Topic: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
1154 posts, 295705 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
andrei11
Dacă avem semafor în 4 timpi ( așa am înțeles...) n-ai cum să ai 5 minute verde pentru cei care vin de pe A 3 duminică seara...
Semaforul de pietoni în cauză este intim legat de cele 4 faze...
E clar cum funcționează un semafor pentru pietoni integrat într-o intersecție cu 4 faze ? Pietonii având și un refugiu pe mijlocul drumului ?
Eu susțin în continuare că ei inițial acolo s-au gândit la ceva, dar nu au făcut joncțiunea logică că acolo e o intersecție în cruce semaforizată. Și pe deasupra cu faze distincte pentru verde stânga de pe toate cele 4 direcții...
Dacă avem semafor în 4 timpi ( așa am înțeles...) n-ai cum să ai 5 minute verde pentru cei care vin de pe A 3 duminică seara...
Semaforul de pietoni în cauză este intim legat de cele 4 faze...
E clar cum funcționează un semafor pentru pietoni integrat într-o intersecție cu 4 faze ? Pietonii având și un refugiu pe mijlocul drumului ?
Eu susțin în continuare că ei inițial acolo s-au gândit la ceva, dar nu au făcut joncțiunea logică că acolo e o intersecție în cruce semaforizată. Și pe deasupra cu faze distincte pentru verde stânga de pe toate cele 4 direcții...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
shoppy
In intersectie astia au punctat doar benzile pentru virajele la stanga, hai ca dreapta e usor de facut, dar daca vrei FdG -> A3 atunci te uiti ca curca-n lemne si mergi asa, in directia generala spre A3, calcand toate liniile, ca ce vrei tu nu se pupa cu nimic din ce e desenat.
In intersectie astia au punctat doar benzile pentru virajele la stanga, hai ca dreapta e usor de facut, dar daca vrei FdG -> A3 atunci te uiti ca curca-n lemne si mergi asa, in directia generala spre A3, calcand toate liniile, ca ce vrei tu nu se pupa cu nimic din ce e desenat.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
shoppy
DashCam Petricani → Colentina via A3 → Gherghiței 22 Decembrie
DashCam Petricani → Colentina via A3 → Gherghiței 22 Decembrie
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
shoppy
O alta prostie, au pus panouri antifonice in jurul giratoriului, deci avem un maidan si o hala industriala protejate cu panouri antifonice de zgomotul provenit dintr-un giratoriu limitat la 30km/h...
O alta prostie, au pus panouri antifonice in jurul giratoriului, deci avem un maidan si o hala industriala protejate cu panouri antifonice de zgomotul provenit dintr-un giratoriu limitat la 30km/h...
- ByOnu
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
andrei11
M-am uitat super atent la filmuleț, NU există semnele de circulațieacces pe autostradă respectiv ieșire de pe autostradă.
Deja erau 4 care s-au încurcat în giratoriu, iar mașina de Buzău a luat-o aiurea, nu e voie la stânga acolo !
M-am uitat super atent la filmuleț, NU există semnele de circulațieacces pe autostradă respectiv ieșire de pe autostradă.
Deja erau 4 care s-au încurcat în giratoriu, iar mașina de Buzău a luat-o aiurea, nu e voie la stânga acolo !
- survola
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
shoppy
Pai incurca, ca blocheaza peisajul fara sa indeplineasca nici o functie, si sigur o sa fie demolate peste cativa ani cand o sa se faca drumul de servitute pe podul care exista dinainte.
Pai incurca, ca blocheaza peisajul fara sa indeplineasca nici o functie, si sigur o sa fie demolate peste cativa ani cand o sa se faca drumul de servitute pe podul care exista dinainte.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
TibiV
Shoppy,
ai un ”hac” la semaforul de la Colentina...
Dar cat a durat verdele? 10 secunde?...
Caci vad ca au trecut doar 2 masini pe banda ta...
Shoppy,
ai un ”hac” la semaforul de la Colentina...
Dar cat a durat verdele? 10 secunde?...
