Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiProiecte și lucrări finalizate parțial, suspendate sau abandonate

 

Topic: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița

99 posts, 34746 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8
 
 

📖 Pagination options
Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița ByOnu

Btw, ma uitam pe schita de pe prima pagina si am remarcat faptul ca podul M800 este clasificat ca monument istoric. (?!) :lol: Sa fie doar neactualizata?

 


Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița subway guru

E vorba de cel vechi demolat, acela era chiar monument si se asorta perfect cu gara si cu fantana.
Asta nou e o grinda cu zabrele ordinara, potrivita doar in triaj in port, nu are nimic special in afara faptului ca e oblic si e total nepotrivit locului, e ca nuca-n perete la intrarea in oras pe principala artera de circulatie, o rusine ce mai...dar vorba unui coleg de forum, e numai bun de atarnat bannerele publicitare! Pacat e ca nu au pastrat macar medalioanele din piatra...tot ansamblul avea un skepsis urbanistic unitar, ca urma arcul de triumf si apoi statuia aviatorilor, toate in acelasi stil arhitectonic...era o inlantuire de monumente

 


Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița shoppy

Hai nu mai face dezinformare doar de dragul de a arunca noroi in MT, monumentul de care spui era o fresca, comunista agatata de structura de rezistenta a pasajului ce a fost demolata cu excavatorul la revolutie imediat dupa detronarea tovarasului Stalin 200m mai incolo, vechea structura de rezistenta demolata 15 ani mai tarziu pentru a face loc noului pasaj era lafel de utilitra si fara valoare arhitecturala ca prezenta(da bine culeele erau placate cu marmura si existau niste sigilii pe care oricum nu le mai vedea nimeni pentru ca la traficul din capitalism sarea noroiul de pe banda 1 pe marmura pana la tavan, si daca chiar vrea cineva se pot face niste sigilii pe zidurile noilor culee, mult mai potrivite pentru ca sunt inclinate si retrase de la axul drumului).

Pana la urma este o lovitura geniala din partea PMB, ei castiga oricum voturile bizonilor pentru initiativa, si pentru orice cracnire din partea MT, PMB o sa sara cu gura ca ei vor sa fluidizeze traficul auto si sa imbunatateasca siguranta pietonilor, da uite ca MT e rau, nu vrea si se pune contra.
Pacat ca nu le-a venit ideea asta si cand trebuiau sa ceara un pasaj frumos la Miorita, da atunci parca era PD-ul si la MT si la PMB, deci prietenie maxima, nu se certa nimeni cu nimeni.

 


Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița aztec

De la un pod initial "low profile"  si ceva veleitati arhitecturale integrate unitar ,avem o .....instalatie metalica buna de trecut un sant in mijocul baraganului.
De ce am pastra o unitate arhitecturala.... cand putem face ceva ieftin si urat?
In acest caz...se integreaza perfect pasarela... putem sa facem si unele metalice gen DN1 de mai incolo....ca aia demolata de basculanta...
DSC04277-pasajul-inferior-Bucuresti-Baneasa.JPG (131.2 KB; downloaded 3621 times)
P90903.jpg (120.78 KB; downloaded 3622 times)

 


Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița shoppy

Cred ca intre timp l-au mai modificat si comunistii, uite aici cum arata pasajul dupa ce s-a demolat fresca, comunista in 89.


 


Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița aztec

Dezgolit de aspect...dar tot low profile...
Putea fi refacut mai lat, mai sigur tot low profile, ramanand aspectul initial (anii 30)...dar nu aspectul conteaza.

 


Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița shoppy

Fiecare fir era sustinut de 4 profile I(cate 2 de fiecare parte), acuma sa maresti si deschiderea, si tonajul, si viteza, si sa si mentii o tehnologie din care deja ai scos totul, mai greu.
Pod/pasaj CF cu deschidere mare si low profile eu nu am vazut pe nicaieri, toate sunt cu diagonale inestetice.

 


Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița andrei11

Pe lângă diagonalele inestetice s-au inventat șibutaforii estetice.

 


Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița subway guru

Podul actual l-a scos proiectantul din sertar, lenea e cucoana mare...si crede-ma ca stiu ce vorbesc!...si nu sunt singurul din breasla care s-a revoltat la vremea respectiva, ba chiar i-am spus-o verde-n fata.
:twisted:
Nu era cine stie ce mare problema sa-l faca pe cel nou sa semene cu cel vechi, doar ca trebuia sa transpire un pic, nu sa scoata de la naftalina un proiect prafuit...
:bere:
P.S.
Am pomenit eu ceva de frize? Am spus doar despre rozetele de pe culee...podul cel vechi era la mama lui un fel de parafraza la poarta sarutului...
;)

 


Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița andrei11

Întrebarea firească e de când se pregătea linia de Constanța de << mare viteză >> ( adică de viteză normală ) și lărgirea Șos București - Ploiești la 4 benzi / sens ? De dinainte de 1989 ?

 


Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița subway guru

Cea mai haioasa e faza cu inclinatele  la paramentul culeelor :lol:  :lol:  :lol:
Cine  :twisted: face un pod cu suprastructura mai lunga decat e necesar??? (de fapt asta e dovada <delictului> de lene intelectuala, nici macar nu s-a obosit sa modifice proiectul pentru deschiderea potrivita)
Un pod cu tablier metalic pe grinzi simplu rezemate cale jos nu punea probleme la deschiderea aia, era ceva absolut banal...asa ca ramane cum am spus.
Dixit! O nenorocita zabrea pentru triaj in port si basta... :x
@shoppy
Daca vrei sa te lamuresti cine <dezinformeaza> citeste aici:
https://adevarul.ro/news/bucuresti/podu ... index.html
:mrgreen:
La mai bine in 2019 si multi ani de acum incolo!
:bere:

 


Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița subway guru

Imi pare rau pentru proiectantul magariei, ca altfel a fost la viata lui un inginer bun, nu vreau sa-l nominalizez, desi stie toata breasla cum se numeste.
Dar e suficient un singur pas gresit ca sa te descalifici, ca banul e ochiul dreaqului, uneori le ia mintile chiar si celor pe care-i credeam cei mai buni!
:oops:
Asa ca mare bagare de seama...cel putin pentru viitor.

 


Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița aztec

Pai...proiectantul e de vina sau cine a cerut, platit si aprobat...?
Adica...corespunde caietului de sarcini.... :twisted:

 


Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița George

Dacă așa stau lucrurile e o mare porcărie, acolo trebuie revenit într-o cât mai mare măsură posibilă la arhitectura originală! Și este evident că o eventuală pasarelă pietonală supraterană ar trebui să respecte conceptul arhitectural original, din vremea Regelui Carol al II-lea, pentru așa ceva trebuie făcut concurs de arhitectură! Nu trântită o randare luată de pe net....

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Proiecte și lucrări finalizate parțial, suspendate sau abandonate  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419392 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use