Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)

6215 posts, 1310380 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 282 283 284 285 286 287 288  ... 444
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB / STB linia 69

Legat de scoatere liniei de tramvai de pe Calea Griviței (porțiunea 1Mai - Gara de Nord) vreau sa zic și eu ca intr-adevar nu e o pierdere, metroul + cele 4 linii ale stb (65, 86, 97, 105, pe 780 nu o mai pun la socoteala) fac fata cu succes numărului de călători din zona. Ba chiar și fără linia 65,  dar asta e alt subiect asupra căruia o sa revin când timpul îmi va permite. La fel și asupra subiectului Bd Ion Mihalache (linii 24, 42, 45, 300). Pot sa va spun ce și cum....  deoarece lucrez în zona și merg zilnic pe acolo, asa ca le știu.....  și cu bune și cu rele!

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) WT_fan06

Atașez câteva poze de pe 1 ianuarie, făcute la terminalul multimodal Străulești. Singura parte multimodală e că se întâlnesc autobuze și troleibuze, că linii sigur nu. O rușine și dovada că nici dacă le construiești sub nas ditamai terminalul, autoritățile pur și simplu nu pot să îl managerieze.

Mai exact, pentru autobuze există o stație de coborâre, situată vizavi de intrarea la metrou, în fața terminalului. Acolo fac și o pauză.

Stația de coborâre a autobuzelor, situată în fața terminalului, vizavi de stația de metrou; afișajul autobuzului era funcțional
DSC_0055.JPG (1.52 MB; downloaded 2332 times)

Totul ok până aici - oamenii se dau repede jos și intră la metrou. Apoi, autobuzele pleacă înspre terminal, ca să aștepte cu ușile închise. Pe cine? Pe călătorii care NU stau în terminal, în zonele de așteptare acoperite unde există și spații prevăzute pentru info-point-uri sau case de bilete, tot felul de afișaje, etc.. Călătorii stau în frig în fața gurii de metrou.

Zona de așteptare din terminal. A se observa câtă multimodalitate se consumă pe acolo, cu ușile închise.
DSC_0041.JPG (1.52 MB; downloaded 2331 times)

#4916 părăsind incinta terminalului
DSC_0046.JPG (1.75 MB; downloaded 2332 times)

Dar hai să vedem și la capitolul troleibuze cum stăm. Stația de coborâre este sub pod - adică la distanța maximă pe care ai putea-o parcurge până la metrou. De la stația aceasta, troleibuzele mai merg câțiva metri ca să se așeze fixla bordură în fața terminalului multimodal, în fața unui loc mai cald și mai ferit. Ca să aștepte cu ușile închise. Pasageri? Ceva? Nope.





Șoferii troleibuzelor sunt cei care profită de terminal, stând la o șuetă la cap de linie. Pasagerii sunt preluați din frig de la aceeași stație din fața metroului.

Pe dinăuntru, terminalul este gol, cu aspect de "omenire dispărută în câteva secunde și locurile încă rămase intacte".

Avem un terminal multimodal civilizat, bine construit pe un principiu al secolului 21, anul de grație 2019 - ai parcat, ai făcut 2 pași și te-ai suit în autobuz/troleibuz; sau ai coborât din autobuz și te-ai suit în troleibuz. Nu. La noi pur și simplu nu se poate. Avem un terminal cu tot ce trebuie, dar noi refuzăm să îl folosim. Am stat atâta timp fără troleibuz, cu aceste șantiere care ne-au consumat nervi, sănătate și bani ca să vedem cum STB trimite autobuzele să staționeze în el în timp ce călătorii tot în frig așteaptă. Concluziile legate de fezabilitatea continuării unor astfel de proiecte de P&R le trageți voi, acum că ați văzut și cum sunt date în folosință.

Acum că am terminat de plâns, să ofer și o soluție, nu? Ce ar trebui - în viziunea mea - să se schimbe DE MÂINE. Stația troleibuzelor de coborâre, cea de sub pod, desființată. Troleibuzele vor lăsa și primi pasagerii din locul de unde acum stau la bordură în fața terminalului cu ușile închise. Bineînțeles, asta nu le deranjeză cu nimic pauza de la capăt. Stația de urcare din fața gurii de metrou rămâne. La autobuze, stația de coborâre la metrou rămâne, dar autobuzele nu ar mai trebui să facă pauză și acolo, așa cum fac în prezent. În schimb, acestea și-ar urma, normal, traseul până în terminal, unde ar urma să facă pauza în timp ce efectuează stația din terminal. Atât de simplu. Pentru ce nu putem?...