Caci vad ca au trecut doar 2 masini pe banda ta...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
shoppy
Am verificat pe original, 12 secunde verde + 3 secunde galben.
Am verificat pe original, 12 secunde verde + 3 secunde galben.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
andrei11
Dacă vă spun eu că autotitățile au intrat sau vor intra în curând în încurcătură...
Unele pasaje sunt pe Inelul Median, altele nu...
Când am pus "a" și "b" am presupus pasaj sau varianta "a" sau varianta "b", nu ambele...
Și cum societatea capitalistă este, nu-i așa, superoioară celei socialiste, la intersecția pasajelor cu Colentina / Pantelimon trebuie construite << la pachet >> și stațiile de metrou aferente lui M 5 și M 7.
Circul Foamei de la Delfinului se demolează și se reconfigurează conform arhitecturii anilor 20-20.
Dacă vă spun eu că autotitățile au intrat sau vor intra în curând în încurcătură...
Unele pasaje sunt pe Inelul Median, altele nu...
Când am pus "a" și "b" am presupus pasaj sau varianta "a" sau varianta "b", nu ambele...
Și cum societatea capitalistă este, nu-i așa, superoioară celei socialiste, la intersecția pasajelor cu Colentina / Pantelimon trebuie construite << la pachet >> și stațiile de metrou aferente lui M 5 și M 7.
Circul Foamei de la Delfinului se demolează și se reconfigurează conform arhitecturii anilor 20-20.
1.jpg (170.77 KB; downloaded 2538 times)
2.jpg (136.27 KB; downloaded 2537 times)
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
Cristi N
Eu as plusa cu niste extinderi de tramvai pe Dna Ghica in prima faza pana la sos. Colentina, un park&ride pe Petricani la intersectia cu Dimitrie Pompeiu, o conectare a traseelor 5 si 16, un 5 dus pana in curte la Ikea. Problema e cum facem un plan astfel incat sa le punem in aplicare si cel mai greu cum convingem Primaria sa se apuce odata de lucru.
Eu as plusa cu niste extinderi de tramvai pe Dna Ghica in prima faza pana la sos. Colentina, un park&ride pe Petricani la intersectia cu Dimitrie Pompeiu, o conectare a traseelor 5 si 16, un 5 dus pana in curte la Ikea. Problema e cum facem un plan astfel incat sa le punem in aplicare si cel mai greu cum convingem Primaria sa se apuce odata de lucru.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
andrei11
Apropo, ce se mai aude de cel de la Străulești ? Sau e prea devreme să ne pronunțăm ?
________________
Referitor la pasajele propuse, știu că sunt prea multe, hai măcar să le facem pe cele de pe inelul median. Obligatoriu și cu stațiile de metrou aferente, să nu fie deranjul de două ori...
Cristi N wrote:
... un park&ride ...
Apropo, ce se mai aude de cel de la Străulești ? Sau e prea devreme să ne pronunțăm ?
________________
Referitor la pasajele propuse, știu că sunt prea multe, hai măcar să le facem pe cele de pe inelul median. Obligatoriu și cu stațiile de metrou aferente, să nu fie deranjul de două ori...
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
TibiV
Cel de la Doamna Ghica / Colentina trebuie sa fie suprateran.
Exista deja rampele naturale pe Doamna Ghica, de o parte si de alta a Sos.Colentina...
(Doar o ipotetica linie de tramvai ar avea logica sa o cobori la nivel cu Colentina.)
Si in felul asta, daca forezi pilotii pentru pilele pasajului la 40+ metri, poti veni apoi linistit cu M7 printre pilotii respectivi...
Cel de la Doamna Ghica / Colentina trebuie sa fie suprateran.
Exista deja rampele naturale pe Doamna Ghica, de o parte si de alta a Sos.Colentina...
(Doar o ipotetica linie de tramvai ar avea logica sa o cobori la nivel cu Colentina.)
Si in felul asta, daca forezi pilotii pentru pilele pasajului la 40+ metri, poti veni apoi linistit cu M7 printre pilotii respectivi...
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
A3 (București - Ploiești - Brașov - Tg. Mureș - Turda - Borș)
•
Choose destination