Zona metropolitană BucureștiIstoria transportului în comun din București şi IlfovIstoria rețelei de tramvai din București

 

Topic: Laromet - Podul Constanta (linia 20)

39 posts, 1235 views
 
Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
Re: Laromet - V. Parvan inainte de modernizare (linia 20) Gabi23

Linia 20 era deservita astazi 24 septembrie 2012, la sch.2, de catre vagoanele:
Bucurestii Noi: 021, 178, 318
Victoria: 170, 203





021 - 20 - 24.09.2012 by Gabriel Dumitriu, on Flickr

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Laromet - V. Parvan inainte de modernizare (linia 20) Utilizator anonim

Azi 1 aprilie pe linia 20 la sch1:
Depoul Victoria: 315, 203, 174
Depoul Bucurestii Noi: 305, 178, 221

 


Re: Laromet - V. Parvan inainte de modernizare (linia 20) Gabi23

Duminică, 28 aprilie 2013, parcul liniei 20 este asigurat de către vagoanele: 174, 260 şi 221

174 - 20 - 28.04.2013.jpg (441.67 KB; downloaded 6808 times)

 


Re: Laromet - V. Parvan inainte de modernizare (linia 20) Gabi23

Astăzi 11 iunie 2013, parcul liniei 20 a fost asigurat la sch1 de către vagoanele:
Victoria: 141, 174, 301.
Bucureştii Noi: 080, 256, 288, 296, 305, 318, 362

 


Re: Laromet - V. Parvan inainte de modernizare (linia 20) Victor92

Astazi, 7 Septembrie 2013, au circulat in ultima zi a liniei 20 urmatoarele tramvaie:

Turul 1: 174
Turul 2: 301
Turul 3: 305
DSC_2330.JPG (233.66 KB; downloaded 6808 times)
DSC_2352.JPG (255.02 KB; downloaded 6653 times)
DSC_2318.JPG (240.78 KB; downloaded 6651 times)
DSC_2350.JPG (204.65 KB; downloaded 6634 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Laromet - V. Parvan inainte de modernizare (linia 20) Utilizator anonim

301 a fost ultimul tramvai al linei 20, ultima cursa cel putin a trecut pe linia 24.

DSC_2083.JPG (206.94 KB; downloaded 6606 times)


DSC_2085.JPG (183.41 KB; downloaded 6575 times)


DSC_2086.JPG (221.59 KB; downloaded 6569 times)


DSC_2087.JPG (210.2 KB; downloaded 6577 times)


DSC_2095.JPG (379.25 KB; downloaded 6575 times)


DSC_2107.JPG (192.64 KB; downloaded 6580 times)

 


Re: Laromet - V. Parvan inainte de modernizare (linia 20) Victor92

Si de la mine cateva cu "Laromet S.A". Cine stie ce o sa fie aici peste 2 ani...
DSC_2314.JPG (308.05 KB; downloaded 426 times)
DSC_2315.JPG (260.16 KB; downloaded 426 times)
DSC_2311.JPG (250.48 KB; downloaded 426 times)
DSC_2309.JPG (241.01 KB; downloaded 426 times)
DSC_2312.JPG (252.48 KB; downloaded 426 times)

 


Re: Laromet - V. Parvan inainte de modernizare (linia 20) rosetti61

Am mai scris despre istoric la sectiunea de modificari, mi-a fost mai la indemana la momentul respectiv.
Tramvaiul 20 in Bucurestii Noi 1961-2013, desi capatul este mult mai vechi, datand din perioada interbelica - 1932, cand s-a infiintat linia suburbana de tramvai 27, prima de acest fel din Bucuresti, care urma traseul unei foste cai ferate industriale. Transferul catre oras se facea la bariera Grivita in tramvaiele liniei 6. Legatura directa cu orasul (prin intermediul liniei 6) s-a realizat in 1942 cu ocazia deschiderii liniei din Damaroaia.

De ce pe harta din 1962 este reprezentat triunghi de intoarcere (asa este reprezentat si autobuzul 34 la Clabucet)?
laromet1962.jpg (161.37 KB; downloaded 6537 times)

 


Re: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare Adrian Rosca

subway guru wrote:
Ramane doar primaria cu rusinea de fosta linie de tramvai <pe dale> abandonata pe mijlocul bulevardului... :oops:

Pana unde anume se scoate sina? Fix pana la Jimbolia sau pana la capatul santierului dinspre fosta Zarea?

 


Re: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare subway guru

Conform avizului comisiei de circulatie pana la peronul sens iesire din oras...

 


Re: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare Adrian Rosca

Deci peronul ramane. Foarte tare, ar putea sa puna macaz si bidirectionale.  ;)

 


Re: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare subway guru

Adrian Rosca wrote:
Deci peronul ramane. Foarte tare, ar putea sa puna macaz si bidirectionale.  ;)

Un peron dispare, celalalt ramane ca iese din aria de responsabilitate a Mrex...

 


Re: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare Adrian Rosca

Un singur peron ajunge pentru bidirectional  :mrgreen:

 


Re: Laromet - V. Parvan inainte de modernizare (linia 20) lone_wolf32

Sa fac si eu un update
Au distrus refugiile si acum se vorbeste sa scoata toata sina si sa faca scuar
Ma enerveaza pentru ca imi pare destul de prost transportul in zona
Troleele merg pana la Pajura, 24 pana la Jiului... dupa nu ai decat metroul, nimic altceva cu care sa iesi din cartier. Au pus fire noi si brate stralucitoare pentru troleu pana la Straulesti dar nu cred ca va mai circula vreodata linia 97
Eu lucrez cum ar veni pe Mihalache cand ma combin cu metroul mai trebuie sa merg o gramada pe jos
Asta e... de ce sa avem optiuni si sa circulam civilizat doar suntem in Romania

 


Go to page:  1 2 3
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Istoria rețelei de tramvai din București  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420712 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use