Infrastructura feroviară din RomâniaMagistrale de cale feratăMagistrala 700

 

Topic: Magistrala 700: Galați-Brăila-Făurei-Urziceni-București

59 posts, 40898 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5
 
 

📖 Pagination options
Re: Magistrala 700: Galati-Braila-Faurei-Urziceni-Bucuresti stefan_br

Circa 22 de ani a durat reabilitarea Tunelului de la Filesti, firul 1, ce se afla intre Ramif. CSG si Ramif Galati Brates. Tunelul are o  lungime totală de 770 metri, fiind construit în perioada 1896-1898. La inceputul acestei luni tunelul a fost redat traficului feroviar insa nu este totul gata. Mai trebuie montata si linia de larga si o incrucisare catre Malina.

Va las o poza cu cele doua tuneluri.

IMG_5289.jpg (247.43 KB; downloaded 6984 times)

 


Re: Magistrala 700: Galati-Braila-Faurei-Urziceni-Bucuresti andrei11

:?:  Mai intră vagoane de cale largă în combinat  :?:
Cum te uiți la poză, linia de calea largă eu știam că e în tunelul din stânga.

 


Re: Magistrala 700: Galati-Braila-Faurei-Urziceni-Bucuresti stefan_br

Da, circula, insa pe tunelul nou inca nu s-a montat si linia de larga.

 


Re: Magistrala 700: Galati-Braila-Faurei-Urziceni-Bucuresti Adrian Rosca

Ba da, in tunel si pe portiunea exterioara spre gara Galati unde s-a turnat radier (cca. 250m lungime) s-a montat si linia larga:





Pe restul distantei va ramane insa linie cu ecartament normal, uitati-va la tipul traverselor montate.

Mai ramane insa de montat un schimbator de cale pe firul II spre halta Filesti:



 


Re: Magistrala 700: Galati-Braila-Faurei-Urziceni-Bucuresti Gabi23

PinkyHog wrote:
Pe 31 august a.c. am facut o plimbare pana la Moara Vlasiei, doar de dragul de a ne plimba cu trenul si sa avem de unde ne intoarce. La dus, am luat bilete de la automat din gara. La intoarcere, am intrat in gara la Moara Vlasiei sa luam bilete, n-am vrut sa platim in tren la naș. Domnul de acolo (cred ca era impegatul) a ramas de-a dreptul șocat cand l-am rugat sa imi dea doua bilete pentru adulti si doua pentru copii. In timpul in care a disparut intr-o alta incapere sa aduca niste bilete, am reusit sa surprind aceasta imagine...



IMG_1882 by Pinkyhog, on Flickr


Dacă în anul 2016, colegul PinkyHog ne prezenta o imagine din interiorul gării Moara Vlăsiei, haideți să urmărim și câteva cadre exterioare din anul 2019:

Moara Vlăsiei - 03.03.2019 (1).JPG (345.18 KB; downloaded 7232 times)
Moara Vlăsiei - 03.03.2019 (2).JPG (372.63 KB; downloaded 7245 times)
Moara Vlăsiei - 03.03.2019 (3).JPG (317.1 KB; downloaded 7237 times)
Moara Vlăsiei - 03.03.2019 (4).JPG (329.15 KB; downloaded 7237 times)
Moara Vlăsiei - 03.03.2019 (5).JPG (260.73 KB; downloaded 7279 times)
Moara Vlăsiei - 03.03.2019 (6).JPG (338.54 KB; downloaded 7238 times)
Cupon de șină din Germania Nazistă - 1942
Moara Vlăsiei - 03.03.2019 (7).JPG (446.83 KB; downloaded 7239 times)
Trenurile de călători care tranzitează această gară în 2018-2019
Moara Vlăsiei - 03.03.2019 (8).JPG (295.73 KB; downloaded 7238 times)

 


Re: Magistrala 700: Galati-Braila-Faurei-Urziceni-Bucuresti Mihai Calin

Un montaj realizat acum trei ani în apropierea Gării Moara Vlăsiei.



 


Re: Magistrala 700: Galati-Braila-Faurei-Urziceni-Bucuresti stefan_br

M700 in zona recent infiintatului P.O. Parc Mogosoaia. Se observa si catenara instalata. Vegetatia de pe firul respectiv nu a fost inlaturata inca.  :(
IMG_5014.jpg (481.47 KB; downloaded 6277 times)


IMG_5015.jpg (545.68 KB; downloaded 6263 times)


IMG_5016.jpg (531.24 KB; downloaded 6267 times)

 


Re: Magistrala 700: Galati-Braila-Faurei-Urziceni-Bucuresti Radu Marius Garnita

Doar ca firul respectiv nu este M700, este 301L (este o linie de evitare a M300/500/1000 ce intra direct in Bucuresti Triaj - era folosita de marfa la un moment dat). Motiv pentru aceasta diferentiere ar fi faptul ca de la statia Mogosoaia nu exista nici un schimbator de cale pana la locul unde cele doua linii se despart (zona pasajului centurii Bucurestiului peste Soseaua Chitilei). De asemenea, doar acel fir va fi electrificat, deoarece celalalt nu are gabarit de electrificare.

