere din cauza asta, iar acum 2 ani a trebuit să așteptăm IR 1522 de la Păușa, cu 2 ore întârziere.
Foarte bine punctat, cu o singură hibă: cine preia monopolul transportului feroviar de pasageri, odată cu desființarea CFR ?
___________________________
Întârzierile înregistrate în 2018 au fost de... 6 ani! Articolul se găsește aici:
https://m.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/bilant-greu-de-egalat-la-cfr-trenurile-au-intarziat-sase-ani-intr-un-an-1067704
andrei11 wrote:
( îmi scapă numele ).
TFC
andrei11 wrote:
ajung ca trenuri de genul București - Baia Mare să aibă în compunere 4 vagoane
București - Baia Mare avea doar 3 vagoane anul trecut, 4 cu unul din Dej. Trenul acesta este foarte important, și marea problemă e că stă după toate trenurile întârziate ca să plece din București. Vara trecută, am plecat cu 35 de minute întârziere din cauza asta, iar acum 2 ani a trebuit să așteptăm IR 1522 de la Păușa, cu 2 ore întârziere.
Foarte bine punctat, cu o singură hibă: cine preia monopolul transportului feroviar de pasageri, odată cu desființarea CFR ?
___________________________
Întârzierile înregistrate în 2018 au fost de... 6 ani! Articolul se găsește aici:
https://m.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/bilant-greu-de-egalat-la-cfr-trenurile-au-intarziat-sase-ani-intr-un-an-1067704
Bilanţ negativ greu de egalat pentru căile ferate din România. Datele arată că în tot anul 2018, trenurile au avut întârzieri de nici mai mult, nici mai puţin de... 6 ani. În alte state, o întârziere de numai câteva minute e atât de ruşinoasă, încât ministrul Transporturilor îşi dă demisia. La noi, oficialii se mulţumesc doar să constate problema.
Statistica vine chiar de la Ministerul Transporturilor. Şi în timp ce la noii oficiali se mulţumesc să constate dezastrul, în Japonia, şeful căilor ferate a demisionat, iar ministrul Transporturilor şi-a cerut public scuze când trenurile de acolo au adunat întârzieri de trei minute într-un an.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Știri feroviare din România
shoppy
Ca sa nu mai spunem ca privatii aduc EA-uri, EC-uri si DA-uri din alte tari in timp ce la Calatori si Marfa cele nefolosite sunt ditruse intentionat la gard si chiar taiate.
Lafel la vagoane, privatii nu numai ca aduc Uagps-uri de afara ci, initial au cumparat si tranfsormat toate Fals-urile posibile in Uagps-uri, si apoi au inceput sa converteasca Eaos-uri in Uagps-uri, in timp ce la Marfa Uagps-urile ruginesc si se distrug in parcul rece; lafel cu vagoanele pentru lemne, privatii cara lemne ineficient cu Eaos-uri in timp ce Marfa are vagoane speciale pentru lemne ce se distrug in parcul rece, si lafel cu toate tipurile de vagoane, Z-uri, E-uri, privatii aduc vagoane de afara in timp ce Marfa le distruge pe ale lor in parcurile reci.
Aceste companii sunt tinute de stat doar ca mecanism de reglare artificiala a economiei si in ele este plin de lepre a caror singura satisfactie in urma muncii este sa-si ventileze orgoliile, rezultatul principal este distrugerea materialului rulant si terfelirea banului public, ar fi mult mai bine daca ar disparea.
Ca sa nu mai spunem ca privatii aduc EA-uri, EC-uri si DA-uri din alte tari in timp ce la Calatori si Marfa cele nefolosite sunt ditruse intentionat la gard si chiar taiate.
Lafel la vagoane, privatii nu numai ca aduc Uagps-uri de afara ci, initial au cumparat si tranfsormat toate Fals-urile posibile in Uagps-uri, si apoi au inceput sa converteasca Eaos-uri in Uagps-uri, in timp ce la Marfa Uagps-urile ruginesc si se distrug in parcul rece; lafel cu vagoanele pentru lemne, privatii cara lemne ineficient cu Eaos-uri in timp ce Marfa are vagoane speciale pentru lemne ce se distrug in parcul rece, si lafel cu toate tipurile de vagoane, Z-uri, E-uri, privatii aduc vagoane de afara in timp ce Marfa le distruge pe ale lor in parcurile reci.
Aceste companii sunt tinute de stat doar ca mecanism de reglare artificiala a economiei si in ele este plin de lepre a caror singura satisfactie in urma muncii este sa-si ventileze orgoliile, rezultatul principal este distrugerea materialului rulant si terfelirea banului public, ar fi mult mai bine daca ar disparea.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Știri feroviare din România
WT_fan06
Eu unul sunt nerăbdător pentru liberalizarea completă a pieței. Când intră în vigoare?
Eu unul sunt nerăbdător pentru liberalizarea completă a pieței. Când intră în vigoare?
- Beaver_27
-
Posted:
-
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Știri, evenimente, discuții și documentații feroviare
•
Choose destination