Infrastructura feroviară din RomâniaLucrări de modernizare și de extindere a infrastructurii feroviare din RomâniaCoridorul IV feroviarLucrarile pe tronsonul Brasov - Sighisoara

 

Topic: Discuții despre lucrări

66 posts, 25009 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii despre lucrari punmeister

Si din pacate RAILWORKS a castigat la CAB :popa:

 


Re: Discutii despre lucrari TibiV

Nu stiu daca chiar a castigat...
Nu ma pricep la legaleza (poate traduce cineva), dar uite ce zice CAB:

http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar ... &id_inst=2

Ora estimata: 11:00
Complet: S8 Completul 1 recurs Achiziţii Publice
Tip solutie: cu casare
Solutia pe scurt: Respinge excepţia nulităţii recursului, ca nefondată. Admite recursul . Casează în parte sentinţa recurată în sensul că: Admite în parte cererea de chemare în judecată. Anulează decizia autorităţii Ccntractante de respingere a ofertei recurentei petente comunicată acesteia prin adresa CFR nr.1240/05.07.2018, decizia autorităţii contractante prin care oferta depusă de asocierea BraSig a fost desemnată câştigătoare şi raportul procedurii de atribuire. Constată că oferta asocierii Rail Works este acceptabilă. Obligă Autoritatea Contractantă să reevalueze ambele oferte, ţinând cont de criticile aduse ofertei asocierii BraSig de ofertantul RailWorks. Menţine celelalte dispoziţii ale sentinţei. Definitivă. Pronunţată în şedinţă publică, azi, 20.12.2018.
Document: Hotarâre    20.12.2018

 


Re: Discutii despre lucrari alliens

A castigat procesul,nu si licitatia. Inteleg ca se va reevalua oferta respectiva

 


Re: Discutii despre lucrari punmeister

Pai aia e problema, CFR reevalueaza ofertele BRASIG si RAILWORKS si dupa incepe o noua runda de contestatii, si tot asa :popa:

 


Re: Discutii despre lucrari TibiV

Calda, chiar fierbinte....

http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2019/5049-31-octombrie-2019-cfr-sa-a-desemnat-oferta-castigatoare-a-licitatiei-pentru-modernizarea-subsectiunii-apata-cata

CFR SA a desemnat oferta câştigătoare a licitaţiei pentru modernizarea subsecţiunii Apaţa - Caţa
Bucureşti, 31 octombrie 2019

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA a finalizat și emis raportul de reevaluare a ofertelor depuse la procedura de licitaţie publică pentru modernizarea infrastructurii și suprastructurii feroviare pe subsecţiunea 2 Apaţa - Caţa, aflată pe secţiunea Braşov - Sighişoara, câştigătoare fiind desemnată oferta depusă de Asocierea RailWorks.

Oferta financiară depusă de Asocierea RailWorksare valoarea de 2.723.081.259,87 de RON (fără TVA),contractul de achiziţie publică urmând a fi încheiat şi semnat de ambele părţi la finalul perioadei legale de contestaţii.

Sursa de finanţare pentru modernizarea subsecţiunii Apaţa - Caţa, în lungime totală de 28,2 km, este asigurată de Comisia Europeană prin Mecanismul pentru Interconectarea Europei (CEF), în proporţie de 81,74%, iar cofinanțarea în proporţie de 18,26% de la Bugetul de Stat.

Obiectivul general al contractului este dezvoltarea infrastructurii şi suprastructurii feroviare pentru atingerea vitezei maxime de circulaţie de 160 km/h, pentru trenurile de călători, iar contractul prevede o gamă variată de lucrări de infrastructură şi suprastructură feroviară - terasamente, linii C.F, consolidări de poduri, podeţe, construcţii de tuneluri şi viaducte, pasaje superioare -, lucrări de electrificare şi energoalimentare, telecomunicaţii, semnalizare, fibră optică, instalatii electrice etc.

 


Re: Discutii despre lucrari punmeister

Asta dupa ce in Ianuarie i-au declarat initial pe Alsim Alarko, s-au miscat bine cu reevaluarile ofertelor :popa:

 


Re: Discutii despre lucrari Razvan021

Reevalueaza de vreo 2 luni de fapt, ca in 24 iulie parca s-a dat ultima decizie favorabila asocierii FCC prin care s-a dispus reevaluarea.Pana le-a venit motivarea ca era vara, a mai trecut o luna :lol: .

