Zona metropolitană BucureștiPrezentarea rețelei de tramvai din București

 

Topic: Despre reţele, şine şi profiluri de rulare

135 posts, 59405 views
 
Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10
 
 

📖 Pagination options
Re: Despre reţele, şine şi profiluri de rulare macheta218

:shock: ce retea incurcata,(dupa min 6:20)ar fi utila si la noi pe undeva?



 


Re: Despre reţele, şine şi profiluri de rulare florin.lifticariu

Ii "depling" pe locuitorii Munchenului; cum nu au auzit pina acum de ideile marete, puse in practica in unele orase de pe-aici de desfiintare a liniilor de tramvai...ca incurca traficul auto.........

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Despre reţele, şine şi profiluri de rulare Utilizator anonim

Ei au stiut sa isi faca managementul transportului in comun pentru a nu ajunge sa fie necesar transportul auto personal. Si la noi daca toate liniile ar fi ca 41 si nu ca porcaria aia de 1 cu siguranta mai multi ar alege tramvaiul.

 


Re: Despre reţele, şine şi profiluri de rulare George

1 e o linie total inutila, de plimbat aiurea pe pasaj. In cele din urma, dubleaza M 2 si trebuie sa fii nebun sa iei 1 de prin Berceni sa ajungi la Victoriei, cand poti lua metroul.

Repet pentru ca poate cineva de la RATB citeste forumul, sau mai aveti voi ocazia sa vorbiti si cu directorimea:
Logic ar fi fost sa se faca o linie de la Depoul Militari, pe Bd. Timisoara, peste Pasaj, Victoriei etc.  Putea intoarce si imediat dupa Victoriei.

Ar fi foarte fain pentru jumatate din cartierul Dr. Taberei (ma refer la cei care stau intre bulevardul cu acest nume si Bd. Timisoara), ar iesi foarte repede in centru, spre gara si in partea de nord a orasului. Ma intreb de ce nu se intelege atata lucru. Ar fi o linie care ar putea face aproape la fel de mult bine ca si 41, mai ales daca intervalul de circulatie este unul decent.

Si in ce ma priveste e o alternativa, de la Valea Argesului pana la tramvai 10 minute pe jos, numai sa merite.

 


Re: Despre reţele, şine şi profiluri de rulare Gabi

Sau chiar si in ghencea sa fie mutata linia 1 si sa intoarca la sura mare....eu zic ca ar fi o linie mai utila decat cea actuala :D

 


Re: Despre reţele, şine şi profiluri de rulare bercenicity

Licitatie patine de contact din carbon pentru pantografe de tramvai
http://e-achizitii.com/view_anunt.php?id_anunt=424678

Bucati: min.254 max.382
Pret estimat/patina: 121 EUR

patina pantograf.gif (24.66 KB; downloaded 6912 times)



Date tehnice interesante din caietul de sarcini

-Tip pantograf P5500-S
-2 patine/pantograf
-curent maxim 800A
-sectiunea nominala a firului de contact 100mm2
-forta de apasare a pantografului 6-7 daN
-garantie min. 25000km

"Garantia pentru uzura a patinei explimata in kilometri parcursi de tramvai se aplica doar pentru patinele care functioneaza pe o linie pe care functioneaza doar asemenea patine cu piesa centrala de uzura din carbon. Pentru patinele exploatate pe o retea de contact pe care functioneaza tramvaie cu patine de carbon si tramvaie cu patine de aluminiu nu se acorda garantie la uzura."

 


Re: Despre reţele, şine şi profiluri de rulare Gabi23

In fostul poligon auto al RATB, se farama de zor de cateva luni foste dale vechi din beton, ramase de la modernizari/reparatii ale liniilor de tramvai. Sunt faramate cu ajutorul unor excavatoare, scotandu-se din ele partea metalica. Cu ajutorul unei masini speciale se produce beton concasat (foarte folosit in ultima vreme in constructii), adica ceea ce se vede in gramezile imenze rezultate.

RATB - 20.10.2012.jpg (194.93 KB; downloaded 6285 times)

RATB - 20.10.2012 (1).jpg (179.66 KB; downloaded 6276 times)

 


Re: Despre reţele, şine şi profiluri de rulare bercenicity

Extras din caiet de sarcini pentru licitatie bandaje pentru tramvaie, profilul bandajului brut pentru V3A-93
bandaj-tw.gif (37.17 KB; downloaded 6145 times)

 


Re: Macaze automate din trecut andrei11

nokia2110 wrote:
Un topic despre macazele automate din trecut (adică cele care au funcţionat până în anii '80, când nu ştiu de ce au fost desfiinţate - probabil din motiv de "faceţi ieconomie, tovarăşi!").

Macazele automate s-au desființat când a apărut "Autotaxarea". Taxatoarele << au fost (fals)concediate >> și li s-a oferit ca și alternativă să devină << Operator schimbător  cale >>.  Gândire pur socialistă, nicio legătură cu capitalismul, chiar și cel de la începuturi.

 


Re: Macaze automate din trecut shoppy

A mai fost si pe Mihalache la virajul dreapta de pe Mihalache pe Maresal Averescu, patina era pe stalpul din dreptul strazii Abrud, teoretic era folosit de linia 3(o fantoma cu un singur vagon pe modelul actualului 42) si de vagoanele 41 de la Victoriei, avea si semaforul cu 2 focuri albe(inainte si dreapta(fiecare foc folosea cateva becuri clasice cu incandescenta)), de prin 89 de cand l-am observat o singura data am vazut semaforul functionand.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse Utilizator anonim

Coloana la macazul de la AFI, ar trebui reactivat si reparat urgent acest macaz deoarece la ora de varf se aduna si 6 tramvaie aici...

DSC_1721.JPG (163.09 KB; downloaded 5436 times)


DSC_1724.JPG (176.37 KB; downloaded 5432 times)

 


Re: Despre reţele, şine şi profiluri de rulare dimitryyyy

Extras din caiet de sarcini pentru licitatie bandaje pentru tramvaie, profilul bandajului brut pentru V3A-93

Pai si se pupa cu sinele modernizate din Bucuresti ?

 


Re: Despre reţele, şine şi profiluri de rulare shoppy

Nu-l stiu pe dinafara dar seamana cu UIC-ul, deci se potriveste cu sinele moderne.

 


Re: Despre reţele, şine şi profiluri de rulare punmeister

Sina de pe Timisoara e de tip NP4aS cu canal. Asa ca la V3A ar trebui sa foloseasca profile conice UIC.

 


Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Prezentarea rețelei de tramvai din București  • 
Choose destination

Since our 2284 forum members have written 421005 posts in 5245 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use