---------------------------------------------------------------------

Victime colaterale ale acestui mesaj sunt alte două autobuze pe care le-am surprins de 1 ianuarie, și anume:

#4342 - linia R436 Buftea-Cartier Dămăroaia - pozat la Laminorului

DSC_0016.JPG (1.81 MB; downloaded 2330 times)

#4644 - linia 112 - Laminorului

DSC_0019.JPG (1.93 MB; downloaded 2331 times)

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) florin

S-ar putea face o poziție a asociației care să semnaleze aceasta "anomalie" (ca să nu-i zic bătaie de joc) către STB/PMB, trimisă și presei (Hotnews e interesat de obicei și de subiecte de genul). Eventual și o propunere de optimizare.

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) WT_fan06

+1. Și la ProTV ar merge bine, așa, la un inspector PRO.

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Puss in Boots

Mentionam si la capitolul initiative ale asociatiei ca ar merge o serie de emisiuni de orice fel de la un post generalist si cu audienta care sa trateze problemele t.p. Ca sunt muuuuulteeee si cred ca o luna nu se repeta tematica emisiunilor.

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Andrei98

Aici in oras e o bataie generala de joc cu gramada de autobuze care stau la capat cu usile inchise si calatorii care stau in frig/ploaie/ninsoare/vant.
Oamenii astia nu stiu sa foloseasca eficient nimic din ceea ce au. Jumatate sau mai mult din turele de pe o linie stau la capat, se aduna cate 5-6-7 autobuze acolo in timp ce calatorii imbatranesc in statie privind spre ele de la distanta.

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Victor92

Majoritatea afisajelor autobuzelor Mercedes-Benz Citaro de pe liniile 304 si 361 au suferit un update in urma modificarilor de trasee de la 01 Ianuarie 2019.

6210 - Linia 304 - Aeroport Baneasa



 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) WAYNEN

Știe cineva care-i traseul liniei 361?Pe sensul spre Piața Unirii circulă prin Piața Victoriei-Bulevardul Lascăr Catargiu-Piața Romană-Bulevardul Gheorghe Magheru-Bulevardul Nicolae Bălcescu-Piața Universității-Bulevardul I.C. Brătianu sau prin Calea Victoriei-Pod Operetă-Bulevardul Națiunile Unite-Bulevardul Libertății-Piața Constituției-Bulevardul Unirii?Pe site-ul STB arată pe harta traseul care l-a avut înainte să fie prelungit până la ,,Complex Comercial Băneasa".

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) andrei11

Poate mă înșel, dar eu nu știu de vreun STB  ( RATB ) pe  Calea Victoriei...

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) georgica2704

Pe Calea Victoriei a rămas fantoma de 698.

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Victor92

Conform site-ului STB, circula pe Calea Victoriei si linia 361 : http://stbsa.ro/v_bus_urban.php?tlin1=361

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) V2A

Cam o săptămână după prelungirea la Complex Băneasa, sensul spre Unirii a fost prin Kiseleff - Mareșal Prezan - Aviatorilor - Piața Victoriei - Lascăr Catargiu - Magheru - Bălcescu - Brătianu - Halelor - Aleea III - Aleea II (Piața Unirii - capăt 783). De câteva zile s-a revenit la traseul spre Unirii pe care îl avea înainte de prelungire: Kiseleff - Piața Victoriei - Calea Victoriei - Națiunile Unite - Libertății - Bd. Unirii - Piața Unirii (capăt 783).

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) Puss in Boots

Si conform realitatii e 361 pe Calea Victoriei. Nu am sesizat cati călători  erau in autobuz.

 


Re: Discuții despre traseele locale ale STB (din București) WAYNEN

Cea mai bună variantă ar fi ca linia 361 să aibă traseul din prima săptămână din 2019.Cu ocazia asta,s-ar desființa linia 131,care dublează foarte mult linia 335,iar autobuzele liniei 131 să fie repartizate în 361.

 


Go to page:  1  ... 282 283 284 285 286 287 288  ... 444
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419436 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use