Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiProiecte și lucrări finalizate parțial, suspendate sau abandonate

 

Topic: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița

104 posts, 35816 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8
 
 

📖 Pagination options
Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița aztec

Alta solutie exceptand pasajul subteran e cheltuiala inutila.
Dar probabil o sa fie facuta, pt ca merge un banner mare pe el cu poze electorale.
Vizibilitate maxima.
Ca se distruge perspectiva, ca se omoara fantana...nu conteaza.

Pasajul subteran cu incomodarea circulatiei e o lucrare de un weekend. Daca o fac cu cap poate fi facuta in acord cu M6 si apoi sa faca parte din infrastructura statiei....

 


Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița ByOnu

subway guru wrote:
Acum, daca ai deschis subiectul nu-ti ramane decat sa-l <prezidezi>!  :bere:
Hai, vino cu amanunte, despre ce dezbatere publica e vorba?...macar sa stim si noi ce am pierdut!   :lol:

...

Atentie, termenul corect e <paserela>


1. Nu cunosc rezultatele, dar avand in vedere faptul ca "dezbaterea" ;) publica a durat doar doua saptamani, fara ca macar sa se fi facut putina publicitate acestui proiect, cam stim rezultatul...

Si uitati-va si voi unde au pus acel panou (mesh) de informare! :evil: Cine trece pe acolo si cine se uita la asta?! Este clar pus doar pentru a bifa pasul birocratic.

Va zic, in 2015 (daca nu gresesc) cand s-a discutat despre PIDU (6 sub-proiecte), cred ca au fost doar vreo 6-8 observatii (printre care si a mea), la o populatie de 2 mil. Unde mai pui la socoteala si site-ul PMB care "este pe internet din 1996". Cred si eu! Este horror de navigat.

2. Este prima oara cand aud de paserela, am dat si un search pe Gogu si nu cred ca gasesc nimic. Poate asa era initial cand a fost preluat. Dar multe cuvinte imprumutate din limbi straine si-au adaptat forma. :?:
Foto panou informare-1.jpg (551.07 KB; downloaded 4135 times)
Foto panou informare-2.jpg (496.75 KB; downloaded 4127 times)

 


Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița subway guru

Da, asa credeam si eu pana m-a desteptat in studentie profesorul de poduri!
In DEX se zice ca vine din francezul passerelle, dar tot proful ne-a lamurit ca vine din italienescul passerella, Passarella e fotbalistul argentinian!
Nu mai stiu ce invata copiii in ziua de azi la facultate dar pot sa te asigur ca de generatii podarii au invatat ca <tehnic> si corect se spune paserela, ca de altfel in toate limbile romanice, ba chiar se mandresc cu asta!
P.S.
Termenul <necorupt> e mentionat doar in dictionarul de neologisme.
8-)

 


Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița Bogdan Ciorascu

andrei11 wrote:
În  condițiile în care se respectă  viteza legală de 40 km / h se poate efectua virajul la stânga în condiții normale.
Semaforul cu buton este o soluție cu risc, știu eu ce spun.
O soluție mult mai bună este semaforizarea întregii intersecții, cu includerea trecerii de pietoni în acea
Se poate renunța și la semafoare la Miorița, dar realizat  un sens giratoriu. Reamintesc că în sens giratoriu se aplică prioritatea de stânga.


Pam pam! Dar cine respecta acel 40? Asta este marea problema.
Cineva care doreste sa urmeze directia Tipografilor-Baneasa risca acum implicarea in doua situatii neplacute:
- taierea a patru benzi de trafic intens la vitezele de care mentionai mai devreme (minim 80km/h)
- incadrarea pe Sos.Bucuresti-Ploiesti (aici mai ai o mica sansa cu temporizarea de la Pta Presei dar tot mai gasesti berbeci care vin cu viteza excesiva)
...si dupa ce scapa de toate astea mai trebuie sa cedeze si trecerea pietonului! :) (eventual si cu un berbec din asta grabit in spate)
In rest sunt de acord cu tine ca un giratoriu ar calma mult traficul.

 


Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița andrei11

1) Eu respect viteza asta de 40 km / h, dar sunt tot timpul pe prima bandă.
2) Mă nimeresc cu unul în Pasajul Unirii care respectă viteza legală de 40 km / h, mă pun în paralel cu el și mergem așa tot pasajul. Să vezi la ieșirea spre Mărăsești când se lărgește strada câtă carne ne luăm amândoi.
3) La Miorița cel mai simplu este să se instaleze radare fixe ( anunțate !!! ) și date amenzi proprietarilor mașinilor pe bandă rulantă. Dacă nu se plătesc amenzile până la sfârșitul anului nu poți să-ți plătești impozitul pe clădire sau titularul adresei nu poate să-și plătească impozitul pe clădire dacă stai la aceeași adresă. ( Casa pe numele nevestei și mașina pe numele soțului de exemplu).
Care guvern politik crezi că e în stare de așa ceva ? Vorbim cu Hitler / Stalin, că-s mai apropriați de noi ? Dacă sap în istorie mai găsesc oameni din ăștia.
Sensgiratoriul ar fi perfect acolo ! E și loc de el !