 


Re: Discutii despre lucrari TibiV

http://cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2020/5189-5-martie-2020-cfr-sa-a-semnat-contractul-pentru-modernizarea-caii-ferate-intre-brasov-apata-si-cata-sighisoara

CFR SA a semnat contractul pentru modernizarea căii ferate între Braşov-Apața și Cața-Sighisoara
Bucureşti, 5 martie 2020

Compania Naţională de Căi Ferate “CFR” SA și Asocierea RailWorks au semnat contractul, în valoare de 2,97 miliardelei, fără TVA, pentru pentru modernizarea subsecţiunilor Braşov – Apaţa (Lot 1)şi Caţa – Sighişoara (Lot 3), aflate petronsonul Braşov - Sighişoara, componentă a Coridorului Rin - Dunăre, pentru circulaţia trenurilor de călători cu viteza maximă de 160 km/h.

Sursa de finanţare este asiguratădin fonduri nerambursabile (finanțare CEF) şi de la bugetul de stat,iar durata totală de finalizare a contractului este de 108 de luni (execuție lucrări și perioadă de garanție), de la emiterea ordinului de începere a lucrărilor.

Proiectul de modernizare pe cele două subsecțiuni Brașov-Apaţa (Lot 1) şi Caţa – Sighişoara (Lot 3) cuprinde o gamă variată de lucrări de infrastrutură şi suprastructură feroviară, și anume: terasamente linii C.F, consolidări, poduri şi viaducte, podeţe, tuneluri, pasaje superioare, lucrări de instalații, energoalimentare, telecomunicaţii și de protecţia mediului.

În cadrul contractului sunt prevăzute lucrări complexe de infrastructură și suprastructură feroviară, prin modernizarea liniei de cale ferată dublă pe circa 85 km, lucrări în stații (clădiri, peroane, copertine, tuneluri pietonale), modernizarea a 10 puncte de secţionare, 32 de poduri, 92 de podețe noi, 5 viaducte, 2 pasaje superioare, 1 pasaj inferior, 4 tuneluri feroviare și introducerea sistemului de management al traficului (ERTMS).

Modernizarea infrastructurii și suprastructurii feroviare pe cele două subsecţiuni Braşov – Apaţa (Lot 1) şiCaţa – Sighişoara (Lot 3),în lungime totală de aproximativ 86 de km,va contribui la atingerea obiectivului principal de promovare a mobilității sustenabile pe secțiunea Frontiera Ungară - Curtici - Arad - Simeria - Sighișoara - Brașov, prin:
- creșterea vitezei de circulație la 160 km/h;
- reducerea duratei de călătorie;
- creșterea gradului de siguranță feroviară;
- facilităţi pentru accesul persoanelor cu mobilitate redusă;
- introducerea sistemelor moderne de semnalizare şi de management al traficului;
- îmbunătăţirea gradului de confort oferit călătorilor în staţiile de cale ferată.


https://clubferoviar.ro/railworks-va-incepe-saptamana-viitoare-lucrarile-la-loturile-1-si-3-brasov-sighisoara/

9 aprilie 2020

Asocierea Railworks va începe lucrările de modernizare a loturilor 1 și 3 din calea ferată Brașov-Sighișoara săptămâna viitoare, pe 16 aprilie, după ce joi compania CFR SA a dat asocierii o înștiințare în acest sens. Contractul a fost semnat în luna martie.

La capătul a patru ani de dispute la Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor (CNSC) și în Justiție, vor începe în sfârșit lucrările de modernizare a loturilor 1 și 3, Brașov – Apața și Cața – Sighișoara, din Coridorul IV feroviar.

Lucrările la calea ferată Brașov-Sighișoara încep pe 16 aprilie
Potrivit informațiilor deținute de Club Feroviar, joi a fost emisă de către CFR SA o informare privind începerea lucrărilor săptămâna viitoare, în data de 16 aprilie. Procedura legală este emiterea unei astfel de informări cu cel puțin o săptămână înainte de începerea lucrărilor. De asemenea, începerea lucrărilor trebuie să aibă loc cu cel mult 42 de zile după data semnării acordului contractual.

Semnarea informării către Railworks arată importanța acordată de CFR acestui proiect finanțat din fonduri europene.

Contractul a fost semnat în martie
Compania CFR SA și asocierea Railworks (Alstom, Arcada, Aktor, Euroconstruct Trading 98) au semnat în martie contractul de execuție pentru lucrările de modernizare a loturilor 1 și 3 din tronsonul de cale ferată Brașov-Sighișoara, respectiv Brașov – Apața și Cața – Sighișoara, cu o lungime de 86 de kilometri. Valoarea lucrărilor este de 2,9 miliarde de lei.

Semnarea contractului a devenit posibilă după ce în urmă cu aproximativ două luni Curtea de Apel București a respins acțiunea deschisă în vara anului trecut de către asocierea Brasig, anume companiile austriece Swietelsky și Strabag.

Curtea de Apel București s-a pronunțat definitiv în ceea ce privește execuția lucrărilor de modernizare pe loturile 1 și 3 de pe calea ferată Brașov-Sighișoara. Astfel, Compania Națională de Căi Ferate CFR a declarat câștigătoare oferta Railworks, în dauna celor de la Brasig.