 


Re: Magistrala 700: Galati-Braila-Faurei-Urziceni-Bucuresti shoppy

Electrificarea a fost dinainte, doar ca odata cu inchiderea traficului de pe centura de nord a fost abandonata si distrusa ramanad doar stalpii.
Cred ca va fi folosita de privati pe traseul Chiajna - Mogosoaia - Otopeni - Voluntari - Pasarea evitand astfel varianta curenta pe Bucurestii Noi - Baneasa - Pantelimon.

 


Re: Magistrala 700: Galati-Braila-Faurei-Urziceni-Bucuresti stefan_br

Lucrarile la Statia CFR Galati par sa se fi terminat. Au pastrat si unul din peroanele vechi dupa cum se vede in imaginea pe care o atasez.

Din pacate gara actuala (proiectata inca de pe vremea PCR) nu genereaza atata de multi calatori. Statia Galati este pustie in mare parte a zilelor ca urmare a dezinteresului calatorilor pentru calatoria cu trenul la care se adauga declinul CFR-ului.
IMG_5658.jpg (432.96 KB; downloaded 6019 times)

 


Re: Magistrala 700: Galati-Braila-Faurei-Urziceni-Bucuresti ByOnu

Pentru o gara noua este extraordinar de urata... Este imposibil in secolul XXI sa construiesti un asemenea kitsch arhitectural. Totul, de la volumentrie, materialele folosite (tabla ondulata la vedere, acoperis cu imitatie de tigla din tabla rosie), geamurile mici, pana la cromatica (mustarul asta murdar) sunt o bataie de joc. Nu mai zic de pasarela si fiecare dintre bratele ei.

Este pacat ca cineva a si platit pentru o asemenea gluma proasta... posibil proiect de antrenament pentru cineva, altfel nu-mi explic.

Desigur, in Romania inca stagneaza mentalitatea de "macar e nou". Nu, trebuie concurs de solutii, eventual international, pentru orice proiect public, nu atribuire directa prietenului cuiva care se intampla sa fie arhitect sau sa aiba o firma de arhitectura.

 


Re: Magistrala 700: Galati-Braila-Faurei-Urziceni-Bucuresti stefan_br

Proiectul inteleg ca ar fi de pe vremea comunismului. Gara aceata se construieste de peste 20 de ani... :lol: Cladirea a fost data in folosinta prin 2008 parca, in schimb la peroane abia recent au terminat lucrarile.

 


Re: Magistrala 700: Galati-Braila-Faurei-Urziceni-Bucuresti shoppy

Dublare Mogosoaia - Balotesti in dreptul Halta Odai.
DSC02865.JPG (367.88 KB; downloaded 2874 times)

 


Re: Magistrala 700: Galati-Braila-Faurei-Urziceni-Bucuresti orex

CFR Infrastructură deschide un nou punct de oprire la Otopeni pe Magistrala Bucureşti – Urziceni/Trenurile care trec prin oraşul Otopeni au trei staţii
Trenurile care circulă pe Magistrala M 700 Bucureşti – Urziceni- Slobozia vor opri de luni, 25 octombrie şi în noua staţie de la Otopeni, lângă DN 1 (fostul PO – punct oprire Aeroport), a anunţat Compania CFR Infrastructură. Este practic al treilea loc de unde locuitorii din Otopeni şi navetiştii pot folosi transportul feroviar după cele de la patinoar (Ţiriac) şi Terminalul Sosiri de la Aeroportul Henri Coandă.

CFR Infrastructură precizează că este o construcţie nouă, modernă dotată cu toate facilităţile necesare, lift şi scări rulante : ,, Începând de luni, 25 octombrie 2021, se deschide un nou punct de oprire feroviar – PO Otopeni Nord – în Orașul Otopeni, în apropiere de DN1, unde vor staționa pentru îmbarcare/debarcare, 7 trenuri ale operatorului national de transport feroviar CFR Călători, care circulă pe Magistrala 700 București – Urziceni, și retur, iar alte 4 trenuri, care circulă în relația București Nord – Slobozia Veche, și retur, vor staționa pentru îmbarcare/debarcare călători în PO Otopeni Nord, de la 1 noiembrie 2021.

-Luni 25 octombrie 2021, trenul R 7032 (Urziceni – București Nord) va avea oprire în PO Otopeni Nord la ora 05.32 și va ajunge în București Nord la ora 6.05, iar în a doua parte a zilei, trenul R 7037 (București Nord – Urziceni) va pleca din București Nord la ora 19.20, cu oprire în PO Otopeni Nord, la ora 19.49.

-PO Otopeni Nord se află între stațiile Mogoșoaia și Balotești și este o construcţie nouă, pe două niveluri (parter şi etaj), care asigură acces direct la cele 2 peroane (fiecare în lungime de 150 m şi cu lătime de 3 m) prin intermediul unui lift, scări rulante, dar și scări fixe.” a transmis Compania. Abonamentul comun STB –Metrorex va putea fi folosit în curând şi pentru călătoria cu „Trenul de Otopeni”, măsura fiind o nouă facilitate din programul de integrare tarifară pentru a încuraja transportul în comun din Bucureşti şi Ilfov, anunţa, în urmă cu două săptămâni, secretarul de stat în Ministerul Transporturilor, Ionel Scrioşteanu.

 


Go to page:  1 2 3 4 5
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Magistrala 700  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419387 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use