 


Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița shoppy

Dezbaterea publica e asa, nu exista nici un regulament in legtura cu cum se desfasoara sau cum se interpreteaza rezultatele, probabil ca nici nu se poate face ceva, ca ajunge razboi in cumparat lyke-uri ca pe facebook.
Singura justificare este sa ia voturile fraierilor care stau in coloana pe DN1 si viseaza sa nu mai fie nici o trecere de pietoni de la Baneasa pana unde merg ei ca asa o sa aiba ei trafic fluid si o sa se duca glont sa parcheze ilegal pe trotuar in fata usii cladirii unde lucreaza(teoria fluidizarii traficului prin paralelizarea fluxurilor auto si pietonale prin eliminarea intersectarilor care se tot explica savant pe forumurile bizonilor).

 


Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița andrei11

Părerea mea sinceră e că trebuie semaforizată intersecția aceea, să vadă bizonul în fața ochilor ROȘU !!!!!!
Când s-o face M 6 facem și pasajul subteran, dar până atunci NU.

 


Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița WT_fan06

Nu vor lua niciun vot, că maşinile tot în coloană stau fie că e semafor fie că e pasarelă fie că sunt pietoni... rezultatul va fi că se va buluci un volum şi mai mare de maşini la primul semafor.

 


Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița shoppy

Ba o sa ia pentru ca este plin de oameni care chiar asta cred, ca trecerile de pietoni incurca traficul, ca toate strazile se ingusteaza aiurea in centru si trebuiesc largite, au ajuns pana la a crede ca exista o conspiratie a cuiva care intentionat regleaza prost timpii semafoarelor din intersectii ca sa iasa blocaje.
Deci oricine iese cu declaratii ca elimina treceri de pietoni, largeste strazile, eficientizeaza semafoarele sau construieste pasaje, va fi votat.

Da, intersectia de la Miorita este o tampenie, nu se poate negocia legal la stanga in nici un fel, dimineata este dirijata manual de politie, cativa pietoni pe ora cat are acea trecere chiar nu are nici o treaba, trebuie ori semaforizata ori continuata "autostrada" pana la PPL.
Cred ca PMB s-a prins ca MT o sa iasa in fata sa se laude cum au facut ei pasaj si au rezolvat problemele de trafic de la Miorita, si nu se poate ca PMB sa nu aiba raspuns, asa ca teapa fraierilor, pana sa faceti voi pasaj pe dedesubt suntem noi mai destepti si facem noi pe deasupra.

Am impresia ca regula cu 40 pe toate pasajele din oras a disparut, pe unde merg eu nu mai sunt indicatoarele de 40.

 


Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița subway guru

Eu am alta nedumerire. Poate compania lu’ pmb sa modifice unilateral un puz al Mrex aprobat?

 


Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița andrei11

Păi parcă au spus că au făcut o solicitare în acest sens către Metrorex. Și oricum nu știu de ce să vă ceară aprobarea, pasarela NU intră pe teritoriul Metrorex, nici dacă fundația accesului / reazemului pasarelei << cade >> peste tunel.
Această clădire este subtraversată de cel puțin un tunel al lui M 4. Văd că  nu s-a plâns nimeni, nici proprietarul clădirii nici Metrorex. Nu știu de ce s-ar strufoca pentru pasarelă.
M 4.jpg (121.31 KB; downloaded 3976 times)

 


Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița subway guru

Regula e una singura, daca Mrex are cel putin un SF aprobat avizul lor e obligatoriu...altefel e tara lu’ Papura Voda...
Relativ la poza ta e cam asa:
Acolo tunelele erau construite, cand s-au apucat <suprateranii> de treaba s-au facut verificarile de rezistenta necesare si s-a constatat ca acea constructie nu pericliteaza metroul, au fost avertizati sa-si ia masurile necesare incat sa nu vina ulterior sa spuna ca nu pot dormi noaptea din cauza ca trece rama si nici ca le zdrangane geamul ori tremura podeaua (de altfel nu e cladire de locuit), iar in conditiile astea au primit aviz, ca nu avea nimeni motiv intemeiat sa-i lipseasca de dreptul legitim de folosinta asa cum doresc asupra destinatiei terenului atata vreme cat nu jeneaza pe nimeni.
Ce-ti este neclar?
__________________________
In legatura cu PUZu’ treaba e cam asa:
Coloana fara sfarsit e a lui Tg.Jiu dar mai e si dreptul de proprietate intelectuala al lui Brancusi, nu poate veni orice neica-nimeni sa-i puna un tzugui ca asa i-ar placea lu’ sa zicem ministerul inculturii!...indiferent de parerea lui Tg.Jiu...cam asta e...problema ridicata de mine.
Am ingrosat intentionat in mod grotesc tusele ca sa va dati seama de caraghioslac si irational, dar mai stii ce e si ce nu e normal in tara asta a noastra mult iubita?

 


Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița andrei11

Treaba  e limpede și cât se poate de logică, orice ce se construiește deasupra tunelelor ( presupun că NSS - ul poate fi și la minus 20 metri, nu contează ), sau la nu știu ce distanță laterală față de axa tunelului trebuie să aibă și avizul Metrorex. Mi se pare chiar de bun simț.

 


Re: Pasarela Pietonală Fântâna Miorița subway guru

Nu chiar la orice distanta, doar cele care intra in zona de siguranta si protectie a metroului beneficiaza de un regim special. Cu cei care sunt in afara zonei e simplu, primesc ok aproape pe loc, nu-i costa decat hartia pe care scrie <liber la orice nebunie>. Ba pot sa-ti mai spun ceva, multi solicita acel aviz chiar daca sunt la un km distanta doar ca sa nu-i doara capul!

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Proiecte și lucrări finalizate parțial, suspendate sau abandonate  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420538 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use