”Respinge contestaţia ca nefondată. Definitivă (…) Respinge excepţia lipsei de interes, ca neîntemeiată. Disjunge cererea privind anularea în parte a raportului procedurii şi actelor entităţii contractante care au stat la baza acestuia, cu referire la încadrarea ofertantului Aktor în cazul de excludere prevăzut de art. 180 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 99/2016, de restul contestaţiei. Pe cererea disjunsă, Repune cauza pe rol. Acordă termen şi pune în vedere intimatei- entitate contractantă să depună la dosar actele depuse odată cu răspunsul la solicitarea de clarificări nr. 12 de către intimata Asocierea RailWorks. Pe restul contestaţiei, Admite în parte contestaţia. Anulează comunicările privind rezultatul procedurii şi în parte raportul procedurii nr. 11/1/604/19.06.2019, în ce priveşte evaluarea ofertei Asocierea RailWorks raportat la îndeplinirea cerinţei privind neîncadrarea în prevederile art. 178 şi 180 (lit. g, h) din Legea nr. 99/2016. Obligă entitatea contractantă la reevaluarea ofertei Asocierea RailWorks raportat la îndeplinirea cerinţei privind neîncadrarea în prevederile art. 178 şi 180 (lit. g, h) din Legea nr. 99/2016, cu luarea în considerare a aspectelor reţinute prin hotărâre. Respinge în rest contestaţia”, spunea decizia Curții de Apel.

Brasig a avut o ofertă mai mare decât Railworks cu 40 milioane de euro
Această ofertă, mai ieftină, pentru loturile 1 și 3 (Brașov-Apața și Cața-Sighișoara, în lungime totală de 86 km) nu a fost însă acceptată deoarece – argumenta CFR SA inițial –  Euroconstruct Trading 98 este în insolvență.

Însă, potrivit legii 99 din 2016 privind achizițiile sectoriale, când unul dintre participanți intră în insolvență, autoritatea contractantă trebuie să-i ceară acestuia explicații privind posibilitatea de îndeplinire a contractului. De menționat faptul că Euroconstruct Trading nu era nici măcar liderul asocierii, acesta fiind Alstom Transport România SA.

A urmat o adevărată sarabandă a proceselor, sentințele instanțelor fiind dintre cele mai diverse. Prin această amânare în Justiție a semnării contractului, CFR SA a pierdut 30% din finanțarea europeană alocată proiectului.

Viteză de 160 km/oră pentru trenurile de călători
Sursa de finanţare pentru modernizarea subsecţiunilor Braşov – Apaţa şi Caţa – Sighişoara, în lungime totală de 86 de km, este asigurată din fonduri nerambursabile şi de la bugetul de stat, iar obiectivul general al contractului este dezvoltarea infrastructurii şi suprastructurii feroviare pentru atingerea vitezei maxime de circulaţie de 160 km/oră, pentru trenurile de călători și 120 km/oră pentru cele de marfă. Contractul prevede o gamă variată de lucrări de infrastructură şi suprastructură feroviară: terasamente, linii CF, consolidări poduri, podeţe, tuneluri, pasaje superioare, linie de contact, sistem de informare a călătorilor, energoalimentare, telecomunicaţii, comunicaţii pentru semnalizare, fibră optică, supraveghere video, instalatii electrice, instalatii sanitare, instalaţii termoventilaţie, apărări de maluri, semnalizare, protecţia mediului.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre lucrari Utilizator anonim

Lucrarile sunt asteptate sa inceapa luna asta, deja e intarziata mai bine de o luna demararea acestora. Din ce informatii am s-ar incepe pe doua tronsoane, Brasov liniile 7/8 - Bod și Sighisoara - Albesti, adica un total de aproximativ 19 km din tronson.

Untitled.jpg (312.37 KB; downloaded 3547 times)


Untitled1.jpg (408.71 KB; downloaded 3549 times)

 


Re: Discutii despre lucrari PTMZ

Vești noi în privința lotului 2 (Apața - Cața): Curtea de Apel București a respins plângerea formulată de Alsim Alarko, ceea ce înseamnă că RailWorks rămân câștigători:
Curtea de Apel București s-a pronunțat marți în cazul contractului de modernizare Apața-Cața (lotul 2 Brașov-Sighișoara) disputat de RailWorks (Alstom, Arcada, Aktor, Eurocontruct), FCC – Astaldi și Alsim Alarko.

Decizia de marți, favorabilă RailWorks, deschide posibilitatea semnării contractului de modernizare de către CFR SA cu asocierea menționată. „Soluția pe scurt: Respinge cererea de suspendare a cauzei până la soluţionarea recursului declarat împotriva deciziei pronunţată în dosarul nr. 16042/3/2019. Respinge cererea de sesizare a CJUE. Respinge excepţia inadmisibilităţii plângerii, invocată de intimata Asocierea Railworks. Respinge plângerea, ca nefondată. Respinge, ca rămasă fără obiect cererea de suspendare a procedurii de atribuire şi de amânare a semnării contractului până la soluţionarea definitivă a prezentei cauze. Definitivă. Pronunţată azi, 21 iulie 2020, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei”, arată decizia instanței. Alsim Alarko au avut calitate de petenți, iar CFR SA și RailWorks calitate de intimați.

Potrivit surselor Club Feroviar, pe rolul instanțelor se mai află o acțiune a Alsim Alarko, însă aceasta privește oferta plasată pe locul 2, cea a asocierii FCC-Astaldi, fără a putea schimba poziția de primă clasată a RailWorks în licitație.

În luna mai, Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor a respins două contestații ale companiei turce Alsim Alarko privind modernizarea lotului 2 din secțiunea Brașov-Sighișoara, anume sectorul Apața-Cața.

Sursa: Club Feroviar.

 


Re: Discutii despre lucrari George

Păcat că n-au câștigat FCC-Astaldi sau alți constructori mai serioși, ideea că Aktor (care își bate joc pe Sebeș-Turda tronson 2) ar putea să construiască în bune condiții Brașov-Sighișoara, cu cele 2 tuneluri uriașe de la Homorod și Racoș mi se pare destul de optimistă. Să sperăm că Arcada va trage în sus asocierea....

 


Re: Discutii despre lucrari shoppy

Da, Arcada a lucrat bine peste tot, ar fi bine sa se ocupe ei.

 


Re: Discutii despre lucrari PTMZ

A fost selectat și câștigătorul pentru consultanță pentru loturile 1 și 3, e vorba de asocierea TPF Inginerie - ISPCF - BAICONS IMPEX:
Valoarea contractului de consultanță este de aproape 50 de milioane de lei.

CFR SA a desemnat asocierea TPF Inginerie – ISPCF – Baincons Impex SRL drept câștigătoare a licitației de consultanță pentru modernizare pentru linia de cale ferată Brașov – Sighișoara. Contractul a fost împărțit în două părți, anume loturile 1 și 3, respectiv Brașov – Apața și Cața – Sighișoara, cu o valoare de  28,33 milioane lei și Apața – Cața cu o sumă de 20,89 milioane lei.

La licitație a mai participat 3TI Progetti – Ingegneria Integrata Italia – Yuksel Turcia pe ambele loturi

Sursa: Club Feroviar

 


Re: Discutii despre lucrari punmeister

PTMZ wrote:
Vești noi în privința lotului 2 (Apața - Cața): Curtea de Apel București a respins plângerea formulată de Alsim Alarko, ceea ce înseamnă că RailWorks rămân câștigători:
Curtea de Apel București s-a pronunțat marți în cazul contractului de modernizare Apața-Cața (lotul 2 Brașov-Sighișoara) disputat de RailWorks (Alstom, Arcada, Aktor, Eurocontruct), FCC – Astaldi și Alsim Alarko.

Decizia de marți, favorabilă RailWorks, deschide posibilitatea semnării contractului de modernizare de către CFR SA cu asocierea menționată. „Soluția pe scurt: Respinge cererea de suspendare a cauzei până la soluţionarea recursului declarat împotriva deciziei pronunţată în dosarul nr. 16042/3/2019. Respinge cererea de sesizare a CJUE. Respinge excepţia inadmisibilităţii plângerii, invocată de intimata Asocierea Railworks. Respinge plângerea, ca nefondată. Respinge, ca rămasă fără obiect cererea de suspendare a procedurii de atribuire şi de amânare a semnării contractului până la soluţionarea definitivă a prezentei cauze. Definitivă. Pronunţată azi, 21 iulie 2020, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei”, arată decizia instanței. Alsim Alarko au avut calitate de petenți, iar CFR SA și RailWorks calitate de intimați.

Potrivit surselor Club Feroviar, pe rolul instanțelor se mai află o acțiune a Alsim Alarko, însă aceasta privește oferta plasată pe locul 2, cea a asocierii FCC-Astaldi, fără a putea schimba poziția de primă clasată a RailWorks în licitație.

În luna mai, Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor a respins două contestații ale companiei turce Alsim Alarko privind modernizarea lotului 2 din secțiunea Brașov-Sighișoara, anume sectorul Apața-Cața.

Sursa: Club Feroviar.

Au semnat azi cu RailWorks.

 


Go to page:  1 2 3 4 5
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrarile pe tronsonul Brasov - Sighisoara  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420536 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use